هیوندای

معرفی رسمی جنسیس GV70، آماده برای رقابت با ب‌ام‌و X3 و آئودی Q5

جنسیس به‌عنوان برند لوکس و نوپای هیوندای، در ابتدا کار خود را با سدان‌ها آغاز کرد اما در دنیای امروز که کراس‌اوورها محبوبیت عجیبی پیدا کرده‌اند، این رویه محکوم به شکست خواهد بود. به همین دلیل، این برند لوکس کره‌ای چند وقتی است که روی شاسی‌بلندها هم تمرکز کرده و پس از معرفی مدل GV80 حالا کراس‌اوور کوچک‌تر GV70 را هم رسماً معرفی کرده است. این خودرو که قرار است به یکی از مهم‌ترین مدل‌های جنسیس تبدیل شود، از طراحی جسورانه و مجللی برخوردار است.

قسمت جلویی GV70 تحت سلطهٔ جلوپنجرهٔ بزرگ تاجی شکلی است که توسط ورودی‌های هوای اسپرت و چراغ‌های چهارتایی جنسیس احاطه شده است. در پروفیل جانبی خودرو، بدنه‌ای منحنی با خطی که از چراغ‌های جلو آغاز و تا قبل از چراغ‌های عقب ادامه میابد، گلگیرهای عقب عضلانی و ستون C متمایز جلب‌توجه می‌کنند. نهایتاً در بخش عقبی این کراس‌اوور لوکس کره‌ای هم شیشۀ شیب‌دار، چراغ‌های چهارتایی، اسپویلر یکپارچه، سپر با خروجی هوای تزئینی و سر اگزوزهای بزرگ عمودی به چشم می‌خورند.

طراحی سطح بالا و لوکس به داخل خودرو نیز با متریال باکیفیت و عناصر بیضی‌شکل که از بال هواپیما الهام گرفته ادامه یافته است. جنسیس فعلاً حرفی در مورد ویژگی‌های داخلی GV70 نزده ولی در تصاویر می‌توان صفحه آمپر دیجیتالی و یک نمایشگر عریض برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را مشاهده کرد. در اینجا تریم کرومی به‌وفور دیده می‌شود، کنترل‌های سیستم تهویه طراحی شیکی دارند و یک شیفتر دوار جواهر مانند هم روی کنسول مرکزی جای گرفته است.

هرچند GV70 به‌خودی‌خود بسیار شکیل به نظر می‌رسد اما جنسیس یک پکیج اسپرت را هم برای آن ارائه کرده که جلوپنجرهٔ کرومی تیره، تریم‌های مشکی‌رنگ، سپر جلو تهاجمی‌تر، سر اگزوزهای دایره‌ای و دیفیوزر همرنگ بدنه را به همراه دارد. این پکیج به داخل خودرو هم غربیلک فرمان اسپرت و تزئینات فیبر کربنی را اضافه می‌کند.

جنسیس فعلاً مشخصات دقیق و کامل GV70 را اعلام نکرده ولی میدانیم که این کراس‌اوور جدید روی پلت‌فرم محرک عقب ساخته شده و در ایالات‌متحده با دو پیشرانهٔ مختلف عرضه خواهد شد. موتور پایه یک نمونهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو است که احتمالاً ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور خواهد داشت. موتور قوی‌تر هم از نوع ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو است که جنسیس هنوز خروجی آن‌را اعلام نکرده ولی همین موتور در کراس‌اوور بزرگ‌تر GV80، قدرتی برابر با ۳۷۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۵۳۰ نیوتن متر تولید می‌کند.

در مورد انتقال قدرت هم فعلاً حرفی زده نشده ولی احتمالاً نیروی هردو موتور توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد. به گفتهٔ جنسیس، این کراس‌اوور جدید در ایالات‌متحده هم به‌صورت محرک عقب و هم چهارچرخ محرک عرضه می‌شود. در GV70 چهار حالت رانندگی مختلف شامل اکو، راحت، اسپرت و سفارشی تعبیه شده که در مدل‌های مجهز به پکیج اسپرت، حالت رانندگی پنجمی بنام اسپرت پلاس هم به آن‌ها اضافه می‌شود.

ازآنجایی‌که GV70 یک کراس‌اوور لوکس است، به مجموعهٔ کاملی از سیستم‌های کمک‌راننده مثل جلوگیری از برخورد جلو و برخورد در نقاط کور مجهز شده است. علاوه بر این، جنسیس سیستمی بنام دستیار رانندگی بزرگراه را هم برای کراس‌اوور جدید خود ارائه کرده است. این در اصل یک سیستم رانندگی نیمه‌خودکار است که از کروز کنترل تطبیقی و سیستم حفظ حرکت میان خطوط استفاده می‌کند. این دستیار رانندگی بزرگراه همچنین از دستیار تغییر خط هم برخوردار است که با زدن راهنما از قصد راننده برای تغییر خط باخبر می‌شود.

ازجملهٔ دیگر سیستم‌های کمکی قابل‌توجه GV70 می‌توان به کروز کنترل هوشمند مبتنی بر ناوبری اشاره کرد که به‌طور خودکار هنگام رسیدن به پیچ‌ها سرعت را کم می‌کند. در این خودرو، دستیار محدودیت سرعت هوشمند هم وجود دارد که هنگام رانندگی در مناطق با محدودیت سرعت بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، جنسیس این ماشین را به سیستم احراز هویت با اثرانگشت و هشدار پیشرفتهٔ صندلی عقب هم مجهز کرده که از سنسورهای راداری استفاده می‌کند و به گفتهٔ جنسیس بسیار حساس هستند. این سنسورها حتی می‌توانند تنفس کوچک را هم تشخیص داده و درصورتی‌که نوزاد یا کودکی در حال خواب روی صندلی عقب جا مانده باشد به راننده هشدار می‌دهد.

جنسیس GV70 مدل ۲۰۲۲ سال آینده راهی بازار ایالات‌متحده خواهد شد و جزئیات کامل آن در زمانی نزدیک به عرضه اعلام می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    طراحیش خیلی سلیقه ای بعضیا دوست دارن بعضیا نه

    موافقم 61
    مخالفم 23
    1. Reza

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (66 ديدگاه)

      اتفاقًا اکثرا نظرشون مثبته راجع به طراحیش،خیلی کم دیدم کسی از طراحی شاسی بلند های جنسیس ایراد بگیره

      موافقم 92
      مخالفم 15
      1. پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??

        ۱۹ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (238 ديدگاه)

        چه داخلی داره

        موافقم 53
        مخالفم 8
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (10056 ديدگاه)

      در بحث طراحی داخلی واقعاً عالی کار کردن و همنطور که شبیهه اکثر خودروهای امروزی نشده یعنی تفکر و خلاقیت پشتش خوابیده که کمتر از این هم انتظار نمیره و به شدت در داخل انحصاری طرح زده (( البته میشه کمی هم به محصولات مزدا تشبیهش کرد ولی مشکلی نیست ، چون تقریباً همه خودروها به سبب تعداد بالا شبیه هم شده‌اند )) .

      اما طراحی بیرونی نمیدونم چرا تو کتَم نمیره ، یه جوریه ناجور که انگار تو چین طراحی شده و فقط هم میخواد تو چین بفروشه .

      از همه این‌ها که بگذریم ، میرسیم به بحثِ شیرین رقبا ، پس حرفی نیست و میشینیمو تماشا میکنیم این دوئل در فروش محصولات جنسیس را در خط مقدم برای جنگ با بزرگان این کلاس و صنعت !

      موافقم 27
      مخالفم 68
      1. Reza

        ۱۹ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (66 ديدگاه)

        بازم یه محصول دیگه از کره اونم جنسیسی که تیمی از طراحانی مثل شرایر و طراحان اسبق بی ام دبلیو و بوگاتی ( شیرون) و غیره طراحیش کردن و باز هم نظر طراح أعظم اینه که چینیه! :))) اون میلیون دلار هایی که جنسیس میده به این طراح ها رو باید بدن به تو که طراحی کنی واسشون خدایی.
        داخلش هم شبیه مزدا نه؟ :))) مزدا؟؟؟

        موافقم 59
        مخالفم 14
    3. کیان

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1412 ديدگاه)

      بطور قطع من با همه مخالفتم با کره ای ها اذعان دارم این ماشین بهترین بین همه مدلهای جنسیس هست، چه بین سدانهاش چه جی وی 80 !!
      واقعا محصول متمایزی و موزونی طراحی کردن، اصلا دنبال این نیستم ک بگم اسکی رفته یا نرفته، هرچی هست محصول نهایی پرفکت در اومده.
      فقط در کل جنسیسها سیستم کنترلی ایرکاندیشن و بنظرم یکم خیلی جمع و جور ریز طراحی کرده، اینو یکم بزرگتر کنن شاید هم کاربریش راحت تر بشه هم بازم به جذابیت اضافه کنه.
      در نهایت هم هرچقدر خوب یا هرچقدر بد فروشش میتونه نشون بده بقا خواهد داشت یا خیر، که این مسئله هم قطعا تا نسل دوم و … فیدبکهای فنی بیرون بیاد زمان میبره.
      ولی تبریک میگم به همه آپشن دوستا، اشکان امروز بیاد کلی لایک بده، این جنسیس لایک داره خیلی. اما با یه گل بهار نمیشه و …

      موافقم 24
      مخالفم 2
      1. Reza

        ۱۹ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (66 ديدگاه)

        همه آپشن دوستن! اوکی نوید :))))

        موافقم 13
        مخالفم 8
    4. دی جی70

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (303 ديدگاه)

      همچی عالی واقعا عالی فقط کاشکی لچکی شیشه عقب نبود

      موافقم 1
      مخالفم 2
  2. حسین

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (419 ديدگاه)

    واقعا عالی عمل کرده و هیچی نسبت به لوکس های آلمانی و آمریکایی کم نداره .
    طراحی متمایز و جدید
    عملکرد فنی هم انقدر تجربه رو ماشین های دیگه داشت که میتونه قابل قبول باشه .
    از نظر آپشن و طراحی داخلی و راحتی هم که جنسیس از اول عالی کار میکرد .
    درکل بازار موفقی میتونه داشته باشه . ایران میومد تو این رده ی بودجه از لکسس NX و X3 و … بیشتر میفروخت

    موافقم 51
    مخالفم 11
    1. Ahmedreza2002

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      پروفایل شما رو دیدم یاد علیرضا افتادم
      اقایون امریکایی باز خبر جدیدی از نسخه های قوی تر c8 نشد؟

      موافقم 10
      مخالفم 5
  3. Hadi

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    خوشگل و خوبه…
    دم جنسیس گرم
    ولی
    کاش باطنش هم مثل ظاهرش خوب بود…

    موافقم 36
    مخالفم 7
    1. Ahmedreza2002

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      مگه باطنش چه مشکلی داره؟
      مجموعه خوبی اراعه میده که

      موافقم 24
      مخالفم 2
      1. Hadi

        ۱۹ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        مجموعه خوبی رو ارائه میده قدرت موتور و پیشرانه مناسبی هم داره ولی کاش کیفیت و دوام و استهلاک بهتری داشت…
        و مهم تر اینکه باید با قیمتی مناسب بیاد…

        موافقم 7
        مخالفم 10
        1. Reza

          ۱۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (66 ديدگاه)

          سر چه حسابی از کیفیت و دوام و استهلاک ماشینی که از نزدیک ندیدی ایراد میگیری؟ اینا دقیقا چیز هایی هست که طرف باید یه مدت تست کرده باشه خودرو رو بعد بتونه تشخیص بده! حالًا همه اونایی که تست کردن دقیقا عکس جمله تورو گفتن و نتیجش این شد که امسال شاسی بلند جنسیس کاندید بهترین ماشین سال شده بود!!رتبه کیفی جنسیس تو جی دی پاور و غیره هم که دیگه نیازی به گفتن نداره

          موافقم 11
          مخالفم 7
        2. Ahmedreza2002

          ۱۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1465 ديدگاه)

          حالا بزار بیاد بعد از دوام و کیفیتش بگو

          موافقم 4
          مخالفم 2
    2. Moein

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (890 ديدگاه)

      جنابعالی تو مرحله توسعه این خودرو بودید که اینجور عاجزانه میگی کاش باطنش هم خوب بود؟
      حکایت گربه است که دستش به گوشت نمی‌رسه میگه پیف پیف بو میده

      موافقم 9
      مخالفم 9
      1. Hadi

        ۱۹ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        آنچه عیان است چه حاجت به بیان است؟؟

        موافقم 9
        مخالفم 9
        1. امیر

          ۱۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (14 ديدگاه)

          دوست عزیز من یه سوال دارم از شما این ماشین هنوز حتی وارد بازارم نشده و به غیر از مهندسای ارشد هیوندای و یه عده افراد تحلیلگر و مشتریای خاص هیچکس حتی سوارشم نشده اون وقت شما دقیقا بر اساس چه منطقی به این نتیجه رسیدی که استهلاکش بالاست؟؟ استهلاک یک خودرو یا یک قطعه یا هرچیز دیگری معیاری هستش که فقط بر اساس تست های پیچیده و گذر زمان مشخص میشه اون وقت شما ندیده میگی استهلاکش بالاست؟؟ عجیبه واقعا عجیب!!!

          موافقم 7
          مخالفم 1
  4. AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    عجب طراحی داره حتی با چراغ های دو تیکه
    واقعا قشنگه

    موافقم 24
    مخالفم 2
  5. Amin

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (119 ديدگاه)

    خیلی خوشگله ولی با فرمونش نمیتونم کنار بیام

    موافقم 8
    مخالفم 8
    1. MOHAMMAD.n.r

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1141 ديدگاه)

      فرمونش شبیه ماشین های امریکایی قدیمی هست. کادیلاک سویل و…
      ولی قشنگ هست و با سایر اجزای داشبورد هماهنگ شده.

      موافقم 15
      مخالفم 0
  6. Mr.X

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1467 ديدگاه)

    داره طراحیاش روز به روز بهتر میشه. لوکسه واقعا خوشم اومد به عنوان یه برند نوپا.

    موافقم 34
    مخالفم 0
  7. زیزیگولو

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    جلوی G70 آدمو کاملاً یاد برادر بزرگترش G90 میندازه که البته خطوطو شکستگیای بیشتری داره و حتی عقب ماشینم نمای خوبی داره و چراغاش تا حدودی آدمو یاد چراغای عقب اکسنت میندازه، در مجموع ماشین طراحی ساده‌ای داره که با وجود خطوط منظمو زیبا خوب به نظر میرسه، طراحی داخل کابینشم ساده و در عین حال زیبا هستش و میشه بهش گفت لاکچری ‌ترین ماشین کره‌ای

    موافقم 30
    مخالفم 1
  8. benz clk

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    میدونستید سامان جلیلی و محسن چاووشی سانتافه دارن محسن ابراهیم زاده اپتیما داره همه کره ای سوار میشن

    موافقم 16
    مخالفم 5
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (10056 ديدگاه)

      میدونستید ریحانه پارسا ، i20 سوار بود !
      میدونستید مهراد جم ، سراتو سوار بود !
      میدونستید پویان مختاری ، از سوناتا شروع کرد !
      میدونستید بهادر وحشی ، آزرا داشت !
      میدونستید بانو دنیا ، جنسیس سُوار بود !
      میدونستید تمام پناهنده‌‌های شاخ شوخ سیخی اینستا کره‌ای سوار بودن ? ₩$€ !

      میدونستید علی دایی و شجریان پرادو سوار میشدن و در پارکینگشون کره‌ای خاک میکردن ??‍♂️و….

      وجداناً یکی از چرت‌ترین کامنت‌هایی بود که خواندم و گذاشتم? !

      موافقم 10
      مخالفم 18
      1. محمد

        ۱۹ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1488 ديدگاه)

        مموت و روحانی هم نیسان پث فایندر تویوتا لندکروز و کریسدا سوار میشن

        موافقم 4
        مخالفم 1
  9. [—{^AMIN_MC20^}—]

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    به کابینش نگاه میکنم حسرت میخورم که چرا برای اس کلاس همچین کابین مسخره و احمقانه ای گذاشتن

    موافقم 27
    مخالفم 5
  10. Reza

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    طراحیش بهتر از GV80 هستش

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. Ahmedreza2002

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      اسپرت تره
      اون رسمیه به عنوان ی کراس اوور مید سایز (البته اسما)

      با کابینش خیلی حال کردم اما نمای خارجی نه راستش ولی در کل به نظرم کابین مهم تره بلاخره ادم بیشتر تو ماشین رو میبینه تا بیرون

      موافقم 2
      مخالفم 1
  11. Reza

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (66 ديدگاه)

    فوق العادس،طراحی کابین و بیرون عالیه،قدرت و قیمت مناسبی داره،بنظرم میزان فروش هدف تعیین شده توسط برند جنسیس رو رد میکنه و موفق خواهد بود
    وحید تو پیج Cars I have driven یکیشو تو فرودگاه دیده بود بدجور حال کرده بود با طراحیش

    موافقم 10
    مخالفم 3
  12. محمد

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (295 ديدگاه)

    به دلیل کلاسی که درش قرار داره احتمالا پر فروش ترین محصول جنسیس میشه – امیدوارم هر چه زودتر مشکلات واردات حل بشه و در کنار لکسوس این ماشین رو هم در خیابونای ایران ببینیم و از زیباییش لذت ببریم و از دیدن پیشرفت کشور کره جنوبی به خودمون بیاییم

    موافقم 10
    مخالفم 2
    1. اشکان

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (187 ديدگاه)

      این در دسته لوکس ها قرار میگیره و اگر هم واردات آزاد بشه این به دلیل لوکس بودن وارد نخواهد شد

      موافقم 6
      مخالفم 4
  13. Ramin

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    واقعا شاهکاره.
    اولا جنسییس پول برنشو نمیگیره و نسبتا ماشیناش ارزونه.
    هر کسانی که اینو طراحی کردن واقعا استعداد طراحی داشتن. دمشون گرم. ترکوندن.

    موافقم 19
    مخالفم 2
    1. افشار

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (692 ديدگاه)

      خدا را شکر که آخرش گفتی یه خودرو پول برند نمیگیره ;-)

      موافقم 6
      مخالفم 2
    2. [—{^AMIN_MC20^}—]

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      اووووو یییسسسس
      صبر میکنیم استاد شاهکار های دیگه غیر از چانگان و تسلا هم اعلام کنن

      موافقم 2
      مخالفم 1
  14. Ramin

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    آقای محمد عزیز واردات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تنها راه ورود خودرو های لوکس به ایران اینه که دلار بشه 4200 . همین.

    اونم که غیر ممکنه

    موافقم 7
    مخالفم 3
  15. Hl>i

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    کاریکه جنسیس داره با چراغهای خطی دوتائیش انجام میده و با ان برای خود هویت و اعتبار ایجاد میکنه، چند سال پیش در احیاء دوباره برند ولوو هم با چراغ های T شکل شاهدش بودیم و چه خوب ولوو نونش راهم خورد- اینا را گفتم تا به این نقطه برسم که همه برندها در تلاش هستن که برای خودشون اعتبار و هویت ببخشن ولی در عجب که بعضی ها اعتبار و هویت و اصالتشون را برای متفاوت بودن کنار میگذارن، خیلی عجیب است
    به هرحال برگردیم سر بحثمون، اگر شرکت جنسیس استارت خودرا با شاسی بلند ها میزد حالا بعد ۵ سال فروش ٣٨٠ هزار دستگاهی نداشت و خیلی بیشتر از اینها بود، چیزی که مهمه اینکه مارک جنسیس توانسته اعتبار خوبی به عنوان یک برند لوکس کسب کند و به احتمال زیاد این خودرو فروش این برند را هم بالا میبرد
    در کل باید GV70 را اسپرتی ترین و جوان پسند ترین محصول جنسیس دانست با چراغ های خطی دوتیکه ای که به امضاء این برند تبدیل شده با جلوپنجره ذوزنقه ای شکل خود که نسبت به دیگر محصولات این برند تکاملتر و زیباتر شده و طراحی ساده و زیبای داخلی ان که بسیار متفاوت از ماشین های آلمانی شده

    +|<i

    موافقم 6
    مخالفم 1
  16. میثم

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    جلو داشبورد با آدم حرف میزنه

    موافقم 10
    مخالفم 0
  17. سورنا

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    چقد خوبه همه چی عالی مخصوصا داخلش دمش گرم کاش نسل جدید جنسیس کوپرم بزنه با یه همچین طراحی ای

    ولی حیف صد سالم بگذره از شاسی بلند و … خوشم نمیاد

    موافقم 4
    مخالفم 1
  18. حسن

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (304 ديدگاه)

    یک کراس اور لوکس و با کیفیت پشت رقیباشو به خاک می ماله شک نکنید دوستان عزیز دست مریزاد کره جنوبی

    موافقم 2
    مخالفم 3
  19. فرشاد

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    متاسفانه صنعت خودرو کره چقدر پیشرفت کرده همچی تیتریو میخونیم ولی خندمون نمیگیره

    موافقم 2
    مخالفم 1
  20. رامتین

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    نمای جلو خیلی خوبه، نمای عقب جالب نیست. کابین هم بی روحه اما معقول.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  21. Dr.ALi

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (969 ديدگاه)

    از جلو که نگاه کنید قشنگ می‌شه حس کرد توسان لوکس شده هست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  22. آریا ماشین

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    چه طراحی زیبایی داره این جنسیس مخصوصا کابین
    زیبا و خوشدست

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا