نیسان

نیسان ورسا نوت SR با ظاهری اسپورت

با اضافه کردن امکانات و تجهیزات جدید، نیسان قصد دارد تا خودروی هاچ بک ورسا-نوت خود را به مدلی محبوب بین علاقه مندان خود تبدیل کند. در همین راستا آن‌ها اخیراً پکیج ظاهری اسپرت SR را برای این خودرو معرفی کردند. این خودرو به دلیل این که فروش آن از بهار امسال آغاز خواهد شد، در نمایشگاه خودروی شیکاگو حضور داشت. با عرضه‌ی SR تعداد مدل‌های وِرسا نوت به ۶ عدد افزایش پیدا کرد: S MT، S Plus CVT، SV CVT، SL، همچنین یک مدل که در شیکاگو معرفی شد و SR.

2015 Nissan Versa Note
۲۰۱۵ Nissan Versa Note
تمامی این مدل‌ها از یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر با ۱۰۹ اسب بخار نیرو و ۱۴۵ نیوتن بر متر گشتاور بهره برده و بسیاری از آن‌ها از یک گیربکس اتوماتیک Xtronic که گیربکس CVT نیسان می‌باشد بهره می‌برند. با این اوصاف، تمامی مدل‌های ورسا نوت مصرفی معادل ۵.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارند که همین عدد در مورد مدل SR نیز صدق می‌کند.

2015 Nissan Versa Note
۲۰۱۵ Nissan Versa-Note
مواردی که SR را از سایر همتاهای خود متمایز می‌کند تا حد زیادی مربوط به بخش طراحی و زیبایی شناختی خودرو می‌شوند. موارد قابل اشاره در طراحی خارجی خودرو شامل طراحی قسمت جلوی سفارشی سازی شده، چراغ‌های جلو با لنزهای تیره، چراغ‌های مه شکن استاندارد، پنل های راکر، آینه‌های کناری همراه با چراغ‌های راهنمای جا سازی شده، یک باله‌ی عقب منحصر به فرد، و مجموعه‌ای از رینگ‌های ۱۶ اینچ آلومینیومی با تایرهای تمام فصل ۱۹۵/۵۵ می‌باشند. در طراحی داخلی، SR مجهز به صندلی‌هایی با روکش پارچه‌ی جیر مصنوعی با بخش‌های نارنجی رنگ و دوخت دوطرفه، تزئینات داشبورد مرکزی به رنگ سیاه براق، داشبورد اختصاصی، یک کامپیوتر سفر متغیر، تزئینات نقره‌ای و دکمه‌های کنترل از جنس کروم می‌باشد. همچنین یک فرمان اسپرت نیز وجود دارد که پوششی چرمی داشته و با عنوان “۳۷۰Z-inspired” مشخص شده است.

2015 Nissan Versa Note Interior
۲۰۱۵ Nissan Versa Note Interior
علاوه بر موارد موجود در پکیج تزئینی SR، تجهیزات استاندارد خودرو شامل یک سیستم صوتی AM/FM/CD با ۴ اسپیکر و خروجی ۱۲ ولت، سیستم سرگرمی NissanConnect با صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی، اپلیکیشن های NissanConnect برای یکپارچه سازی گوشی‌های هوشمند با فیس بوک، توئیتر، پاندورا، iHeartRadio و TuneIn radio؛ پخش موسیقی با بلوتوث، ارسال پیام کوتاه بدون نیاز به دست، رابط کاربری یو اس بی iPod، رادیو ماهواره‌ای، دوربین دید عقب و یک پکیج راحتی اختیاری تجهیزات استاندارد خودرو که با یک سیستم ذخیره سازی متغیر Divide-N-Hide تکمیل می‌شود می‌باشد.

برچسب ها

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه

  1. MBS

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    کمک به صنعت ایران خودرو و سایپا جنایت به بشریت است چون هر دو فکر چاپیدن مردم هستند

  2. محمد44

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (239 ديدگاه)

    سایپا ۲۳۲ تا پایان سال رونمایی میشود کاش مثل تیبا زشت نباشه تیبا که خیلی غیر استاندارد یه ؟

  3. محمد44

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (239 ديدگاه)

    من که عاشق این ماشین شدم خیلی خوشگله موافقم +

  4. احمدرضا بی ام و

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (128 ديدگاه)

    از نیسان خوشم نمیاد

    1. mory

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (419 ديدگاه)

      اوه اوه از نیسان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
      چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. شهاب

        ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (266 ديدگاه)

        از دنیای ماشین خوشت نمیاد!
        یا زخم خورده از جونیوری!

  5. رضا

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1691 ديدگاه)

    به نظر من بجای پرداخت هزینه بالاتر فول اپشن روی مدل های کوچیک میشه یه مدل از کلاس بالاتر رو انتخاب کرد.
    البته در بازار متنوع و آزاد همه جا بجز ایران

  6. mds

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (221 ديدگاه)

    قشنگ نیست

    hyundai i20 زیباتر است

    زندگی با i20 زیباتر است

    1. saeid

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (57 ديدگاه)

      هیوندای و کیا آشغالن در برابر ژاپنی ها

      1. mds

        ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (221 ديدگاه)

        😡 only korea

    2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1684 ديدگاه)

      i20 بره بمیره با اون مصرف سوخت گندش ( البته نسبت به این ) کلاس ژاپنیارو پایین نیار الکی با کره ای های آشغال و بد ترکیب مقایسشون نکن ، i20 مسخره با اون طراحی خارجی مثل قورباغش ، طراحی داخلیشو دیگه نگو که آشغاله … ماشین فقط ژاپنی

    3. Yashar

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (92 ديدگاه)

      یادمه پدرم میگفت در زمان نچندان دور وقتی می خاستیم وسیله ای بخریم فقط جنسایی که روش مارک مدین یواس آی بود رو می گرفتیم بندرت مثلا اگه ساخت امریکا نبود بجاش مدین جرمن برمیداشتیم اجناس ژاپنی هم تازه وارد بود ملت محل سگ بهشون نمیزاشت! ولی الان جنگ کره و ژاپن شده…!!

      1. علی

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (514 ديدگاه)

        دقیقا
        پدر منم میگفت زمان شاه جنس های ژاپنی رو جز بنجل ها حساب میکردیم و ماشین های آمریکایی و آلمانی ماشین های خوبمون بودن بعد از ۲۰ سال ژاپنی ها هم خودشون رو به قله رسوندن
        بدون شک تا چند سال دیگه هم کره ای ها روی دست اینا بلند میشن

  7. سالار

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (30 ديدگاه)

    طراحیش جالبه.

  8. ساسان.م

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (343 ديدگاه)

    موتورش چرا جون نداره؟ نا سلامتی نیسانه و ژاپنی
    موتور TU5 معروف تیپ ۵ هم که همین اسب و گشتاور و تولید میکنه تقریباً

    1. ساسان.م

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (343 ديدگاه)

      AC automatic هم که نداره 😐

  9. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1451 ديدگاه)

    هم طراحی بیرونی و هم داخلی خوبه.
    من هم فکر میکنم ۱۰۹ اسب بخار برای یک خودروی ۱۶۰۰cc مدل ۲۰۱۵ ! خوب نیست! حتما دلیل داره!

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود .

      محسن جان یکی از دلایل اینکه قدرتش کمه ، اینهکه الایندگیه کمتر و مصرف

      بهتری داره . اینو نمیشه با موتور ۱۶۰۰ سی سی پژو مقایسه کرد .

      این موتور استاندارد الایندگیه بالاتری داره .

      قدرت موتور رو میشه با تغییر در ECU افزایش یا تقلیل داد .

      نمونه ی بارزش ، مگان ۱۶۰۰ با ال۹۰ است .

      مگان : ۱۱۵ اسب بخار ، ال۹۰ ۱۰۵ اسب بخار قدرت .

  10. sina ghk

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (81 ديدگاه)

    فکر میکنم صورتیش برای خانوما چیز جالبی باشه!

  11. yaser

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    با اینکه اتومات مصرفش عالی

  12. amir.t.

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (548 ديدگاه)

    ی جورای شبیه یکی از مدل های کیا میمونه.با نمکه

  13. کافر مقدس

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (640 ديدگاه)

    تو GranTurismo 6 هم به عنوان DLC اومده! تو ۱۵ساعت ۱۱هزار تا فروش داشته!!!!!

  14. حمید

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    نیسان واقعا تو طراحی که به نظر من تنها ایراد منصفانه ای هست که میشه از ماشینهای ژاپنی گرفت خیلی پیشرفت کرده.

  15. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1684 ديدگاه)

    طراحی بسیار عالی و جوان پسند + مصرف سوخت عالی + کیفیت

  16. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6544 ديدگاه)

    درود .

    طراحیش حرف نداره . از یاریس قشنگ تره . همینطور از کیاها و هیوندای ها .

    ایران و المان

  17. محمد

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (737 ديدگاه)

    خیلی شبیه نیسان نوت و اینویتشن می مونه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن