لامبورگینی

نگاهی به تأسیسات رنگ‌آمیزی جذاب لامبورگینی

زمانی که لامبورگینی تصمیم بسیار مهم ورود به دنیای شاسی بلندها را گرفت به خوبی می‌دانست که این کار نیازمند سرمایه‌گذاری سنگین برای تولید محصولاتی در شمارگان بالا و زیاد است.


لامبورگینی پیش از تولید اوروس اقدام به گسترش تأسیسات سنگ آگاتا بولونیا کرد و مساحت آن را از ۸۰ هزار مترمربع به ۱۶۰ هزار مترمربع رساند. یکی از ویژگی‌های جدید این کارخانه تأسیسات رنگ‌آمیزی هنرمندانه‌ای است که هم‌اکنون می‌توانید ویدئوی آن را مشاهده کنید.


این مرکز رنگ‌آمیزی فضای بزرگی را به خود اختصاص داده و ابزارها و ربات‌های پیشرفته را باهم ترکیب کرده تا از رنگ‌آمیزی بسیار عالی برای محصولات این برند اطمینان حاصل شود.


رنگ همیشه از اهمیت بالایی برای لامبورگینی برخوردار بوده و همگی می‌دانیم که این برند برخی از جذاب‌ترین رنگ‌های بدنه را برای محصولات خود معرفی کرده است. این خودروساز ایتالیایی می‌گوید سایت رنگ‌آمیزی جدیدش باعث ارائه‌ی آپشن های رنگ نامحدود برای محصولات خود می‌شود.


سفارش یک لامبورگینی از کارخانه رویدادی است که در هر سال تنها برای چند هزار نفر از افراد سراسر دنیا رخ می‌دهد و البته چنین کاری هزینه‌ی قابل‌توجهی در پی دارد. اگر مشتریان خواهان رنگ‌های سفارشی باشند باید هزینه‌ی سنگین آن را نیز در نظر بگیرند. البته طبیعی است که خریدار چنین خودروهایی از حساب بانکی پروپیمان برای سفارش رنگ دلخواه خود برخوردار است. با تاسیس این مرکز رنگ‌آمیزی جدید، لامبورگینی می‌تواند آرزوهای خریداران را به واقعیت تبدیل کند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۱ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    “یکی از ویژگی‌های جدید این کارخانه تأسیسات رنگ‌آمیزی هنرمندانه‌ای است که هم‌اکنون می‌توانید ویدئوی آن را مشاهده کنید…”
    .
    ما توی تولید ماشین بروز هرچقدر از صنعت خودرو عقبیم،
    ۱۰ برابرش توی قسمت رنگ خودرو عقبیم!!!
    .
    بیشترین نمره منفی استاندارد خودمون به رنگ خودروهاست!!!
    دیگه استاندارد جهانی که جای خود
    .
    .
    آخه مگه ایجاد یه سالن رنگ با کیفیت چقدر هزینه داره؟؟؟
    رنگ ماشینم که مثل بقیه قسمتا نیست که هی پلتفرم و … عوض بشه
    یه عمر رنگای سالن رنگ همین میمونه
    .
    رنگ میزنن با یه کارواش کنده میشه
    مشکی میزنن بور بنظر میاد
    سفید میزنن جلو ماشین وارداتی زیر رنگ بنظر میاد
    به راحتی کنده میشه
    تغییر رنگ میده
    من حتی شنیدم روی مثلا رنگ مشکیهای یه ماشین که تیره و روشن هستن بخاطر رنگ متفاوت ماشینای قبل توی مخزن سالن رنگه

    چرا آخه؟
    دوستان عزیز صنعت خودرو مگه تجهیز سالن رنگ چقدر هزینه داره؟؟؟
    استفاده اش هم که مادام‌العمره
    خود استاندارد خودمونم کیفیت رنگ ماشینامونو قبول نداره بازم فکری بحالش نمیکنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۱ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      محمد عزیز
      شما به رنگ خورده میگیری ، درسته ، حق بهتون میدم ، اما اصل کار جای دیگر خرابه ، رنگشون پیشکش .

      در کشور ما خودرو برای مردم فقط باید چهارتاچرخ داشته باشه و بَس .
      هنوز به سفید صدفی پرادو ۲۰۰۵ نگاه میکنم ، کِیف میکنم ، بعد لامبورگینی با اون محدودیت تولید و خاص بودنش که دیگه رنگش باید خدا باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. MjM

      ۲۱ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (720 ديدگاه)

      تو ایران بحث نتونستن نیست. بحث نخواستنه! نمیخوان که بشه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۲۲ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (1433 ديدگاه)

        دقیقا
        مثلا این رنگ قرمز ۲ پوششه چیه؟
        خب چرا بقیه رنگها رو ۲ پوششه یا حتی ۳ پوششه نمیزنن؟؟
        چرا کیفیت رنگ رو بالا نمیبرن اونقدری سخت نیست آخه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. doubt

        ۲۲ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (257 ديدگاه)

        آفرین. هزار آفرین. یه جمله ب ظاهر ساده که دلیل همه بدبختیهای ما ایرانیا توش نهفته.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. حسین دهمرد

      ۲۲ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2433 ديدگاه)

      چون یه اقتصاد آزاد نداریم و همه چیز دولتیه.شما یه نگاه به اسامی هیئت مدیره ی لگن سازا بکنی همه چیز دستت میاد.اون بخشیش هم که مثلا خصوصی سازی شده با رانت و مفت افتاه دست کسانی که دستی در دولت داشتند و الان صاحب هزاران میلیارد ثروت هستند.با قانونی که خودشون تصویب کردن.کاملا قانونی.
      اگر واقعا خصوصی میبود براحتی اون سالی که مردم خودرو داخلی رو تحریم کردن ورشکسته میشدن و میزدن تو یه کار دیگه.
      البته راهکار زیاده واسه موفق شدن تو خودروسازی ولی من بدترین حالتش رو درنظر گرفتم که نابودی کامله

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. آریا ماشین

    ۲۱ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (661 ديدگاه)

    ماشاالله لامبو?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۲۱ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (419 ديدگاه)

    کیفیت رنگش تو حلق گیلاسی دوپوششه ایران خودرو ?
    لامبو ❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. میلاد

    ۲۱ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یکی از دلیلی که کارخونه جدید رو تاسیس کرده پاسخ به انتقادات شدیدی میشه که به کیفیت رنگ خودرو های پرتیراژش گرفته می شه . امیدوارم این مقدمه افزایش کیفیت باشه نه صرفا یه شو تبلیغاتی (چیزی که در این کلیپ دیده میشه)
    لامبورگینی در بین هم قطار های خودش بی کیفیت ترین منتاژ و رنگ رو داره .

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. OMID-LAMBO

      ۲۲ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (415 ديدگاه)

      فازت چیه برادر ؟؟ ???
      کدوم انتقاد شدید ؟ ???
      بابات سهامدار ولکس واگنه یا تو بخش مشتری مداری لامبورگینی کار میکنی ؟ ???
      بنظرم هدف از ایمیل بازکردن و ثبت نام تو پدال این بوده که بیای این یه نظر رو بنویسی !!!
      نظر ننویسی نمیگن اینترنت نداشت !!! ???

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. OMID

    ۲۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    رنگ لامبورگینی ها مخصوصا تو رنگای جیغ یه سر و گردن از بقیه بالاتر بوده بنظرم

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا