اسکاربو SV روور با نیروگاه V8 سوپرشارژ ۱۱۰۰ اسب بخاری، هیولایی بیرقیب برای آفرود است و با قیمت ۱.۵ میلیون دلاری از تمام شاسیبلندهای جهان گرانتر است.
اسکاربو وینتیج، شرکت طراحی در جنوب کالیفرنیا، متخصص در خلق خودروهای سفارشی با الهام از گذشته و فناوری مدرن است. این شرکت با سالها تجربه در بهروزرسانی خودروهای کلاسیک مانند پورشه ۹۱۱، حالا با SV روور، گرانترین شاسیبلند جهان، استاندارد جدیدی تعریف کرده است. این «هایپرتراک» با طراحی الهامگرفته از لندروور دیفندر کلاسیک، بدنهای کشیدهتر و پایینتر دارد که آن را به یک شاسیبلند مسابقهای آفرود با قابلیت استفاده روزمره تبدیل میکند. SV روور روی شاسی لولهای سفارشی ساخته شده که استحکام بالایی برای عملکرد آفرود و ایمنی در برابر واژگونی فراهم میکند.
بدنه از کربن و آلومینیوم ساخته شده و وزن خودرو را با وجود تجهیزات سنگین به حدود ۲ تن محدود کرده است. این شاسیبلند دو گزینه پیشرانه ارائه میدهد که شامل موتور V8 سوپرشارژ ۶.۲ لیتری با ۱۱۰۰ اسب بخار و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۳.۲ ثانیه یا نسخهٔ الکتریکی با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و باتری ۷۵ کیلووات ساعتی میشود. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک سریع، انتقال نیرو به هر چهارچرخ را مدیریت میکند درحالیکه امکان انتخاب حالت محرک عقب هم وجود خواهد داشت. سیستم چهارچرخ محرک، گیربکس کمکی با حالتهای سبک و سنگین و دیفرانسیلهای قفلشونده جلو و عقب، این شاسیبلند را برای فتح هر زمینی آماده میکنند.
برای مسیرهای ناهموار، SV روور مجهز به سیستم تعلیق بادی مستقل با ۷۶۰ میلیمتر جابجایی چرخ (تراول) است که از فرودهای سخت جلوگیری کرده و پایداری را در زمینهای ناهموار حفظ میکند. لاستیکهای ۴۰ اینچی روی رینگهای ۲۰ اینچی و سیستم فرمانگیری چرخهای عقب، چابکی را در مسیرهای دشوار افزایش میدهند. این ویژگیها SV روور را به یکی از معدود شاسیبلندهای خیابانی تبدیل کرده که در آفرود بیرقیب است. قیمت پایه از ۱.۵ میلیون دلار شروع میشود و بسته به سفارشیسازیهای مشتری میتواند افزایش یابد.
داخل کابین SV روور ترکیبی از حس آفرود و تجمل است. روکشهای آلکانتارا و آلومینیوم، صندلیهای مسابقهای و صفحه آمپر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی به همراه سیستم اطلاعاتیسرگرمی ۱۲.۸ اینچی، تجربهای مدرن ارائه میدهند. امکانات رفاهی شامل شیشههای برقی و سیستم تهویه مطبوع، راحتی را در کنار عملکرد تضمین میکنند. این شاسیبلند نهتنها برای آفرود، بلکه برای استفاده روزمره نیز طراحی شده است.
جلال بلاغی
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴چقدر از سقف این لندرور ها بدم میاد
ارار
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴اینو بخری انگار یک نیم میلیون دلار توکن همستر خریدیه باشی
! i M α η δ υ α R
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴دلار چقدر بی برکت شده …
PURIYA
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴۱ و نیم میلیون جای ماشینی که با ۲ هزار تا ساختنش
منطقیه
______________
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴بنظرم به جز موتورش واقعا ارزش این قیمت رو نداره
طراحیش خیلی خاص نیست که بخوام بگم ارزش این قیمت رو داره
اپشن خاصی هم نداره
داخلیش رو تروخدا نگاه کنید …. سردنده نداره !! واقعا این کار زشته بنظرم
در کل اگه میخواید برید افرود و موتور فقط مهمه این گزینه خوبیه در بقیه بخش ها با قیمت همخوانی نداره
خاص
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴از روی جیام هامر H1 الگو گرفته.
مازیار
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴دقیقا اتاق دیفندر فقط طول و عرضش بیشتر شده و بچه گلگیر بزرگتر
حالت بشکهای جانبی و نمای جلو و عقب هم خودشه حتی فرم سقف و شیشه های کوچیک کنج سقف
از سایهاش هم راحت میشه فهمید😄
Aryan Abdolahpoor
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴این ماشین ترکیبی از هامر و لندروور و قدرت فکر را به نمایش میگذارد
Hf
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴این ماشین اینقدر گرونه که ادم جرئت نمیکنه ببرتش آفرود. ولی واقعا برای کویر نوردی عالیه
yektachafi
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴با این قیمت حتی سردنده هم براش نزاشتن
خیلی گرون نیست؟
Mosafer
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴چیزه مزخرفیه
صامورایی
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴میتونی با این قیمت ۴ تا برانکو DR بخری که توسط فورد و مالتی متیک توسعه داده شده و انگار مستقیم از دل باها میاد بیرون. کلکسیونی و تولید محدود هم هست کلا ۵۰ تا ازش موجوده.
https://www.pedal.ir/ford/ford-bronco-dr-nato-green/
JaMsHiD-B
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴سیستم تعلیق و شاسی لوله ای و کمک فنر و فرمان پذیری چرخ عقب و لاستیک و رینگ و موتور و بدنه به علاوه سودی که شرکت سازنده باید بکنه
قیمت ماشین رو قانع کننده میکنه
کاربر های پدال میگن گرونه
ولی خب . این یه ماشین کاملا کاستوم مسابقه ای هست که فقط پوسته ای شبیه به لندروور داره
یه چیزی مثل تروفی تراک ها ( قیمتشم در همون حده )
با این تفاوت که پلاک میشه
علی Shelby
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴چجوری دنده رو عوض میکنن نمیدونم 🤣🤣
amir
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴کارلمن کینگ با 1,9میلیون دلار که گرونتر از اینه پس چرا نوشته گرانترین شاسی بلند دنیا 🤔🤔