سرانجام پورشه 718 کیمن T و باکستر T روانه بازار آمریکا شدند

پورشه سرانجام مدل‌های جدید 718 کیمن T و 718 باکستر T را در آمریکا عرضه کرد. این دو خودرو به ترتیب قیمت پایه‌ی 66400 و 68500 دلاری دارند که به این مبالغ باید 1350 دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه نمود.


به این ترتیب دو خودروی موردبحث 9500 دلار گران‌تر از نسخه‌های پایه و 14300 دلار ارزان‌تر از مدل‌های GTS می‌باشند. قیمت مدل پرچم‌دار کیمن GT4 از 99200 دلار شروع می‌شود درحالی‌که بهای مدل 718 اسپایدر برابر با 96300 دلار است.


نیروبخش دو مدل T یاد شده پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو با خروجی 296 اسب بخاری و گشتاور 380 نیوتون متری می‌باشد.


این پیشرانه تخت که از مدل‌های استاندارد کیمن و باکستر گرفته شده با یک گیربکس 6 سرعته دستی استاندارد یا دوکلاچه سفارشی همکاری می‌کند. زمانی که خودروها به گیربکس دوکلاچه مجهز باشند شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 4.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 274 کیلومتر در ساعتی خواهند داشت.


هر دو خودروی کیمن T و باکستر T به‌صورت استاندارد با سیستم تعلیق اسپورت PASM پورشه عرضه می‌شوند. این ویژگی که در مدل‌های S و GTS به‌صورت سفارشی عرضه شده دارای فنرهای کوتاه‌تری است که ارتفاع خودرو را تا 20 میلی‌متر پایین می‌آورد. یک سیستم هدایت گشتاوری نیز با دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی همکاری می‌کند.


اما آنچه باعث تمایز این خودروها با نسخه‌های عادی می‌شود نوشته‌های مخصوص روی کناره‌ها، پوشش خاکستری آینه‌ها و رینگ‌های 20 اینچی مدل 911 کررا S است که رنگ خاکستری تیتانیومی دارند. مورد آخر نیز خروجی‌های مشکی براق سیستم اگزوز می‌باشد.


داخل کابین نیز شاهد تعویض دستگیره‌های باز کننده درب هستیم. در بخش‌های دیگر کابین می‌توان فرمان و صندلی‌های اسپورت، نوشته 718 روی پشت‌سری‌ها و تریم مشکی براق روی داشبورد و کنسول مرکزی را مشاهده کرد. همچنین به‌صورت سفارشی می‌توان صندلی‌های سطلی و یا اسپورت با تنظیم در 18 جهت را انتخاب کرد. پکیج کابین این خودروها نیز شامل دوخت های متضاد، کمربندهای ایمنی رنگی، نوشته‌های 718 روی پشت‌سری‌ها و دستگیره‌های باز کننده درب‌ها می‌باشد.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

6 دیدگاه

  1. مهراد
    سوابق: (159 دیدگاه) ,

    برند عالی / ظاهر زیبا و خیره کننده / صدای پر طنین (تو کلاس خودش) / مسلما پرفورمنس خاص پورشه / این ماشین همه چیز داره / ولی لعنتی 70000 دلار ؟؟؟؟

    پاسخ
    1. مهراد
      سوابق: (159 دیدگاه) ,

      با این پول میشه پرچمدار کلاس سی مرسدس بنز یعنی c63amg هیولارو خرید که از هر نظر نسبت باکستر تو لول بالاتری قرار میگیره و از لحاظ برند هم ذره ای از پورشه کم نمیاره

      پاسخ
      1. mehran911
        سوابق: (1768 دیدگاه) ,

        میدونی با پول باکستر چندتا نون لواش میشه ؟
        .
        پسر خوب هر چیزی جای خودش باکستر با سدان کلاس C در یک رده و کلاس نیستن
        .
        سری T باکستر با حداکثر تمرکز روی لذت رانندگی و کاهش وزن توسعه پیدا کرده
        کلا سیاست تولیدش با کلاس C متفاوته

        پاسخ
  2. مهراد
    سوابق: (159 دیدگاه) ,

    نظر سنجی بر اساس قیمت : مرسدس بنز c63 👍
    شورولت کامارو ZL1 1LE 👎
    پورشه باکستر نسل جدید : پاسخ

    پاسخ
  3. Mohammad amin
    سوابق: (54 دیدگاه) ,

    پورشه یک برند اصیل اسپرت دیوانه کننده جذاب که رویای بنده هم هست

    پاسخ
  4. آریا ماشین
    سوابق: (137 دیدگاه) ,

    اوه اوه ببین کی اینجاست؟😍
    پورشه مورد علاقه من در تمام تاریخ پورشه👊
    با وجود خودروهایی مثل ۹۱۸ اسپایدر ، ۹۱۱ GT2 RS و مدل های دیگه ۹۱۱ و پانامرا سری ۷۱۸ که ضعیف ترینشونه از همه بیشتر منو جذب کرده
    مخصوصا مدل باکستر که نهایت لذت رانندگی رو با رودستر بودنش بهت میده
    و مخصوصا مدل باکستر T که نه به اندازه S و GTS و اسپایدر گرونه و نه اندازه مدل پایه ساده
    قیمتش هم نسبت به آپشن هایی که نسبت به مدل پایه بهش اضافه شده پایین هم هست
    آپشن هایی مثل پکیج PASM که به صورت استاندارد درش هست و پکیج اسپورت کرونو و گیربکس PDK که ماشین رو سریعتر از قبل میکنه
    آرزومه پشت یه پورشه ۷۱۸ باکستر T زرد رنگ بشینم❤

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.