چشم انداز

برترین خودروهای جدید در دو سال آینده

همیشه برای دریافت لیستی از بهترین خودروهای جدید دشواری‌هایی نیز وجود دارد. لذا برای برطرف کردن این مشکلات، باید معیارهای مهمی اعم از سابقۀ خودرو و یا شرکت، خودروهایی که در حال حاضر در بازار نقش‌آفرینی می‌کنند، اطلاعات منتشر شده توسط خود کمپانی، عکس‌های جاسوسی و همچنین به لطف نمایشگاه‌های خودروهای مفهومی را در نظر داشت و با کنار هم قرار دادن این مجموعه اطلاعات می‌توان تا حدودی برترین‌ها را شناسایی کرد.

Infiniti Q80 Inspiration
Infiniti Q80 Inspiration
در این لیست، به‌عنوان و توضیح مختصری از بهترین خودروهایی که در سالهای ۲۰۱۶ و بعد از آن در مرحلۀ تولید قرار می گیرند می‌پردازیم.

آئودی TT اسپرت بک

قیمت: از ۲۳,۰۰۰ پوند

فروش: سال ۲۰۱۶

Audi TT Sportback
Audi TT Sportback
آئودی در سال ۲۰۱۴ چهار مدل مفهومی از TT را رونمایی کرد. TT، TT Sportback، TT Roadster، TT Offroad از جملۀ این خودروها بودند. TT اسپرت بک جذاب‌تر مدل‌های دیگر است.TT اسپرت بک، پنج درب است و بر روی پلت فرم MQB فولکس‌واگن نشسته است که کشیده‌تر و زیباتر از نسخۀ معمولی شده است. به ادعای آئودی، این خودرو، از فضای بسیار زیادتر صندوق عقب نسبت به مدل معمولی بهره می‌برد، و در قالب یک خودروی اسپرت کوپه و رودستر ارائه خواهد شد. خبرهای به گوش رسیده، حاکی از آن است که، ایده‌های دیگری نیز برای گسترش خانواده TT از جمله TT Shooting Brake و TT Offroad و همچنین پیشرانۀ ۲.۰ لیتری TFSI با قدرت ۴۰۰ اسب بخار، مجهز به دیفرانسیل Quattro در نظر گرفته شده است. همچنین آئودی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰، بین ۵۰ تا ۶۰ مدل جداگانه، محدودۀ محصولاتش را گسترش دهد.

فورد فوکوس RS

قیمت: ۲۷,۰۰۰ پوند

فروش: سال ۲۰۱۶

Ford Focus RS
Ford Focus RS
فورد، بر روی مدل RS تمرکز ویژه‌ای کرده است. البته نسخۀ RS جدید در حال حاضر تأیید و تمام کار شده است، اما فورد، آن را نگه برای سال ۲۰۱۶ نگه داشته است. طرفداران این هاچ بک داغ، با یک ظاهر دوباره طراحی شده و البته بسیار تهاجمی‌تر روبه‌رو خواهند شد، که اصلاً از این ظاهر ناامید نخواهند شد. در تصویر منحصربه‌فرد ارائه شده از این خودرو، سرعت‌های بالستیکی و خشونت خودرو را با تمام وجود می‌توان حس کرد. همچنین با استفاده از پیشرانۀ ۲.۳ نسخۀ EcoBoost موستانگ جدید با قدرت ۳۵۰ اسب بخار، تصور کنید به چه هیولای زیرکی تبدیل می‌شود که در نوع خود چابک‌ترین خودروی دیفرانسیل جلو خواهد شد. البته فورد با این اوصاف، به دنبال نگه‌داشتن قیمت زیر ۳۰.۰۰۰ پوند برای فوکوس می‌باشد.

جگوار SUV

قیمت: از ۳۲,۰۰۰ پوند

فروش: سال ۲۰۱۶

Jaguar SUV
Jaguar SUV
جگوار با XE سالن، در حال حاضر به‌خوبی خود را در نمایشگاه‌های خودرو، نشان دادند. مهندسان جگوار توجه خود را معطوف به اولین SUV این شرکت کرده‌اند. پیش از این، با نسخۀ مفهومی این خودرو، با نام C-X17 آشنا شده‌اید. و همان‌طور که انتظار می‌رفت، این خودرو به در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی و روانۀ بازار خواهد شد. این خودرو، همانند مدل XE، بدنۀ آلومینیومی خواهد داشت و همچنین از تکنولوژی‌ها، سیستم‌های برق، و موتورهای پیشرفته و جدیدی که در XE به کار رفته است، استفاده خواهد شد، اما در زیر پوست این خودرو، می‌توان پلت فرم آئودی Q5 را دید. جگوار، به دلیل برادر بودن با برند لوکسی چون لندروور، در تولید این خودرو بسیار محتاطانه عمل کرده است، به‌طوری‌که به‌جای افزایش توانایی و قابلیت‌های آفرود، بیشتر بر روی خودرویی با طراحی زیبا و لوکس تمرکز کرده است.

لکسس GS-F

قیمت: از ۸۰,۰۰۰ پوند

فروش: اوایل سال ۲۰۱۶

Lexus GS-F
Lexus GS-F
لکسس همچنان برای آلمان شاخ‌وشانه می‌کشد و با تولید این مدل بالاخره جواب M5 BMW را خواهد داد. GS-F جدید با پیشرانۀ V8 به حجم ۵.۰ لیتر، قوی‌ترین GS-F تاریخ لکسس را خواهد ساخت. همچنین در این خودرو از تکنولوژی‌ها و ترفندهای مکانیکی RC-F جدید به منظور افزایش عملکرد، استفاده شده است و به احتمال زیاد، بیش از ۵۰۰ اسب بخار هم نیرو تولید می‌کند که نتیجۀ خوبی را هم به همراه خواهد داشت. GS-F، مجهز به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و دیفرانسیل عقب مجهز به ویژگی Torsen می‌باشد، مدل GS فعلی به تنهایی خودرویی راحت و کاربردی است. در مدل F، شاسی و سیستم تعلیق تغییرات زیادی می‌کند و تقویت خواهد شد.

پژو کوارتز

قیمت: ۱۸,۰۰۰ پوند

فروش: سال ۲۰۱۶

Peugeot Quartz
Peugeot Quartz
این مدل از پژو، با دیزاین آتشین و چرخ‌هایی بسیار بزرگ در واقع نسخه‌ای فراتر و هیجانی‌تر از مدل ۳۰۰۸ خواهد بود. طراحی جسور و بی‌پروا و استایل کوپۀ این خودرو، از بدنۀ صیقلی برادرانش فاصله گرفته است، در حالی که فضای داخلی در واقع توسعۀ خودروهای i-Cockpit پژو را به نمایش می‌گذارد. همچنین، انتظار پلاگین هیبرید را در سیستم پیشرانه و انتقال قدرت کوارتز باید داشته باشیم، که البته همانند مدل ۳۰۰۸، به احتمال زیاد از یک پیشرانۀ ۱.۲ لیتری توربو بنزینی، یا ۱.۶ لیتری و ۲.۰ لیتری دیزلی با فنّاوری BlueHDi پژو استفاده خواهد کرد.

رنو اسپیس

قیمت: ۲۵,۰۰۰ پوند

فروش: سال ۲۰۱۶

Renault Espace
Renault Espace
احتمالاً از هر کسی بپرسید یک MPV بزرگ را نام ببرید، اولین نامی که بر زبان می‌آورد، رنو Espace خواهد بود. با اینکه تا به حال در انگلستان به فروش نمی‌رسید. دلیلش هم این است که رنو اسپیس مسلماً خودرویی کاربردی و لایق ستایش است. رنو در حال نسخۀ نیمه کراس آور با پنج یا هفت صندلی با ارتفاع کم را ارائه می‌دهد. این شرکت در تلاش است تا فرمت اصلی این خودرو را که در سال ۱۹۸۴ بود، درست حفظ کند. بنابراین با این استایل، فضای کافی و زیادی در اختیار دارید. رنو گفته است: نمی‌شود ورود اسپیس به انگلستان را تضمین کرد، البته ما بعد از صحبت با رئیس کارلوس‌گون عنوان کردیم، در صورت علاقۀ کافی مشتریان انگلیسی به این خودرو، ورود آن به انگلستان ناممکن نیست.

سئات SUV

قیمت: ۲۲,۰۰۰ پوند

فروش: سال ۲۰۱۶

SEAT SUV
SEAT SUV
همان‌طور که ما انتظارش را داشتیم، در نهایت سئات اقدام به ساخت یک SUV کرده است که رقیب فولکس‌واگن تیگوان حساب می‌شود. این خودرو در آینده‌ای نه‌چندان دور خواهد آمد و به سؤالات ما پاسخ خواهد داد. پلت فرم این خودرو نیز، همان MQB گروه فولکس‌واگن خواهد بود. مدیرعامل شرکت سئات، در نمایشگاه خودروی پاریس به ما گفت، که این تازه‌وارد می‌تواند برای اولین بار، از بسیاری از SUV های مطرح جهان، از جمله نیسان جوک و نسخۀ Cupra، داغ‌تر و بهتر عمل کند.

اشکودا A Plus SUV

قیمت: ۲۵,۰۰۰ پوند

فروش: سال ۲۰۱۶

Skoda A Plus SUV
Skoda A Plus SUV
اشکودا، به بخش SUV ها، به‌خصوص مدل‌های بزرگ و هفت سرنشینه چشم دوخته است. به‌طوری که این خودرو موفق‌تر از مدل Yeti خواهد بود و تا سال ۲۰۱۸، قرار است فروش جهانی بالای ۱.۵ میلیون را به ثبت برساند. رئیس اشکودا، دکتر Winfried Vahland، در نمایشگاه خودروی پاریس به اتو اکسپرس گفت: این خودروی شکوهمند، با قیمت‌های مشابه، به منظور رقابت برای فروش با کیا سورنتو و هیوندای سانتافه روانۀ بازار می‌شود.

خودروهای ۲۰۱۷ و فراتر از آن…

سیتروئن C4 کاکتوس ایرفالو

قیمت: ۳۰,۰۰۰ پوند

فروش: سال ۲۰۲۰

Citroen C4 Cactus Airflow
Citroen C4 Cactus Airflow
C4 کاکتوس ایرفالو نمونۀ بارز سیتروئن‌های مقرون به صرفه است. این جفت پیشرانۀ ۱.۲ لیتری سه سیلندر PureTech با تکنولوژی HybridAir با استفاده از هوای فشرده به دیفرانسیل و چرخ‌ها نیرو وارد می‌کند و به ادعای سیتروئن، در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱.۶۶ لیتر سوخت مصرف می‌کند. ترفند هوای فشرده بسیار کارآمد و مدرن است و به لطف استفادۀ گسترده از مواد مرکب کربن (کامپوزیت) و آلومینیوم، در وزن خشک، حدود ۱۰۰ کیلوگرم نسبت به مدل استاندارد کاکتوس صرفه‌جویی شده است.

اینفینیتی Q80 inspiration

قیمت: ۴۵,۰۰۰ پوند

فروش: سال ۲۰۲۰

Infiniti Q80 Inspiration
Infiniti Q80 Inspiration
اینفینیتی، با جاه‌طلبی هر چه تمام‌تر و با پرده‌برداری از Q80، رقابت خود را به‌طور رسمی با پورشه پانامرا و مرسدس CLS در نمایشگاه خودروی پاریس اعلام کرد. اینفینیتی Q80 با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین سیستم جدید انتقال قدرت هیبریدی روانۀ بازار می‌شود. درب‌های گالووینگ، طراحی فضایی با خطوط بسیار برجسته، و رینگ‌های ۲۲ اینچی با طرحی مدرن، از خصوصیات کلیدی ظاهر این خودرو می‌باشد. در زیر پوست Q80، پیشرانۀ هیبریدی قرار دارد که ترکیبی از یک موتور ۴۵۰ اسبی V6 بنزینی به حجم ۳.۰ لیتر مجهز به توربو دوقلو، و یک موتور الکتریکی با ۱۰۰ اسب بخار، که در مجموع قدرت ۵۵۰ اسب بخار را ارائه می‌کند. با این حال مصرف سوخت این خودروی بزرگ و لوکس به ۵.۴۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد و ۱۲۹ گرم بر کیلومتر نیز گاز گلخانه‌ای تولید می‌کند. همچنین سرعت بالای ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را میسر می‌سازد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در کمتر از چهار ثانیه میسر می‌کند.

لامبورگینی آستریون LP 910-4

قیمت: اعلام نشده

فروش: سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸

Lamborghini Asterion LP 910-4
Lamborghini Asterion LP 910-4
لامبورگینی با محصول جدید و البته متفاوتش آستریون، جهان خودرو را شوکه کرد، و تنها هدف تولید این خودرو، ساختن یک هایپرکار هیبریدی است که برای مبارزه به پورشه ۹۱۸، مک‌لارن P1 و فراری لافراری آماده شده است. برای رقابت با چنین خودروهایی مسلماً منتظر شنیدن آمار ارقام خاصی هستید که ما به شما می‌گوییم؛ قدرت: ۸۹۷ اسب بخار – شتاب صفر تا صد: ۳ ثانیه – حداکثر سرعت: ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت – مصرف سوخت: ۳.۴۲ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر – تولید گاز CO2: 98 گرم بر کیلومتر.

با این آمار و ارقام حتی زمانی که با مک‌لارن P1 مقایسه می‌شود، بسیار قابل ملاحظه است. این تازه‌وارد با ترکیب پیشرانۀ ۵.۲ لیتری V10 اوراکان و سه موتور الکتریکی، هیولایی را ساخته‌اند که یادآور میورا افسانه‌ای هستند. انتظار ما از این خودرو بیشتر از یک GT، یا یک خودروی مسابقه‌ای ساده خواهد بود. لذا برای نبردی سخت و تن‌به‌تن میان رقبای قدر، باید عملکردی در حد عالی داشته باشد. همان‌طور که در تصوری منحصربه‌فردش می‌بینید، طرح بدنه، دیگر مانند لامبورگینی‌های قبلی نیست و از خطوط شکسته و تیز فاصله گرفته و تا حدودی به سمت خطوط منحنی و گردتر نزدیک شده است. جزئیات بیشتر از این خودرو اعم از تکنولوژی‌های بکار گرفته شده و سیستم‌های جدید، در دسترس نیست که باید تا سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ به انتظار نشست.

رنو EOLAB

قیمت: اعلام نشده

فروش: سال ۲۰۲۲

Renault EOLAB
Renault EOLAB
رنو، EOLAB را نقطۀ اوج و نقطۀ عطف تمامی محصولات تولید شده‌اش می‌داند. چرا که جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا را در این خودرو به کار گرفته است، خصوصاً در مورد بهبود بهره‌وری سوخت، اقدامات بسیار زیاد و نوآورانه‌ای به خرج داده است که رقم اعجاب‌انگیز ۰.۸۳ لیتر را در هر ۱۰۰ کیلومتر به ارمغان می‌آورد. این خودروی هیبریدی از ترکیب یک موتور ۱.۰ لیتری ۷۴ اسبی و یک موتور الکتریکی ۶۵ اسبی، قدرتی حدود ۱۴۰ اسب بخار دارد و می‌تواند بر روی باتری ۴۰.۲۳۴ کیلومتر مسافت را بپیماید.EOLAB از مدل کلیو، ۲۵۵ کیلوگرم سبک‌تر است و حتی ویژگی‌های آئرودینامیک پیشرفته‌ای دارد که به‌طور مثال ارتفاع خودرو را بعد از سرعت بالای ۷۰ کیلومتر در ساعت، به‌طور خودکار ارتفاع خودرو را ۲۵ میلی‌متر کاهش می‌دهد، همچنین رینگ‌های آلومینیومی با طراحی مدرن، در بهبود عبور جریان هوا نقش مؤثری دارند.

اشکودا SUV کوچک

قیمت: ۱۱,۰۰۰ پوند

فروش: سال ۲۰۱۷

Skoda small SUV
Skoda small SUV
اشکودا پس از موفقیت در مدل یتی، به دنبال ساخت و گسترش خانواده SUV خود رفته است. رئیسان شرکت اشکودا دربارۀ این خودرو گفته‌اند، این خودرو فقط دیفرانسیل جلو بوده و فقط در اروپا به فروش می‌رسد، نه در سطح جهانی. جزئیات زیادی از این خودرو در دسترس نیست. ولی پیشرانۀ سه سیلندر بنزینی، آن را به یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین SUV ها بدل می‌کند. ظاهر این خودرو جمع‌وجور و عضلانی است که کاملاً به‌روز و اسپرت به نظر می‌رسد.

تویوتا C-HR

قیمت: از ۱۹,۰۰۰ پوند

فروش: سال ۲۰۱۷

Toyota C-HR
Toyota C-HR
تویوتا C-HR، پاسخی کوبنده و البته جسورانه از طرف تویوتا به نیسان قشقایی است. نمای جلوی خودرو با طرحی آشنا از محصولات جدید تویوتا طراحی شده است که بیشتر از هر مدلی، ما را به یاد یاریس جدید می‌اندازد، ولی مابقی قسمت‌های بدنه کاملاً متفاوت و البته فضایی به نظر می‌رسد که در مجموع بسیار زیبا و اسپرت است. این خودرو را می‌توان، اولین نمونه در تغییر زبان طراحی محصولات این شرکت ژاپنی دانست. چراغ‌های جلو و عقب برجسته هستند و طرح چراغ‌های عقب به صورت بومرنگ هستند که یک تضاد کلی با محصولات فعلی تویوتا دارند و بیشتر یادآور محصولات لکسس است، رینگ‌های آلومینیومی جدید با طرحی بسیار پیچیده و خشن در زیر پای C-HR خودنمایی می‌کنند. با این جزئیات خیره‌کننده، به احتمال زیاد تولید این محصول چندین سال طول بکشد، اما باید بدانید که اقدام تویوتا برای تولید این خودرو ضرب العجلی است. در زیر پوست این خودرو، به احتمال زیاد از جدیدترین تکنولوژی پیشرانه‌های هیبریدی تویوتا استفاده شود که با سیستم انتقال قدرت چهار چرخ متحرک نیز جفت می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Ahmad..F12

احمد نیشابوری، دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار، علاقه‌مند به تکنولوژی و خودرو

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. ali

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    خدایی اینفینیتی خیلیییی خوبه دمش گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAFIA

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      هیچ کدومشون خوب نیستن.فقط ظاهرشون ما رو فریب میده تو باطنشون یه چیز دیگه هست.

      میخوام رکورد دیس لایک توفیقی و دراگون بورن رو بشکنم.
      توفیقی با بیش از 313 تا دیس در یک متن و دراگون بورن با 101 دیسلایک

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. M Power///

        ۲۱ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (415 ديدگاه)

        منم نفر سوم در دیسلایک خوردن. با ۳۶ دیسلایک در یک پست.

        بین اینا من tt و کاکتوس سیتروئن رو دوست دارم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مصطفی

          ۲۱ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (173 ديدگاه)

          یکی دیگه م هست 181 دیسلایک خورده :)

          http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/cla-250-2014/comment-page-1/#comments

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

        ۲۱ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        صادق این رکوردا جاودانه هستن
        بیخیال شو :-D
        رکورد لایک دست کیه راستی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

          ۲۱ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          صادق کیه؟!؟!؟!
          چی گفتم؟
          اقا عوض کن این اواتارتو خواهشا!
          ای بابا…..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. صادق

          ۲۱ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          :D

          آره رضا، دقیقا همین آواتارو یه مدت من میذاشتم،

          فعلا زدم تو خط جانی دپ

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

          ۲۱ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          اره
          به خاطر همون قاطی کردم
          تازه وقتی نظر اون دوستمونو دیدم:
          “…Mafia جان اینکه نظرتو بدون توجه به دیس ها میگى خیلى خوبه ،بیخیال لایک و دیس لایک بابا…”
          تازه اون موقع فهمیدم
          :-D

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. شلبى

        ۲۱ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (685 ديدگاه)

        Mafia جان اینکه نظرتو بدون توجه به دیس ها میگى خیلى خوبه ،بیخیال لایک و دیس لایک بابا

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. "Amir"

        ۲۱ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (728 ديدگاه)

        ب نظر من رنو و پژو طراحیای جالب و قابل درکی داشتن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مک میسل

          ۲۲ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          پژو دوباره داره از دوران رکود در میاد،واقعا یه مدتی بد شده بود.راستی پدال،مطلب مشخصات فولکس جی تی ای رو بذار.
          من اگر وقت میکردم حتما میذاشتم،سرم بد جور شلوغه…
          سپاسگذارم
          (ایران&المان)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      5. fj

        ۲۲ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (233 ديدگاه)

        رکورد منفی تو یه کامنت تو صفحه کوروس با لابی صهیونیست شکسته شد .پدال هی کم میکرد منفیا رو .یادش بخیر .یادم میفته خندم میگیره .هی پدال کم میکرد منفیا رو تا شب نشده میرسید به 200تا

        موافقم 0
        مخالفم 0
      6. فرید

        ۲۴ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        نه…بعد توفیقی (مک میسل )هست با ۱۸۵ دیسلایک تو پیج آرسی اف لکسس.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ali g35

          ۲۴ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (578 ديدگاه)

          به تازگی آقای علی زئوس رکورد دیس لایک رو زده . 130 تا .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. فرکانس

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      اشکود A PLUS SUV و آئودی TT.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. سپهر

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (69 ديدگاه)

      خوب همه خوبن ولی من توقع بهتر از اینارو داشتم ولی برند هایی مثل پورشه بنز بی ام و مازراتی شورلت و… چی بعد یه سوال دیگه بچه ها من همه ماشینا رو مثل کف دستم میشناسم چه داخلی چه خارجی از 11سالگیم تا الان که24 سالمه یه چیزو نفهمیدم که من شاسگولم و تو این همه وقت اسمی مثل seat نشنیدم یا این ماشینه جدید اومده لایک واسه جدید بودنش دیس لایک واسه شاسگولی من . خححححححححح.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مجتبی(ساروی)

        ۲۳ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (551 ديدگاه)

        من جات بودم یه کوچولو تو اینترنت اسم کمپانیش رو سرچ میکردم خوب تو ایران نیست به گوشت نخورده چه ربطی به شاسکول بودن داره منم اولین بار اشکودا رو 2سال پیش تو تخت گاز دیدم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ﺑﻴﮕﻠﺮ

        ۱۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        ﺳﻴﺎﺕ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺳﺎﺯ اﺳﭙﺎﻧﻴﺎﻳﻲ

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. امیر محمد

      ۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (279 ديدگاه)

      آستریون ……….
      بی صبرانه منتظرم تا جرمی کلاکسون تستش کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. AliZeus

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    خدایا آدم قیمت هارو میبینه افسوس میخوره..با همین پول داغونمون و دلار 3400 تومنی قیمت اکثرشون زیر 100 میلیونه! :(
    اینفینیتی طراحی عالی داره.
    چرا از سایر کمپانی های معروف چیزی نیس!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. reza

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    به تایرهای رنو EOLAB نگاه کنین یاد تایرهای پیکان نمی افتین؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مصطفی

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    پدال خسته نباشید.ولی تو روخدا دوتا خبر در مورد ماشین های داخلی و خارجی تو کشور خودمونم بذار من قبلا هم گفته بودم.خبر هایی بذار تا ماشین های تو بورس کشور رو بیشتر بشناسیم

    بازم تشکر بابت زحماتتون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. tadano

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (176 ديدگاه)

      خبر داخلی میخوای برو دنده 6 یا مجله ماشین .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    مرسدس G-Enerforce هم میتونست باشه تو لیست
    ممنون احمد…!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (79 ديدگاه)

      البته رضا درستش مرسدس Ener-G-Force فکر کنم باشه. والبته حق با شماست این ماشین فوق العاده س

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

        ۲۱ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        اره یه لحظه حواسم نبود اشتباه نوشتم
        ممنون که یادآوری کردی!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Ahmad..F12

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      فدات رضا جان

      آره باید می‌بود

      ولی خب اتواکسپرس دیگـــــــــه منم که دخیل نیستم تر کارش به جز ترجمه ;)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

        ۲۱ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        نه عزیز اختیار داری
        کسی که ازت ایراد نگرفت!!!
        ولی جانشین خلف G میشه واسه خودش…!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۲۲ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          قربونت

          بـــله بله دقیقاً

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. نوید (6*6)

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    تویوتا C_HR خیلی عالیه هم اسپرته هم آفرودی
    و هم تویوتاست که از همه مهمتره

    درضمن احمد جان ممنون از مطلب خوبی که گذاشتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۱ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      ممنون از توجهت داداش نوید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۲۲ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        احمد جان دستت درد نکنه،واقعا از اطلاعاتت استفاده میکنیم.بنده ی حقیر باید از بزرگانی مثل شما یاد بگیرم،این مطلب هم که مثل مطلبای قبلیت عالی.
        سپاسگذارم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مک میسل

          ۲۲ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          راستی دوستان احساس نمیکنین اون اشکودا اس یو وی کوچک ظاهرش نسبت به سال فروشش یکم عقب نیست؟
          اون ظاهر بدرد سال2007میخوره،البته به نظر من

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ahmad..F12

          ۲۲ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          کسرا جان فدات

          شکسته نفسی میکنی داداشی

          دلتنگتم….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. مهران

          ۲۳ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (108 ديدگاه)

          سایت وزین پدال ضمن قدر دانی از شما بابت مطالب این سایت
          به نظرم درج نظرات بیمورد و بیهوده جز بی احترامی به خوانندگان و علاقه مندان جدی و محترم و تلف کردن وقت انان ارزش دیگری ندارد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. mazaher

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (111 ديدگاه)

    سلام دوستان دوستان خدایش اینفینیتی کولاک کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. عليرضا

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    خوب خداروشکر هیوندای و کیا داخل لیست نیست
    برای شادی روح آن دو مرحوم صلوات ختم کن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. علي

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (969 ديدگاه)

    به نظر من آئودی تی تی واقعا نسبت به قیمتش ارزش خرید رو داره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سجاد

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لکسس gs_f هشتاد هزار پوند!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. parseh net30

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    جگوار من ک میگم بیاد بازار رو تسخیر میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ReZa

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    ببخشید این سوال رو ازتون می پرسم واقعا معذرت میخوام.آیا خودروی مفهومی قابل فروش هستش یا نه؟مگه نسخه اصلی اون خودروی مفهومی قابل فروش نیستش؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      درود بر تو رضا جان

      خیر

      نمونۀ کانسپت، در واقع پیش نمایشی از آن خودرو هستش که در سالهای آتی بعد از تولید نسخۀ انبوه به فروش میرسه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. حميد

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    طرح تویوتا واقعا جسورانه هستش. همیشه اینده از ان ادمها و طرحهای جسور هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. نوید (6*6)

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    تویوتاست دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. صادق

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    درود بر داش احمد گل، خسته هم نباشی

    در مورد ماشینای این لیست که باید بگم همشون خوبن

    اما شخصا با Q80 و skoda A-Plus حال کردم

    انتظار آستریون رو هم زیاد میکشم، ببینم چیکار میکنه، توی این قافله فقط جای لامبو کم بود، گرچه دیر رسید ولی دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      فدای داش صادق عزیزم

      سلامت باشی داداش گلم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. نيما

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    واقعاً پیشرفتهای کمپانی های خودروسازی قابله تحسینه ، هر سال مدلهای جدید تر و با امکاناته بالاتر و دوستدار محیط زیست در عوض ما هم دلمون خوشه کارخانه خودرو سازی داریم ٢٠ ساله که طراحی پر تیراژ ترین خودروهای داخل ١ درصد هم تغییر نکردند ضمن اینکه از کیفیتشون هم شدیداً کاسته شده !!!
    خدایا شکرت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. راد

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    چندتا عکس از لیفان 620 فیس لیف گرفته ام بسیار زیبا شده مانند لکسوس
    چگونه میتونم براتون بفرستم
    البته من در چین هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      راد عزیز سلام

      به جیمیل من بفرست من ترتیبشو میدم

      Ahmad.Neyshaburi@gmail.com

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. 4MATIC

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    شنیدم اشکودا می خواد با کرمان خودرو همکاری کنه واکتاویارو بیاره توایران
    البته چندباردیگه هم سال های قبل این قرارداد بسته شد وهربا به دلایلی این قرار داد فسخ شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. محمد

    ۲۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (512 ديدگاه)

    اقایون محترم نظرتون درمورد ماشین سنوا شرکت دیار خودرو چی هست؟؟به طرفه هست بخرم؟؟؟145تومن هست ساخت چین موتور ساخت سوعد وامکانات محشر ظاهرشم توپه حالاکیفیتش چی باشه نمیدونم… نظرتون چی هست؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      محمد جان سلام

      من نه دیدم نه شنیدم، اطلاعاتی دربارش ندارم متأسفانه اما به نظر من 145 تومن به خودروی ساخت چین بدی خیلی زیاده و فکر نمیکنم نظرت رو بهد از یکی دو سال سواری جلب کنه!!!

      جیلی 7 خوبه که تو رنج 70 تا 80 تومن هست

      کیفیتش هم به نسبت خیلی خوبه

      بازم ببین اگه کسی دیگه از بچه ها نظری داره به گفتۀ اونا تحقیق و عمل کن

      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۲۳ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (512 ديدگاه)

        خیلی خیلی ممنننووووون

        موافقم 0
        مخالفم 0
  20. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    همشضون عالین اما خیلی دیر عرضه میشن . کو تا اون موقع .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ادوریس

    ۲۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ترکیب زیبایی، قدرت و مصرف سوخت اینفینیتی Q80 بیشتر شبیه معجزه میمونه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. datsun

    ۲۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (3472 ديدگاه)

    فقط اینفینیتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. 4MATIC

    ۲۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    اقا محمد اشتباه نکن حیف 145ملیون نیست می خوای ماشین چینی بخری بایک سنواامکانات و ظاهرخوبی داره اما با145 ملیون یا یک کم بیشتر می تونی
    اپتیما نیوفیس
    سوناتا اتاف جدید
    تویوتا کمری
    بنزc200مدل2007
    بی ام و 320 مدل2008
    بخری که هم خیلی خیلی از این باکیفیت تر وقشنگ ترن وصاحب برند هستن البته با 10 تا15 ملیون بالاتر
    مثلا کیا اپتیمای نیوفیس هم 2برابر این اپشن داره وهم خوشگل تره
    حالا باچند نفردیگه هم مشورت کن
    موفق باشی
    ولی واقعا 145 ملیون حیفه برای اشغال چینی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      باسلام
      رضا جان با145 تومن چیزای خیلی بهتری میتونی بگیری.
      یه تویوتا کمری بگیر150تومنه،خیلی هم بهتره
      چرا میخوای چینی بگیری اخه؟ماشین ژاپنی رو نمیخری ماشین چینی؟
      ماشین چینی تو ایران فقط لیفان 620 در حوزه45میلیون،جیلی امگرند در حوزه70-80میلیون.
      بقیه هیچی نیستن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مجتبی(ساروی)

        ۲۳ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (551 ديدگاه)

        14میلیونم واسه چینی زیاده چه برسه به 145میلیون برادر بهترین ماشینا تو این رنج قسمت هست عذر خواهی میکنم مگه خر مختو گاز گرفته ماشین ژاپنی و اروپایی رو ول کنی بری چینی بخری ؟

        ولی خداییش پژو کوارتز یه جورایی داره با احساسات من بازی الیته اگه اون جمله ی موتور 1.2و1.6لیتری رو شوخی فرض کنیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. محمد

      ۲۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (512 ديدگاه)

      مرسی ممنون از راهنمایی های همه…خیلی خیلی ممنون
      بله منصرف شدم از خریدش ولی اسم ماشینای کیا وهیوندایی نیاریدکه حالم بهم میخوره…
      شاید ام جی گرفتم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. ahmad

    ۲۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (136 ديدگاه)

    خودروی دنا رو فراموش کردید در این لیست جا بدید.
    خودروی دنا محصول ابر کمپانی خودروسازی ایران خودرو که در سال 2015 عرضه میشود!
    با ویژگی بسیار پیچیده دو ایربگ!
    :)))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. ali g35

    ۲۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (578 ديدگاه)

    احمد آقا دستت درد نکنه . لطفا از خودروهایی که در سالهای آینده وارد بازار میشوند مطالب بیشتری توی پدال بزار .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا