هوندا

قیمت و مشخصات هوندا فیت مدل 2020

اگرچه هوندا قبلاً از نسل جدید جاز در ژاپن رونمایی کرده اما نسل فعلی آن همچنان در بازار آمریکا حضور داشته و با نام فیت عرضه می‌شود. هوندا فیت ۲۰۲۰ هم‌اکنون وارد نمایندگی‌های فروش این برند در آمریکا شده است.


هوندا فیت ۲۰۲۰ قیمت پایه‌ی ۱۷۱۲۰ دلاری داشته که شامل ۹۳۰ دلار هزینه‌های تحویل هم می‌باشد. مدل پایه LX به‌صورت استاندارد با گیربکس ۶ سرعته دستی عرضه شده است. مدل اسپورت و گیراتر فیت ۲۰۲۰ نیز با بهای ۱۸۵۳۰ دلاری در دسترس می‌باشد.


یک پله بالاتر فیت EX قرار می‌گیرد که قیمت ۱۹۹۰۰ دلاری داشته و تنها با گیربکس CVT عرضه می‌شود. این خودرو همچنین به‌صورت استاندارد از بسته ایمنی و کمک‌راننده هوندا سود می‌برد. قبلاً مدل LX نیز عرضه می‌شد که حالا خبری از آن نیست و نهایتاً مدل پرچم‌دار EX-L قرار دارد که قیمت ۲۱۵۵۰ دلاری آن با مواردی همچون پوشش چرم کابین و… توجیه می‌شود.


تمامی مدل‌های فیت ۲۰۲۰ با تجهیزات زیادی عرضه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به دوربین دنده‌عقب، اسپویلر روی درب پشتی، چراغ‌های جلوی خودکار، چراغ‌های عقب LED، بلوتوث و کنسول مرکزی چندکاره اشاره کرد. مدل‌های اسپورت و بالاتر از صفحه‌نمایش ۷ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو برخوردار هستند.

بسته ایمنی هوندا که به آن اشاره کردیم شامل سیستم‌هایی همچون پیشگیری از برخورد از جلو با هشدار برخورد و تشخیص عابران پیاده، کروز کنترل تطبیقی، حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از مسیر، چراغ‌های جلو با نوربالای خودکار و… می‌باشد.


نیروبخش هوندا فیت ۲۰۲۰ پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۳۰ اسب بخار می‌باشد.


فیت یکی از هوشمندانه‌ترین فضاسازی‌ها را داشته و باک سوخت آن زیر صندلی‌های جلو قرار گرفته است. این خودرو شاید ابعاد بیرونی کوچکی داشته باشد اما کابینی جادار و سورپرایز کننده دارد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Farzad

    ۲۵ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (51 ديدگاه)

    جلو پنجرش قشنگه .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Saeed

    ۲۵ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (349 ديدگاه)

    طراحیهای هوندا شبیهه سوبارو داره میشه.جذابیتی توش نیست .البته که فنی عالیه و شکی نیست.اما ظاهرش قدیمیه دیگه واقعا طراحیاش.

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا