فیات

اسپرت‌تر شدن فیات 500X با مدل سفارشی اوربانا ادیشن

فیات در آمریکا آینده‌ی کاملاً مشخصی ندارد اما خب این کار باعث نشده ایتالیایی‌ها از معرفی نسخه‌ی سفارشی ۵۰۰X 2019 با نام اوربانا ادیشن دست بکشند.


این خودرو که بر پایه‌ی مدل ترکینگ شکل گرفته از ظاهر منحصربه‌فرد با عناصر مشکی روی دستگیره درب‌ها، پوشش آینه‌های جانبی و اطراف چراغ‌های عقب سود می‌برد. چراغ‌های LED اسپورت و رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی نیز بر خاص بودن این خودرو تأکید دارند. نهایتاً باید به ریل‌های سقف و لوگوی ۵۰۰X با عناصر کوپر اشاره کنیم که جلوه دیگری به محصول فیات بخشیده‌اند.

فیات ۵۰۰X اوربانا ادیشن در چهار رنگ گرافیت خاکستری، سبز، سفید و مشکی در دسترس است.

تغییرات صورت گرفته در کابین خیلی چشمگیر نیستند اما خب خریداران شاهد صندلی های جدید با پوشش پارچه‌ای و لوگوهای مخصوص خواهند بود. کنسول مرکزی تیره‌رنگ و طرح متفاوت ورودی‌های هوا و دکمه‌های رادیو نیز جزو دیگر بهبودهای کابین این خودرو به شمار می‌رود.


فیات اطلاعات زیادی درباره‌ی تجهیزات این خودرو منتشر نکرده اما از جمله تجهیزات استاندارد ۵۰۰X می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، صفحه‌نمایش ۳.۵ اینچی پشت آمپرها و صفحه‌نمایش ۷ اینچی اطلاعات سرگرمی مجهز به اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کرد. برخی آپشن های این خودرو نیز عبارت‌اند از صندلی های جلوی گرم شونده، سانروف پانورامیک، کروز کنترل تطبیقی، پایش نقاط کور، تشخیص مسیر عقب و هشدار برخورد از جلو.


نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۳ لیتری توربویی است که قدرت ۱۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۲۸۴ نیوتون متری تولید می‌کند. پیشرانه‌ی یاد شده به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متصل شده است.

پکیج اوربانا ادیشن ۸۹۵ دلار قیمت داشته و بنابراین قیمت این خودرو از ۲۶۸۹۰ دلار آغاز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (877 ديدگاه)

    وای من عاشق این ماشینم
    کراس اوورکوچولوی جذاب با طعم ایتالیایی
    حیف ما باید اینجا چانگان و کوییک سوار شیم
    حیف

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. ashkan

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بنازم به این شاهکار ایتالیایی .واقعا قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
    تا زمانی که کسی تو خودروسازی کار نکرده باشه کسی و دود ماشین نخورده باشه نمیفهمه قدرت خودروسازیای اروپا چقدر زیاده. آسیا با ژاپن و کره جنوبیش فقط آویزون اروپایی ها هستن تو خودروسازی. تمام طرح های ظاهریشون رو ایتالیایی ها میزنن و سر طراح های اروپایی رو استخدام میکنن تا طراحی ظاهری ماشین براشون انجام بدن. در مورد توانایی فنی هم که دیگه یه سر بزنیم به مسابقات موتواسپرت مشخص میشه کدوم کشورها در خودروسازی حرفه و خلاقیت دارن و کدوم کشورها کپی کار و دنبال دمپینگ کردن و خراب کردن بازار با ماشیناشون هستن.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا