کیا

رویت پروتوتایپ کیا تلوراید فیس‌لیفت

بیش از یک ماه پیش بود که کیا از تلوراید ۲۰۲۲ با لوگوی جدید و تجهیزات استاندارد بیشتر رونمایی کرد. برای مشاهده تغییرات بیشتر باید تا مدل سال ۲۰۲۳ و رونمایی از مدل فیس لیفت این خودرو طی ۱۲ ماه آینده صبر کنید. به تازگی هم نسخه پیش‌تولیدی این شاسی‌بلند میان سایز با پوشش‌های استتاری زیادی در کره جنوبی مشاهده شده است.

با اینکه تلوراید چند سالی است که در بازار حضور داشته و فروش بالایی را تجربه کرده اما کیا به نوعی در تلاش است تا سریعاً این خودرو را فیس لیفت کند. همین موضوع درباره هیوندای پالیسید به عنوان پسرعموی تلوراید را نیز صدق می‌کند، خودرویی که در سال آینده به‌روز خواهد شد.

شاید با دیدن این نسخه پروتوتایپ از تلوراید فکر کنید با تغییرات وسیعی روبرو هستیم اما این یک فیس لیفت عادی است. در کل چرا باید کیا روند مناسب خود با تلوراید را دست‌خوش تغییر کند؟ به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو و عقب تغییراتی داشته و از گرافیک جدید برخوردار شده‌اند ولی احتمالاً همان شکل کلی را حفظ نموده‌اند.

کیا قبلاً جلوپنجره تلوراید ۲۰۲۲ را بازنگری کرده و عناصر عمودی آن جایگزین طراحی قبلی شده‌اند. البته این تغییر می‌تواند محدود به برخی تریم ها باشد و همه نسخه‌های تلوراید از آن استفاده نکنند. سپرهای به‌روزتر نیز تکمیل کننده تغییرات بدنه این قدبلند کره‌ای هستند.

در ویدئوی منتشر شده از تلوراید فیس لیفت می‌توانیم نگاهی هم به کابین این خودرو داشته باشیم جایی که همه‌چیز پوشیده شده اما انتظار تغییرات بزرگ را نداریم مخصوصاً اینکه مدل سال ۲۰۲۲ این خودرو از نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۲۵ اینچی به‌صورت استاندارد استفاده کرده است.

با توجه به تغییرات مدل ۲۰۲۲ این خودرو در ماه ژوئن، احتمالاً مراسم رونمایی رسمی از تلوراید فیس لیفت به این زودی‌ها انجام نخواهد شد. شاید این خودرو تا پایان سال در کره جنوبی پدیدار شود اما احتمالاً نسخه بازار آمریکای آن سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    کیا تلوراید به سپرای جدید در جلو و عقب مجهز شده و اینجوری که بنظر میاد چهره تلوراید جدید از نمای بیرون بزرگو جسورانه و در داخل کابین کاملاً راحت هستش

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. خوشنام

      ۲۹ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (215 ديدگاه)

      با توجه به برچسب قیمتی، ارزش خرید بسیار بالاتری نسبت به لندکروز دارد.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. GT

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    این ماشین دوست داشتنی ترین محصول کیا هست بسیار زیبا و جذاب

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Reza Waffen SS

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    چقدر خوشم میاد از این تلوراید

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا