میتسوبیشی L200 eSports کانسپت، مناسب گیمرها!

اگر از گیمرهای باتجربه بپرسید که چه وسیله‌ای را برای لذت بردن از گیم های جذاب را دوست دارند به احتمال زیاد اصلاً از میتسوبیشی L200 پیکاپ یاد نخواهند کرد.


اما شاید آن‌ها با دیدن این کانسپت که L200 eSports نام دارد نظرشان را تغییر دهند. در واقع این کانسپت یک شبیه‌ساز روی چهار چرخ است! این پیکاپ که تنها به تعداد یک دستگاه تولید شده در رویدادی ویژه در بریتانیا معرفی شده و نسخه‌ای بسیار تغییر یافته از L200 است که از تجهیزات زیادی برای راضی کردن گیمرها سود می‌برد.


از جمله‌ی این تجهیزات می‌توان به ‌فرمان‌های ریسینگ لوجیتک G920 (هرکدام دارای جعبه پدال و اهرم تعویض دنده)، دو کنسول ایکس باکس وان و شبیه‌ساز رانندگی فورزا هوریزون 4 اشاره کرد. تمامی این تجهیزات ویژه‌ی گیمرها در محفظه باری قرار گرفته‌اند که هم‌اکنون پوشانده شده و داخل آن دو صندلی مسابقه‌ای و دو صفحه‌نمایش LED با ابعاد 24 اینچی دیده می‌شوند؛ اما این‌ همه‌ی داستان نیست چراکه بخش عقب نیز دارای دستگاه قهوه ساز و نوشیدنی‌ها می‌باشد.


این میتسوبیشی که به مدل قبل از فیس لیفت تعلق دارد یک مدل نمایشی غیرعادی است که شاسی آن 80 میلی‌متر طویل‌تر بوده و پهنای آن نیز 80 میلی‌متر افزایش یافته تا جا برای قرار دادن وسایل بازی فراهم شود. درب پشتی نیز کاملاً تغییر یافته و حالا دارای دو پله‌ی تاشونده برای دسترسی بهتر به فضای بازی می‌باشد.


تمامی این گجت ها نیروی خود را از سلول خورشیدی 150 واتی نصب شده در سقف می‌گیرند. با شارژ کامل باتری‌ها می‌توان تا 8 ساعت از بازی در پشت این پیکاپ ژاپنی لذت برد.


جدای از بخش عقب عجیب‌وغریب، کانسپت L200 eSports از برخی ویژگی‌های متمایز در بدنه نیز برخوردار می‌باشد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به رینگ‌های اسپیدلاین مامبا، لاستیک‌های آفرود بزرگ، قوس‌های چرخ بزرگ‌تر، نوار نورانی LED روی سقف، نشان‌های طلایی روی جلوپنجره و نشان‌های متفاوت اشاره کرد. این خودرو همچنین به دو صفحه‌نمایش 22 اینچی LED در بیرون از بخش عقب برای نمایش ادامه‌دار بازی‌ها مجهز است.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

2 دیدگاه

  1. نوید جهرمی
    سوابق: (2742 دیدگاه) ,

    به جز این که جنبه تبلیغاتی داشته باشه دلیل دیگه ای براش نمیبینم. لاقل روی نسخه فیس لیفت شده اجراش میکردن بهتر بود.
    بین رقابتهایی که بین این با هایلوکس بود، از میتسو بیشتر خوشم اومد، هم نرم تر بود هم شتاب و تحرک بهتری داشت. البته توی آفرود از پس هایلوکس بر نمیومد ولی برای یه مزرعه دار گزینه هیجان انگیزتری بود.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.