لندروور-رنجروور

احتمال تولید لندروور دیفندر قوی‌تر برای رقابت با مرسدس G63!

از آنجایی که بهترین نسخه از یک خودرو همیشه مدل بعدی آن است به همین خاطر لندروور قبلاً درباره تولید نسخه داغ‌تر از دیفندر که می‌تواند بالاتر از مدل ۸ سیلندر جدید قرار گیرد صحبت کرده است.

مدیر بخش SVO لندروور در مصاحبه با رسانه‌ها به جنبه‌های گوناگون تولید نسخه قوی‌تر SV یا SVX از این آفرودر مشهور اشاره کرده است.

وقتی که از میشائیل فن در ساند درباره عدم وجود پسوند دو یا سه حرفی در ادامه نام دیفندر ۸ سیلندر پرسیده شده او گفته این خودرو فاقد آن میزان تغییرات فنی مورد انتظار از مدل‌های SV می‌باشد؛ اما جملات بعدی این مدیر ارشد که اهمیت بالایی دارد. وقتی از او درباره احتمال تولید نسخه‌ای قوی‌تر و سریع‌تر از دیفندر ۸ سیلندر پرسیده شده او گفته است: “خرید شرکت بوولر توسط ما در سال پیش کاملاً با هدف خاصی انجام شده است.”

او می‌گوید جگوار لندروور از نظر پرفورمنس آفرود اندکی حضور کم‌رنگی داشته است. محصول پرچم‌دار و احتمالی از خانواده دیفندر می‌تواند روی نقاط قوت این خودرو در آفرود تمرکز داشته و تنها به افزایش قدرت اکتفا نکند. دیفندر ۸ سیلندر از پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۵۱۸ اسب بخار و گشتاور ۶۲۵ نیوتون متر سود می‌برد و بنابراین از نظر قدرت هیچ کمبودی ندارد.

واضح است که چنین خودرویی در صورت تولید قیمت بالاتری نسبت به نسخه استاندارد دیفندر ۸ سیلندر خواهد داشت. مدل دو درب ۹۰ این خودرو هم‌اکنون قیمت ۹۷۲۰۰ دلاری داشته درحالی‌که برای مدل چهار درب ۱۱۰ باید ۱۰۰۴۰۰ دلار پرداخت کرد. هنوز صحبت درباره نسخه جدید دیفندر و استایل بدنه آن زود است اما قیمت آن کاملاً بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود. برای مقایسه بد نیست بدانید مرسدس-ای ام جی G63 قیمت پایه ۱۵۶۴۵۰ دلاری دارد.

پیش از آنکه لندروور نسخه آفرودر بوولر از دیفندر را بسازد اقدام به گسترش اعضای این خانواده با مدل جدید ۱۳۰ خواهد کرد. این خودرو که در ۱۸ ماه آینده آماده می‌شود از مشخصات دوستدار خانواده و ردیف سوم صندلی‌ها سود برده و طول بیشتری خواهد داشت. همچنین احتمال تولید نسخه پیکاپ دیفندر نیز وجود دارد زیرا لندروور می‌خواهد تنوع بیشتری در خانواده دیفندر به وجود آورده و مشتریان بیشتری را جذب آن کند.

[دانلود ویدئو]

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه

  1. Gatsby

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (25 ديدگاه)

    بازم میگن موتور بزرگ بنز و قیمت بالاش
    بیا تحویل بگیرید

    موافقم ۵
    مخالفم ۲۲
    1. پدر خودرو سازی جهان

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (153 ديدگاه)

      امکان نداره به گرد جی کلاس برسه
      جی کلاس بهترین شاسی بلند جهانه، چون همه چی را با هم داره
      شاید به اندازه اوروس سریع نیست، ولی اوروس هم به اندازه اون لوکس نیست
      شاید به اندازه کولینان لوکس نیست،ولی کولینان هم نمیتونه آفرودر باشه
      در آفرود هم که بی رقیبه
      ولی در حد قیمتش چیزی کم نداره
      چیز هایی داره که هیچ ماشین دیگه ای نداره

      موافقم ۵۵
      مخالفم ۲۲
      1. Amir

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (237 ديدگاه)

        با تمام احترامی که برای لندرور و فنای اون قائلم باید بگم در حدی نیست که بخواد رقیب G کلاس افسانه ای باشه

        موافقم ۲۳
        مخالفم ۶
  2. S

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (352 ديدگاه)

    کی جی کلاسو با دیفندر عوض میکنه؟😐

    موافقم ۳۸
    مخالفم ۱۰
    1. MahyarMAR

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (191 ديدگاه)

      جالبیش اینه جی کلاس بر پایه دیفندر قدیمی ساخته شد ولی دیفندر………..

      موافقم ۵
      مخالفم ۲۱
      1. پدر خودرو سازی جهان

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (153 ديدگاه)

        میشه یه لینک معتبر در مورد اینکه جی کلاس بر اساس دیفندر ساخته شده بفرستی؟!

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۲
        1. مازیار

          ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (270 ديدگاه)

          دوست من پدر خودروسازی جهان
          مهمترین شباهت جی واگن با دیفندر قدیم “نحوه طراحی شاسی و اتاق هست”
          که باعث میشه ورود و خروج از شیارهای عمیق راحت تر بشه چیزی که در آف رود بسیار مهم هست خیلی مهمتر از سنگ نوردی و گل نوردی . شباهت اتاق که در تاریکی شب هم مشخصه و شاسی هم روی چاله سرویس
          ضمنا استفاده کمپانی ها از تجربیات همدیگه امری معقول و متداوله فقط در کل کل های مبتدیانه هست که فاجعه قلمداد میشه😅

          موافقم ۱۵
          مخالفم ۱
      2. PHILIPP

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (167 ديدگاه)

        G-Klasse بر اساس هیچ چیزی ساخته نشده عزیز

        فقط در خواست ساختش توسط محمدرضاشاه داده شده

        موافقم ۱۱
        مخالفم ۳
        1. پدر خودرو سازی جهان

          ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (153 ديدگاه)

          G_Klasse دیگه چیه؟! 🤣
          عزیزم اون G_Class هست!

          موافقم ۵
          مخالفم ۰
        2. علی

          ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (148 ديدگاه)

          G-klasse به زبان المانی خوب این طوری نوشته میشه

          موافقم ۶
          مخالفم ۲
        3. پدر خودرو سازی جهان

          ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (153 ديدگاه)

          مگه ما میخوایم آلمانی حرف بزنیم؟!

          موافقم ۴
          مخالفم ۰
        4. taha malek

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (144 ديدگاه)

          درخواست ساختش توسط شاه نبوده اینا چرط و پرت بیش نیست

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
  3. حسین

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (356 ديدگاه)

    لندرور دیفندر هم فقط رینگ پرایدی بدون شیشه‌ی عقبو دوست دارم.از قیافه‌ی اینکه عکسش بالاست بدم میاد.

    موافقم ۰
    مخالفم ۱۹
  4. .

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (37 ديدگاه)

    هشت سیلندر سوپرچارژ چه شود
    معلوم نیست این انجین هارو چقدر دیگه ببینیم تو صعنت خودرو

    موافقم ۹
    مخالفم ۴
  5. مازیار

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (270 ديدگاه)

    نتیحه همکاری لندروور رنجروور با بوولر همیشه محصولاتی دیوانه کننده بوده
    BOWLER NEMESIS EXR
    BOWLER WILDCAT

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۲
  6. mahan

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1192 ديدگاه)

    این موعبت برام شد که مالک جی پانصد و رنجروور اسپرت و رنجروور باشم و بنظرم هیچ شاسی بلندی نیست که به این دوتا برسه چون هم لوکس هستند و هم افرودی مابقی یا کلا لوکس افراطی هستند یا فقط افرود.بنظرم این دو رو میشه سلاطین بی جانشین شاسی بلند های لوکس کاربردی معرفی کرد

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۳
  7. R@m!n

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (635 ديدگاه)

    همینجوری قیمتو میبرن بالا از جی کلاسم گرونتر میشه و لقب گرون ترین کراس اوور تاریخو مال خود کرده و مایه سرافرازی و سربلندی تمامی شاسی مونوکوک ها می شود 😂😂

    #شاسی_مونوکوک_پدرآفرود

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱۴
    1. mehran911

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1936 ديدگاه)

      تمام خصوصیت های درجه یک دفندر رو ول کردید چسبیدید به چمیدونم شاسی نردبانی و بادی آن فریم و فلان …
      یکی نفهمه فکر میکنه چنان تکنولوژی محسوب میشه که بقیه خودروسازها حتی از تفکر در موردش عاجز موندن و فقط و فقط ولی چارتا برند مورد علاقشون توانایی توسعه اش رو دارن
      بخدا اگه نصف اونایی که کامنت گذاشتن از مزیت های شاسی مونوکوک اطلاع داشته باشن
      .
      همه اینارو در حالی میگم که برند مورد علاقه ام مرسدس در G کلاس از ساختار بادی آن فریم استفاده میکنه
      .
      وقتی چهارتا ویدیو یوتوب و چهارتا کامنت شد رفرنس مردم همین میشه واقعا
      .
      هیچ جای دنیا دفندر به اندازه اینجا توسط مختصصین این سایت مسخره نشد

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۷
      1. مازیار

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (270 ديدگاه)

        التماس گوش شنوا

        موافقم ۹
        مخالفم ۲
      2. R@m!n

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (635 ديدگاه)

        راستش هیچ جای دنیام توسط متخصصین اینجا انقدر ازش دفاع نشد. من هیچ مشخصه درجه یکی توش نمی بینم. مزیتای شاسی مونوکوک به درد یه آفرودر هاردکور نمی خوره همه میدونن علم غیب ک نیست یه سرچ سادس ۳ ۴ دقیقه مطالعه. مطمئن باش اگر جیپ یا هر برند مدعی آفرودی یه روز همچین کاری کنه ازش انتقاد می کنم. اگر به حرف شما باشه که کلا رفرنس همه از جمله خود شما همین چهار تا ویدیو یوتیوب و کامنته ملته دیگه هر سال پورشه که واستون مدل روزشو شخصا نمی فرسته که تو پستاش همیشه موشکافی می کنین محصولات پورشه رو.

        این نظر منه یه عده موافقن یه عده مخالف. قرار نیست که همه واسه ماشین مورد علاقه یه عده نوشابه وا کنیم.

        موافقم ۰
        مخالفم ۱۴
  8. SRT

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (340 ديدگاه)

    لندروور کی ب این حد رسید ک با جی کلاس رقابت کنه؟😐

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۶
  9. دکتر

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (6 ديدگاه)

    شاسی مستقل نداره واقعا ی افرودر واقعی نمیتونه باشه دیفندر.

    موافقم ۶
    مخالفم ۱۵
  10. امیر

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (11 ديدگاه)

    شما مشکلات کیفیتو برطرف کن رقابت با مرسدس پیشکش!

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۹
  11. علی

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (148 ديدگاه)

    Gکلاس به صورت استوک واقعا دیوونه کنندست
    حالا وقتی تیون برابوس که میشه انقدر که عالی میشه من چند بار تامرز سکته قلبی ٬مغزی و…. میرم.

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۷
  12. پارسا

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    اگر به ماشین هم سطح جی ۶۳ بزنه من بیشتر میپسندم لندروور رو
    زیاد از جی ۶۳ خوشم نمیاد

    موافقم ۸
    مخالفم ۱۴
  13. مهدی

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (713 ديدگاه)

    ببین لندروور درسته که تو با تاریخ تری و نسخه های قدیمیت محبوب هست ولی به جی کلاس نمیرسی حالا اگه G63 2020 باشه که دیگه هیچ چیزی نیستی جلوی اون آقا اصلا بزارید این طوری تمومش کنم
    جی کلاس بهترین شاسی بلند جهان هست مخصوصا G63 2020 تمام

    موافقم ۹
    مخالفم ۱۰
  14. RezaRs

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (892 ديدگاه)

    نه خب دیفندر به اسم چیز دیگری شناخته شده فکر نمی کنم در رقابت با g63 اونقدرا موفق باشه با تمام احترامی که برای لندروور قائلم
    درکش کمی برام سخته که بتونه تو رقابت با g63 فروش جالبی داشته باشه نمیدونم باید صبرر کرد

    موافقم ۲
    مخالفم ۲
  15. RezaRs

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (892 ديدگاه)

    شاید با کارکردن رو اتوبیوگرافی و آماده کردن اون برای رقابت با g63 نتیجه بهتری بگیرند
    نمی دونم البته خب اونا تو جگوار لندروور که بهتر ما میدوننن اما کارشون قطعا سخته ولی خبرهرکاری ادم تلاش کنه که نتیجه داره
    بازم تاکیدم رو اینه صبر کنیم

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  16. taha malek

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (144 ديدگاه)

    چرا نمی فهمید دیفندر رقیب g63 نیست رقیب g63 اتوبیوگرافیه
    رقیب اصلی دیفندر جیپ رانگلر بوده و هست دیفندر هم کپی انگلیسیه که بجای بدنه فولادی از بدنه آلومینیومی استفاده کرد و جز تاریخ ساز ترین ماشین های دنیا هه

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  17. Amirreza

    ۴ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (679 ديدگاه)

    مگه تنها فرق اینا موتورشونه که لندروور میخواد با قوی کردن موتور به جی برسه ؟ اینا از هر نظر کلی تفاوت دارن ، البته به نظر منم هیچجوره نمیشه بجای جی ، دیفندر خرید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا