میتسوبیشی

انتقاد نمایندگی‌های میتسوبیشی از سبد محصولات قدیمی

تا زمان نگارش این خبر و تا چند سال پیش سبد محصولات میتسوبیشی در آمریکا فقط از ۴ خودرو تشکیل شده است. البته اگر اوت لندر پلاگین هیبریدی و میراژ G4 سدان را خودروهای جداگانه حساب کنید این میزان به ۶ خودرو خواهد رسید.

از این خودروها فقط اوت لندر وارد نسل جدید خود در مدل ۲۰۲۲ شده درحالی‌که اکلیپس کراس نیز اوایل امسال به‌روزرسانی عمده‌ای داشته است. میراژ هاچبک و G4 سدان نیز با ظاهر جدیدتری پدیدار شده‌اند.

نمایندگی‌های میتسوبیشی در کل از عرضه نسل جدید اوت لندر که زیرساخت مشترکی با نیسان روگ دارد خوشحال هستند. رایان گرمور مدیر نمایندگی اوبراین اتو تیم در ایلیونویز گفته که اوت لندر جدید بهترین محصول میتسوبیشی در چند سال اخیر می‌باشد.

البته نمایندگی‌های این خودروساز نگرانی‌های خود درباره آینده میتسوبیشی را نیز ابزار داشته‌اند. واضح است که اشاره آن‌ها به سایر محصولات این برند بوده است.

اوت لندر اسپورت هنوز هم همان خودرویی است که از سال ۲۰۱۱ در بازار حضور داشته و سابقه میراژ نیز به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد. انتظار می‌رود این مدل‌های فیس لیفت شده تا چند سال آینده نیز عرضه شوند. اوت لندر پلاگین هیبریدی بر پایه نسل پیشین این خودرو شکل گرفته و تا زمان ورود نسل جدید با مدل سال ۲۰۲۲ فروخته خواهد شد.

البته در آینده محصولات به‌روزتری تولید خواهند شد. میتسوبیشی اعلام کرده برای محصولات جدید خود از پلتفرم‌های رنو استفاده خواهد کرد اما این خودروها وارد آمریکا نخواهند شد. همین داستان درباره اکلیپس کراس پلاگین هیبریدی جدید و نسخه‌های جدید پیکاپ تریتون یا استرادا نیز صدق می‌کند.

البته نمایندگی‌ها می‌دانند که در آینده نزدیک خبری از پلتفرمی دیگر برای محصولات میتسوبیشی نخواهد بود.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. عارف

    ۲۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (158 ديدگاه)

    نمیدونم چرا خودروسازهای ژاپنی برای تغییر نسل تا این اندازه دست به عصا حرکت میکنند . چون هم تکنولوژی این کار و دارند و هم توان تولید .

    موافقم ۹
    مخالفم ۰
    1. Ninja

      ۲۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (950 ديدگاه)

      میخوان مطمئن شن محصول بعد همه جوره از قبلی بهتر باشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. خوشنام

        ۲۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (175 ديدگاه)

        ولی عمدتا از لحاظ طراحی ظاهری خوب عمل نمیکنند.
        همین اوتلندر جلوپنجره اش ناموزون از آب درآمده و به نظر من بدتر شده.
        ولی شما عکس پاجرو قدیمی رو نگاه کنید، طراحیش با آدم حرف میزنه.
        کاش کمی از طراحای آلمانی یا آمریکایی کمک میگرفتند.

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
      2. Amirreza

        ۲۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2190 ديدگاه)

        راستش این حرفتو فقط در مورد دو سه تاشون قبول دارم ، برای مثال سوپرا نسل جدیدش یهتر نبود ، لندکروز از نظر من نسل جدیدش بهتر نبود ، اکلیپس نسل جدیدش بهتر نبود ، اوتلندر نسل جدیدش بهتر نبود این چهار تا خودرو نسل جدیدشون توی خودروهای ژاپنی به خوبی نسل قبلیشون نبود ، دوستاتی هم که میگن لندکروز بهتر از نسل جدیدش بود بهتره بگم که اون لندکروزو اون امکانات و اون توانایی رو باید نسبت به سال معرفیش بسنجین که چقد تو زمان خودش شاخ بود و خوب بود ، این لندکروزم باید نسبت به سال معرفیش و واکنش مردم بسنجین ، که از حالت آفرودیش به سمت لوکس بودن رفته ، طراحیش تغییر بخصوصی نکرده و تازه خیلی ها واکنش منفی بهش نشون دادن برعکس نسل قبل ، شایدم نسل قبل بیش از حد خوب بوده که نمیشه اینو بهترش دونست

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (3569 ديدگاه)

      پیرمردن همشون شاید عادی باشه!😂😂

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  2. JANGI

    ۲۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (60 ديدگاه)

    میتسوبیشی از نظر من یکی از سلاطین انجین سازیه البته اگر یه اراده ای کنارش باشه
    از اون هیولای Lancer Evolution X FQ440 با شتاب ۳.۵ ببین به کجا رسیده
    اون زمان تو کلاس خودش انتخاب اول اکثر ماشین بازا بود
    کابوس خیلی از پر ادعا ها

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  3. بردیا

    ۲۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (57 ديدگاه)

    سلام دوستان
    ببخشید میشه بهم سایت انگلیسی زبان خودرویی که کامل و معتبر باشه مهرفی کنین
    ممنون

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. ارشیاsvj

      ۲۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1567 ديدگاه)

      اتوکار
      تاپ گیر

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. محمد مختاری آذر

      ۲۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (815 ديدگاه)

      اتو اکسپرس موتور وان کار واو موتور ترند و سایت و کانال یوتیوب خود کارخونه ها

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. mahan

    ۲۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2318 ديدگاه)

    میتسوبیشی مثل فردی میمونه که تو کماست و تا کی بخواد بیدار بشه خدا میدونه!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ninja

      ۲۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (950 ديدگاه)

      شایدم بمیره ما بی میتسوبیشیی بشیم

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  5. کافر مقدس

    ۲۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (854 ديدگاه)

    آخه طالب میتسوبیشی و سوبارو که دنبال ظاهرهای لاکچری نیستن و میدونن ماشین شون قراره ۲۰سال کار کنه

    ماشین های خوشگل امروزی ۱۰سال دیگه در کنار سوبارو و میتسو و هوندا های سرپا کجا ن ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. زیزیگولو

    ۲۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2389 ديدگاه)

    میتسوبیشی از دوران اوجش خیلی فاصله گرفته

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  7. 🇩🇪👑MERSEDES BENZ👑🇩🇪

    ۲۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1731 ديدگاه)

    وضعیت الان میتسوبیشی = 😐

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  8. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3569 ديدگاه)

    عجب! دیگه حتی صدای نمایندگی ها هم دراومده از این وضع!😂
    بهتره میتسوبیشی یه فکری بکنه از لنسر و اکلیپس افسانه ای ببین به کجا رسید!😢

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  9. Kato

    ۲۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (151 ديدگاه)

    میتسوبیشی الانم میتونه با تولید مجدد lancer evolution یه سیلی محکم تو گوش همه رقبا بزنه

    نمیدونم چرا نمیکنه 🤔

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا