پورشه

پورشه کاین S کوپه 2020 با قدرت می‌آید!

خانواده‌ی پورشه کاین کوپه پرجمعیت‌تر خواهد شد زیر این خودروساز آلمانی نسخه‌ی جدیدی از آن با پسوند S را معرفی کرده است.


این نسخه که در جایگاهی بین مدل‌های استاندارد و توربو قرار خواهد گرفت از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۳۴ اسب بخاری و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری استفاده می‌کند. پیشرانه‌ی ذکر شده به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل شده و نیرو را به هر چهار چرخ می‌فرستد. این پیشرانه باعث می‌شود پورشه کاین S کوپه در عرض ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۲۶۳ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید.


این خودرو در آمریکا از رینگ‌های ۲۰ اینچی و سقف شیشه‌ای پانورامیک برخوردار خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این شاسی‌بلند کوپه می‌توان به صندلی‌های اسپورت جلو با تنظیم برقی در ۸ جهت، صندلی عقب دونفره و پکیج اسپورت کرونو اشاره کرد.


مدل اروپایی کمی متفاوت بوده اما همچنان از رینگ‌های ۲۰ اینچی، سقف پانورامیک و پکیج اسپورت کرونو برخوردار است. مشتریان همچنان شاهد دستیار پارک، سیستم فرمان حساس به سرعت و سیستم مدیریت سیستم تعلیق فعال پورشه خواهند بود.


مشتریان در هر دو بازار قادر به سفارش سه پکیج اسپورت سبک‌وزن خواهند بود. این پکیج‌ها شامل برخی ویژگی‌های سفارشی همچون سقف فیبر کربنی و رینگ‌های ۲۲ اینچی فورج کاری شده هستند. زمانی که هر سه پکیج باهم سفارش داده شوند، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت کاین S کوپه یک‌دهم ثانیه کاهش می‌یابد.

پورشه در حال حاضر سفارش‌ها برای این خودرو را دریافت کرده و عرضه‌ی آن را از فصل پاییز شروع خواهد کرد. قیمت این خودرو از ۸۸۶۰۰ دلار آغاز می‌شود و ۱۲۵۰ دلار نیز باید به خاطر هزینه‌های تحویل به آن اضافه کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. King 918

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    فکر کردم نوشته با ۲۰۲۰ اسب بخار می آید ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نوید جهرمی

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    به نظرم که از جی ال ای کوپه و ایکس 6 بهتر از آب در اومده. من ک بیشتر دوستش دارم.
    هنوز نسخه های وحشی ترش مونده بیاد. چه شود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Abbas

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    کاری به پورشه بودن و عالی بودنش ندارم ولی خداییش کوپه نیس،با مرسدس و بی ام و مقایسش کنین قشنگ پی میبرین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا