فولکس واگن

ارتقای باطنی فولکس آماروک توسط ABT

ABT اسپورت لاین نسخه‌ی پرچم‌دار فولکس‌واگن آماروک را کمی قوی‌تر کرده است. با نصب واحد کنترل پیشرانه‌ی خاص این تیونر، قدرت پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی پیکاپ ژرمن‌ها افزایش ۴۸ اسب بخاری داشته و گشتاور نیز ۵۰ نیوتون متر بهبود یافته است.


به این ترتیب آماروک پرچم‌دار هم‌اکنون قدرت ۳۰۶ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۰ نیوتون متری دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود. به لطف بهبود خروجی پیشرانه هم شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۹ ثانیه‌ای این خودرو دودهم ثانیه بهتر شده و حداکثر سرعت نیز به ۲۱۱ کیلومتر در ساعت رسیده است.


این تیونر مشهور دیگر مدل‌های آماروک را نیز ارتقا داده و نسخه‌ی دیزلی ۲۲۴ اسب بخاری هم‌اکنون قدرت ۲۶۵ اسبی دارد. همچنین مدل پیش از فیس لیفت مجهز به پیشرانه‌ی ۲ لیتری دیزلی هم‌اکنون با افزایش قدرت ۲۰ اسب بخاری خروجی ۲۰۰ اسبی دارد.


علیرغم افزایش قدرت پیشرانه، بدنه و کابین آماروک ۶ سیلندر دست نخورده باقی مانده است. البته مواردی همچون میله‌های اسپورت همرنگ بدنه، چراغ‌های جلوی بای زنون و دیلایت های LED و رینگ‌های ۲۰ اینچی باعث تمایز این خودرو با نسخه‌های استاندارد می‌شود. سه رنگ سفارشی آبی، خاکستری و سبز نیز برای بدنه در دسترس هستند. برخی عناصر مشکی تیتانیومی و چرم ناپا هم در کابین بکار رفته است تا نظر خریداران را به خود جلب نماید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. یاس ی

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    نمای جلو قشنگه، شبیه کراس اوورهاست.
    با این پکیج مشخصات فنیش هم باحاله.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا