تویوتالوازم جانبی و تیونینگ

ارتقای بصری تویوتا پریوس توسط لیبرتی واک!

محبوبیت تویوتا پریوس انکار ناشدنی است و با آمار فروش بالای این خودرو در جهان جای تعجبی ندارد که برخی مالکان به دنبال شخصی‌سازی خودروی خود باشند؛ و اگر به دنبال نمونه‌ای بسیار خاص باشید بهتر است سری به گاراژ لیبرتی واک بزنید.


این شرکت ژاپنی پکیج خاص خود برای جدیدترین نسخه‌ی پریوس را معرفی کرده است. البته این کیت فاقد گلگیرهای پرچ دار مشهور لیبرتی واک بوده اما خب آپرون های جلو و عقب، رکاب‌های جانبی، بادگیرهای شیشه و اسپویلر عقب در آن به چشم می‌خورند.


اسپویلرهای جلو و عقب ۲۵۰۰ دلار قیمت دارند اما اگر به دنبال رینگ‌ها باشید باید ۴۵۸۰ دلار پرداخت کنید. کیت کامل یاد شده ۵۰۷۰ دلار قیمت دارد ولی این همه‌ی ماجرا نیست چراکه لیبرتی واک در حال ارائه‌ی سیستم تعلیق متفاوت با بهای ۱۷۰۰ دلاری بوده ولی اگر به دنبال سیستم تعلیق بادی باشید باید ۷۹۰۰ دلار کنار بگذارید که آن را به گران‌ترین قطعه‌ی ارائه شده برای پریوس تبدیل می‌کند.


این پریوس فقط در بحث ظاهری ارتقا یافته و خبری از دست‌کاری قوای محرکه نیست که البته جای تعجبی هم ندارد چون لیبرتی واک اکثراً روی بدنه و کابین خودروها کار می‌کند. البته این را نیز بدانید که دست‌کاری قوای محرکه‌ی هیبریدی تویوتا کار آسانی نیست چراکه پیچیدگی‌های بالایی داشته و شاید هم لیبرتی واک ترجیح داده دور و بر آن نچرخد!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. mohamad

    ۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (812 ديدگاه)

    یه لحظه تو نگاه اول ادای لکسس lfa رو درآورد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (141 ديدگاه)

      نترس فقط اداشو دراورده :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ali a

    ۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (775 ديدگاه)

    عملا میخزه روی زمین…دیواره لاستیک هم یک سانته !…غیر قابل استفاده…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Afg

    ۱ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (497 ديدگاه)

    سلیقه هر بازاری فرق میکنه شاید تویوتا خاسته برای اون بازار تولید کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا