فیات

معرفی فیات 500X نسخه 120 سالگی

فیات اقدام به معرفی ۵۰۰X نسخه ۱۲۰ سالگی در نمایشگاه خودروی ژنو کرده بود اما سرانجام اعلام کرد این خودرو روانه بازار آمریکا خواهد شد.


این نسخه‌ی ۱۲۰ سالگی که اساساً یک پکیج ظاهری است شامل سقف مشکی می‌باشد که با رنگ‌های بدنه‌ی خاکستری، میلانو سه پوششه، سفید و مشکی در تضاد خواهد بود.


این طرح تیره‌رنگ در بخش‌های دیگر همچون پوشش آینه‌های جانبی و رینگ‌های ۱۸ اینچی نیز دیده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های خودرو می‌توان به چراغ‌های جلوی LED و نشان‌های سالگرد ۱۲۰ سالگی اشاره کرد.


تغییرات زیادی در کابین رخ نداده اما خب این خودروی سفارشی از پانل پشت آمپرهای مشکی‌رنگ بهره‌مند شده است. از آنجایی که خودروی موردبحث بر پایه ۵۰۰X پاپ شکل گرفته بنابراین رانندگان شاهد تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع، شیشه‌های برقی، قفل مرکزی و صفحه‌نمایش ۷ اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی خواهند بود. فرمان چرمی، صندلی‌های پارچه‌ای مشکی و سیستم صوتی با ۶ بلندگو هم جزو دیگر ویژگی‌های ۵۰۰X نسخه ۱۲۰ سالگی می‌باشند.


نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۳ لیتری توربو با قدرت ۱۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۲۸۵ نیوتون متری است. این نیروگاه آهنین با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند.

پکیج ۱۲۰ سالگی یک آپشن ۹۹۵ دلاری بوده و به قیمت ۲۴۷۴۰ دلاری فیات ۵۰۰X پاپ اضافه می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (877 ديدگاه)

    عشق منه
    یه کراس اوور که بخام بخرم اگه پولم برسه که نمی رسه اینع
    چقدر قیافش باحالع

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Radison

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (68 ديدگاه)

    واقعا جاش تو خیابونای ایران خالیه
    کاش پدال یه مطلب بره با عنوان خودروهایی که که جاشون تو ایران خالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا