کادیلاک

گرد و خاک کادیلاک CT6-V مدل 2019

خریداران کادیلاک CT6-V جدید مدل ۲۰۱۹ به منظور لذت بردن از این خودرو باید حداقل ۸۸۷۹۰ دلار خرج کنند. البته پیش سفارش این خودرو فعلاً به ۲۷۵ دستگاه محدود شده است.


خرید این خودرو با برخی مزیت‌ها همراه است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به حضور اشرافی و ۲ روزه در آکادمی کادیلاک V پرفورمنس در اسپرینگ مونتاین اشاره کرد. این پیشنهاد یک سال اعتبار داشته و برای مالک هر خودروی صفر و کارنکرده رزرو می‌شود.


رئیس کادیلاک درباره‌ی این خودرو می‌گوید:

CT6-V مدل ۲۰۱۹ باعث گسترش زیربرند سری V می‌شود و نقطه اثباتی برای تعهد کادیلاک به ساخت خودروهای پرفورمنس می‌باشد زیرا ما همچنان به تولید چنین محصولاتی ادامه می‌دهیم. طرفداران کادیلاک نسخه‌های پرفورمنس بیشتری را در سبد محصولاتمان خواهند دید.


نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۲ لیتری توئین توربوی بلک وینگ است که با دستان هنرمند مهندسان کادیلاک ساخته می‌شود و قدرت تخمینی ۵۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد.


این خودروساز آمریکایی اواخر سال پیش اعلام کرد نسخه‌های پرفورمنس V بیشتری در راه خواهد بود. اگرچه کادیلاک به موارد بیشتری اشاره نکرده اما انتظار داریم خودروی CT5-V و احتمالاً CT3-V یا CT4-V نیز تولید شوند.

اما CT6-V 2019 با قیمت ۸۸۷۹۰ دلاری خود بیش از ۸ هزار دلار ارزان‌تر از ب‌ام‌و ۷۵۰i بوده و قدرت آن نیز حدود ۱۰۰ اسب بخار بیشتر است. البته به منظور مقایسه‌ی کامل این خودرو با سری ۷ و البته دیگر رقبا باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر CT6-V باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    زیبا قدرتمند تنومند با کلاس شیک به سبک کادیلاک .
    در یک کلام بینظیر این کت و شلوار پوش هرچند رقبایی قدرتمند داره

    موافقم 8
    مخالفم 0
    1. سعید(تهران)

      ۲۶ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (13 ديدگاه)

      هندلینگ…

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. Mohammad

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    اما یه مقایسه
    اگه قرار باشه بین suv فول سایز لوکس و سدان فول سایز لوکس یکی رو انتخاب بکنید کدوم میخرید
    SUV فول سایز لایک ؛ ??
    سدان فول سایز : دیس لایک ??

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. شاهین

      ۲۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1161 ديدگاه)

      اگه امریکایی باشه پیکاپ فورد یا رم انتخاب درستیه بجای suv

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    این اتاق کادیلاک از نزدیک محشره / کادیلاک – بهترین امریکایی ..

    موافقم 2
    مخالفم 0
  4. Cadillac

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    این ماشین خیلی زیبا و با ابهته
    امیدوارم یه رور شرایطی تو وطنمون
    برقرار بشه بتونیم یه کدیلاک وی اسپورت بخریم

    موافقم 3
    مخالفم 0
  5. NAVID۰۰۹۸

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    حالا شد
    اینه کادیلاک
    میپسندمت یه دنیا
    همیشه کادیلاکهای این چند ساله اًخیر را دوست داشتم ، اما طراحیشون اِغوا کننده نبود و بعد از مُدت کوتاهی عادی به چشم میومدن تا اینکه جِنتلمنی خودش را حفظ کنند .
    کادیلاک با همین تلاشی که در ارائه محصولات به روز داره ، میتونه به دوران اوجش برگرده ، فقط نباید کوتاه بیاد و نباید قافله را به رُقَبا بِبازه تا به گوشه پیست بره .

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. ali a

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (775 ديدگاه)

    رقبای آلمانی تو این کلاس دست بالاتر رو دارن…

    موافقم 0
    مخالفم 3
    1. امیر

      ۲۶ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (164 ديدگاه)

      علی آقا هروقت آلمان رقیبی واسه ناو جرالد فورد و بی 2 اسپیریت و یو اس اس زوموالت و اف 22 ساخت اونوقت میشه گفت از لحاظ مهندسی دست بالاتر رو داره

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. shirko

        ۲۶ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (499 ديدگاه)

        دوست عزیز تنها کشوری که درساختن جنگ افزار ها دست برترو تپ دنیا داره امریکاست که بنده به شدت طرفدارشم ، ولی اینم در نظر بگیریم امریکا اجازه ساختن جنگ افزارهای فوق پیشرفته رو به المان نمی ده !! و گر نه می تونید به زمان هیتلر یه نکاهی بندازی متوجه این حرفم می شید . با تشکر

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. ساسان

          ۲۶ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (99 ديدگاه)

          دوست عزیز تا قبل از جنگ جهانی ایالات متحده آمریکا در بخش نظامی سرمایه گذاری چندانی نمیکرد اما آلمان نازی از سالها قبل خودش رو برای این جنگ آماده میکرد اما جنگ جهانی باعث شد که آمریکا توجه ویژه ای به تسلیحات نظامی بکنه و همین امر موجب شد دست برتر رو در این زمینه کسب بکنه که نتیجه ش شکست آلمان هیتلر در جنگ بود من قبلا هم گفتم که اشتباه آلمان و متحدینش در جنگ وارد کردن آمریکا به این جنگ و نهایتا نابودی خودشون بود چنان که یکی از فرماندهان نظامی ژاپن به امپراطور این کشور گفت که حمله به آمریکا حمله هم زمان به کل دنیا محسوب میشه و جز ضرر هیچی برای متحدین نداره و نتیجه ش هم در پایان جنگ مشخص شد. در مورد اینکه شما میگید آمریکا به آلمان اجازه نمیده حرفتون کاملا اشتباهه چون در واقع یکی از اختلافات شدید آمریکا با اروپا و بخصوص آلمان سر بودجه کم نظامی و بی توجهی اروپایی ها بخصوص آلمان به بخش نظامی هستش. اما در مورد توانایی نظامی آلمان هم باید بگم که تکنولوژی نظامی آلمان و کلا اروپا نسبت به آمریکا خیلی عقب هست و نمونه ش اینه که به تازگی آلمان برای سیستم موشکی رهگیر از آمریکا درخواست همکاری کرده و اطلاعاتی از یکی پروژه های لاکهیدمارتین در مورد موشکهای رهگیر میخواسته که جزو اصرار حساس و سری هم نیست که آمریکا تا حالا نپذیرفته.

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. NAVID۰۰۹۸

          ۲۷ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (10057 ديدگاه)

          ساسان جان
          به همون دلیلی که ناپلئون شکست خورد و قدرتش تحلیل رفت ، هیتلر هم شکست خورد و قدرتش رو به اُفول رفت .

          دلیلش فقط و فقط عظمت جغرافیایی و هوای نامُسائد روسیه بود که تمام توان این دو ارتش بزرگ زمان خودش را گرفت و باعث شد که آمریکا به خودش اجازه حمله به ارتش آلمان رو بده .

          و این دو مرد (( ناپلئون و هیتلر )) گول غرور زیاد خودشون را خوردند و اِلا خیلی از معادلات بهم میخورد و من فکر میکنم روسیه در خَفا بسیار قدرتمندتر از آمریکائه .

          موافقم 0
          مخالفم 1
      2. حسینی

        ۲۶ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (5 ديدگاه)

        برا چی بسازه؟ مسئله فقط پولو استراتژیه. وگرنه با ده میلیارد دلار یه کشوری مثل سوئد به راحتی میتونه جرارد فورد بسازه. ولی برا چی بسازه؟
        ترامپ به همین علت به المان گیر میده. میگه المان بودجه دفاعیشو بالا نمیبره و اکثر هزینه های ناتو افتاده گردن امریکا. امریکا نیومده بگه المان به ما پول بده. گفته کشورای ناتو باید بودجه دفاعیشون رو بالاتر ببرن تا این فشار از رو امریکا کم بشه.
        بعد بعضی دوستان همچین توپیدن به امریکا انگار امریکا گفته پولو مستقیم به ما بدین
        شمام گول این که هرکشوری که نتونه بسازه پس عقب موندس رو نخور

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. ساسان

          ۲۶ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (99 ديدگاه)

          دوست عزیز ساختن ناو هواپیمابر اتمی کار هر کشوری نیست چه برسه به جرالد فورد با اون همه توانایی که برترین و بزرگترین ناوهواپیمابر دنیاست. تنها کشوری جز آمریکا که تونسته ناوهواپیمابر اتمی بسازه فرانسه ست که اونم نصف ناوهای آمریکاست وتازه هنوزم با کلی مشکلات فنی داره دست و پنجه نرم میکنه و نهایتا تا 5 سال میتونه بدون سوختگیری به حرکت ادامه بده اما آمریکا از 50 سال قبل ناوهواپیمابر اتمی میساخته و بیش از 20 سال میتونه بدون سوختگیری حرکت کنه. بقیه کشورها از جمله انگلیس چین روسیه ایتالیا ژاپن همه ناوهای با تکنولوژی قدیمی و سوخت فسیلی دارن پس اینطور نیست که با 10 یا 20 میلیارد دلار بشه جرالد فورد ساخت اول باید فناوری و تکنولوژی ساختش رو داشت تا اون پول به درد بخوره و بشه باهاش چیزی ساخت.

          موافقم 2
          مخالفم 0
        2. ساسان

          ۲۷ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (99 ديدگاه)

          البته من در جواب دوست عزیز NAVID۰۰۹۸ بگم که درسته که سرمای روسیه آلمان رو بسیار زمین گیر کرد اما در واقع تو این سرما چیزی که بیشتر باعث زمین گیر شدن آلمان شد تسلیحاتی بود که آمریکا به روسیه میداد نمونه ش هواپیماهای جنگی و مهمتر از اون پلتفرم تانک سبکی که در اختیار روسیه قرار داد که نسبت به تانک های تایگر آلمان زره کمی داشت اما در مقابل انعطاف و چابکی زیادی داشت که در سرما و برف و شرایط اقلیمی روسیه تانک های تایگر آلمان توان تقابل با چابکی این تانک ها رو نداشتن. اما در مورد توان نظامی الان روسیه باید بگم که روسیه نه تنها به لحاظ تکنولوژی و فن آوری قابل مقایسه با آمریکا نیست حتی به نسبت کشورهای اروپایی هم عقب هست و تنها برتری روسیه نسبت به کشورهای اروپایی وسعت زیاد روسیه در مقابل وسعت کم اروپا و یک کشور بودن روسیه در مقابل چند کشوری بدون اروپاست که در این ضمینه اروپا را در موضع ضعف قرار میده. درواقع قدرت شوروی بیشتر به خاطر کشورهای اروپایی زیردستش بود که در این زمینه اول آلمان شرقی و سپس یوگوسلاوی سابق بودند که تا حدی شوروی را در مقابل کشورهای غربی به لحاظ تکنولوژی نگه داشته بودند که همین هم به واسطه هزینه بسیار سنگین شوروی در بخش نظامی انجام میگرفت که نهایتا موجب فروپاشی شوروی شد برای نمونه شوروی در بخش نظامی حدود 70 درصد تولید ناخالص داخلیش رو هزینه میکرد در حالی که این رقم برای آمریکا 3 درصد تولید ناخالص داخلی بود. اما بعد از فروپاشی شوروی و جدایی آلمان شرقی و یوگوسلاوی سابق اکثر صنایع روسیه زمین گیر شدن برای نمونه میگم چند کشتی جنگی که هندوستان از روسیه خریداری کرده بود بعد از درگیری با اوکراین، روسیه به هند گفت که فقط قادر به تحویل بدنه کشتی هست و موتور کشتی که توسط اوکراین ساخته میشه باید به صورت جداگانه از اوکراین خریداری کنه یا میشه به هواپیمای نسل پنجم روسیه تی 50 یا همون سوخو 57 اشاره کرد که در نهایت هند و حتی خود روسیه از سرمایه گذاری تو این پروژه و تولیدش منصرف شدن چون فقط هزینه تولید بالایی داشت و مثل جنگنده های نسل پنجم نه تنها رادارگریز و چابک نبود بلکه هیچ یک از ویژگی های مدرن یک جنگنده نسل پنجم رو نداشت و حتی برتری خاصی نسبت به جنگنده های غربی نسل 4 و نسل 4.5 هم نداشت.

          موافقم 1
          مخالفم 0
      3. شایان

        ۲۶ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (191 ديدگاه)

        البته داداش من خودم طرفداره آمریکاییم ولی از بعد جنگ دوم جهانی آلمان اجازه توسعه تجهیزات نظامیو نداشته

        موافقم 1
        مخالفم 0
      4. مانی

        ۲۷ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        آورین به این نتیجه گیری
        میدونستی ایران تو دنیا رتبه بالایی تو تولید خیار داره
        به نظرت میشه از این نتیجه گرفت که ماشین‌های ما از کره بهتره

        موافقم 1
        مخالفم 0
      5. Reza

        ۲۷ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (5323 ديدگاه)

        امیر اقا شما یه نگاه به اجداد همین هایی که اسم بردی بکن ببین کی اینا رو اختراع کرده.
        همین اف 22 پدرش مسراشمیت جت هستش ، اولین جت جنگی رو آلمان نازی اختراع کرده و ساخته مثل اولین موشک به نام های V1 – V2 که اونم آلمان نازی اختراع و ساختش.
        همین B2 که میگی 70 سال پیش توسط وافه اس اس آلمان نازی ساخته شده به نام هورتون.
        ناو یو اس اس پدرش ناو بیسمارک بود که اونم نازی ها ساخته بودنش.
        و همچنین بهترین زیر دریایی ها یو بوت بودن هم نازی ها ساختن.
        و صلاح مرگبار MG-44 بینظیر و خیلی اختراعات دیگه ،آمریکا فقط اینا رو تو این 70 سال تکامل داده همین.
        محص اطلاع این عکس پایینی رو هم حتما ببین

        http://wisgoon.com/pin/19603517/

        موافقم 0
        مخالفم 4
        1. ساسان

          ۲۷ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (99 ديدگاه)

          دوست عزیز بعید میدونم واقعی باشه اون عکس چون اگه واقعی بود و تا اون نزدیکی میرفت مطمینا شهرهای ساحلی آمریکا رو هدف قرار میدادن که البته این اتفاق هیچ وقت نیفتاد پس مطمینا عکس واقعی نیست و اگه به شهر هم نگاه کنی میتونی جلوه شهرهای کنونی آمریکا رو ببینی تا شهرهای دهه 40 میلادی. در مورد ناو بیسمارک اصلا نمیشه گفت که پدر ناوهای آمریکایی بوده بلکه بلعکس ناوبیسمارک با الهام از ناوهای جنگی آمریکایی ساخته شد و همچون ناوهای جنگی آمریکایی از توربین به جای موتور دیزل استفاده کرد. در مورد بقیه هم باید بگم صرفا یک طرح که هیچ بازدهی نداشته دلیل بر چیزی نیست اکثر موارد گفته شده توسط شما یا در حد طرح ماندن یا اصلا کارایی لازم رو نداشتن. در ضمن خود هواپیما توسط آمریکا اختراع شده. بمب هسته ای توسط آمریکا اختراع شده. تانک توسط انگلیس اختراع شده. اولین ناو هواپیمابر را آمریکا اختراع کرده ناو هواپیمابر یواس‌اس بیرمنگهام سال 1905. اولین زیردریایی نظامی موفق در جنگ داخلی آمریکا توسط مخترع آمریکایی به شکل تخم مرغی ساخته شد. زیر دریایی ها یو بوت هم که شما میگید بیشتر کاروان های آذوقه را هدف قرار میدادن که بعدها با اسکورت محموله های آذوقه توسط کشتی های جنگی عملا کارایی خود را از دست دادن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. Ferrari

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    بینهایت زیباست ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. net

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3062 ديدگاه)

    چراغ جلو سه جهته وچراغ عقب سه جهته خیلی زشت

    موافقم 0
    مخالفم 3
  9. رامین

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (919 ديدگاه)

    نهایت ابهت طراحی فوق العادس یه رقیب گردن کلفت واسه آلمانیا

    موافقم 1
    مخالفم 0
  10. امیر

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (752 ديدگاه)

    شباهت داره به پژو 508 جلو پنجره هم کمی بیحال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Elmiraj

    ۲۶ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    کادیلاک کم کم داره کادیلاک میشه………..
    .
    .
    قیمت پایه ش ۸۸ هزار دلاره !!!!!!!!!! گرونتر از اکثر رقبا ……..
    یقیناً در نسخه V-sport Platinum بالای ۱۱۰ هزار قیمت خواهد داشت .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۶ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      قیمت V رو زدن
      قیمت پایه ش با موتور ۲ لیتری حدود ۵۰ تا ۵۵ هزارتا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elmiraj

        ۲۶ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (3088 ديدگاه)

        علی @
        اون Ct6 قدیم که قیمت پایه ۵۰ هزار دلاری داره و احتمالش هم زیاده توقف تولید بشه با این CT 6- V جدید در کل متفاوته …..
        .
        CT-6 وارد فاز کاملاً جدیدی شده .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. علی آرین

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (39 ديدگاه)

    چقدر خوشکله این ماشین ، کادیلاک توی چند سال اخیر خودروهای بی نظیری رو روانه ی بازار کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا