نیسان

تأثیر ویروس کرونا روی نوع وسایل نقلیه انتخابی برای سفرها!

کمپانی نیسان با انجام یک نظرسنجی به دنبال فهمیدن این موضوع بوده که آیا محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا روی سفرهای تعطیلات آمریکایی‌ها تأثیری داشته است یا خیر. این خودروساز می‌گوید ۷۱ درصد آمریکایی‌ها در تابستان سال جاری میلادی سفر با خودرو را نسبت به سفرهای هوایی ترجیح می‌دهند. شاید دلیل این امر ترس از فضای محصور داخل هواپیما و شیوع کرونا باشد و اکثر آمریکایی‌ها به دنبال حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی حداکثری هستند. طبیعتاً نیسان فرصت تبلیغات محصولات خود را پیدا کرده و گفته خودروهایی همچون ون NV و دیگر خودروهای این شرکت محصولاتی ایدهآل برای چنین سفرهایی هستند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد خودروهای تفریحی و قایق‌ها نظر بیشتر افراد برای مسافرت در تابستان امسال را جلب کرده‌اند و چنین وسایل نقلیه‌ای جزو گزینه‌های اصلی برای ایام پس از قرنطینه محسوب می‌شوند.

نیسان با نظرسنجی خود نشان داده که ۲۸ درصد افراد شرکت کننده به دنبال وسیله‌ای هستند که بتواند تریلر، قایق و جت اسکی‌ها را بکشد. البته تنها ۳۳ درصد این افراد قبلاً تجربه کشیدن چنین وسیله‌ای با خودروی خود را داشته‌اند. همچنین ۷۴ درصد افراد نگرانی‌هایی درباره یدک کشی داشته‌اند که خیلی باعث تعجب نمی‌شود.

همان‌گونه که انتظار دارید این نظرسنجی بخشی از کمپین بازاریابی نیسان است که قابلیت‌های یدک کشی چندین محصول این برند از جمله روگ، پث فایندر، تایتان، تایتان XD و آرمادا را نشان می‌دهد. ون مسافری NV نیز چنین ویژگی‌ای دارد اما تایتان XD تواناترین محصول بین خودروهای یاد شده است.

به لطف ویژگی‌هایی همچون کنترل تریلر نیسان می‌گوید نگرانی چندانی در زمان یدک کشی وجود نخواهد داشت.

امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هم‌وطنان عزیز این ویروس منحوس هرچه سریع‌تر از کشورمان رخ بسته و همه بتوانند از لحظات لذت‌بخش سفر برخوردار شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. Malt hill

    ۱۶ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (514 ديدگاه)

    تو رو خدا سطح رفاه رو ببین

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. حسین

    ۱۶ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (259 ديدگاه)

    اینا اکثرا به فکر خرید ماشینی هستن که باهاش قایق و جت اسکی و وسایل کمپینگ رو جا به جا کنن (بنابراین تعجبی هم نداره که اکثر آمریکایی ها پیکاپ میخرن)، اون وقت ما یه عمر در حسرت یه وسیله ی ساده برای رفتن از نقطه ی آ به نقطه ی ب هستیم. تفاوت را احساس کنید…!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. meysam

    ۱۶ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    عکس دوم رو ببینید
    یکی منو توجیح کنه چطوری با اون ون فسقلی میشه اون خونه متحرک رو کشید

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۱۶ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (3478 ديدگاه)

      اون ون e-nv که الکتریکیه و گشتاور بالای داره.

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱۶ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (10184 ديدگاه)

      جداً راست میگیو ، توجه نکرده بودم??? .

      خب اگر هم برقی باشه ، مسلماً فشار زیادی بهش میاد و شارژ سریع خالی میکنه که عملاً کارایی نداره اون هم برای حمل کاروانی با این حجم و وزن ? ، پس فکر میکنم جنبه تبلیغاتی و تزئینی داشته باشه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. امیر.عارف

    ۱۶ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (876 ديدگاه)

    چقدر گزینه های متفاوتی برای مسافرت و لذت بردن از زندگی دارند

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. بهراد

    ۱۶ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (753 ديدگاه)

    ممنون آقا شاهین که تو دوران قرنطینه بازم دل مارو خون می کنی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۶ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (10184 ديدگاه)

      قرنتینه که تموم شده ، فکر کنم منظورتان ماسک اجباری باشه .

      اتفاقاً خدا پدرشون را بیامرزه (( برو بچ پدال را ))که تو همین دوران کرونا اگر نبودند ، دِق میکردیم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهراد

        ۱۷ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (753 ديدگاه)

        ???، البته من کارامو مجازی انجام میدم هفته ای یبار بیرون میام غذا میخرم ، اگر اونایی که ماسک نمیزنن فقط بدونن ونتیلاسیون در چه شرایطی انجام میشه ٩٩٪‏ بیرون بیان رعایت می کنن.
        البته نظرات چرت و پرت بنده بار علمی چندانی نداره اما همین که با دوستان درد دل می کنم خیلی خوشحال میشم و از نظرات دوستانم استفاده می کنم یاد میگیرم.
        نباید نگران یک دقیقه بعد بشیم سلامتی از همه مهم تره,سلامت باشی نوید جان

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۷ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (10184 ديدگاه)

          ??????

          موافقم 0
          مخالفم 1
  6. نامجو

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    اول بگم که از امریکا خوشم میاد اما نه عاشقشم و نه ازش بدم میاد. وقتی امریکا رو از نگاه شبکه های خبری عامه پسند و عقیده فروشی مثل سی ان ان و بی بی سی و صدا سیمای خودمون میبینید انگار که کشوری بی در و پیکر و همیشه پر از بحران و شلوغی و سیاست زدگی هست.
    اما وقتی واقعا دقیقتر میشیم و به داده های غیر سیاسی و واقعی نگاه میکنیم کشوری جالبتر و عجیبتر و جذابتر میبینیم که دوست داریم برای مدتی هم که شده در این کشور زندگی کنیم.
    در شرایط کنونی هیچی بهتر از این نیست که یک تراک بزرگ داشته باشی و یک RV رو با خودت بکشی مسافرت و کشور رو بگردی. شاید خیلی از امریکایی ها که تا حالا تجربه چنین مسافرتی رو نداشتن، دیگه از این به بعد جای مسافرت با هواپیما، با تشکیلات برن سفر (مسیرهای دور و کشورهای دیگه جای خود داره)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohsen. G

      ۲۰ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (180 ديدگاه)

      حرف شما درسته، به هر حال امکانات واسه سفر خیلی خوبه و باعث آرامش و آسایش بیشتر تو سفر میشه ولی به شخصه اعتقاد دارم سفر انگیزه و انرژی میخواد… تو همین شرایط هم اگه این پتانسیل رو داشته باشیم تو سفر بهمون خوش می گذره… یادم میاد تو کودکی و نوجوونیم امکانات حتی امروز رو هم واسه سفر نداشتیم ولی پایه سفر و خوش گذرونی داشتیم یه فامیل بزرگ که تو سفر به همه خوش میگذشت… چون هدف خوشگذرونی بود… الان امکانات بیشتری داریم ولی دیگه اون آدم های با عشق رو نداریم…

      موافقم 1
      مخالفم 0
  7. AMIR-REZA

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    خدا آر وی هارو بیامرزه ….
    یادمه تو یه قسمت از گرند تور کلارکسون و می و هموند آر وی هارو بررسی کردن ….مثل همیشه خیلی باحال بود ….

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا