فراریمک لارن

دوئل فراری لافراری و مک‌لارن P1

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، دور دوم، قسمت بیستم‌ویکم، دومین دوئل از گروه هایپراسپرت‌ها

نتایج دوئل قبلی بین لامبورگینی سنتناریو و آستون‌مارتین ولکان

مجموع آراء: 1352

آراء لامبورگینی سنتناریو: 1028

آراء آستون‌مارتین ولکان: 324

پیروز دوئل: لامبورگینی سنتناریو با کسب 76 درصد از کل آراء

آستون‌مارتین ولکان

لامبورگینی سنتناریو

لامبورگینی سنتناریو

فراری لافراری

مک‌لارن P1

؟

کوئنیگ‌زگ آگرا

بوگاتی دیوو

؟

مرسدس پروجکت وان

کوئنیگ‌زگ رگرا

؟

مک‌لارن P1

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو 2013

ترکیب: موتور وسط، محور عقب

سلف: F1

امتیاز از کارانددرایور: 5 از 5

تعداد ساخت: 375 دستگاه

 

فراری لافراری

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو 2013

ترکیب: موتور وسط، محور عقب

سلف: انزو

امتیاز از کارانددرایور: 5 از 5

تعداد ساخت: 710 دستگاه

 

 مقایسهٔ مشخصات فنی

فراری لافراری مک‌لارن P1
پیشرانهٔ بنزینی 6.3 لیتری V12 3.8 لیتری V8
تنفس طبیعی توئین توربو
موتور الکتریکی 1 عدد 1 عدد
قدرت موتور بنزینی 800 اسب بخار 737 اسب بخار
گشتاور موتور بنزینی 700 نیوتن متر 720 نیوتن متر
قدرت موتور الکتریکی 163 اسب بخار 178 اسب بخار
مجموع قدرت 963 اسب بخار 915 اسب بخار
مجموع گشتاور 900 نیوتن متر 980 نیوتن متر
باطری 2.2 کیلووات ساعت 5 کیلووات ساعت
گیربکس 7 سرعته دوکلاچه 7 سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب عقب
شتاب صفر تا 96 2.5 ثانیه 2.7 ثانیه
مسافت 400 متر 9.8 ثانیه 10.0 ثانیه
حداکثر سرعت 350 کیلومتر/ساعت 350 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت 16.8 لیتر (ترکیبی) 8.3 لیتر (ترکیبی)
تولید آلایندگی 330 گرم/کیلومتر 194 گرم/کیلومتر
بُرد تمام الکتریکی 30 کیلومتر
وزن 1582 کیلوگرم 1497 کیلوگرم
نسبت قدرت به وزن 1 به 1.64 1 به 1.63
طول 4.70 متر 4.58 متر
فاصلهٔ محوری 2.65 متر 2.67 متر
ظرفیت سرنشین 2 نفر 2 نفر
قیمت پایه 1.42 میلیون دلار 1.15 میلیون دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۶۵ دیدگاه

  1. Hamed

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (74 ديدگاه)

    دوئل فوق العاده ایه
    واقعا ترجیح میدم به هیچکدوم رای ندم چون هر دو اوج هنر دو کمپانی رو نشون میدن.فقط باید ازشون لذت برد

    1. s.h

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (635 ديدگاه)

      الان تعصب مک لارنو حذف میکنه
      الان یه عده میان میگن لافراری اثر هنریه و چون کمیابه پس بهش رای میدم
      بعد از همه چیز مک لارن چشم میبندند
      البته واقعا انتخاب سخته و واقعا هر کدوم برنده شه فرقی نداره چون خیلی نزدیکند و عملکرد مثل هم دارند
      ولی مردم فقط به اسم فراری رای میدند

      1. mahdy

        ۹ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (2227 ديدگاه)

        تعصب مک لارنو حذف میکنه ؟ دلایل منطقی و ویژگی های لافراری هررررر ماشینی رو
        در تاریخ خودرو سازی میتونه حذف کنه و صد البته که خاص بودن کمیاب بودن و زیبایی بی نظیرش (نه کم نظیر بی نظیر) میتونه امتیاز مثب واسش محسوب بشه همینطور اصالت خاص سازندش (نمیم مکلارن اصالت نداره ولی فراری یه چیز دیگس)
        50 اسب بخار قوی تره تو پیست سریع تره ( گرند تور با یه راننده معتبر اینارو آزمایش کرد ) اصیل تره به نظر من زیبا تره تعصب چی؟
        تکنولوژی هیبریدیش دیوانه کنندس یه تکنیک قدیمی رو آپدیت و رو سیستم پیاده کرده که واقعا شاهکار خلاقیته (با شناختی که ازت دارم فکر کنم خیلی چیزا رو میدونی راجع بهش)

        1. s.h

          ۹ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (635 ديدگاه)

          کاملا درسته همه اینا اتفاقا تو این دوئل هم مثل رولس رویس و بنتلی رای ندادم و همه چیزم در مورد هیبریدی لافراری میدونم
          اما فقط حدس زدم که تنها اسم فراری واسه خیلی ها بسه
          اصلا کسی نمیتونه منکر هیولا بودن این ماشین بشه ولی خدایی ظلم در حق p1 که حذف شه از هیچ کدوم نمیشه گذشت
          خیلی از دوستان مللاکشون موتور و حجمش( یا مثلا تنفس و تعداد سیلندر ) یا نام برنده ولی من ملاکم عملکرد هست که به شدت نزدیک هم هستند از این دو ماشین چند تایی درگ هم هست که نمیشه گفت کی میبره چون چند بار لافراری میبره و چند بار p1
          ایا این تحسین برانگیز نیست که با مصرف تقریبا نصف و سیلندر کمتر و حجم تقریبا نصف دوش به دوش دو برابری خودش بره ؟؟
          میدونی چرا میگم نگاه به اسم میککنند ؟؟ چون وقتی داره جددولو میخونه فقط یه کلمه V12 کافیه تا رقیب حذف شه اما اگر فیلماشو رو بببینی یا خودشونو ببینی نظرت ممکنه عوض شه
          وگرنه از تعصبی ترین افراد هم بپرسی از برد ماشین حریف اصلا ناراحت نمیشن چون میدونند دوتا خوب دارن مسابقه میدن

        2. mahdy

          ۹ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (2227 ديدگاه)

          دوبرابر چیه برادر من ؟
          915 اسب به 963 اسب
          اختلاف 50 اسبه نه دوبرابر میدونی معنی این که P1 حذف بشه ظلمه یعنی برد لافراری ظلمه ؟ مسابقس دیگه حذف این ظلمه برد اون ظلمه یعنی چی
          تو این کلاس هرکی حذف بشه شاهکار بوده و حذف شده
          شیرون با اون ابهتش حذف شد 918 توسط همین لافراری حذف شد همونطور که قراره چنتناریو گاو وحشی و اون کونیخزگ شاهکار توسط لافراری شکست بخورن
          همه شاهکارن ولی این فرا زمینیه

        3. s.h

          ۱۰ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (635 ديدگاه)

          به کلمه تقر یبا دقت کن
          تقریبا دو برابر من منظورم این نیست که قدرتش کمه و اصلا هم فراری ناتوان نیست تو زمینه موتور که الان باز یه عده بخوان بایاند از دهن این و اون بگند که ای فلان و بیسار و…( منظورم شما نیستی ) میگم منم موتور 12 سیلند و غرش یه حجم بالا رو دوست دارم خیل هم دوست دارم ( اتفاقا این موتور فراری میتونه دقیقه ها تو رد لاین بمونه بدون ذره ای ریپ زدن چیزی که لامبو نداره فقط مختص این و پاگانی هست اصطلاحا میگند بلبلی نمیزنه ) ولی من میگم این کار مک لارن خیلی دوست داشتنی تره با موتور 3.8 و سیلندر کمتر و مصرف کمتر ( باز نیاییند صحبت بنزین تو این کلاسو کنید ) میتونه این طور بدرخشه
          نه من که تو یه کشور جهان سومی یه شهروند عادی ام ؛ بلکه بهترین منتقدان جهانم 918 و p1 و لافراری رو تو یه سطح میدونند ولی اگر به من بود یه لافراری رو میفروختم 10 میلیون دلار باهاش یه 918 و یه پی وان میخریدم این طوری دوتا هیولا داشتم به این خاطره که من میگم باریکلا به مکلارن ( البته پیستا نشون داد که فراری هم تو این داستان ناتوان نیست ها ) اما این فقط نظر منه اقا

      2. ایمان

        ۹ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (233 ديدگاه)

        شما دلیل بیار که چرا نباید به اسم فراری رای بدن،از لحاظ فنی که تا حدودی لا فراری برتری داره که شاهد اون اکثر مجلات و سایتهای معتبر جهانیه،از لحاظ پیشینه و قدمت و محبوبیت که فراری سلطان تمام سوپر اسپورت سازان دنیاس و شاید فقط پورشه رو بشه تا حدودی باش قیاس کرد

      3. wick

        ۹ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (1068 ديدگاه)

        خیر بنده به موتور تنفس طبیعی فراری رأی میدم 😎💪

      4. مانی

        ۱۰ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (1605 ديدگاه)

        تعصب رو میذاریم کنار
        مکلارن چه برتری به فراری داره که بهش رأی بدیم؟

        حالا نظر شخصی‌ من به کسی‌ بر نخوره
        این مکلارن خیلی‌ بخواد گرون باشه باید ۶۰% فراری قیمتش باشه
        اینگاری داره کلاه میذاره سر مشتری

        1. Mclaren 720s

          ۱۲ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (755 ديدگاه)

          مانی جان شما نظر ندی سنگین تری…جدا گفتم

    2. محمد

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1437 ديدگاه)

      از معدود گروههایی که
      از اینجا به بعد رو ترجیح میدم تافت بزنم
      که رقبا ثابت بمونن
      چون واقعا همگی بینظیرن

    3. محمد

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1437 ديدگاه)

      اینجاست
      هر کسی به هر کدوم رای بده
      منکر خوب بودن اون یکی هم نمیتونه بشه
      چقدر سختتتتت

    4. علی

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (849 ديدگاه)

      یعنی (((فراری))) تو این دوئل (((مکی پی پی وان))) رو یک لقمه کرد رفت از هر لحاظ که فکر کنید . رأی من با مهر قاطعیت ((( لا فراری ))) . مکی تو این دوئل بیشتر نقش ((( کیسه بوکسو ))) بازی میکنه . همچین عکساشو با هواپیماهای دو موتوره گذاشته هر کی ندونه فکر میکنه با یک ((( تراکتور))) طرفه . واقعا باید از عکاسان حرفه ایی مکی جون تچکر کرد.
      با تچکر

    5. Sajjad

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1600 ديدگاه)

      واقعا همینه
      رای دادن برای من خیلی سخته
      واقعا نمیشه حیرون نشد از این همه مهندسی و قدرت
      مصرف سوخت مکلارن واقعا عالیه
      از طرفی وی 12 فراری یکی از لذت بخش ترین موتورهاییه که بشر تولید کرده

    6. SFXSuperFast

      ۱۰ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (182 ديدگاه)

      لافرراری 1250 کیلوگرمه و تو ویکیپدیا،تو گرند تور و… هم دیدیم که گفته ان 1250 کیلوعه حالا چرا اینجا 1500تاس نمیدونم
      یادتونه تو گرندتور جیمز می داشت میگفت لافرراری هم قوی تره هم سبک تر؟
      دقیقا همونجا گفت 1250کیلوعه
      توی کاتالوگای گرافیکی قبل از درگ ریس هم نوشته بود 1250
      سو وای؟؟

  2. PlymouthBarracuda

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (130 ديدگاه)

    God Bless V12

  3. امیر

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (693 ديدگاه)

    چاقویی در دست یک قاتل روانی! به نظرم مکلارن جذابتره.مصرف سوخت فراری چرا اینقدر وحشتناکه؟ هیچ هایپر کار هایبریدی اینقدر دیگه مصرف سوختش بالا نیست، بیشتر از دو برابر مصرف سوخت مکلارن!

    1. ساسان

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (880 ديدگاه)

      علت:
      فراری 12 سیلندر 3. 6لیتر
      مکلارن8سیلندر8. 3لیتر
      4سیلندر بیشتر یعنی مصرف سوخت بیشتر ولی کی اهمیت میده به اون چند لیتر تواین رنج خودرو. کدوم عشق ماشینی نعره های12سیلندرایتالیایی رو به 8سیلندر توربو عوﺽ میکنه.

      1. امیر

        ۹ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (693 ديدگاه)

        با این حال با وجود یک موتور الکتریکی مصرف بالایی داره اما به اونم کاری نداشته باشیم انصافا p1 چیزی کم نداره! حداقلش اجازه تردد در جاده ها رو داره و فرمونشم مربعی نیست :))

        1. mahdy

          ۹ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (2227 ديدگاه)

          برات متاسفم !!!
          فرمون مربعی الان مشکل توعه ؟
          مصرف سوخت لافراری نه مشکلی واسه طبیعت درست میکنه نه واسه صاحب ماشین
          بعد لافراری اگه پلاک بشه میتونه تو جاده تردد کنه که این کار لطمه بزرگی به قیمتش میزنه برای اینه که این کارو انجام نمیدن
          مک لارن چیزی کم نداره ؟ شتاب کمتر قدرت کمتر موتور کسل کننده تر (نسبت به لافراری) اصالت کمتر دانفورس کمتر ای همه کمبود

        2. mahdy

          ۹ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (2227 ديدگاه)

          به علاوه پرفورمنس ضعیف تر

        3. امیر

          ۹ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (693 ديدگاه)

          mahdy
          من متاسفم که که شما متوجه شوخی من نشدی بعد اینکه گفتم فرمون مربعی :)) گذاشتم این که شوخی بود اما واقعا ۰.۲ ثانیه شتاب بهتر برتری کاملی به فراری نمیده با این حال مکلارن سبک تر هم هست توی پیست شاید بهتر باشه در ضمن کسی منکر موتور فوق العاده فراری نیست اما واقعا مگه چقدر اختلافه بین این دو که مکلارن رو نسبت به فراری کسل کننده میدونی!حد اقل توی رانندگی که سخت رقیبی پیدا بشه یا اصلا نمیشه به جذابیت p1 توی گرند تور که دیدی حتما.و اما اصالت به نظر من چیز قابل بحثی نیست این فقط به سلیقه افراد بستگی داره و منم مکی رو میپسندم…

        4. Ferrari

          ۹ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (1460 ديدگاه)

          دوست عزیز این اعدادو ارقام خیلی درست نیستن اولا وزن خشک لافراری ۱۲۵۵ کیلوگرمه و مکلارن ۱۳۹۰ کیلوگرم اما با باک پر مایعات خنک کننده و انواع روغن وزن لافراری به ۱۵۸۰ کیلو رسیده یعنی ۳۳۰ کیلو و وزن مکلارن ۱۵۰۰ کیلو شده یعنی ۱۱۰ کیلو افزایش که این امکان نداره
          دوما کی گفته برتری لافراری به شتابه بهتره؟؟؟ نشریه اتوکار و تاپگیر لافراری رو برترین هایپرکار دنیا میدونن.از زمان تولید این ماشین تا امروز هرسال از طرف نشریه رد دات جایزه یهترین طراحی به این اتومبیل تعلق گرفته برترین موتور ۱۲ سیلندر جهان رو داره برو خودت بخون دیگه چی باید داشته باشه که برترین هایپر کار دنیا باشه؟؟؟
          ضمنا دوست عزیز محض رضای خدا یکبار سرچ کنید ببینید لافراری مجوز تردد داره یا نه همینجوری حرف نزن.برو اینستاگرام سرچ کن لافراری رو ۱۰ هزارتا عکس از لافراری برات میاد که تو شهر تردد داره پلاک هم داره و هیچ مشکلی هم نداره

      2. SFXSuperFast

        ۱۰ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (182 ديدگاه)

        من خودم شخصا اینکارو میکنم
        من یه 12سلندر 6.5لیتری ایتالیایی که بسیار هم پر ادعاست ولی تازه الان رسیده به 770 اسب رو با یه 3.9لیتر 8سیلندر 710اسبی که البت اونم ایتالیاییه و بسیار کار درسته عوض میکنم!
        البته اگر داشتم!
        به صورت تئوری

    2. سید

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (132 ديدگاه)

      p1😍

  4. Ali Keyhani

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (459 ديدگاه)

    خیلی وقته منتظر این دوئل بودم،همه میدونن این دوتا هایپرکار یکی از بهترین های دنیا هستن،ولی من عاشق لافراریم،واقعا بی نظیر و بی نقصه.هر چیزی که یک هایپرکار باید داشته باشه رو میشه در لافراری به وضوح مشاهده کرد و به نظرم بهترین گزینه برای قهرمانیه

  5. Ali

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (82 ديدگاه)

    با این که طرفدار فراریم و به فراری رای دادم بدجود منتظر معرفی مکلارن اسپیدتیل bp23
    امروز اول اکتبر و گفتن تو اکتبر ازش رونمایی میکنیم

    1. Ali

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (82 ديدگاه)

      درضمن اینم بگم امیدوارم کار روی اسپید تیل و بقی‌ خودرو های آینده علت ضعف توی فرمول یک برای مکلارن باشه منظورم اینه که نشونه خوبی هست حتی ضعف توی فرمول یک اگه قراره بیشتر رو خودروهای جاده ای کار کنن..

  6. mahdy

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2227 ديدگاه)

    وقتی اسم لافراری رو میشنوم از خود بی خود میشم
    دست خودم نیست ناحودآگاه بهش رای دادم
    حالا رقیبش هررررررررررررر ماشینی میخواد باشه

    1. mahdy

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2227 ديدگاه)

      هردو عالین ولی معلومه لافراری خیلی … تره
      جای خال رو پر کنید
      http://getwallpapers.com/wallpaper/full/f/2/b/830367-full-size-ferrari-laferrari-wallpapers-1920×1080-cell-phone.jpg

  7. Arman

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (277 ديدگاه)

    تا وقتی فراری اونم از نوع لافراریش هست نمیشه به هیچ ماشین دیگه ای فکر کرد،یه شاهکار مهندسی،فوق العاده هست این ماشین و از روز رونمایی تا الان روانیشم.یادمه تو گرند تور جیمز می گفت این ماشین چند سال از رقباش جلوتره تو تکنولوژی
    قطعا فراری
    الان Ali cheavy و ممد نویگیتور و Elmiraj میان میگن اینا چی هستن ،فقط کوروت و تسلاو فورد ادج شاهکارن :))))) ساطین تست و بررسی خودرو مملکت ))))

    1. (Ali (Chevy nova

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (5155 ديدگاه)

      ARMAN عشقه بنجل هاى کره اى
      حرص نخور
      تو به کره اى هاى بنجل بپرداز
      تو رو چه به صحبت از ماشىنهاى درست و حسابى

      1. Arman

        ۹ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (277 ديدگاه)

        مشکل اینه همونی که بهش میگی بنجل هزاران کیلومتر با خریدش فاصله داری :)))
        بنجل فقط امریکا یاتاقان که با هفت برند با قدمت طولانی فقط شش کاندید داشت تو برترین های امسال خخخخ
        من حرص نمیخورم، از ماشینی که زیر پامه لذت میبرم ولی تو واس امریکایی داری خودتو اینجا میکشی که تا اخر عمر قرار نیست از نزدیک ببینی پس راجع به ماشینی که از نزدیک ندیدی نظر نده،تورو چه به ماشین خارجی :)))

    2. Elmiraj

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1272 ديدگاه)

      تو یکی حرف نزنی سنگین تری………
      می دونی چرا ؟ چون : یه روز از کره ای ، یه روز از آلمانی ، امروزم از ژاپنی و ایتالیایی تعریف میکنی !!!
      .
      تو این دوئل قاطعانه به لافراری رای دادم چون خیلی بهتر از تو می‌دونم فراری بهترین اسپرت ساز دنیا بوده ، هست و خواهد بود .
      .
      ضمنا ما سه نفر با دلیل و منطق و آمار و ارقام از آمریکایی تعریف می کنیم اونوقت تو …

    3. Sajjad

      ۱۱ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1600 ديدگاه)

      در عجبم چرا پدال این کامنت هایی که شروع کننده بحث های بچه گانه هست رو تایید میکنه؟

  8. MAHDI

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3743 ديدگاه)

    پادشاه این کلاس پورشه۹۱۸بود.ماشینی که جدای ازشتاب خیره کننده ‌که رقبارو شکست داد.حتی پدال رقابتشون روآورد.درپیست هم سریع تربود حتی درگرندتور.اما چیزی که رقبای۹۱۸به هیچ وجه نمیتونن باهاش رقابت کنن لوکس بودن۹۱۸هستش.کابین۹۱۸بهترین امکانات روداره مثل صندلی های برقی.چندین اسپیکرباکیفیت خیلی بالا.وتمام امکانات مورد نیاز یه ماشین جاده ای روهم داره.وخیلی کاربردی تراز رقباست

  9. ساسان

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (880 ديدگاه)

    بدون شک لافراری. چه ازلحاﺽ طراحی جه بُعدفنی یکسروگردن بالاتر هست.

    1. علی

      ۱۱ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (755 ديدگاه)

      اره مکلارنم پشمک ساخته…عاشق این منطق های چرتتون هستم

  10. مهدی

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (667 ديدگاه)

    لافراری لذت و حس بهتری از رانندگی ارائه میده با توجه به مقالات و سابقه!

  11. حمیدرضا

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2388 ديدگاه)

    مک لارن بسیار زیبا هست و قیمت و مشخصات فنیش هم خیلی خیلی عالین
    ولی مگه میشه فراری رو دید و عاشقش نشد با اینکه قیمتش خیلی بیشتره ولی با تعداد ساخته های دوبرابریش نشون میده چرا این برند انقدر با ابهته

  12. King918

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2458 ديدگاه)

    هیچکدوم فقط 918

  13. علی

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (21 ديدگاه)

    این فراری اسمش هم قشنگه…

  14. امیر

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1875 ديدگاه)

    طراحی P1بیشتر جذبم میکنه اما از موتور تنفس طبیعی فراری با اون صدای معرکش نمیشه گذشت
    لافراری

  15. kazem

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (51 ديدگاه)

    این همه پول بدی به لافراری آخرش هم فقط باید بری داخل پیست و اجازه نداری بیای داخل شهر .

    P1 رو به خاطر ظاهر خشن ترش انتخاب میکنم.

    1. Arman

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (277 ديدگاه)

      اون یه مدل دیگه هست که فقط توی پیست اجازه داره داداچ! این همه سال از تولید لافراری گذشت هنوز یه عده هستن که نمیدونن فرق fxx k با مدل معمولی رو و میگن اجازه تردد تو شهر رو نداره!! !!!

      1. kazem

        ۹ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (51 ديدگاه)

        داداش داری اشتباه میزنی

        لافراری اجازه تردد در شهر رو نداره و فقط میشه داخل پیست ازش استفاده کرد.

        1. Arman

          ۹ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (277 ديدگاه)

          هر وقت فرق لافراری معمولی با مدل fxxk رو متوجه شدی بیا اینجا صحبت میکنیم عزیزم! یه چیزی از یکی مثل خودت که فرق ای دوتا رو نمیدونه شنیدی اومدی اینجا گفتی!!
          مدل fxxk فقط اجازه تردد رو نداره

        2. Ferrari

          ۹ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (1460 ديدگاه)

          داداچ شما داری اشتباه میزنی.کجا گفتن مجوز تردد تو شهر رو نداره؟؟ قبل کامنت گذاشتن یه سرچ کنید

    2. Mopar Or No Car

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1196 ديدگاه)

      دوست عزیز کسی که لافراری میخره حداقل 10 تا سوپر اسپرت واسه رانندگی تو شهر داره.

    3. Ali Keyhani

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (459 ديدگاه)

      آقای kazem لطف کنین اطلاعلات کافی ندارین کامنت نزارین،کسی هم مجبورتون نکرده کامنت بزارین،یک سرچ تو گوگل در مورد لافراری فکر نکنم چند دقیقه بیشتر طول بکشه.
      لافراری و لافراری آپرتا هیچ مشکلی برای پلاک شدن و تردد در خیابان ها ندارن.
      فراری fxxk و fxxk Evo این دو مدل مخصوص پیست هستن و اجازه تردد در شهر رو ندارن نه لافراری

  16. الف.ی

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1493 ديدگاه)

    من چشم بسته میرم سراغ مکی
    خیلی به هم نزدیک هستن
    ولی فراری کجا
    مکلارن کجا
    قطعا مکلارن

  17. ارش

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (870 ديدگاه)

    بدون هیچ تردیدی لا فراری.

  18. farzad

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (69 ديدگاه)

    رای نمیدم چون نمیتونم انتخاب کنم

  19. Mopar Or No Car

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1196 ديدگاه)

    با وجود شایستگی های P1، هیچ ماشین بازی حاضر نیست چشم شو به یک فراری 12 سیلندر ببننده.

  20. fara2001

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (180 ديدگاه)

    بدون درنگ مک لارن p1111111111111111111111111111111111

  21. Archi KHAN

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2032 ديدگاه)

    سلاطین این کلاس لافراری و 918

    والسلام .

  22. دانیال_Surrey،England

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2295 ديدگاه)

    صد در صد لافراری.

    1. ایمان

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1935 ديدگاه)

      پهلوان جان خودتی ؟؟؟؟
      واقعاً خوشم اومد از صداقت و روراست بودنت دمت گرم
      منم با اینکه یک طرفدار هزار آتیشه فراری هستم ولی سعی میکنم مثل شما باشم در رای دادن و گفتن حقایق
      یک تبریک هم میگم به شما بابت برد مقتدرانه شاهکار مکلارن 720S مقابل یکی از شاهکارهای فراری ۸۱۲ سوپرفست در درگ امروز Drag Times

      1. دانیال_Surrey،England

        ۹ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (2295 ديدگاه)

        هزاری هم که آدم تعصب به خرج بده از واقعیت نمیتونه فرار کنه.
        ..
        این درگ هم شما الان گفتی رفتم دیدم.
        هر چند خوشحال کننده بود ولی اونقدر اهمیت نداشت چون نه هم کلاس هستن و نه اینکه باخت از ارزش سوپرفست کم کرد.

  23. شاهين

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (859 ديدگاه)

    جایی که پادشاه لافراری حضور دارند رای دادن به گزینه ی دیگر باعث سرشکستگی و نا امیدیه…صد البته لافراری

  24. محسن.د

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1451 ديدگاه)

    تو جاده ای که 918 نیست بتازید 🙂

  25. Ali Keyhani

    ۱۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (459 ديدگاه)

    امیدوارم توی دوئل بعدی لافراری،تصاویر بهتری از این خودرو بزارین عکس اول لافراری زیاد جالب نیس

  26. GOD BLESS AMERICA

    ۱۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (758 ديدگاه)

    چرا فراری برد آخه …؛
    مکلارن که خیلی آینده نگرتره
    سبکتر ، پاکتر ، ارزانتر

    1. علی

      ۱۱ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (755 ديدگاه)

      چون ایرانیا بیسوادن😄
      اگر نظرسنجی جهانی بود شاید مکلارن با اختلاف خیلی خیلی کم میباخت اما ایران فقط یه چیزی میپرونن متاسفانه

  27. ایلی بیلی

    ۱۵ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من که هر دو عالین لافراری با توجه به مقالات و سایت ها و …… در ویژگی هایی بهتر از مکی هستش و مکی هم در ویژگی هایی بهتر از لافراریه.یادتون باشه هیچ ماشینی کامل نیست. حالا انتخاب ما توی لیست ماشین های درگ کوینیگ زگ رگرائه😎😎😎

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن