پورشهشورولت

مقایسه کابوی و اشراف‌زاده: شورولت کوروت C8 در برابر پورشه ۹۱۱

شورولت کوروت استینگری C8 مدل ۲۰۲۱ هم وارد اروپا شده است جایی که قلمرو اسپرت‌ها و سوپراسپرت های معروف و ریشه‌داری است.

کوروت استینگری با موتور V8 6.2 لیتری که در میانه خودرو و جلوی محور عقب قرار گرفته با توان ۴۹۵ اسب بخار وارد میدان می‌شود. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت این خودرو تنها ۲.۹ ثانیه و بیشینه سرعت آن هم ۲۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

کوروت با عملکردی دقیق و تغییرات بنیادین در ساختار شاسی، اکنون به عملکرد سوپراسپرت ها نزدیک شده است. کوروت همچنین خودروی بزرگ و جاداری نیز محسوب می‌شود. فاصله بین دو محور این خودرو ۲۷۲۳ میلی‌متر است که ۱۳۴ میلی‌متر از کوروت موتور جلوی C7 نیز کشیده‌تر است. بدنه از فایبرگلاس ساخته شده و طراحی کوسه‌ای فرم این خودرو هنوز هم حفظ شده است.

خوشبختانه کابین پلاستیکی کوروت های قبلی جای خود را به آلکانترا و چرم یا فیبر کربن داده است. با این وجود ارگونومی آن هنوز کامل نیست و سوئیچ‌های تهویه و تهویه بین صندلی‌های جلو به سختی دیده می‌شوند و صندلی راننده حتی در پایین‌ترین تنظیم آن نیز خیلی بلند احساس می‌شود. داشبورد بلند آن هم روی شیشه جلو، بازتاب‌های زیادی دارد.

البته موارد منفی در کوروت باعث نمی‌شوند تا مزایای آن کمرنگ شوند. این خودرو اعتماد به نفس چشمگیری در راننده به واسطه ثبات بالا ایجاد می‌کند. سرعت آن در جاده‌های پر پیچ‌وخم به‌مراتب بهتر شده و هیچ جا احساس کمبود قدرت نخواهید کرد. کیفیت سواری نیز چشمگیر است مخصوصاً با دامپرهای سفارشی تطبیقی مغناطیسی که در هر دو حالت نرم Tour و محکم اسپرت به‌خوبی عمل می‌کنند.

بخش عمده‌ای از جذابیت کوروت عملی بودن آن است. به‌عنوان خودرویی که پا در کفش سوپراسپرت ها کرده، فضای صندوق عقب با ۳۶۵ لیتر به اندازه کافی بزرگ است. همچنین در سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت تنها با دور موتور ۱۵۰۰ دور بر دقیقه می‌توانید کروز کنید که این به معنی صدای آرام پیشرانه و مصرف سوخت اقتصادی آن است.

در سوی دیگر پورشه ۹۱۱ کاررا قرار دارد که نسخه پایه خانواده بزرگ ۹۱۱ محسوب می‌شود و دارای یک موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری تخت توربوشارژر است که در پشت محور عقب نصب شده و ۳۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. با چنین قوایی و با کمک یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه، شتاب صفر تا صد ۴.۲ ثانیه‌ای و بیشینه سرعت ۲۹۳ کیلومتر بر ساعتی را در اختیار دارید.

پورشه ۹۱۱ در هشتمین نسل خود قرار دارد و اکنون ۵۶ ساله شده است. این نماد خودروهای اسپرت، هرگز جذابیت خود را از دست نمی‌دهد. هرچند امروزه کیمن ۷۱۸ توربو هم در حال نزدیک شدن به نسخه‌های پایه ۹۱۱ است و اسپرت‌های زیادی هم با قیمت‌های پایین‌تر وجود دارند، اما شخصیت خاص ۹۱۱ هنوز خدشه‌دار نشده است. موتور تخت و بدنه آلومینیومی باعث خشنودی خریدار خواهند بود. در حالی که سیستم تعلیق جدید و جعبه دنده به‌روز شده و فضای داخلی کاملاً جدید برای اطمینان از مواجهه با یک خودروی اسپرت مدرن، جلوه می‌کنند.

خرید کوروت در اروپا هزینه‌های بالایی دربر دارد و مثلاً می‌تواند تا ۱۳۰ هزار پوند نیز برسد (تریم ۳LT که در اینجا بررسی شده و شامل آپشن‌های فراوانی است) در حالی که در آمریکا قیمت آن به‌عنوان یک مزیت رقابتی برای آن مطرح است. قیمت کوروت در آمریکا از حدود ۶۰ هزار دلار آغاز می‌شود و قیمت مدل مشابه این تست ۸۵ هزار دلار است. برای خرید یک پورشه ۹۱۱ کاررا می‌توانید با بودجه ۸۲ هزار پوندی وارد شوید.

اعداد قدرت و سرعت در چنین خودروهایی تمام آن چیزی نیست که خریداران به دنبال آنند. لذت رانندگی، هندلینگ، کیفیت ساخت، طراحی، وجهه اجتماعی و هزینه‌ها نیز در انتخاب آن‌ها مؤثرند.

اتوکار تصمیم گرفته تا داغ‌ترین خودروی اسپرت ایالات‌متحده را در مقابل بهترین اسپرت تاریخ اروپا قرار دهد. ویدئو را ببینید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

کدام خودروی اسپرت را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...
[دانلود ویدئو]
منبع
autocar.co.uk

مطالب مشابه

‫۷۵ دیدگاه

  1. ツSAMURAIツ

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (740 ديدگاه)

    درسته پورشه ضعیف تره اما من بیشتر دوستش دارم و بهش رای دادم

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۹
    1. 🇮🇹Amin_sto🇮🇹

      ۲۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (145 ديدگاه)

      کوروت c8 ماشین خوبیه و از همیشه بهتر شده اما هنوز هم بی نقص نیست ، اما پورشه ۹۱۱ ماشین بسیار با سابقه و حرفه ای هست
      و ۹۱۱ پرفورمنس بهتری نسبت به پورشه داره و موتور پورشه هوشمندانه تر هست ، در نهایت انتخاب من پادشاه ۹۱۱

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۹
      1. ツSAMURAIツ

        ۲۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (740 ديدگاه)

        دقیقا 👌👌

        موافقم ۳
        مخالفم ۷
        1. میثم

          ۲۱ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1014 ديدگاه)

          ایلان ماسک ثروتمند ترین فرد جهان شد 🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃

          موافقم ۸
          مخالفم ۱
        2. Elmiraj

          ۲۱ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1863 ديدگاه)

          رفت بالای ۲۰۰ میلیارد….

          موافقم ۷
          مخالفم ۰
        3. [—{*AMIN_MC20*}—]

          ۲۱ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1917 ديدگاه)

          از حباب گذشته اون دیگه بالنه

          موافقم ۱
          مخالفم ۱
      2. Hadi

        ۲۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1815 ديدگاه)

        با نهایت احترام به کوروت من پورشه ۹۱۱ رو انتخاب میکنم چون یک اسپرت همه چی تمومه و عشق اول و آخرم بین تمام ماشین های دنیاست 👑👌
        ۹۱۱ چیزی فراتر از ماشینه، یک جواهره 👌

        موافقم ۶
        مخالفم ۵
    2. پدر خودروسازی جهان

      ۲۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (50 ديدگاه)

      به نظرم بزرگترین نقطه ضعف کروت ، طراحی مزخرف هست
      چون یه ماشین با تبار و ریشه آمریکایی خواسته خودش را شبیه سوپر کار های اروپایی و مخصوصا ایتالیایی جلوه بده
      ولی از هر نظر پورشه بهتره

      موافقم ۳
      مخالفم ۶
      1. MOHAMMAD.DEMON

        ۲۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (381 ديدگاه)

        همین طراحی ( از نظر شما مزخرف ) ۷۰ درصد از رای هارو جمع کرده
        این نشون میده اکثر کسایی که ایراد میگیرن از کوروت جز جز تعصب هیچ دلیلی پشت حرفشون نیست

        موافقم ۶
        مخالفم ۱
        1. MOHAMMAD.DEMON

          ۲۱ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (381 ديدگاه)

          میدونستم محبوب تره کوروت ولی خودمم فکر نمیکردم این قدر محبوب تر باشه توی سایت
          عین نظر سنجی چاجر با بی ام و ام ۵ متعجب شدم
          دم همه ماشین بازار واقعی گرم

          موافقم ۶
          مخالفم ۲
        2. $Ãbţìň$

          ۲۱ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (238 ديدگاه)

          محمد جان ماشین بازای واقعی خوب میدونن اینجا بین کوروت و پورشه باید کوروت انتخاب بشه،چون از هر نظر بی رقیب و بی نظیره،عین سلطان چهار درب ها(چارجر)

          موافقم ۳
          مخالفم ۲
    3. سهند

      ۲۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (227 ديدگاه)

      مقایسه پورشه ۹۱۱ با کوروت شبیه جوک است بدون شک پورشه بهتره

      موافقم ۴
      مخالفم ۸
    4. یانکی

      ۲۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      اینا که میگن کوروت زشته ۹۱۱ خوشگله قشنگ با خودشون لج کردن.وجدانن این بابا قوری بد ترکیب کجاش قشنگه.یه عمره همین شکلیه.الان ۹۱۱ چرا انقدر با کوروت اختلاف قیمت داره.سالهایت که هزینه طراحی رو پس انداز کرده و هیچ خرجی بابت طراحی نکردن.یه انجین کم حجم با صدای چرخ خیاطی.هر کی مخالفه یه بار بیاد پیست درگ و با چشمش ببینه که مردم وقتی یه آمریکایی میاد چه واکنشی نشون میدن وقتی یه پورشه میاد چه واکنشی.

      موافقم ۷
      مخالفم ۳
      1. پدر خودروسازی جهان

        ۲۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (50 ديدگاه)

        ببخشید شما به پورشه ۹۱۱ گفتید بابا قوری ؟
        این یه توهین نا بخشودنیه
        یانکی جان اگر از اصالت خودرو میدونستی ، جُک نمیگفتی . پس حتما از نظر شما ، موستانگ و فانتوم و دوج دیمون و … هم بابا قوری هستند
        ( یه لحظه صبر کنید ، من به هویت کروت توهین نکردم ، چون تا نسل قبل خیلی دوستش داشتم ، اما این خودرو یه طراح بد داشته ، خودش بد نیست چون از هر طرف ببینی معلوم نیست خطوط طراحی از کجا اومده یا به کجا ختم میشه )
        البته این نظر شخصی من هست که نمیتونم باهاش کنار بیام

        موافقم ۳
        مخالفم ۴
        1. $Ãbţìň$

          ۲۱ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (238 ديدگاه)

          نیازی هم نیست باهاش کنار بیای برو با اون فولکس واگن (۹۱۱)خوش باش

          موافقم ۲
          مخالفم ۱
      2. ツSAMURAIツ

        ۲۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (740 ديدگاه)

        ۹۱۱ هر چی باشه بهتر از کروته که موقع حرکت کاپوتش باز میشه

        با همون موتور به قول شما کم حجمش تو نوربرگرینگ جزو سریع ترین هاست و تو درگ هم کسی حریفش نمیشه
        مثل دوج لاستیک فرغون ننداختن زیرش تا تک چرخ بزنه !

        من کروت رو دوست دارم اما اینو گفتم تا به سلیقه بقیه توهین نکنی

        موافقم ۳
        مخالفم ۵
        1. AMIR / ARMI

          ۲۱ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (468 ديدگاه)

          به نظرم اقای نوید شما برگرد سر دعوا با کره ای ها
          چون این سطح خودرو ها دور از علایق شماست
          سعی نکن امریکایی باز های سایت رو هم باهاشون به مشکل بخوری
          چون یکم همه عین هم نیستن

          موافقم ۴
          مخالفم ۱
        2. کارلوس کاستاندا

          ۲۱ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (68 ديدگاه)

          شرمنده میون کلامت شکر. حداقل با اطلاعات وارد مباحث بشید.اونکه تو نوربر رینگ رکورد زد این نیست برو بخون مشخصات را و البته قیمتش را مخت سوت میکشه البته اگه منصف باشی از اون قیمت شاخ در میاری . ۹۱۱ کاررا با کوروت سی هشت قابل مقایسه است نه جی تی تو ار اس اسمشم عجیبه البته با هزار تا بزک دوزک تایم زد

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        3. درسا

          ۲۱ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (3 ديدگاه)

          اون gt3 rsبود که توی نوربرگ رینگ رکورد زنی کرد

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        4. ツSAMURAIツ

          ۲۱ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (740 ديدگاه)

          آقای کارلوس کاستاندا
          شما درست میگی اما پورشه ۹۱۱ هر چی باشه ماشین قابل احترامیه درست نیست که بهش بگن باباغوری
          حتی تو ضعیف ترین مدلش هم ماشین خیلی سریعیه
          البته کروت با توجه به قیمتش واقعا ماشین خوبیه

          موافقم ۱
          مخالفم ۱
        5. قاسم

          ۲۲ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (37 ديدگاه)

          حالا چی شده داوری بین ژاپنیها و کره ای ها رو ول کردی اومدی بین آمریکاییها و آلمانیها مانور میدی نوید ؟؟ همه جا باید ضایع بازی دربیاری ؟؟

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
      3. OMID

        ۲۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1896 ديدگاه)

        خدایی چرا جوک میگی
        این کوروت جدید در مقابل قبلی انگار با قیچی درش آوردن
        پر خطوط تیز بی هدف
        خرج طراحی رو گذاشتن واسه بدنه آلومینیومی به جای فایبر گلاس و کیفیت خوب و موتوراسپورت و انجین مدرن به جای انجین پوش راد ماقبل تاریخی
        مردم وقتی یه آمریکایی میاد دورش جمع میشن بعد که به همون پورشه باخت ناامید میشن دور همون پورشه جمع میشن ( مثال احمقانه‌ایه ولی مثل خودت استدلال کردم)
        انتظار این که یه برند اقتصادی مثل شورولت با پورشه که لوکسه قیمت یکسان داشته باشه بچگانه هست
        حالا نظر خودم : جفتشون خوبن
        کوروت قیمت بهتر و شتاب خوب در قیمت مساوی داره و خب در عوض طراحی نسبتا ناپخته ( نسل اولی) داره
        من خودم به خاطر سلیقه م پورشه رو دوست دارم ولی کوروت هم خوبه و مبارک خریداراش و دوست دارانش

        موافقم ۱
        مخالفم ۲
        1. قاسم

          ۲۲ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (37 ديدگاه)

          مگر کوروت زیباترین خودروی سال ۲۰۲۰ نشد ؟ همین دو روز پیش پدال مقاله گذاشت در این باره

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
        2. قاسم

          ۲۲ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (37 ديدگاه)

          بهترین خودروی سال ۲۰۲۰

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
      4. $Ãbţìň$

        ۲۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (238 ديدگاه)

        درپاسخ به آقای یانکی
        یه عمر؟بابا این همون بیتله مال زمونه هیتلر،از سال ۱۹۴۵(شایدم کمتر)تا الان جلوش هی همینه و همینه،دوتا چراغ عقب رو عوض میکنن میگن نسل جدید! آخه ابهت آمریکایی کجا این چرخ خیاطی کجا…

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
        1. OMID

          ۲۲ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1896 ديدگاه)

          اگر پورشه چرخ خیاطیه که کوروت هم اوریگامی پلاستیکی با انجین قرن نوزدهمی هست

          موافقم ۰
          مخالفم ۱
        2. 👑porsche👑

          ۲۲ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (32 ديدگاه)

          بابا تو از رامین هم زرنگ تری سازمان سیا داره برات جایزه ی نوبل رو میاره (اینا آمریکایی درو روشون باز کن)

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      5. 👑porsche👑

        ۲۲ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (32 ديدگاه)

        من که بعد کامنت تو *******************************************************************

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    5. Reza

      ۲۲ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1532 ديدگاه)

      Porsche

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
  2. Mahdi

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (132 ديدگاه)

    از نظر من کوروت ماشین بهتری نسب به ۹۱۱ هست ظاهر بهتر موتور قویتر رای من کوروت

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۸
    1. مهزیار

      ۲۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (386 ديدگاه)

      ظاهر بهتر؟

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۹
    2. mahdi-abdi

      ۲۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (129 ديدگاه)

      خدایی شورلت ظاهرش بعتره؟ وات؟

      موافقم ۶
      مخالفم ۱۱
  3. ممد ژانگولر

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1253 ديدگاه)

    خدا وکیلی پورشه یک چیز دیگست
    عروسک قدرتمند
    ولی رنگ کوروت دلمو برده
    رأی من با قاطعیت پورشه خواهد بود
    ولی اگه بخوام یکیشو بخرم حتما شورلت کوروت میخرم 😎

    موافقم ۸
    مخالفم ۹
    1. Farzad

      ۲۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1264 ديدگاه)

      داداش پورشه همین رنگی هم هستا 😂😂

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
      1. ممد ژانگولر

        ۲۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1253 ديدگاه)

        اره داداش فرزاد میدونم
        ولی با این پول بی ارزش ایران خیلی بترکونی یک کوروت بگیری اونم نصل قبلشو‌ 😔

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
  4. مهزیار

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (386 ديدگاه)

    اسم ۹۱۱ که میاد من چشم بسته مقابل هر ماشین دیگه ای انتخابش میکنم. یه عمر هویت و تاریخ

    موافقم ۵
    مخالفم ۸
    1. datsun

      ۲۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1775 ديدگاه)

      کوروت هم ماشین با اصالتیِ و تاریخچه ای به اندازه ۹۱۱ داره

      موافقم ۷
      مخالفم ۲
      1. $Ãbţìň$

        ۲۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (238 ديدگاه)

        زمانیکه کوروت ۱۱ساله بود تازه سر و کله ۹۱۱پیدا شد…

        موافقم ۸
        مخالفم ۰
        1. 👑porsche👑

          ۲۲ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (32 ديدگاه)

          برو عکس نسل اول ۹۱۱ رو کنار نسل ۹۹۲ بزار فرق هاشو بشمار اما کوروت چی چنین خاصیتی داره؟

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. mahdi-abdi

          ۲۲ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (129 ديدگاه)

          اصلا تاریخچه پورشه۹۱۱ خاص ترینه . نمیدونم چرا طرف امریکاییا یهو زیاد شد شایدم اکانت فیک زیاد شده

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  5. Ahmedreza2002

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1079 ديدگاه)

    فی المجلس شما ببین چقد تو این مقایسه در حق کوروت ظلم شده
    ماشینی که قیمتش توامریکا نزدیک به رقیبشه و تو اکثر موارد برتری داری ببین اینجا چقد اختلاف قیمتی باهاش داره و این باعث میشه جلوی نسخه های قویتر پورشه قرار بگیره

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱
  6. مازیار

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (60 ديدگاه)

    اگه قیمتشون نزدیک به هم باشه پورشه انتخاب بهتری هست

    موافقم ۵
    مخالفم ۵
  7. Mohammad

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (365 ديدگاه)

    کلا جنرال موتورز خوب داره پیشرفت میکنه و تمام زیربرنداش دارن روز ب روز بهتر میشن

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
    1. mahdi-abdi

      ۲۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (129 ديدگاه)

      نیازی نیست تغیر ایجاد کنه. اگه تغیر کنه دیگه۹۱۱ نیست

      موافقم ۴
      مخالفم ۷
  8. زیزیگولو

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1351 ديدگاه)

    انتخاب من کوروت

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۰
  9. Aran Milan

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (128 ديدگاه)

    چرا پورشه قیافه ماشیناشو بهتر نمیکنه? البته از نظر مهندسی پورشه بی نظیره

    موافقم ۵
    مخالفم ۹
  10. میثم

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1014 ديدگاه)

    طراحی پورشه
    فنی کوروت
    انتخابم کوروت است

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  11. Farzad

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1264 ديدگاه)

    خوبه ، کوروت خیلی از ایرادهاشو برطرف کرده ولی باز هم میتونه بهتر بشه ، به نظرم در مقایسه با پورشه دو هیچ عقبه .

    موافقم ۶
    مخالفم ۷
  12. Benz

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (65 ديدگاه)

    هر دو عالی اند ولی اگر GT2 یا GT3 بود اوضاع با الان فرق میکرد

    موافقم ۱
    مخالفم ۷
    1. datsun

      ۲۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1775 ديدگاه)

      Gt2 و ۳ تو ردهای بالاتر قرار میگیرن و خیلی گرون تر

      موافقم ۷
      مخالفم ۰
      1. Benz

        ۲۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (65 ديدگاه)

        آها تازه قیمت ها رو یادم اومد من یه لحظه کل خانواده پورشه ۹۱۱ رو با C8 مقایسه کردم تازه دو هزاریم افتاد

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
  13. محسن

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (35 ديدگاه)

    ۹۱۱ با کوروت فرقش مثل بی ام و ۳۳۰ دو در و جنسیس کوپه میمونه،شاید جنسیس قویتر و سریع تر باشه تو شتاب،اما این کجا و اون کجا

    موافقم ۲
    مخالفم ۶
    1. قاسم

      ۲۲ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (37 ديدگاه)

      اگه میدونستی کوروت به اندازه ۹۱۱ تاریخچه و قدمت داره همچین حرفی نمیزدی ! بقول آبتین وقتی کوروت یازده سالش بود تازه ۹۱۱ سر و کله اش پیدا شد

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  14. •Mohamad•

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (113 ديدگاه)

    بنظر من پورشه طراحی پخته تر و جذاب تری نسبت به کوروت داره و با قدرت کمتر عملکرد خوبی در مقابل رقبا داره

    موافقم ۴
    مخالفم ۶
  15. JDM

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (238 ديدگاه)

    کوروت و انتخاب میکنم چون قیمت کمتری داره
    پرفورمنس بهتری داره
    اینتریور و سواریش هم بهتره

    موافقم ۶
    مخالفم ۳
  16. MAHDI

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (5020 ديدگاه)

    انتخاب من پورشه ۹۱۱ کررا S که هم طراحی جذاب تری داره. هم در خط مستقیم سریع تره، هم در بیشتر پیست هایی که هردو زمان گیری داشتن ۹۱۱ کرراS سریع تر بوده با وجود توان کمتر.

    موافقم ۵
    مخالفم ۶
  17. овsкиكMас

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (133 ديدگاه)

    هر دو خیلی خوبن واقعا،کوروت امکانات مناسبی در ازای قیمت خوبش میده واقعا
    پورشه ٩١١ که از سنگ محک ها و پایه های این کلاسه 🤟🏻

    موافقم ۵
    مخالفم ۲
  18. ارش

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1297 ديدگاه)

    پورشه .

    موافقم ۱
    مخالفم ۵
  19. Ramin

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (902 ديدگاه)

    من که به کوروت رای دادم

    قدرتمند تر. سریع تر . بهتر.

    تابلو برندی که پول برندشو بگیره واقعا تو دوئل میبره یا نه. ( فیلا که داره میبازه… )

    خیلی از افراد قیمت و قدرت رو میخونن و رای میدن ( مثل من ). برای همین اینقدر کوروت رای آورد .

    تا الان از ۴۰۰ رای حدود ۲۸۰ تاس واسه کوروت هست.

    پدال جان. بزار کامنتم منتشر بشه….. با سپاس….

    موافقم ۵
    مخالفم ۲
    1. Farzad

      ۲۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1264 ديدگاه)

      آقا منتشر میشه باور کن ، لازم نیس بگی

      موافقم ۳
      مخالفم ۳
      1. 👑porsche👑

        ۲۲ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (32 ديدگاه)

        من انقدر گفتم پدال اینو فیلتر کن پدال خسته شد فیلترش کرد😂(شوخی کردم ناراحت نشین) اما پورشه پول برند گیر نیست 😡

        میتونی قیمت توربو اس رو با فراری ۴۸۸(اونم خیلی گله)و لامبورگینی اورکان اوو و پرفورماته مقایسه کنی

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
    2. $Ãbţìň$

      ۲۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (238 ديدگاه)

      منم انتخابم کوروته،هم سریعتره هم پرشتاب تره هم ارزونتره و….
      خیلی هم با اصالته،دوستانی که میگین پورشه با اصالته باید بگم ۱۹۶۴اولین ۹۱۱متولد شد اما کوروت از سال ۱۹۵۳تا الان هنوز می‌درخشه،تابحال نزدیک به دو میلیون کوروت فروخته شده که خیلی بیشتر از پورشه هست،پورشه خیلی گرونه و به اندازه کوروت سریع نیست،کم کم دارم به موتور وسط بودن کوروت عادت میکنم و حس میکنم حرکت بدی نبود،طراحیش خیلی زیباست،عین کابویی که کت و شلوار اسپرت تنش کرده باشن،و درآخر هم تبریک میگم به طرفدارای کوروت،هنوزم که هنوزه داره هی بالا میره اما دیگه مشخصه کی برنده ست،⁦❤️⁩کوروت⁦❤️⁩😍

      موافقم ۲
      مخالفم ۱
      1. OMID

        ۲۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1896 ديدگاه)

        افتخارات موتوراسپورت پورشه یه دنیا فاصله داره

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  20. Elmiraj

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1863 ديدگاه)

    در دوئل موتورترند نسخه کررا S با ۳۵ هزار دلار اختلاف قیمت بیشتر بازم حرف چندانی در مقابل استینگری ۳LT نداشت….

    این کررا هست که هیچی اصلا…
    .
    .
    ((تنها برتری پورشه ذره ای بهتر بودن هندلینگ و گیربکس هست که اونم زیر قیمت فوق‌العاده کوروت نابوده ))

    موافقم ۷
    مخالفم ۴
    1. ارشیا

      ۲۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (192 ديدگاه)

      ذره ای بهتر بودن هندلینگ و گیربکس؟؟😐😐😐ذره ای؟؟جدا؟؟
      کررا نسخه پایه ۹۱۱ و من خوشم نمیاد ازش چون با قیمت اون میشه یه کیمن gt4 خرید که من طراحیشو بیشتر دوس دارم.
      از طراحی کوروتc8 هم خوشم نمیاد.
      به هیچکدوم رای ندادم ولی گیربکس و هندلینگ پورشه بیشتر از ((ذره ای)) بهترن.

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
      1. Elmiraj

        ۲۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1863 ديدگاه)

        ولی شتاب کوروت و دوئل هایی که در پیست های مختلف بین کوروت و کرراs تا اینجای کار برگزار شده این یه ذره ای که من به ۹۱۱ ارفاق کردم را هم ازش می‌گیره….

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
  21. akrh78

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (533 ديدگاه)

    کوروت تازه اول راهه
    چیزی که خیلیا ازش تعریف میکنن گیربکسش هست که در حد pdk پورشه میدوننش
    رندی پوبست هم بهش اشاره کرد و گفت خیلی کم نداره از پورشه
    نسخه های بعدی نسل c8 رو یکی باید بگیره 😍😍

    موافقم ۷
    مخالفم ۲
  22. حسین

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (194 ديدگاه)

    پورشه

    موافقم ۳
    مخالفم ۶
  23. [—{*AMIN_MC20*}—]

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1917 ديدگاه)

    من کررا رو انتخاب میکنم چون اصلا با ظاهر کوروت c8 کنار نمیام
    هرچند نسل قبل هم بود بازم کررا رو انتخاب میکردم

    موافقم ۲
    مخالفم ۴
  24. Sina

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    کوروت خیلی از لحاظ پرفورمنس خدبه ولی قیافش اصلا خوب نیست ، اگه پرفورمنس C8 و ظاهر C7 بود کوروت میشد بهترین ماشین اسپرت ، ولی الان برای زیبایی و لوکس بودن و هندلینگ بهتر پورشه بهتره
    یه نکته ای که خود مطلب هم گفته قیمته
    تو آمریکا کوروت فوق العاده با ارزشه و برای خرید مناسب تر از ۹۱۱ هستش ولی تو اروپا قیمتش بیشترش باعث میشه ارزش خرید نداشته باشه .
    پس تو اروپا با فاصله ۹۱۱
    تو آمریکا با فاصله خیلی کم کوروت C8
    ولی خودم ۹۱۱ رو بیشتر دوست داشتم اما نسخه های بالاترش خیلی بهتر هستن نسبت به نسخه ی پایین رده ، نسخه های پایین رده اش یکم گرون هستن ،در کل میتونم بگم هر دو بی نظیرن

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  25. RezaRs

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    اکثر متنا شده
    من خوشم نیومد و مزخرفه در حالی که عالیه و ورش میدارم. چه خبره همه به خود درگیری رسیدین لطفا وقت بیشتری رو کامنت. ها بذارید

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
    1. mahdi-abdi

      ۲۲ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (129 ديدگاه)

      دقیقا

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  26. MOHAMMAD.n.r

    ۲۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (655 ديدگاه)

    چقدر نامردن این اروپایی ها ماشین ۸۰ هزار دلاری با این تعرفه های مسخره رسیده به حدود ۱۵۰ هزار دلار.

    موافقم ۲
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا