میتسوبیشی

فراخوان میتسوبیشی لنسر و اوت‌لندر در آمریکا

میتسوبیشی فراخوان نسبتاً بزرگی را برای تعدادی از محصولات خود و به خاطر مشکلی در زیر کاپوت اعلام کرده است.


این فراخوان شامل لنسر مدل ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲، لنسر اسپورت بک ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۲، اوت لندر ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ و اوت لندر ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ می‌باشد. بدین ترتیب با در نظر گرفتن مدل‌های سال‌های گوناگون شاهد فراخوان ۱۴ مدل مختلف میتسوبیشی خواهیم بود که در آمریکا شامل ۱۴۱۰۵۳ دستگاه خودرو می‌شود.


بنا به گفته موسسه ملی ایمنی ترافیک بزرگراه، این مشکل به کشنده اتوماتیک تسمه محرک پیشرانه مربوط است که شاید خراب و به جدا شدن این تسمه منجر شود. اگر چنین مشکلی رخ دهد، باتری خالی شده و پیشرانه نیز می‌تواند از کار بیفتد که در این صورت ریسک وقوع تصادف افزایش می‌یابد.

میتسوبیشی به منظور حل این مشکل مالکان خودروهای تحت تأثیر را آگاه خواهد کرد و از آن‌ها خواهد خواست خودروی خود را به نمایندگی‌ها ببرند تا کشنده یاد شده با نمونه‌ای جدید تعویض شود. گفته شده فراخوان یاد شده از پایان ماه مارس شروع خواهد شد.


اگرچه این فراخوان به بزرگی برخی کمپین‌های اعلام شده نیست اما عدد ۱۴۱۰۵۳ برای میتسوبیشی کاملاً بزرگ است. این خودروساز ژاپنی در آمریکا معمولاً فروش ۱۰۰ هزار دستگاهی دارد. میتسوبیشی در سال ۲۰۱۲ فروش کمتر از ۵۸ هزار دستگاهی در آمریکا داشت که بسیار کمتر از میزان مدل‌های تحت تأثیر فراخوان است.


میتسوبیشی هم‌اکنون با قرار گرفتن در اتحاد رنو-نیسان و با هدایت‌های کارلوس گوسن امیدوار است با تمرکز روی کراس اوورها سهم خود از این بازار را افزایش دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    حیف این شرکت و نیسان و اینفینیتی که افتادن دست این فرانسویها

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Mohamad

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (85 ديدگاه)

      بهتر از این بود که دست ایرانیها بیفتن??

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسین دهمرد

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
        سوابق: (2433 ديدگاه)

        مگه ایرانیها چیکارت کردن؟
        هرجا ربط و بی ربط هی ایرانی ایرانی میکنید انگار خودتون …

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا