چشم انداز

ده جایگزین ارزان‌قیمت برای خودرو‌های گران‌قیمت

کسانی که آرمان‌گرا خرید می‌کنند اغلب با قیمت‌های گزافی روبه‌رو می‌شوند که رسیدن به هدف را برایشان دشوار می‌سازد. مسلماً همه افراد نمی‌توانند مانند یک آقازاده یک رولز رویس داشته باشند و یا مانند یک مهندس خوش‌تیپ کارکشته سوار مرسدس بنز E400 خود شوند و شایدم مانند یک پزشک جراح سوار بر لکسس RX 350 شوند، بنابراین باید چه کرد. یک پدر بزرگ پولدار مبتلا به آلزایمر پیدا کنیم!؟ یا در پروژه‌ها کم‌کاری کنیم؟ و یا از بیماران زیرمیزی بگیریم؟

بهترین جایگزین‌های خودروهای گران‌قیمت
بهترین جایگزین‌های خودروهای گران‌قیمت
هیچ‌کدام ما در اینجا با کمک وب‌سایت AutoGuide.com می‌خواهیم راه‌حلی پیدا کنیم که به‌مراتب کمتر تبهکارانه است. چرا دوقلو ارزان‌تر آن را نمی‌خرید؟ برای هر ماشین گران‌قیمتی، حداقل یک جایگزین ارزان‌تر وجود دارد که مشخصاتی نزدیک به همان مدل موردعلاقه شما را دارد، ولی هزینه کمتری برایتان به ارمغان می‌آورد. برای هر کسی که به BMW X5 M علاقه‌مند هست، یک جیپ گرند چروکی SRT8 نیز وجود دارد که انتظاراتش را برآورده می‌کند. در زیر ۱۰ خودرو دیگر است که یک جایگزین ارزان‌تر برایشان وجود دارد.

کرایسلر ۳۰۰S: جایگزین ارزان‌قیمت مرسدس بنز E400
طراحی سدان مرسدس بنز E400 از همه نظر فوق‌العاده است و کمتر پیش می‌آید که یک مهندس شیفته آن نشود. سدان E400 ترکیبی از یک خودرو لوکس، راحت و عمل‌گرا می‌باشد و کمتر خودرویی توان رقابت با آن را دارد. شروع قیمت آن از ۶۳۱۰۰ دلار است. به عنوان یک سدان بزرگ، این یک خودرو کامل است.

Want a Mercedes-Benz E400? Get a Chrysler 300S Instead
Want a Mercedes-Benz E400? Get a Chrysler 300S Instead
اما اگر پرداخت ۶۳ هزار دلار برایتان مشکل است، احتمالاً توان پرداخت ۳۸۴۷۰ دلار را دارید و در این صورت می‌توانید کرایسلر ۳۰۰S را جایگزین E400 کنید. ۳۰۰s مجهز به یک موتور V8 با توان ۳۶۳ اسب بخار و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته است، در واقع قدرت و چرخ‌دنده‌های بیشتری نسبت به E400 دارد. این یک ماشین بزرگ‌تر هست که فضای بیشتری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و شما می‌تواند تقریباً تمام فن‌آوری‌های مدرنی که در E400 هست را در آن پیدا کنید. البته خبری از جلوپنجره الماس نشان که یک ستاره زیبا را احاطه کرده نیست، اما با در نظر گرفتن پرداخت ۴۰ درصد هزینه کمتر، تا حدودی جای خالی همتای مرسدس بنز خود را پر خواهد کرد.

فورد اکسپلورر پلاتینیوم: جایگزین ارزان‌قیمت رنجرور اسپرت HSE
اگر جز آن دسته افرادی هستید که آرزو داشتن یک رنجرور اسپرت HSE را در سر دارید، اما هنوز مبلغ ۷۰ هزار دلار در حساب خود ندارید، شاید بهتر باشد یک نگاهی به فورد اکسپلورر پلاتینیوم بیاندازید، که با قیمت ۵۲۹۷۰ دلار تشابه بسیاری به رنجرور اسپرت دارد.

Want a Range Rover Sport HSE? Get a Ford Explorer Platinum
Want a Range Rover Sport HSE? Get a Ford Explorer Platinum
این SUV برای شما سه ردیف صندلی، یک موتور V6 القای اجباری (که قدرت بیشتری همراه دارد) و سیستم تمام چرخ محرک چندحالته به ارمغان می‌آورد. در کابین علاوه بر طراحی داخلی مجلل امکاناتی مانند سیستم کمکی حفظ مسیر، صندلی‌های تهویه شونده، سیستم سرگرمی برای سرنشینان عقب و صندلی‌های تاشو ردیف سوم، در دسترس است. اکسپلورر پلاتینیوم از جهات بسیاری شبیه به یک رنجرور اسپرت است، بنابراین با توجه به پرداخت هزینه کمتر خودرو ارزنده‌ای است.

سوبارو BRZ: جایگزین پورشه کیمن
پورشه کیمن از نظر کیفت رانندگی یکی از باارزش‌ترین خودروهای بازار است. تعادل فوق‌العاده شاسی، پاسخ سریع فرمان و موتور جذاب، کیمن را به یکی از خودروهای پر طرفدار و سرگرم کننده تبدیل کرده است. اما، حتی برای خرید ارزان‌ترین مدل آن باید بیش از ۵۰ هزار دلار هزینه کرد.

Want a Porsche Cayman? Get a Subaru BRZ
Want a Porsche Cayman? Get a Subaru BRZ
با پرداخت نصف این مبلغ، می‌توانید یک سوبارو BRZ دیفرانسیل عقب خریداری کنید. با این انتخاب ۶۵ اسب بخار کمتر از کیمن در اختیار دارید، اما BRZ یک شاسی بزرگ، فرمان‌پذیری فوق‌العاده و یک تجربه رانندگی ارزنده در اختیارتان قرار می‌دهد. حتی همانند کیمن، موتور تخت آن افقی و در خلاف جهت خودرو جانمایی شده است.

شورلت بولت: جایگزین تسلا مدل S
تسلا مدل S یک انقلاب در خودروهای الکتریکی است. ویژگی‌های لوکس، ابعاد بزرگ و برخورداری از محدوده رانندگی گسترده، باعث شد تا هیچ وسیله نقلیه الکتریکی (EV) دیگری توان رقابت با آن را نداشته باشد و درواقع با ورود آن به بازار سرنوشت خودروهای الکتریکی تغییر کرد. تنها مسئله مهم این است که بسیاری از مردم نمی‌تواند ۷۰ هزار دلار بابت خرید یک مدل S بپردازند.

Want a Tesla Model S? Get a Chevrolet Bolt Instead
Want a Tesla Model S? Get a Chevrolet Bolt Instead
شورلت، یک راه حل برای کسانی که می‌خواهند با بودجه کم یک خودرو الکتریکی با محدوده پیمایش قابل‌ملاحظه داشته باشند ارائه کرده است. نام آن بولت است، یک هاچ‌بک جدید از شورلت که قیمت آن از ۳۷۵۰۰ دلار شروع می‌شود و با یک‌بار شارژ قادر به پیمایش حداقل ۳۲۰ کیلومتر می‌باشد. ممکن است بولت به اندازه تسلا بزرگ و یا لوکس نباشد، اما تقریباً نصف آن قیمت دارد.

فورد فوکوس RS: جایگزین نیسان GT-R
نیسان GT-R یک قاتل غول پیکر است. سیستم تمام چرخ محرک حرفه‌ای، سرعت رعد آسا سیستم انتقال قدرت دو کلاچه و موتور قدرتمند، باعث شده تا GT-R توان مقابله با رقبایی که دو برابر و یا حتی بیشتر از آن قیمت دارند را داشته باشد. اما خرید این اسطوره هنوز هم برای خیلی‌ها مقرون‌به‌صرفه نیست. به‌علاوه این‌که مدل ۲۰۱۶ GT-R در ۶ مدل قیمت‌گذاری می‌شود.

Want a Nissan GT-R? Get a Ford Focus RS Instead
Want a Nissan GT-R? Get a Ford Focus RS Instead
با پرداخت مبلغ ۳۵۷۳۰ دلار برای فوکوس RS به نظر می‌رسد یک نسخه مشابه اما کوچک‌تر GT-R را خریداری کرده‌اید. فوکوس RD ممکن است به اندازه نیسان فوق‌العاده نباشد و ۲۰۰ اسب بخار کمتر داشته باشد و تنها با گیربکس دستی عرضه شود، اما از یک سیستم تمام چرخ محرک حرفه‌ای، موتور قدرتمند و تمام فاکتورهای لازم برای شرمنده کردن تعداد زیادی از خودروهای گران‌تر اتوبان را دارد. و حتی می‌توان برای آن لاستیک‌ها مسابقه‌ای تهیه کرد.

فورد موستانگ GT: جایگزین ب‌ام‌و M4
ب‌ام‌و M4 کوپه یک کوپه چهار نفره سریع با هندلینگ فوق‌العاده است. در زیر کاپوت آن یک موتور شش سیلندر توربوشارژ با توان ۴۲۵ اسب بخار جای گرفته، که M4 را سریع و جذاب کرده است. اما علاوه بر این‌ها قیمت آن هم خاص است: ۶۵۷۰۰ دلار.

Want a BMW M4? Get a Ford Mustang GT
Want a BMW M4? Get a Ford Mustang GT
کسانی که علاقه‌مندند مشخصات یک M4 را در یک خودرو مقرون‌به‌صرفه تر داشته باشند بهتر است نگاهی به فورد موستانگ GT بیاندازند. در زیر کاپوت آن یک موتور V8 با توان ۴۳۵ اسب بخار قرار گرفته که قدرت آن به چرخ عقب منتقل می‌شود و خریدار می‌تواند این خودرو چهار نفره را با یک گیربکس دستی یا اتوماتیک سفارش دهد. ممکن است فاقد برخی از جذابیت‌های M4 باشد، اما موستانگ جدید دیگر از اکسل خشک موستانگ‌های قدیمی خلاص شده است. از همه مهم‌تر، برچسب قیمت موستانگ GT فقط ۳۲۳۹۵ دلار است، یعنی حدود یک دوم M4!

هیوندای جنسیس G90: جایگزین رولز رویس فانتوم
اگر شما جز هواداران رولز رویس هستید و دوست دارید سوار بر یک خودرو لوکس مثل فانتوم به محل کار بروید، باید حدود نیم میلیون دلار در حساب خود داشته باشید. اما اگر نمی‌خواهید زیاد تجملاتی باشید و کمی خاکی و مردمی‌تر باشید! بهتر است به سراغ جنسیس G90 بروید.خب، هیوندای به‌تازگی اعلام کرد که جنسیس G90 در راه است.

Want a Rolls-Royce Phantom? Get a Hyundai Genesis G90
Want a Rolls-Royce Phantom? Get a Hyundai Genesis G90
درست است که دست‌ساز نیست و اصالت رولزرویس را ندارد، اما G90 یک سدان فول‌سایز لوکس برای مسافران نازپرورده است که نمی‌خواهد هزینه یک رولز رویس فانتوم را بدهند. ایده آل برای مدیر عامل شرکت‌هایی که هنوز یه موفقیت‌های بزرگ دست نیافته‌اند.

جیپ رانگلر آن‌لیمیتد: جایگزین مرسدس بنز G کلاس
مرسدس بنز G-کلاس یک هیولا آفرود بسیار تواناست که می‌تواند به مکان‌هایی برود که اغلب وسایل نقلیه رؤیای رفتن به آنجا را دارند. قفل دیفرانسیل، یک وضعیت انتقال قدرت دو سرعته مناسب و فاصله زیاد از زمین، کلاس G را آماده صعود کوه‌ها کرده است. اما به عنوان یک مرسدس بنز، مجلل و لوکس است و قیمت ارزان‌ترین G کلاس از ۱۱۹۹۰۰ دلار شروع می‌شود.

Want a Mercedes-Benz G-Class? Get a Jeep Wrangler Unlimited
Want a Mercedes-Benz G-Class? Get a Jeep Wrangler Unlimited
اگر شما واقعاً علاقه‌مند به مسافرت خارج از جاده هستید و می‌توانید از ویژگی‌های لوکس کابین و موتور V8 کلاس G چشم‌پوشی کنید، جیپ رانگلر نامحدود انتخاب مناسبی است. شروع قیمت آن فقط ۲۷۶۹۵ دلار است، علاوه بر این رانگلر دارای سابقه نظامی طولانی هست و همچنین سبک ظاهری جعبه‌ای و کلاسیک آن شبیه G-واگن می‌باشد و در خارج از جاده شما را به راحتی یاری می‌کند.

شورلت SS: جایگزین ب‌ام‌و M5
ب‌ام‌و M5 یک سدان بزرگ است که می‌تواند در اتوبان بسیاری از خودروهای اسپرت را در آینه‌های خود مشاهده کند. موتور ۴.۴ لیتری V8 توربوشارژ آن توان ۵۶۰ اسب بخار، تولید می‌کند که M5 را همانند موشک در ۴.۲ ثانیه به سرعت ۹۶.۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. ب‌ام‌و M5 سریع، لوکس و سطح بالا است اما چنین خودرویی ارزان نیست و برچسب قیمت آن فقط کمی با شش رقمی بودن فاصله دارد.

Want a BMW M5? Get a Chevrolet SS
Want a BMW M5? Get a Chevrolet SS
SS نسخه مشابه و ارزان‌قیمت سدان اسپرت M5 از برند شورلت است که محبوبیت کمتری دارد. در زیر کاپوت آن موتور ۶.۲ لیتری V8 قرار گرفته که توان ۴۱۵ اسب بخار، تولید می‌کند. درست است که شورلت SS قدرت کمتری از M5 در اختیار دارد ولی در مقابل وزن سبک‌تری دارد و هندلینگ مناسب و هزینه‌ای یک دوم M5 دارد.

مزدا MX-5: جایگزین لوتوس الیز
آیا شما همیشه رؤیای داشتن یک لوتوس الیز را در ذهن داشته‌اید؟ خودرو موتور وسطی که تعریف رانندگی خالص است؟ حتی اگر در زیر کاپوت آن یک موتور کوچک چهار سیلندر باشد که قدرت زیادی همراه ندارد، الیز به قدری سبک و زیرک است که هیچ کمبود و خللی در ایجاد تجربه رانندگی خالص آن ایجاد نمی‌کند. اما مشکل این است که، لوتوس بسیار گران است.

Want a Lotus Elise? Get a Mazda MX-5 Instead
Want a Lotus Elise? Get a Mazda MX-5 Instead
خب، بسیاری از اعجاب‌های رانندگی الیز را می‌توان در یکی دیگر از ماشین‌های اسپرت کوچک یافت، بله مزدا میاتا MX-5. حتی با وجود این‌که موتور آن در جلو قرار گرفته است، حتی یک راننده بی‌تجربه هم پشت فرمان MX-5 در هر کیلومتر مسافتی که می‌پیماید لذت رانندگی با آن را با تمام وجود حس می‌کند.

منبع: autoguide

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. فورد

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    اما در ایران اگر شما توان پرداخت پول یه پراید و ندارید می توانید یه موتورسیکلت 125 با همون مقدار ایمنی و همون اندازه پراید خریداری نمایید

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (135 ديدگاه)

      ول کنید دیگه این مسخره بازی رو،هر مطلبی گذاشته میشه هی با پراید و آشغال ساز های ایران قیاس می کنید ،تا قیامت هم که این حرف ها رو بزنید بازهم پراید خوب به فروش میره چون ما خودمون راضیم به این وضعیت و حاضر نیستیم بهتر باشیم، الان هم اگه همین فردا آشغال ساز های ایران بگن پراید به مدت یه هفته میدن 15 میلیون همه میرن دو مرتبه پراید میگیرن . ***

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. king 918

      ۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      فورد فوکوس RS خیلی نظرمو جلب کرده بد کردار هم از نمای ظاهری هم از کابین فوق العادس ….
      راستی جایگزین هاشون هم گرون بودن ها دستمون به جایگزین هاشون هم نمیرسه چه وضعیه تورو خدا …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. امین

      ۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (9 ديدگاه)

      والا اون جایگزینشم برامون رویاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. edris

        ۸ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (108 ديدگاه)

        مرسی از امریکا که با نصف قیمت همون قدرتو هیجان رو القا میکنه… ماشین آلمانی واسه بچه پولداراس. امریکایی واسه خفنا :)

        موافقم 1
        مخالفم 0
    4. aston martin

      ۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      اغلب وسایل نقلیه رؤیای رفتن به آنجا را دارند.
      گمونم باید مینوشتین “ندارند”

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. CORVETTE Z06

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (225 ديدگاه)

    با جایگزین کردن موستانگ و سوبارو brzشدیدا موافقم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      ماستنگ به جای M4 !!
      هیچ بی ام وه بازی این کار رو نمیکنه چون میفهمه M4 با ماستنگ خداشم یکی نیس!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. free bird

        ۳ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (20 ديدگاه)

        و هیچ امریکایی بازی هم یه موستانگو با 50 تا بی ام و عوض نمیکنه چون میدونه و میفهمه چه اصالت و چه پشتوانه ای موستانگ داره ضمن اینکه نوع و سبک طراحی و اصلن نوع آفریده شدن یک موستانگ با هر ماشین دیگه متفاوت هست و یه دنیای دیگه هست که هیچ جایگزنی نداره.

        ضمن اینکه 435 اسب بخار و با 415 اسب بخار هیچ آدم عاقلی عوض نمیکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Mehran

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    حالا جایگیزین سوم واسه شما ایرانی عزیز — به ترتیب از اول
    پراید ١٣٢ صبا
    پراید رور ١٣٣
    پراید کوپه ١٣۴
    پراید برقی
    پراید gt – p
    پراید m 200
    پراید فانتوم
    پراید کروزر فول
    پراید pp
    پراید mp-6

    آپشن های سفارشی : چراغ جلو – مه شکن – چراغ ترمز. – کمربند – بووووووق( واسه ریس ای اداره بوووووق ) – در های جلو و عقب – چرغ های جلو – چرغ های عقب – دنده – فرمون – موتور – و ……….

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      پراید 131s
      131sl
      132sls
      132sls amg
      133slr irankhodro (slr McLaren)
      و سال 1494پراید هیبریدی!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Sajjad

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    مقاله ی جالبی بود ولی یه مشکلی هست ؛ مشکل اینه که خودرو های جایگزینشم آرزوی ماست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sina

      ۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      دقیقا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. جواد

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (990 ديدگاه)

    فورد فوکوس جایگزین gtrسرم میخوام بکوبم به مانیتور البته بقیه میشه گفت درسته البته در مورد جنسیس و رولزرویس خم کمی شک دارم ولی ما بقی پیشنهادهای جالب بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Erfan

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (246 ديدگاه)

    رولزرویس کجا و جنسیس کجا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مهدی 911

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (459 ديدگاه)

    911توربو اس به جای 918

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      ارزش ٩١١ رو پایین نیار
      ٩١١ باید با کوئینزگ آگرا مقایسه شه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. sina

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (40 ديدگاه)

    حالا بحث اوضای ما ایرانیانی بدبخت برو کنار بگذاری…دمت گرم مقاله خوبی بود احسنت
    راست میگه سوار یه کرایسلر 300اس خیلی خوشکله با پول خیلی خیلی کمتر سوارش که میشی واقعا یه ابهتی در حد نشستن پشت مازراتی کواتروپورته یا …رنج رور و جی ام سی هم شاسی بلندهای لوکس خوبی هستن
    در کل نگاه که میکنی اکثر این ماشینهای آمریکایی میتونن با پول کمتر همون ابهت ماشینهای لوکس آلمانیو بدن هرچند تلنولوژی و کیفیت ساخت اونارو ندارن ولی بازم تلنولوژی و کیفیتشون راضی کنندست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. حميد

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    باید بجای مقاله های که بدرد خارجی ها میخوره اینجوری بنویسیم
    بجای سمند پراید صندوق دار
    بجای پرشیا پراید ١٣٢
    و …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. CORVETTE Z06

      ۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (225 ديدگاه)

      یه دفعه بگو پولتون به هر کدوم نرسید برید پراید بخرید..خخخخخخخخخخخ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Mohammad

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کیا موهاوی هم جایگزین خوبی برای تویوتا لندکرویزره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احمد باقری

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مقاله جالبی بود و معلوم بود که طرف خوب تحقیق کرده، البته نواقصی داشت، ولی در کل، باحال بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. آرش

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (51 ديدگاه)

    چگونه باید تاسف خوردبه حال سه نسل از ایرانیان که به مرحمت سایپا و ایرانخودرو در آرزوی سوار ماشینه خوب شدن،ماندند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. فرامرز

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    ایران خودرو قبلاْ این ایده رو با طراحی آردی (برنده عنوان بدترین خودروی سال جهان) و جایگزینی خودرو تاریخ گذشته پژو ۴۰۵ ایرانیزه-چینیزه عملی کرده و به لطف ملت همیشه در صحنه سودهای کلانی هم به جیب زده!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. CarGeek

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    horizontally opposed engine :
    A flat engine is an internal combustion engine with horizontally-opposed pistons. Typically, the layout has cylinders arranged in two banks on either side of a single crankshaft and is otherwise known as the boxer, or horizontally-opposed engine.

    افقی و در خلاف جهت خودرو ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. sina

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (69 ديدگاه)

    جا کوروت c7 خالی بود .با اون قیمتش میتونه کل خیلی از ماشینای با قیمت های نجومی رو از جهات مختلف بخوابونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. MeHDi

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    GTR که همتا نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. 11A11

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (144 ديدگاه)

    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    زنده باد امریکن کارز امریکا میخامت
    اما بعضی از کارهاتو دوست ندارم(بی مربوط به بحث ماشین گفتم)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مهرداد

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    جنسیس و رولزرویس ؟!!!!!
    احتمالا نویسنده توی هپروت سیر می کرده و اطلاعی از اینکه چرا سوپر پولدارها رولزلریس سوار می شوند نداره ، من که باشم با نصف قیمت جنسیس یک بنز کلاس اس مدل بالا با کارکرد خیلی کم مثل عروسک می خرم که اسمش کل کل کارخونه هیوندای رو تو جیبش می گذاره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. ali

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (775 ديدگاه)

    خیلی ایده جالبی بود و کاربردی . خوشم اومد… پدال جان از این پست ها بیشتر بزار مرسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Nima

    ۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    اکثرا آمریکایى که این یه امر فوق العاده هست و قدرت آمریکایى هارو براى جلو بودن تکنولوژى و کم کردن هزینه ها نشون میده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ويكي

    ۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (145 ديدگاه)

    هیوندای جنسیس G90: جایگزین رولز رویس فانتوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. moein

    ۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    همه چیزش کنار مقایسه جنسیس با رویس مگه میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (137 ديدگاه)

      آدم سطح تفکر بعضی ایرانیا رو میبینه از ایرانی بودن خودش متاسف میشه آخه اینجا کجا جنسیس رو با فانتوم مقایسه کرده؟؟؟ گفته کسی که میخواد یه ماشین لوکس صفر بخره ولی نیم میلیون دلار نداره به جاش میتونه جنسیس رو سوار شه که یک چهارم قیمت رولز رویسم نداره من نمیدونم شما به چیه این میگید مقایسه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. میثم

    ۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (50 ديدگاه)

    هیوندای جنسیس G90 ؟؟ باید بگید جنسیس G90 چون جنسیس خودش یک برند شده و فقط زیر نظر هیوندا فعالیت میکنه . نشان روی خودرو هم اینو میگه . دیگه نشان هیوندای رو نمی بینید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. USA & JAPAN

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (216 ديدگاه)

    دم نویسنده واقعا گرم خیلی حال کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. محمد

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    فورد موستانگ عالیه ، من به شخصه اگه بخوام بین این دو یکیو انتخاب کنم ،انتخابم موستانگه
    کرایسلر رو هم خیلی خوب جایگزین کرده ، خیلی دوسش دارم این مدل کرایسلر رو

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا