اشکودا

رکورد تولید اشکودا کاروک تنها در عرض 2 سال

ماجراجویی جدید اشکودا در کلاس قدبلندها از سال ۲۰۱۶ و با معرفی کودیاک میان سایز آغاز شد و یک سال پس از آن نیز مدل کامپکت کاروک وارد میدان شد. اوایل سال جاری میلادی نیز شاهد معرفی سومین شاسی‌بلند این شرکت یعنی کامیک ساب کامپکت بودیم.

اشکودا کاروک
حالا و حدود دو سال پس از آغاز تولید کاروک، اشکودا تولید ۲۵۰ هزارمین دستگاه این خودرو را اعلام کرده است. دویست و پنجاه هزارمین کاروک تولیدی بیستم سپتامبر در کارخانه‌ی ملادا بولسلاو تولید شده و دارای رنگ بدنه‌ی مشکی متالیک و پیشرانه‌ی ۱ لیتری بنزینی با قدرت ۱۱۴ اسب بخار بوده است.


مسئول بخش تولید و لجستیک اشکودا در هیئت مدیره گفته است:

این رکورد نشان می دهد که اشکودا کاروک چقدر محبوب است. این حقیقت که رکورد یاد شده تنها حدود دو سال پس از آغاز تولید کاروک به دست آمده نشان دهنده‌ی یک موفقیت بزرگ بوده و میزان اهمیت کاروک در سبد محصولات جذاب ما را برجسته می‌کند.

تولید کاروک از اواسط جولای سال ۲۰۱۷ در تأسیسات واسینی شروع شد و از ژانویه ۲۰۱۸ تاکنون نیز این شاسی‌بلند کامپکت در کارخانه‌ی ملادا بولسلاو نیز تولید می شود. این شرکت در سال پیش فروش ۱۱۵۷۰۰ دستگاهی را برای کاروک گزارش کرده و تا به اینجای سال نیز تعداد ۹۷۹۰۰ دستگاه از آن به مشتریان تحویل داده شده است.


کاروک مدل ۲۰۲۰ تغییراتی همچون معرفی پیشرانه‌ی ۲ لیتری دیزلی جدید با قدرت ۱۹۰ اسبی و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری را داشته است. این پیشرانه به‌صورت استاندارد با گیربکس ۷ سرعته DSG و سیستم چهار چرخ محرک همراه می‌شود. خریداران همچنین می توانند سیستم دستیار جانبی را سفارش دهند. تنها تغییر ظاهری این خودرو نوشته‌ی اشکودا روی درب پشتی است که جای لوگوی سنتی این برند را گرفته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. بی نام

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    اشکودا یکی از عجبترین برندهاست و نتیجه مدیریت قدرتمند و بازاریابی فوق العاده یک محصول ساده و ارزون قیمته که در مدت کمتر از یک دهه تونست به یکی از باکیفیت ترین برندها معرفی بشه به طوریکه حاشیه سود فروش هر اشکودا چندین برابر یکی از محصولات فولکس واگن هست و رضایت مشتری ها از این خودرو بالاست.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. net

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2978 ديدگاه)

    طراحی داخلی یکپارچه مشکی ساده قشنگی داره و اگر صندلیها پارچه ای نبود و چرم مشکی بود زیباتر میشد.سقف بزرگ سانروفش خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا