فولکس واگن

کاهش قابل توجه قیمت فولکس گلف الکتریکی

فولکس واگن بریتانیا قیمت گلف الکتریکی را ۲۷۶۵ پوند کاهش داد. به این ترتیب پس از حساب کردن مشوق دولتی، قیمت e-Golf هم‌اکنون از ۲۷۵۷۵ پوند آغاز می‌شود.


این کاهش قیمت به خاطر آماده شدن فولکس برای رونمایی از نسخه‌ی تولیدی اولین خودروی تمام الکتریکی خود یعنی ID.3 صورت گرفته است.


گلف الکتریکی برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و در سال ۲۰۱۷ به‌روزرسانی کلی را تجربه نمود. نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی الکتریکی ۱۳۴ اسبی است که با یک مجموعه باتری ۳۵.۹ کیلووات ساعتی حمایت می‌شود و برد ۲۳۱ کیلومتری ارائه می‌نماید.


مدیر بازاریابی فولکس واگن در بریتانیا اظهار داشته است:

با هزینه‌های مالکیت بسیار پایین و مشوق‌های مربوط به خودروهای الکتریکی، کاهش قیمت قابل توجه باعث شده e-Golf جایگاه بهتری در نزد مشتریان داشته باشد. هرچه باشد این خودرو یک گلف است که جزو محبوب ترین خودروهای بریتانیا به شمار می‌رود. گلف الکتریکی از تمامی مزیت های خودروهای الکتریکی سود می برد.


مشتریان بالقوه‌ی این خودرو می‌توانند از تست درایو ۴۸ ساعته استفاده کرده و بتوانند تجربه‌ی رانندگی با نسخه‌ی الکتریکی فولکس گلف را پیش از خرید نهایی آن داشته باشند.


معرفی ID.3 جدید به معنی بازنشسته شدن گلف الکتریکی فعلی خواهد بود زیرا فولکس واگن آماده‌ی رونمایی از هشتمین نسل گلف هم می‌شود. ID.3 جدید اولین خودروی این برند خواهد بود که از معماری الکتریکی MEB استفاده می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مزدا

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2033 ديدگاه)

    ساده و زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مانی

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    با اور هنگ‌های کوتاه و ستون A که تا جای ممکن جلو اومده
    حتی با طول کم با ماشین جا داری طرف هستیم
    بسیار ساده،زیبا و کاربردی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا