هیوندای

معرفی هیوندای گرند استارکس 2018 فیس لیفت

هیوندای محصولات زیاد و متفاوتی را در آمریکا به فروش می‌رساند اما برخی از آن‌ها را ما هرگز ندیده و یا نخواهیم دید. یکی از این خودروها مینی ون گرند استارکس است.


استارکس که در برخی بازارها بجای خودروهایی چون iLoad، iMax، i800 و H1 فروخته می‌شود چیزی بیش از ون‌های تجاری محبوب است. این خودرو طولی به اندازه کیا سدونا داشته اما می‌تواند ۱۲ سرنشین را در خود جای دهد زیرا ۴ ردیف صندلی دارد.


نسل دوم و فعلی این خودرو بیش از یک دهه پیش معرفی شده اما هم‌اکنون یک عمل جراحی روی آن صورت گرفته تا بتواند گرد پیری نشسته بر صورت خود را پنهان نماید. این فیس لیفت شامل نمای جلو و عقب نوین و البته گرافیک جدید چراغ‌های جلو و عقب می‌باشد.


جلوپنجره خودرو هم‌اکنون بزرگ‌تر بوده و کابین نیز کاملاً به‌روز شده که از جمله تغییرات می‌توان به صفحه‌نمایش ۸ اینچی جدید، غربیلک فرمان با طراحی تازه و تریم اصلاح شده اشاره کرد.


هیوندای گرند استارکس یک خودروی تجاری بوده و نیروبخش آن پیشرانه ۲.۵ لیتری توربودیزل است. پیشرانه یاد شده قدرت ۱۳۸ اسب بخاری را در صورت متصل شدن به یک گیربکس ۶ سرعته دستی ارائه می‌کند اما اگر با گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک و توربوشارژر متغیر همراه شود خروجی آن به ۱۷۲ اسب بخار افزایش پیدا می‌کند.


خریداران کره‌ای این خودرو می‌توانند سیستم چهار چرخ محرک با قفل دیفرانسیل را نیز سفارش دهند. بهای گرند استارکس از حدود ۲۰ هزار دلار آغاز می‌شود. مشتریان بالقوه در بازارهایی چون اروپا، بریتانیا و استرالیا می‌توانند در آینده‌ای نزدیک این خودرو را خریداری نمایند. البته نباید انتظار تردد و عرضه آن در جاده‌های آمریکایی را داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. احمد

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (124 ديدگاه)

    یدونه ازینا بخری….
    با خانواده بزنی به جاده های شمال!
    یکی از فانتزیامه ….

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. m.m

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (54 ديدگاه)

    فقط ۲۰۰۰۰ دلاره ای خدا????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. milad

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (65 ديدگاه)

    این ون منطقه آزاد اروند به وفور پیدا میشه ، معمولا هم خودروی تشریفات ادارات و کارخانجات هست. قیمتش تو مایه های 100 تومنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. lawyer hamid

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (73 ديدگاه)

    نمیدونم چرا با دیدن این ون یهویی یاد ون های delica چینی عزیزمون افتادم?
    تاکسیرانی هم گشته گشته delica رو پیدا کرده!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. mahdi.mp

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (44 ديدگاه)

    طراحی داخلیش چه خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حسین

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (41 ديدگاه)

    مسولین محترمی که به فکر آلودگی نیستین.به خدا اگه به فکرش بودین همچین ماشینهایی را وارد می کردین بدون پول زور همه نجات پیدا می کردن .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا