جیپچشم اندازکرایسلر

جیپ گراند چروکی 2011

با اینکه هنوز ممکن است با دیدن یک چروکی جدید تغییری احساس نکنیم، اما باید قبول کنیم که این خودرو نسل متفاوت و جدید جیپ چروکی است. پلاتفرم کاملاً جدیدی که بین این خودرو و مرسدس بنز ML کلاس مشترک است، باعث شده که شباهتهای ظاهری این دو خودرو بسیار قابل توجه باشند. این در حالیست که اتحاد دایملر کرایسلر نابود شده و اینک فیات اداره کننده کرایسلر می باشد.

2011 Jeep Grand Cherokee
۲۰۱۱ Jeep Grand Cherokee

سیستم تعلیق کاملاً مستقل چرخها با امکان افزایش ارتفاع  از ۱۱.۵ سانتی متر در حالت پارک تا ۲۸ سانتی متر در شرایط سخت، توسط تعلیق گازی یادگاری از بنز خواهد بود. درحالیکه داخل و خارج اتوموبیل کاملاً مشابه یک چروکی با اصالت طراحی شده و البته نوآوری خاصی نیز در آن دیده نمی شود.

2011 Jeep Grand Cherokee
موتور V6 به حجم ۳.۶ لیتر با سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها قادر است ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ پوند فوت گشتاور تولید نماید. این موتور نسبت به نسل قبلی خود ۱۱ درصد کاهش مصرف سوخت را نیز به همراه دارد.

2011 Jeep Grand Cherokee
اما اگر بدنبال هیجان و توان بیشتری هستید، می توانید موتور ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری۳۶۰ اسب بخاری با گشتاور ۳۹۰ پوند فوت را انتخاب کنید. یا مدل SRT8 با حجم ۶.۴ لیتر و قدرت ۴۷۰ اسب بخار و ۴۶۵ پوند فوت گشتاور را انتخاب و قایق ۲.۵ تنی خود را با آن بکسل نمایید.

2011 Jeep Grand Cherokee
جیپ گراند چروکی جدید با امکانات سرگرمی خود  اینک راحت تر و لذت بخش تر از پیش شده و در کنار آرامش، مصرف سوخت کمتر و طراحی کمی تازه تر با قیمت های ۲۸ هزار دلار برای مدل پایه تک دیفرانسیل تا ۴۲ هزار دلار برای مدلهای دو دیفرانسیل به فروش خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. بهنام

    ۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (58 ديدگاه)

    سلام
    جیپ گراند چروکی یه SUV همیشه باوقاریه. زمانی که فقط خودش بود و رنجروور . بعدها تویوتا استیشن واگن سر و کله اش پیدا شد.
    تلویزیون هم چروکی چیف رو تبلیغ می کرد با یه سرخ پوست که نمایانگر توانا بودن این ماشین جهت سخت ترین شرایط رانندگی و مسیرهای دشوار کوهستانی بود.
    (جیپ هر مدلش که باشه همیشه خاطره انگیزه)

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (332 ديدگاه)

      زیباییه این ماشین غیر قابل توصیفه یه دونه مشکی پلاک منطقه آزادش توی رشت هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. سید علیرضا

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (256 ديدگاه)

    این ماشین یک ماشین کوهستانی و ارزان قیمت است در یک سفر که من با این ماشین در زمستان فرانسه را دیدن کنم دمای هوا 54 درجه ی منفی شد در جاده همه ی ماشین ها ابشان یخ زده بود ولی این ماشین همچنان راه می رفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سینا

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (126 ديدگاه)

    ماشین بسیار خوبیه ارزان تر از آلمانی ها هست عالیه امکانات که بیداد مکنه از لحاظ شتاب خیلی عالیه من توی مجلی ماشین خوندم که شتاب صفر تاصدش کمتر از5 ثانیه است یعنی x6 کاین توربو جلوش لونگ بندازند ولی متاسفانه فعلا اوتومبیل های کره جای آمریکایی هارو غبضه کردند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    باید خودت سوارش بشی تا بفهمی چه ماشینیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ابوالقاسم

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام جایی که زندگی میکنم (قطر) پر از ماشین های آمریکایی است مخصوصا جیپ های چروکی که قیمت مدل های 1997 آن کمتر از 10 میلون تومان که قیمت آن در ایران 58 میلیون تومان است تا مدل 2014 v8 آن 170 میلیون تومان است.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا