رندر لامبورگینی سیان رودستر، هیولایی زیباتر!

اگر سیان را فوق‌العاده‌ترین سوپرکار لامبورگینی تا به امروز بدانیم، پس باید گفت عدم تولید نسخه‌ی رودستر این خودرو جای شرمساری خواهد داشت چراکه سقف روباز این خودرو باعث می‌شود راننده نزدیکی بیشتری به قوای محرکه‌ی این خودرو داشته باشد.


خودروهای کانورتیبل معمولاً جذاب‌تر از نسخه‌های کوپه‌ی استاندارد هستند و این موضوع به‌ویژه درباره‌ی محصولات خاص و متمایز بیشتر صدق می‌کند؛ اما حالا رندری از لامبورگینی سیان رودستر منتشر شده که جذابیت‌های این هیولای ایتالیایی را دو چندان کرده است.


سیان رودستر کاملاً برجسته و متمایز است. در آغاز باید گفت این خودرو واقعاً باابهت و خشن بوده و ترکیبی از آونتادور، چنتناریو و کانسپت ترزو میلنیو می‌باشد.


اگر بتوانید تصور کنید که پشت فرمان این خودروی روباز نشسته‌اید پس باید آماده‌ی شنیدن غرش‌های پیشرانه‌ی 6.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز به سیستم هیبریدی ملایم باشید که داخل گیربکس یک پیشرانه الکتریکی 48 ولتی را جای داده است. این پیشرانه در سرعت‌های کم وارد میدان می‌شود و همچنین باعث می‌شود لامبوی الکتریکی شده‌ی شما بدون استفاده از بنزین خودش را پارک کند.


اما اعداد هم داستان خودشان را دارند. قدرت کل سیان برابر با 808 اسب بخار است که باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت زیر 2.8 ثانیه و حداکثر سرعت فراتر از 350 کیلومتر در ساعت می‌شود.


به منظور تولید نسخه‌ی روباز سیان باید منتظر تصمیم لامبورگینی پس از تولید 63 دستگاه برنامه ریزی شده برای مدل کوپه بمانیم. تمامی این مدل‌ها قبلاً فروخته شده‌اند.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

17 دیدگاه

  1. Amir.ferrari
    سوابق: (132 دیدگاه) ,

    با قیمت ۳.۶ میلیون دلار و تغییرات اندک نسبت به svj باید بگم لامبورگینی تو قیمت گذاری زیادی اغراق کرده،این خودرو با کمی دست بردن تو شخصی سازی قیمتش به ۴ میلیون دلار هم میرسه! حتی با قیمت پایه هم شما میتونید دو دستگاه از بهترین خودروهای حال حاضر دنیا نظیر شیرون پایه با قیمت سه میلیون دلار و فراری sf90 با قیمت پایه ۶۰۰ هزار دلار رو صاحب بشید!!! که تو هر زمینه دست برتری دارن،یکی تو تاپ اسپید یکی هم تو پیست،طبق رسم لامبو هم بعد از معرفی یه خودرو با فاصله کم نمونه اسپایدر اون خودرو رو معرفی میکنه با تعداد تولید مشابه، ۶۳ دستگاه از مدل کوپه و ۶۳ دستگاه هم از مدل اسپایدر که سر جمع میشه ۱۲۶ دستگاه! پس قضیه محدود بودن و خاص بودن هم کلا منتفی میشه با این تعداد تولید و سیان یه خودرو تولید انبوه به حساب میاد نسبت به قیمتش،پس با توجه به تعداد تولید در مقایسه با مدل های نظیر وننو و سنتناریو که سر جمع از مدل های کوپه و اسپایدرشون به تعداد۵۰ دستگاه تولید شده باید قیمت بسیار پایین تری داشته باشه که اینطور نیست!!! فقط اگر یه مقایسه کوچیک با مدل اونتادور svj بکنیم این ماشین رو میبینیم با افزایش اندک قدرت و دیگر مشخصات کاملا مشابه قیمتی نزدیک به ۸ برابر اونتادور svj پانصدهزار دلاری داره!!!
    سوال اینجاست واقعا تو این رنج قیمت ارزش خرید داره؟ گرچه اینو همه میدونن خریداران همچین ماشینی افراد به شدت ثروتمند هستن،اما راضی کردن همین ثروتمندایی که به راحتی نمیشه قانع کردشون واسه میلیون دلاری پول دادن بابت یه ۴ چرخ کار هر کمپانی نیست،پس میشه گفت لامبو تو این زمینه خیلی پیشرفت کرده و راهشو خوب یاد گرفته…

    پاسخ
  2. ایمان
    سوابق: (1699 دیدگاه) ,

    قیمتش خیلی بالاست به نظرم ( ۳.۷۰۰.۰۰۰ دلار )
    فقط به اسامی ماشین های ارزانتر از ” سیان ” توجه کنید
    پاگانی هوآیرا رودستر BC
    آستون مارتین والکایری
    کوئنیگ زگ جسکو
    مرسدس AMG One
    مکلارن اسپیدتیل
    لوتوس اویجا
    ریماک کانسپت Two
    هنسی ونوم F۵
    آستون مارتین والهالا
    فراری SF۹۰ استراداله
    مکلارن سنا
    حالا اگه شما باشید کدام ماشین رو انتخاب می کنید ؟؟؟؟

    پاسخ
    1. Alireza
      سوابق: (289 دیدگاه) ,

      من مک لارنو ورمیدارم بقیه پولشم میدم در راه خدا

      پاسخ
    2. Ahmad
      سوابق: (1077 دیدگاه) ,

      من انتخابم با ترتیب این موارد هستند
      فراری sf90 stradale
      پاگانی هوایرا bc (البته معمولی نه رودستر)
      کوئنیگ زگ جسکو
      مرسدس AMG project One
      ((((لامبورگینی سیان))))
      آستون مارتین والهالا
      آستون مارتین والکایری
      هنسب ونوم f5
      مک‌لارن سنا
      مکلارن اسپیدتیل
      ریماک کانسپت two
      لوتوس اویجا

      پاسخ
    3. احمدرضا
      سوابق: (226 دیدگاه) ,

      خاص بودنش به طراحیشو قیمتشو اسمشه و الا که اسمش لامبورگینی نمیشه
      ماشینی که هر … نشوری بخره که لامبورگینی نیست

      پاسخ
    4. Reza
      سوابق: (1047 دیدگاه) ,

      اینایی که شمردی ممکنه سریعتر باشن ولی لامبورگینی نیستن.

      لامبورگینی یه چیز دیگست.⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩💪💪💪

      پاسخ
  3. Ferrari Fxx K Evo
    سوابق: (765 دیدگاه) ,

    فراری SF90 استراداله و مرسدس بنز Project One میخرم با این پول ، صد سال نوری هم این ، لامبورگینی به گرد و پا دو ماشینی که اشاره کردم نخواهد رسید…

    پاسخ
  4. Khosrow
    سوابق: (1251 دیدگاه) ,

    لامبو فقط مورسیه لگو / این بچه بازیا چیست ..

    پاسخ
  5. Hosseinbimmer
    سوابق: (105 دیدگاه) ,

    طراحی چراغهای جلوش اصلا جالب نیست.انگار یه کپی شرکت های چینی از ترزومیلانیو هستش

    پاسخ
  6. Saeed
    سوابق: (340 دیدگاه) ,

    میدونم اگه اینو بگم به مزاق لامبو باز ها خوش نیاد ولی چراغ های جلوش شبیه خودروی تواتارا SSC است…..البته از نظر من شباهت بین دو خودرو چه خود سازنده ها بخوان یا نخوان درمیاد….مثل شباهت استایل کوروت c8 و فراری 458 که پدال مطلبش رو هم گذاشته……اونقدر ابتکار ها پیشرفت کرده که درست کردن طرح جدید یک خودرو به احتمال بالا به شباهت یک خودروی دیگر دربیاید……منم اگه بودم به جای این ابرخودرو یک مک‌لارن 720s یا اگه میتونستم یک مرسدس SLR مک‌لارن یا یک لکسوس LFA و خیلی از ماشین های سوپر اسپرت به صرفه دیگه….به نظر شخصی من سیان جانشین وِننو حساب میشه….‌حالا نظر لامبو فن ها چیه؟؟؟؟آیا به نظر شما سیان جانشین وننو است یا یک خودروی کاملا جدید؟؟؟

    پاسخ
  7. ارشیا
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    من اگه ۳.۶ میلیون داشتم صددرصد میخریدمش چون لامبورگینیه (هرچند خودمم میدونم منطقی نیست!)

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.