هیوندای

رکورد فروش 1 میلیون دستگاه هیوندای توسان در آمریکا

درست پیش از معرفی نسل جدید توسان، هیوندای اعلام کرد این کراس اوور به رکورد مهمی در بازار خودروی آمریکا دست یافته است. طبق گفته‌ی این خودروساز کره‌ای، شاسی‌بلند محبوب توسان از زمان معرفی در سال ۲۰۰۴ تاکنون به فروش ۱ میلیون دستگاه دست یافته است. به این ترتیب توسان پس از گذشت ۱۶ سال از حضور در آمریکا توانسته چنین رکوردی را برای خود بر جای بگذارد.

از سال ۲۰۰۴ تاکنون دو نسل جدید از توسان در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۶ عرضه شده و انتظار می‌رود چهارمین نسل آن نیز امسال معرفی شود. توسان پرفروش‌ترین شاسی‌بلند هیوندای بوده و فروش ماه آوریل آن نسبت به مدت مشابه سال پیش رشد ۷ درصدی را نشان می‌دهد. در آوریل امسال بیش از دو سوم فروش کل هیوندای از خودروهای شاسی‌بلند بوده است.

با قیمت پایه ۲۳۵۵۰ دلاری، هیوندای توسان گزینه مناسبی بوده و با دو پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۶۱ اسبی و ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری ۱۸۱ اسب بخاری عرضه می‌شود. صرف‌نظر از تریم انتخابی، هر پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه می‌شود. نیروی پیشرانه به‌صورت استاندارد به چرخ های جلو فرستاده می‌شود اما می‌توان با پرداخت هزینه اضافی سیستم چهار چرخ محرک را سفارش داد.

آینده‌ی توسان روشن است زیرا انتظار می‌رود نسل جدید این خودرو با ظاهر برجسته و متمایز معرفی شود. هیوندای اخیراً زبان طراحی جدیدش را در محصولاتی همچون الانترا و سوناتا بکار گرفته و ما نیز بی‌صبرانه منتظر پرده‌برداری از توسان جدید هستیم تا ببینیم این خودرو چه حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

طبق شنیده‌ها توسان جدید از همان طراحی جداگانه چراغ‌های دیده شده در کنا و پالیسید استفاده خواهد کرد. چراغ‌های عقب نیز با نواری نورانی به همدیگر متصل خواهند شد.

گفته می‌شود زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۹۱ اسب بخار قرار می‌گیرد. احتمالاً نسخه هیبریدی این خودرو نیز با همان پیشرانه ۲ لیتری الکتریکی شده سوناتا هیبرید تولید خواهد شد. هیوندای زمان معرفی توسان جدید را اعلام نکرده اما انتظار داریم این خودرو اواخر سال جاری پدیدار شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    زیبا و محبوب

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جواد خطر

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (255 ديدگاه)

      سایت پدال نوشتی { در آوریل امسال بیش از دوم سوم فروش کل هیوندای از خودروهای شاسی‌بلند بوده است} …….. نکنه منظورت دو سوم بوده ؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سردبیر

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (764 ديدگاه)

        ممنون از دقت نظر شما. اصلاح شد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ferrari_lvr

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      فک کنم چراغ ها در آینده یا به صورت نقطه ای خواهند بود یا خطی!!هی نازکتر و کوچکتر!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. NAVID۰۰۹۸

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      توسان پس از ۱۶ سال توانسته به جمع فروش همه نسلهاش به فروش ۱ میلیونی برسه ، تویوتا راو۴ فروش فقط یکسالش حدود ۹۰۰هزارتاس ، اینه فرق کره با ژاپن ?? .

      افرادی که آخرین مدلهای وارد شده به ایران را داشته و دارند مثل مدل ۲۰۱۷ ، خوب میدانند چه کیفیت اِفتضاحی داره مواد داخلی بکار رفته از چرم‌صندلی ، درها و فرمان گرفته تا پلاستیکهای خشک و رنگ شده ، همه و همه در کمتر از ۱۰/۰۰۰ km مثل یه ماشین ۱۰۰/۰۰۰ km به نظر میرسه ، موتور ۲ لیتریش هم که نگم براتون فاجعست و نمیدونم چرا موتور ۲/۴ لیتری وارد نکردند که خیلی با هم متفاوته .
      سواریشم به شدت داغون و سیستم تعلیقش مدام دالاق دالاق میکنه که همه مدلهاش اینطوریه و جالبه که از قدیمی‌هاش هم رو‌مُخ‌تره .

      از همه بدتر قیمت فضایی اونه که برای امروز نمونه ۷۰ تا کار مدل ۲۰۱۷ را حدود کمتر از یک میلیارد خرید فروش میکنند که جزء علامت سوال هیچ واکنشی نمیشه به این بازار داشت .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سینا BMW

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        یکی از آشنا هامون سانتافه گرند ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ و توسان ۲۰۱۵ داشت ولی اصلا کیفیت پایینی نداشت و خیلی خیلی هم ماشین خوبی بود و سرعتش که خیلی بالا به بننظر می رسید و توسان سواری نرمی داشت. البته توسان ۲۰۱۷ رو نمی دونم چجوری بود.
        اون پلاستیک های بی کیفیت برای مدل های پایه هست که تقریبا هشتاد درصد ماشین های وارداتی از مدل های پایه هستن و یا وکم آپشن ولی اونجا بهترین تجهیزات رو سفارش میدن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. جواد خطر

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (255 ديدگاه)

          @navid0098
          داداش اصلاً معلومه تو و ارسلان چِتونه!!؟؟ تا سایت پدال یه خبر درباره هیوندای یا کیا میزاره سریع میان سرِ فُحشو میکشین به هیوندای و کیا!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. NAVID۰۰۹۸

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (10057 ديدگاه)

          جواد خطر عزیز
          من فُحش ندادم
          من اطلاعاتی را از تجربه شخصی که داشتم دادم
          بزارید ناراحت بشوند اما بهتر برای پولی که خرج میکنند ارزش قائل باشند ، البته برای کسانی میگم که میخواهند ماشین را نگهداری کنند و تا سالها سوار شوند .
          اما کسانی که میخواهند دلالی کنند ، ماشینهای کره‌ای بهترینند از لحاظ خرید و فروش .
          باور کن مردم ما ظاهر بینند شدید و وقتی میفهمند چه اشتباهی کردند که دیگه دیر شده .
          ما در ایران زدگی میکنیم و نه در خارج که قانون محکم اجرا میشه و میشه ماشین را لیز کرد یا گارانتی درست اجرا بشه یا … .
          کشور ما ، کشور جالبیه و دقیقاً همه اتفاقاتش برعکس بقیه دنیاست .
          البته من تو شغل خودم هم این مشکل را دارم و وقتی مشتری ضرر میکنه به هر دلیلی ، بر میگرده و به اشتباهش پی مبره و این در صورتیه که ضرر میلیونی دادن و پی میبرند که هر گردی گردو نمیشه و همیشه باطن مهمتر از ظاهر هست .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Zonda R

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          سینا عزیز
          مهم اینه از پشت چه ماشینی پشت چه ماشینی قرار بگیرین قطعا محصولات هیوندای و کیا در سطح اول جهانی تولید میشن و استانداردهای جهانی رو پاس میکنن بهره گیری از بهترین طراحان و تکنولوژی ها هم کمک شایانی کرده تا امار فروش خوبی داشته باشند
          اما قطعا اگر تجربه توسان رو داشته باشید ایرادهاشو خواهید فهمید و بعد, از تعویضش با راو 4 اونوقت تفاوت پلت فرم زیر بندی کوپل بودن موتور گیربکس و در یکلام رفتار متفاوت دو ماشین رو متوجه خواهید شد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. M.A.S

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (810 ديدگاه)

          شتابش از تیگو 7 هم پایین تره و کیفیتش هم بعد 3 سال دستت میاد چیه
          کلا کره ای ها فقط میخوان پول بگیرن.به نظر من هیچ نکته جالبیکه ماشیناشون نداره هیچ نکات منفی هم دارن.
          مثلا ترمزای اسفنجی و طرح های کپی کاری هیوندا و ماشینایی با شتاب گیری گیج. تو مقیاس خودشونم قابل مقایسه با ژاپنیا نیستن. اگر هم فکر میکنید درست نیست از مالکای هیوندای بپرسید چقدر از ماشیناشون رضایت دارن و اونو با رضایت از ژاپنیا مقایسه کنید. یا اصلا چرا این قدر کار سخت.
          هیوندای الانترا جدیدو با مزدا سه های ایرانی مقایسه کنید. هردو 2000 و147 اسب و وزن هم نزدیک. اما مزدا 3 شتاب 9 مکس اسپید 205 و الانترا شتاب 10.5و سرعت 195.
          باتشکر از پدال

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. ارسلان

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (125 ديدگاه)

          @جواد خطر
          آقای گرامی بنده تا یه پست راجب هیوندای و کیا باشه من چیزی نمیگم اینجا هم کامنت ندادم اما هر وقتی میبینم یکی از دسترنج یکی دیگه خیلی موزیانه سوء استفاده میکنه ( چون سره خودم زیاد اومده ) و ببینم هیچ کی صداش در نمیاد و اتفاقا برعکس همه به به و چه چه هم میکنن من اون برند رو رسوا خواهم کرد حالا چه هیوندای و کیا باشه چه برندی دیگه !! درمورد برندهای دیگه چینی و غیره اینقد کامنت انتقاد آمیز در تعداد بالا وجود داره که بنده لازم نمیدونم بنده هم اضافه بشم حرف حق باید زده بشه حالا از دهن من بخاد بیاد بیرون یا بقیه فرق نمیکنه … اما وقتی پست فقط نمودار و جنبه ی خبری داشته باشه من چیزی نمیگم مگه اینکه بخوان ازش بعنوان وسیله ی برای باد کردن و گنده کردنش استفاده کنن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. امین

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (15 ديدگاه)

        سلام من تا همین چند وقت پیش تو نمایندگی هیوندای کار می کردم. من نظرم رو بی طرفانه میخوام بگم. آره یکی یا 2 تا مشکل داره. اما به هیچ وجه ماشین بی کیفیتی نیستش. سیستم تعلیقش هم دالاق دالاق نمی کنه!!! قبول دارم ماشین های ژاپنی یک چیز دیگه هستن ولی هیوندای هم خیلی پیشرفت کرده. در ضمن مظمئنی داری در مورد هیوندای توسان صحبت می کنی!!! این همه خرابی خیلی عجیبه.
        یک نکته جالب هم بگم شاید خالی از لطف نباشه. زمانی که آسان موتور خوب فعال بود هر ساله کارشناس فنی های نمایندگی ها رو به دوره ها و یا مسابقات مختلف خارج از ایران می فرستاد. توی یکی از این دوره های فنی توی دوبی کارشناس فنی نمایندگی ما توش شرکت داشت، از مسئول فنی هیوندای بابت بعضی از مشکلات هیوندای و خرابی های اپیدمی سوال پرسید و اون هم گفت این یک هیوندای هستش (منظورش این بود که یک برند متوسط و با قیمت متوسط هستش) و نباید انتظار برندی مثل لکسوس رو داشته باشی. و بدون هیچ تعصبی اون کارشناس کره ای تمام خرابی ها رو قبول کردش. همین نداشتن تعصب بی مورد باعث شد هیوندای تو این سال ها به خوبی پیشرفت کنه.
        ببخشید طولانی شد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (10057 ديدگاه)

          امین عزیز
          من از خرابی نمیگم ، از کیفیت ساخت میگم .
          و اِلا که خودروهای چینی و ایرانی هم تا ۵ سال اول خرابی زیادی ندارند ، البته ماشینهای ایرانی چرا ، زیاد خرابی داشته‌اند و خودم از نزدیک تا دلتون بخواد شاهد بودم در کمتر از ۱۰۰۰ km در مدلهای ۹۰ تا ۹۵ پژو‌ها و سمندها .
          دالاق دالاق سیستم تعلیق خرابی به حساب نمیاد و جزء ذات خودروهای کراس‌اوور هست اما در کره‌ای‌ها مشهودتره ولی من در سورنتو ۲۰۱۷ شاهد کیفیت بالاتر هستم که خیلی خیلی بهتره اما باز کره‌ای بودنش را گوشزد میکنه با براق شدن سریع مواد به کار رفته .

          ببینید دوستان ، کاری نداره ، یه سر به بازار خودرو و نمایندگی و نمایشگاه‌ها بزنید تا با چشم متوجه قضیه شوید .
          میدونستید یکی از دلایل یاتاقان زدن‌های بیمورد موتورهای کیا هیوندای ، فاصله کم کارتر با سینی کف هست که با کوچکترین ضربه در دست‌اندازها قُر میشه و فشار روغن تناسب خودش را از دست میده که به یاتاقانها روغن نمیرسه و یاتاقان میزنه ، البته یکی از دلایل اینه ، بماند که باید سریع روغن عوض کنید و کیفیت روغن بالا باشه تا جرم نگیره .

          باز هم میگم ، کیفیت را با خرابی اشتباه نگیرید که دو معقوله جدا از همه .

          در ضمن اگر این ترامپ گوربه‌گور شده نیومده بود و برجام پاره نمیشد ، ایران قطب صادراتی هیوندای برای تمام مدلها در خاورمیانه بود ، همینطور رنو و….. .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مهدی

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (1326 ديدگاه)

          امین عزیز این حرفا ده ها بار بعضی از دوستان گفتن ولی فایده ای نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. NAVID۰۰۹۸

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (10057 ديدگاه)

        مطمئناً ۵٪ از افرادی هم که اینجا پست میگذارند ، هیچ تجربه میدانی در اَمر خودرو ندارند و فقط خودرو را دوست دارند و از روی هوا نظر میدهند که مثلاً فلانی اینو گفت که خوبه یا بد .
        البته اینجا ایران هست و توقع در حد اقتصادی‌هایی که بزرگشان میکنند مثل هیوندای که تمام نقاط دنیا به عنوان ماشین قشر ضعیف به حساب میاد یا خدمت‌کاران .

        وقتی یه توسان میشه یک میلیارد ، باید هم اون بنده‌خدایی که حالا پژو پارس را به قیمت توسان دو سال پیش میخره ۱۷۰ میلیون ، بیاد اینجا از هیوندای و توسان رویایی صحبت کنه و بقیه هم بَه‌بَه چَه‌چَه کنند .
        با همین فرمون برید جلو ، چیزی نمونده در همین سایت پیدا شوند افرادی که پراید مدل ۷۰ هم سلطان خطاب کنند .

        جداً باید یواش یواش از نظر دادن در پدال دل بکنیم و بگذاریم دور هم در جهالت بگذرانند .

        من اگر حرفی میزنم از روی تجربه شخصی و آمار جهانی بخصوص فروش در آمریکا میگم که میتوانید خودتان هم پیگیر باشید اما خندم میگیره از کسانی که ایستادگی میکنند در برابر فهمیدن و وقتی میگیم مثلاً توسان عجب هیولائیه ، کِیف میکنند و خوشحالند و این در حالیه که انگار علاقه دارند به دورویی تا روراستی .
        البته باید این هم در نظر گرفت که رده سنی کاربران چه مقدار هست ، چون درک خیلی از مسائل در سن‌های متفاوت ، فرق میکنه و هرچی سن بیشتر ، درکش از زندگی هم بیشتر میشه و دیدگاه‌ها متفاوت میشه .
        به نظر من که رده سنی اکثریت پدالیها زیر ۲۳ سال هست و اکثراً نوجوان هستند .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Hamidreza

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2442 ديدگاه)

          هیوندای ماشین خدمت کارانه ؟
          واقعا عجیبه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Reza

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (297 ديدگاه)

          واقعا الکی داری خودتو اذیت میکنی،میبینی که هر روز یا خبر از کسب جوایز توسط کره ای ها میاد یا خبر از افزایش فروش،مثل دیروز واس قضیه جنسیس،یا روزهای قبل واس جوایز کیا تلوراید یا کسب بیشترین درصد رضایت مندی بریتانیا توسط سورنتو،این چند هزار کامنتت واقعا تأثیری تو بازار جهانی کیا هیوندا نداشته! حالًا هی پدال راجع به کره ای مطلب بزاره تو هم هی بیا ۵٠ خط بدی بگو و بقیه بخندن !

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. Reza

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (297 ديدگاه)

        متاسفانه نظرات بلند بالا و روزانه و فوق حرفه ای که از رو عکس و حسرت میدی نتونسته تأثیری روی بازار کره ای ها بزاره نوید :(
        برای مثال همونطور که میبینی توسان افزایش فروش هفت درصدی داشته امسال با وجود اون حداقل پونصد تا کامنتی که تو گذاشتی ضد کره ای ها امسال! یا مثلا با اینکه هی میگفتی جنسیس ورشکست میشه أما دیروز پدال خبر از فروش عالی این برند گذاشت!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (10057 ديدگاه)

          هیوندای ماشین خدمتکارانه ، یه اصطلاحه

          آقا رضا ، شما درست میگی ، خوش باش

          مقاله خاک خوردن جنسیس‌ها در انبار و نداشتن مشتری هم کار من بود که پدال گذاشته بود .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      5. Zonda R

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        نوید عزیز
        متاسفانه بازار ایران عجیب ترین بازار دنیاس
        بازاری ک توش خودروی هیبریدی ارزون تر از خودروی درون سوز هست بازاری ک کره ای هارو بیشتر از ژاپنی ها میخرند و رونق دارند دلیلش هم بنظرم اپشن هلی خیلی زیاد کره ای ها بود که پیش زمینه ی خوبی رو ساخت
        نظراتت در مورد توسان صحیحه ولی اینجا ایرانه و سالها مردم رو در حصار نامطلوب بازار نگه داشتن و خودروهای دهه ی 70 و 80 میلادی رو سوار شدن
        بازاری که توش 207 و دنا لوکس حساب میشن اکثر مردم تجربه ی سواری خودروهای روز رو نداشتن و دیدن یه سانروف خیلیارو به وجد میاره
        در این بازار هیوندا و کیا حکم طلا رو دارن و تویوتا حکم الماس

        موافقم 1
        مخالفم 0
    4. ممد ژانگولر

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (3455 ديدگاه)

      navid0098 بیا تحویل بگیر
      فقط توسانش ۱۰۰۰۰۰۰میلیون فروخته
      هیوندارو خیلی دست کم گرفته
      همه یکی پس از دیگری به فنا شوندگان دارن اضافه میشن ولی هیوندا با زیر مجموعه هاش مثل کیا و جنسیس بازهم خوبن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (10057 ديدگاه)

        ممد ژانگولر عزیز و باقی دوستان

        یا مقاله را کامل نمیخوانید یا فیلممون کردین

        از نسل اول تا به امروز شده ۱۰۰۰۰۰۰ عدد نه فقط یک نسل یا یک سال .

        خداوکیلی چقدر سخت کار معلم و استادها که بخواهند مطلبی را درس بدهند ، اینکه دیگه ساده‌ترین کاره ، مقاله را بخوانید ، متوجه نمیشوید ، شمرده شمرده بخوانید .

        مقاله خاک خوردن جنسیس‌ها در انبار که یادتون نرفته .

        در مورد کیا قضیه فرق میکنه و من به شخصه برای این برند احترام قائلم و خیلی هم خوب داره کار میکنه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سینا BMW

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          نمی دونم هیوندای چه هیزم تری به شما فروخته که اینقدر ازش متنفرید!!!؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ممد ژانگولر

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (3455 ديدگاه)

          نوید جان داداش من دکتر و مهندس میشناسم که پشت هیوندا توسان میشینن و از ماشین زیر پاشون خیلی راضی هستن
          در ضمن ما همه خدمتگذار دنیای فانی هستیم از فلانی بگیر تا فلانی
          حتی میدونستی یک مگس چیه !! ولی داره خدمت میکنه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. مهدی

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (1326 ديدگاه)

          فروش هیوندا دو برابر کیا هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Farzad

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          یه سری آدما هم هستن که یه سری از اطلاعات رو از محیط دریافت کردن بعد نشستن یه گوشه با عقل و منطق (باز هم بسته) خودشون اونارو تحلیل کردن و نتیجه گیری کردن بعد یه نقطه گذاشتن تهش و گفتن تمام ، از این به بعد نه چیزی وارد مغز میشه نه خارج، اینا همونایی هستن که ممکنه هر روز ببینیمشون. میتونن از هر قشری باشن میتونن تحصیلکرده یا بی سواد باشن و … ( این خطاب به کسایی که به نوید و ارسلان میگن عکس باز ، گیریم که عکس بازن نباید توهین کرد )
          zonda r حرف قشنگی زدی ؛ بستگی داره از پشت چه ماشینی ، پشت چه ماشینی بشینی ، معلومه کسی که ماشین ایرانی بی کیفیت سوار میشده بعد بیاد یه ماشین کره ای سوار شه حیرت زده میشه ، خودروهای ژاپنی چند پله بالا تر از کره ای ها هستن که واقعا هم درسته نه این که کره ای ها بد باشن اتفاقا خوبن و درحال پیشرفت …
          مطمئن باشید اگه ما هم بازار آزاد و بدون مافیا داشتیم مثل آمریکا اکثر خودروهایی که میخریدیم ژاپنی بودن !

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    ?منظورت اون لوکس هاست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. جواد خطر

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (255 ديدگاه)

    سانتافه 2020 خیلی نازتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسین

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (419 ديدگاه)

    عالی .. هیونداس دیگه چیزی نسبت به ژاپنی و آمریکایی کم نداره .. بخدا اونا سفینه نمیسازن و کره ای ها گاری … گارانتی ۷ ساله رو جیگر میخاد تامین کردنش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدعلی

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (121 ديدگاه)

      آمریکاییا که عملا تو محاقن.باید جلو هیوندای و تویوتا بوق بزنن.وضعیت مالیشونم که به شدت خرابه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hamidreza

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2442 ديدگاه)

        هه
        هر وقت تویوتا و هیوندای اومدن ” Mustang ” ساختن بعد بیان حرف بزنن
        عشقی که تو ماشین آمریکایی هست قطعا تو هیوندای نیس …
        ولی خب نیسان و تویوتا و … هم خوبن و پر عشق اما جدیدا بیشتر حکم ماشین روزمره و صرفا مصرفی دارند …

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مانی

        ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        محاق چیه؟فارسی بگو

        یخورده صبر کن ناامید نشو قول میدم ۲ ماه دیگه آمریکا خاک تپه بشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. Hamidreza

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2442 ديدگاه)

    یه عزیزی که دیروز چیزی مصرف کرده بود می گفت هیوندای آشغاله و …
    تحویل بگیر
    خوشم میاد ۲۴ ساعت نشد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سینا BMW

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    شاید از طراحی های جدید هیوندای خوشم نیاد وقدیمی ها به نظرم بهتر بیان ولی هیوندای اصلا چیز بی کیفیت و بدرد نخور نمی سازه . شاید هنوز تا ژاپنی ها فاصله داره ( شاید هم نداره) ولی واقعا سطح شون بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. meysam

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    من مدت زیادی الانترا 2014 سوار شدم. یه سری ایراداتی داره مثل صدای زیاد چرخها تو آسفالتهای خشن و ایرادات تعلیق و لگ گیربکس و …
    ولی اصلا اصلا اصلا ماشین بی کیفیتی نیست.
    موتور خوبی داره و در اکثر موارد کشش خوبی داره. مصرفشم خوب بود. تو اتوبان با سرعت 115 با 4 سرنشین صدی 6 مصرف میکرد. اتاق محکمی هم داره چون تصادف از عقبشو به چشم دیدم یه 206 از پشت زد یک سوم کاپوتش جمع شد ولی الانترا یه پوسته سپر تعویض شد.
    حالا فکر کن با این تلاشی که هممون میدونیم هیوندای تو این چند سال داشته از 2014 تا الان چقدر پیشرفت داشته.
    بعد این دوستمون میگه بی کیفیت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      میثم عزیز
      بی کیفیت نسبت به چی
      بی کیفیت نسبت به رقبا و رده قیمتی خودش که در اون رقابت میکنه که اومده کیفیت پایین متریال را با آپشن پر کرده .

      دوست عزیز ، وقتی یه شرکت میاد محصولی را تولید کنه ، از هر قطعه و متریالی ، دنیایی متفاوت از درجه و کیفیت خوابیده ، به طور مثال برای چرم صندلی شاید ۱۰۰۰ مدل جنس چرم درجه ۱ تا ۱۰۰ باشه برای انتخاب .
      یا برای قطعات فنی ، فلزها و درصد استفادشون فرق میکنه و اگر نه همه خودروها مثل هم میشدند و علم شیمی و مهندسی صنایع باید قاز میچروندند .
      دوست عزیز ، هر گردی که گردو نمیشه .
      الانترا ماشین بدی نیست اما ببین در رده خودش و فروش جهانی به چه شکلی دسته بندی و درجه بندی شده .
      اتفاقاً ایمنی خودروهای کره‌ای عالیه و این را میشه از ایمنی بزرگراه‌های آمریکا فهمید که بسیار سخت‌گیر هستند که هر خودرویی به راحتی مجوز نمیتونه بگیره اما کره‌ایها سالاهست که جا افتاده .
      حرف من اینه که کره‌ایها اون چیزی نیستند که ما اینقدر بزرگش کردیم ، چون ما ایرانیها عاشق آپشن و ظاهر اِغراق‌آمیز هستیم .

      کره‌ای خوبه در حد خودش نه بیشتر که دوستان پافشاری میکنند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. meysam

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (3524 ديدگاه)

        البته از این زاویه حرفت میتونه درست باشه. اینکه گفتی بی کیفیت رو من یه جور دیگه برداشت کردم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. net

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3062 ديدگاه)

    فقط هیوندای سانتافه اسپرت نسل سوم اخرین فیس لیفت مدل ۲۰۱۷

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا BMW

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      نسل قبلی سانتافه یه چیز دیگه بود، این جدیده بیشتر میخواد بره سمت کراس اوور کوچیک

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا