فورد

جذب مشتریان جدید به فورد با معرفی موستانگ مک-ای

علیرغم وجود نظرات مختلف درباره‌ی فورد موستانگ مک-ای، این خودروساز آمریکایی بازخورد خوبی از مصرف‌کنندگان دریافت کرده است. فرد می‌گوید تمامی مدل‌های فرست ادیشن به فروش رفته و اگرچه ما تعداد دقیق آن‌ها را نمی‌دانیم اما احتمالاً اکثر این خریداران برای اولین بار از فورد خرید می‌کنند.


دیترویت نیوز می‌گوید حدود دوسوم رزروهای خرید موستانگ مک-ای را کسانی انجام داده‌اند که در حال حاضر مالک خودرویی به غیر از محصولات فورد هستند. بسیاری از آن‌ها هرگز مالک خودرویی الکتریکی نبوده‌اند اما تکنولوژی و قیمت مک ای آن‌ها را جذب کرده است.


تیم هوویک مالک و مدیر نمایندگی فورد در خارج از فونیکس می‌گوید:

این موضوع برای ما جذاب و هیجان‌انگیز بوده است. من این کار را ۲۷ سال است که انجام می‌دهم اما این بار وارد کلاس کاملاً جدیدی شده‌ایم.

فورد باافتخار می‌گوید ویدئوی معرفی موستانگ مک ای بیش از ۶.۵ میلیون بار دیده شده و بیش از ۱.۶ میلیون نفر نیز از وب‌سایت این خودرو بازدید کرده‌اند. این خودروساز حتی از انتقادات درباره‌ی نام‌گذاری خودروی جدیدش هم ناراحت نشده است.


یکی از تحلیلگران KBB نیز اظهار داشته است:

قطعاً سر و صدای زیادی با رونمایی موستانگ مک-ای به وجود آمد که این مهم‌ترین چیز برای خودرویی جدید است. این دقیقاً همانی بود که فورد می‌خواست انجام دهد و به نظر می‌رسد که به خوبی انجام شده است. آن‌ها افرادی که مالک محصولات فورد نیستند را به نمایندگی‌های خود کشانده‌اند که این آرزوی هر خودروسازی است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Elmiraj

    ۱۶ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    طراحی بسیار زیبایی داره ولی در مشخصات فنی ، پرفورمنس و تکنولوژی های مدرن به پای Model Y نمی رسه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. آریا ماشین

    ۱۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (661 ديدگاه)

    کلا ازش خوشم میاد طراحی جلو پنجره ش هم بد نیست واقعا خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا