پورشه

افزایش درصد سهام پورشه در کمپانی ریماک

پورشه از ژوئن سال ۲۰۱۸ تاکنون ۱۰ درصد از سهام کمپانی ریماک را در اختیار خود داشته و حالا نیز ۵.۵ درصد دیگر از سهام این شرکت اهل کرواسی را خریداری کرده تا همکاری دو شرکت قوی‌تر از قبل باشد.


این شرکت که در سال ۲۰۰۹ توسط میت ریماک تأسیس شده مشغول توسعه و تولید قطعات خودروهای الکتریکی بوده و همچنان هایپرکارهای الکتریکی خودش را نیز معرفی کرده است.


یکی از مدیران ارشد کمپانی پورشه گفته است:

ما به آنچه میت ریماک و شرکتش ارائه می‌کنند اعتقاد داریم و به همین دلیل است که میزان سهام خود در این شرکت را افزایش داده‌ایم تا همکاری خود با ریماک در زمینه ی تکنولوژی باتری را بیشتر کنیم.


جدیدترین محصول ریماک هایپرکار الکتریکی C-Two است که اولین بار در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ به نمایش درآمد. این خودرو که فعلاً در حال توسعه است از چهار پیشرانه با قدرت ترکیبی ۱۹۷۲ اسب بخار سود برده و حداکثر سرعت ۴۱۲ کیلومتر در ساعتی دارد.

میت ریماک نیز دراین‌باره گفته است:

این حقیقت که پورشه در حال افزایش سهام خود در شرکت ماست بهترین شکل از تأییدیه‌ی همکاری ما است که روز به روز مستحکم‌تر می‌شود. ما تنها در آغاز همکاری باهم هستیم هرچند قبلاً به انتظارات بالای خود رسیده‌ایم. ما ایده‌های زیادی را در سر داریم که به دنبال تحقق آن‌ها در آینده می‌باشیم.


مقر ریماک در زاگرب قرار داشته و حدود ۵۵۰ نفر کارمند دارد. این شرکت روی تکنولوژی‌های باتری، قوای محرکه‌ی الکتریکی و توسعه اینترفیس های دیجیتال بین انسان و ماشین‌ها تمرکز دارد. توسعه‌ی هایپرکار جدید این شرکت تقریباً در مراحل پایانی خود قرار داشته و انتظار می‌رود اولین نمونه‌های آن در سال ۲۰۲۰ به دست مشتریان برسند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. آریا ماشین

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (661 ديدگاه)

    ریماک کانسپت تو یه ماشین بی رقیبه
    انقلابی کرده با موتور تمام الکتریکی
    دول سیکستین که هنوز واقعی بودنش ثابت نشده
    آرش AF10 هم که هنوز رو خط تولید نرفته
    فقط لوتوس اویجا رو میشه رقیبش دونست که من ریماک رو به اون هم ترجیح میدم
    ولی ما آخر نفهمیدیم قدرت دقیق این ریماک چنده
    یه جا میگن ۱۸۸۸ ، یه جا میگن ۱۹۱۴ ، اینجا هم گفته ۱۹۷۲

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mohamad

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (812 ديدگاه)

    بزرگترین و ارزشمندترین کاری که هر شرکتی میتونه انجام بده همین سرمایه گزاریهاش هستش و همینه که شرکتو سرپا نگه میداره که بتونه به حیات خودش ادامه بده
    سرمایه گزاری در هر چیزی اثربخشه
    چه در کمپانیهای رقیب
    چه در منابع انسانی
    و چه تحقیق و توسعه و دانش بنیان بودن سازمان
    اگر زمانی برسه که سرمایه گزاری در یکی از آیتم های بالا انجام نشه یا حداقل دیر انجام بشه ، شرکت در لبه پرتگاه قرار میگیره . همیشه باید خشاب پر باشه حتی اگه نیازی نباشه، که صدالبته هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا