نیسان

معرفی نیسان مورانو فیس‌لیفت مدل 2019 در نمایشگاه لس‌آنجلس

نیسان در نمایشگاه لس‌آنجلس امسال در کنار معرفی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان ماکسیما، فیس‌لیفت یکی دیگر از محصولات سطح بالای خود یعنی مورانو را هم به نمایش درآورده است. فیس‌لیفت مورانو به لطف ورودی‌های هوای مثلثی شکل و تریم کرومی بیشتر، از دماغهٔ اسپرت‌تری برخوردار شده است. طراحان نیسان همچنین روی جلوپنجرهٔ V شکل خودرو نیز تأکید بیشتری داشته‌اند. این جلوپنجرهٔ جدید حالا توسط چراغ‌های LED بروز شده‌ای احاطه شده است.

سایر تغییرات ظاهری مورانو 2019 جزئی هستند ولی ازجملهٔ مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مه شکن‌های LED جدید و رینگ‌های آلیاژی 18 و 20 اینچی بازطراحی شده اشاره کرد. تکمیل‌کنندهٔ تغییرات ظاهری این کراس‌اوور ژاپنی نیز چراغ‌های عقب بروز شده و ارائهٔ سه رنگ بیرونی جدید بنام‌های نارنجی غروب آفتاب، قهوه‌ای بادامی و آبی عمیق هستند.

تغییرات داخلی مورانو 2019 نیز نسبتاً جزئی هستند اما بااین‌وجود حالا بالاترین تیپ مورانو که پلاتینوم نام دارد به صندلی‌های چرمی نیمه آنیلین با طرح لوزی مجهز شده است. روی این صندلی‌ها به همراه کنسول میانی و زیر آرنجی‌ها، خطوطی با رنگ متضاد کار شده است. علاوه بر این، نیسان تریم چوبی تاریک را هم برای کراس‌اوور میان سایز خود در نظر گرفته است.

تیپ‌های پایینی مورانو 2019 شامل S، SV و SL نیز به‌روزرسانی‌های جزئی را تجربه کرده‌اند و حالا با تریم فلزی یا چوبی ارائه می‌شوند. در همین حال، تیپ SL و بالاتر از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی NissanConnect نیسان به ناوبری بهبودیافته مجهز شده‌اند. از سیستم بروز شده از گرافیک سه‌بعدی، تصاویر ماهواره‌ای و اطلاعات ترافیکی برخوردار شده است.

در بخش ایمنی، تمامی تیپ‌های مورانو حالا به سیستم هشدار درب‌های عقب و همین‌طور هشدار توجه راننده مجهز شده‌اند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، برای مورانو 2019 امکان سفارش پکیج «سپر ایمنی» نیسان هم فراهم شده که سیستم‌های کمک‌راننده‌ای چون ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار خروج از خط، ترمز اتوماتیک عقب و نوربالای خودکار را به همراه دارد.

در سینهٔ مورانو 2019 اما همان پیشرانهٔ 3.5 لیتری V6 سابق قرار دارد که مثل قبل 260 اسب بخار قدرت و 325 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT در حالت استاندارد به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم وجود دارد. مورانو 2019 از ماه آینده راهی نمایندگی‌های فروش نیسان در ایالات‌متحده خواهد شد اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

 

با پوشش کامل و لحظه‌به‌لحظهٔ اخبار و رویدادهای نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2018 همراه شما هستیم

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه

  1. مهراب

    ۱۱ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (65 ديدگاه)

    مورانو یعنی عشق

    1. Reza.M

      ۱۱ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (200 ديدگاه)

      تو کلاس خودش بی رقیبه…اگر وارد ایران می شد پر فروش ترین شاسی بلند ایران لقب می گرفت…

      1. Archi KHAN

        ۱۱ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (2035 ديدگاه)

        دوست عزیز صرفا وارد کردنش ملاک نیست
        مگه نسل های قبلی مورانو ، و خیلی دیگه از ماشین های خوب دنیا نبودن که وارد شدن اما به دلایلی مثل : عدم قیمت گذاری معقولانه نسبت به سایرین ، عدم خدمات و پشتیبانی و … هرگز موفق نشدن.

  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۱ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2647 ديدگاه)

    این ماشین خیلی خوبه ، ولی چرا همیشه بی حاشیست و زیاد بهش پرداخته نمیشه .
    من تجربه سواری مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این خودرو را دارم ، و میتونم بگم از تویوتا بهتر و از لکسوس پائینتره ، ولی نمیدونم چرا هیچگاه بهش درست پرداخته نمیشه .
    البته اینم بگم که قیمت قطعاتش در کشور بسیار بالا و همینطور با کمبود مواجه هست .

  3. کاوه

    ۱۱ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (149 ديدگاه)

    موتور ۳۵۰۰ و فقط ۲۶۰ اسب ؟
    جلوپنجره نیسان هم دیگه خیلی ژاپنیه. بوی ساکی و کاکرو و اوشین می ده. آدم دلش میگیره.

  4. احمدرضا

    ۱۱ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (342 ديدگاه)

    خیلی ناز شده از نسل قبلش
    ولی چرا پشتش شبیه جوک شده؟

  5. رامتین

    ۱۱ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1779 ديدگاه)

    چرا این موتور 3.5 لیتری 260 اسبی را 10 ساله تغییر نمیده؟؟ گیربکس هم همچنان cvt.
    فقط bmw که هر سال یه تغییر ولو کم در موتور به وجود میاره.

  6. shirko

    ۱۱ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (488 ديدگاه)

    شاید کره ا ی ها به اندازه ی این زیبا باشن ولی هرگز مثل ماشین های ژاپنی خوب نیستن !!

  7. شاهين

    ۱۱ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (859 ديدگاه)

    متاسفانه نیسان هم مثل هوندا از لحاظ طراحی زده تو جاده خاکی، نیسان مورانو ٢٠٠٨ بهترین طراحی رو داشت، ٢٠١٢ خم خوب بود ولی از وقتی نیسان با رنو ادغام شد…در کل از نظر من تو ژاپنی ها طراحیه تویوتا لکسوس و مزدا فقط بهتر شده و از کره ای ها بهتره و بقیه افت کردن و توان رقابت با طراحی کره ای ها رو ندارن، البته بحث فنی جداست،فقط راجبه ظاهر گفتم نظرمو

  8. افشین

    ۱۲ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3 ديدگاه)

    عاشق این ماشینم حیف که تو ایران وارد نمیشه

  9. M

    ۱۲ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چرا نیسان گیرداده به گیربکس cvt چرا انتخاب دیگه ای واسه مشتری نمی زاره؟؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن