کیا

آغاز فروش نسل جدید کیا اسپورتیج در کره جنوبی

پنجمین نسل از کیا اسپورتیج در خانه به دست مشتریان رسیده است. این کراس‌اوور کامپکت کاملاً جدید همانند پسرعموی خود، هیوندای توسان از طراحی چشمگیر و نامتعارفی سود می‌برد که بحث‌های زیادی را پیرامون این سبک از طراحی ایجاد نموده است.

اولین نمونه تولیدی با رنگ سبز زیتونی، یک نسخه فول با تمامی امکانات و آپشن‌ها ازجمله چرخ‌های ۱۹ اینچی دو رنگ و چراغ‌های LED جلو است. طول این مدل ۴۶۶۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۷۵۵ میلی‌متر است که مطابق با نسخه بازار جهانی خواهد بود. درحالی‌که نسخه‌های اروپایی اسپورتیج که پاییز وارد بازار می‌شوند از فاصله بین دو محور کوتاه‌تری برخوردار خواهند بود. البته احتمالاً نسخه‌های اروپایی از خوشه‌های چراغ ساده‌تری نیز استفاده کنند.

کیا هم‌زمان با تحویل اولین مدل‌های اسپورتیج جدید، تصاویری از تریم‌های مختلف این خودرو را نیز منتشر کرده که حاوی نکات جالبی می‌باشند. مثلاً نسخه‌های رده پایین‌تر به‌جای نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دو تایی، از یک صفحه لمسی کوچکتر با دکمه‌های چرخشی یا حتی یک نمایشگر تک رنگ بسیار کوچک که انگار از خودروهای دهه ۹۰ میلادی جا مانده بهره می‌برند. علاوه بر این در این مدل‌ها از یک سیستم تهویه غیر اتوماتیک با تنظیمات دستی استفاده می‌شود.

البته تریم‌های پایه با حداقل امکانات می‌توانند باعث ارائه مدل‌های ارزان‌تر شوند. درعین‌حال که‌ تریم‌های لوکس و رده بالا هم همچنان از نمایشگرهای بزرگ و کنترل‌های لمسی و اتوماتیک سیستم تهویه دو ناحیه‌ای سود می‌برند.

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه

  1. مهراب

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (22 ديدگاه)

    حس خوبی میده

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
    1. محمد

      ۲۹ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (130 ديدگاه)

      من با توجه به تست های افرودی که از کیا اخیرا دیدم، بهش علاقه مند شدم. اما بشدت نیاز به حضور هایبرید ۴ چهار متحرک تو سبدش حس میشه.

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
    2. کیان

      ۲۹ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (655 ديدگاه)

      خیلی دیجیتالی شده همه چیز، بنظرم اولش که بشینی توش خیلی گیرا باشه، ولی شاید به مرور عادی بشه

      بنظرم یه ایرادی به این ماشین و طراحیش وارد هست از نظر من، فرض کن شما نسخه فول و خریدی، همه چیز داخل دیجیتالی، گرافیک چراغهای عقب و جلو هم اینطور بنظر میان ک قیمتشون بالا باشه
      اونوقت اگر تصادف کنی یا ایرادی تو داخل ماشین بوجود بیاد شاید هزینه زیادی به مالک تحمیل کنه، فرض کن یه جایی هم مثه ایران باشی که دیگه هیچ نه گارانتی داری اگر داشته باشی بازم مثه نداشتن حساب میشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
    3. زیزیگولو

      ۳۰ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2276 ديدگاه)

      به نظر من طراحی کاملاً متفاوتو مدرنی نسبت به نسل قبلی اسپورتیج داره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. amiemohamad

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طراحی خیلی جالبی داره.اسپورتیج با هر تغییر نسلی که داشت تونست افزایش فروش خیلی خوبی کسب کنه.این نسل هم قطعا ادامه دهنده این داستانه
    شونه به شونه توسان میره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. مسعود

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (203 ديدگاه)

    طراحیش از توسان بهتره از نظر بنده
    بخصوص عقبش

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  4. میثم

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1707 ديدگاه)

    عجب شلم شوربایی شده جلوش
    ولی داخلش عالیه عالی

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  5. ehsan.fa

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1314 ديدگاه)

    درسته از کره ای خوشم میاد ولی اینکه هر دوسال نسل جدید بدی جالب نیست

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
    1. رضا

      ۳۰ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (172 ديدگاه)

      کاش به جاى اینکه روى یه سرى حرفاى غلط پافشارى و تکرارشون کنیم به اینترنت رجوع کنیم و واقعیت رو ببینیم که هر نسل اسپورتیج بین ۵ تا ۶ سال رو خط تولید بوده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. امیرعلی

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (48 ديدگاه)

    با سلام میدونم اینجا جای این بحثی که میکنم نیست ولی میخوام همه از جمله چاینا فن ها ببین
    همینطور که میدونید بیشتر کسایی که چینی میخرن نه بخاطر کیفیت میخرن و نه بخاطر اصالت و نه بخاطر موتور های v8 بلکه فقط برای قیمت میخرن
    که فکر کنم همه بدونن دلیل این قیمت های کم ماشین های چینی دامپینگ یوان توسط دولت چینه که باعث میشه ماشین های چینی اینقدر ارزون در بیاد
    من میخوام به اون چینی فن ها بگم اگه یک روز یوان به ارزش واقعیش بیاد ماشین های چینی حتی از نمونه های مشابه اروپایی و آمریکایی و ژاپنی گرون تر درمیاد!!!!!
    و اگه خودروسازی چین خیلی ادعای برتری نسبت به کرو و ژاپن و اروپایی و آمریکایی ها داره اونجا ثابت میشه که حتی خود چینی ها حاضر هستن برای ۱.۵ لیتری هاشون پول بدن یا نه؟

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. new RAMIN

      ۲۹ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1731 ديدگاه)

      (((اگه خودروسازی چین خیلی ادعای برتری نسبت به کرو و ژاپن و اروپایی و آمریکایی ها داره اونجا ثابت میشه که حتی خود چینی ها حاضر هستن برای ۱.۵ لیتری هاشون پول بدن یا نه؟))

      کسی که بعد این همه سال صنعت خودرو چین رو هنوز ۱.۵ میبینی هیچ سخنی ندارم.
      چین هم ۱.۲ لیتری داره. هم ۱.۴ داره هم ۱.۵ داره هم ۱.۸ داره هم ۲ داره هم ۳ لیتری داره ۴ لیتری هم داره. هیبریدی هاش هم شتاباشون زیر ۵ هست الکتریکی هاشون هم بسیار خوب هستن /// درضمن همه چی حجم موتور نیست الان یه ماشین امریکایی که اسمشو نمیارم موتور ۳ لیتری داره قدرتش ۲۹۳ اسبه این قدرت هم در دور ۴۵۰۰ میشه بهش رسید /// اما من یه ماشین چینی معرفی میکنم موتورس ۲ هست ولی قدرت اسب بخارش ۳۲۰ تاس. ماشین ۱.۵ چینی معرفی میکنم قدرتش ۲۰۵ اسبه.

      مگه همه چی حجم موتوره؟؟؟ یعنی شما ماشین رو برای حجم موتورش میخری ؟؟؟😂🤣حجم موتور اندازه ****هم ارزشی نداره. تناسب بین اسب بخار و حجم موتور مهم هست.

      ((من میخوام به اون چینی فن ها بگم اگه یک روز یوان به ارزش واقعیش بیاد ماشین های چینی حتی از نمونه های مشابه اروپایی و آمریکایی و ژاپنی گرون تر درمیاد!!!!!))

      بعله حرف شما درسته. اگر روزی ارزش واقعی یوان روی کار بیاد قیمت cs95 یه چیزی حدود ۲۳۰ هزار در میاد…بله زیادی گرون میشه…هونگکی H9 هم یه چیزی حدود ۶۳۰ هزار دلار میشه. اما خب چین چون میخواد قوی ترین اقتصاد دنیا باشه همیشه یوان رو تو این قیمت نگه میداره پس طبیعتا هیچ وقت به قیمت واقعی خود نمیرسند!//درضمن به قول برخی دوستان در پدال هرچی ماشین گرونتر باشه از دیگر ماشین ها بهتره!😂😂

      درضمن چرا شما ناراحتی ؟؟؟ مگه داره مال تورو میخوره؟؟؟
      البته جوانان و نوجوانان دیدگاهشان همین هست چیز عجیبی نیست.
      و فقط مثل اینکه میان سالان و سن بالا ها علاقه خاصی به چینی و کره ای دارند.

      ((همینطور که میدونید بیشتر کسایی که چینی میخرن نه بخاطر کیفیت میخرن و نه بخاطر اصالت و نه بخاطر موتور های v8 بلکه فقط برای قیمت میخرن))

      چینی ها خیلی با کیفیت هستن. حالا شما از لیفان x60 بالاتر ندیدی دیگه مشکل من نیست. به خاطر اصالت ؟؟؟ یعنی چی؟؟؟ اصالت؟؟ مگه میخوام چی کار کنم باهاش؟
      موتور V8 ؟؟؟ یه ماشین ۲۰ هزار دلاری فول آپشن و خدای کیفیت موتور V8 میخواد چی کار ؟؟؟ نکنه میخواد باهاش دونات بزنه؟؟

      همین هوندا که سنگشو به سینه میزنید سویک و اکوردش ۱.۵ لیتری هست😂
      هر سال هم نسل عوض میکنن و بی اصالت هستن. کیفیت هاشون هم با توجه به قیمتش معمولی هست. آپشن هم فول آپشن ترینشون درحد آپشن های چینی ۱۵ هزارتایی هست.

      پس طبیعتا استدلال شما چینی میخرن چون ارزونه و ژاپن هم میخرن فقط چون طول عمرش بالاس وگرنه هردو **** هم نیستن😂🤣😯

      استدلال شما داره اینو میگه.

      سری بعدی حواستون باشه چی میگید چون ممکنه تو دادگاه همون حرف علیه خودتون استفاده بشه! 👇👇

      با سلام میدونم اینجا جای این بحثی که میکنم نیست ولی میخوام همه از جمله ژاپنی فن ها ببین همینطور که میدونید بیشتر کسایی که ژاپنی میخرن نه بخاطر آپشن میخرن و نه بخاطر اصالت ( چون طراحی هاشون ۱۰ ساله عین همه و دیر نسل عوض میکنن و اصالتی در کار نیست ) و نه بخاطر موتور های v8 بلکه فقط برای سگ جون بودن میخرن
      که فکر کنم همه بدونن دلیل این طول عمر بالا ماشین های ژاپنی دامپینگ تکنولوژی توسط مدیران کمپانی های ژاپنی هست که باعث میشه ماشین های ژاپنی اینقدر طول عمر بالایی داشته باشند یعنی حداقل آپشن و استفاده پلاستیک نرم و کمی سافت تاچ و موتور تنفس طبیعی و طراحی ساده! من میخوام به اون ژاپنی فن ها بگم اگه یک روز خودرو های ژاپنی طراحی های فوق جذاب و آپشن هایی در حد چینی ها و موتور ۲ لیتری توربو بالای ۳۲۰ اسب و موتور ۳ لیتری بالای ۴۲۰ اسب و شتاب های زیر ۶ یا ۷ ثانیه بزارند و ایمنی بالا داشته باشند در حد محصولات ولوو، اون موقع حتی ممکنه حتی از نمونه های مشابه اروپایی و آمریکایی گرون تر درمیاد و طول عمرش از نصف هم کمتر میشه!!!!!و اگه خودروسازی ژاپنی خیلی ادعای برتری نسبت به چین و کره و اروپایی و آمریکایی ها داره اونجا ثابت میشه که حتی خود ژاپنی حاضر هستن برای خودروهای کم عمرشون پول بدن یا نه؟ چون تنها علت طول عمر بالا ژاپن آپشن های ساده متریال عادی موتور تنفس طبیعی و شتاب های بسیار عادی هستش.

      🙄🙄🙃😏

      پدال کامنتمو منتشر کن با سپاس.

      موافقم ۰
      مخالفم ۳
      1. بهزاد

        ۳۰ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1519 ديدگاه)

        رامین دانشمند باور بفرمایید نیازی به این همه خود زنی وجود نداره و حداقل راجب اصطلاحاتی که بیان میکنید کمی اطلاعات داشته باشید ، دامپینگ تکنولوژی دیگه چیه!
        برای یکبار هم که شده بیا بگو چه آپشن هایی در خودروهای روز وجود داره که شرکت های ژاپنی ندارن؟
        ما یکبار به شما گفتیم که قطعات مورد استفاده در خودروها از نظر قیمت متفاوتن ، حتی یک قطعه ساده مثل بلبرینگ در یک خودرو قیمت هاشون تا ۴ برابر اختلاف داره ، الان یک قطعه پیش پا افتاده مثل مثلا کنیستر قیمتش ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومنه برای یک خودرو ساخت داخل.
        اینقدر جفنگیات راجب قیمت گذاری مطرح نکنید و یک خودرو که پنج سال و چند میلیون مایل براش توسعه وقت صرف شده و با بهترین متریال و بهترین روش ساخت استفاده شده نگید متریال ضعیف.
        راجب ایمنی هم کلا تو باقالی ها سیر و سفر میکنید و شما با لینک معتبر ثابت کنید که کدام محصول مورد نظر ایمنیش پایینه؟
        بارها گفتم بازار انتخاب هاش اشتباه نیست و اگر محصولی یا محصولاتی ضعیف باشند از بازار حذف خواهند شد و این برتری ها در یک روند چند ساله فروش تاثیرش مشخص میشه به خصوص چین که طبق گفته ی شما محصولات خودشون باید خیلی زود ژاپنی هارو کنار بزنند.

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
      2. حسین دهمرد

        ۳۰ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1655 ديدگاه)

        کسی که بعد این همه سال صنعت خودرو چین رو هنوز ۱.۵ میبینی هیچ سخنی ندارم.
        حالا خوبه هیچ سخنی نداری و اینهمه داستان نوشتی
        واسه خودت میگم دستت خسته میشه.
        LOOOOOOOOOOOL

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  7. KASTECH

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (121 ديدگاه)

    آرایشی غلیظ و دیگر هیچ!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. Reza Waffen SS

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2300 ديدگاه)

    فقط با عقبش حال نمیکنم وعلا عالیع

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا