آستون مارتینفراری

دوئل فراری ۸۱۲ سوپرفست و آستون‌مارتین DBS سوپرلگرا

مرحلهٔ مقدماتی، گروه یازدهم، سوپراسپرت‌های سطح بالا، دوئل چهارم

نتایج دوئل قبلی بین مک‌لارن سنا و لامبورگینی اونتادور SVJ

مجموع آراء: ۱۳۶۲

آراء لامبورگینی: ۹۷۴

آراء مک‌لارن: ۳۸۸

پیروز دوئل: لامبورگینی اونتادور SVJ با کسب ۷۱ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

پورشه ۹۱۱ GT2 RS

مرسدس-آام‌گ GT سری سیاه

مرسدس-آام‌گ GT سری سیاه

فراری F8 تریبوتو

مک‌لارن ۷۶۵LT

فراری F8 تریبوتو

مک‌لارن سنا

لامبورگینی اونتادور SVJ

لامبورگینی اونتادور SVJ

فراری ۸۱۲ سوپرفست

آستون‌مارتین DBS

؟

فراری ۸۱۲ سوپرفست

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰

گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

تایم در پیست اتوکار: ۱:۰۹.۳

تایم در پیست موتورترند: ۰:۲۳.۳

نقاط مثبت: قدرت و صدای دوازده سیلندر، به‌طور باورنکردنی سریع، به‌طور تعجب‌برانگیزی راحت، رانندگی خارق‌العاده

نقاط منفی: مصرف سوخت بسیار بالا، قیمت گران، تعویض دنده‌های خشن گیربکس دوکلاچه

چکیده: ۸۱۲ سوپرفست با کابین راحت و متمرکز بر راننده، پیشرانهٔ V12 خوش آوا و پرفورمنس باورنکردنی، تجسمی از الگوی یک گرند تورر بی‌نظیر است

آستون‌مارتین DBS سوپرلگرا

تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۸

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

تایم در پیست اتوکار: ۱:۱۱.۸

تایم در پیست موتورترند: ۰:۲۳.۶

نقاط مثبت: صدای عالی، ظاهر عالی، پیشرانهٔ V12 باشکوه، مثل جهنم به‌پیش می‌رود

نقاط منفی: فرمان بیش‌ازحد سنگین، چالش‌برانگیز در رانندگی‌های سریع، صندلی‌های عقب کوچک

چکیده: DBS سوپرلگرا گرند تورر بزرگی است که مقدار زیادی قدرت دارد اما هندلینگ متناسب با این قدرت را ارائه نمی‌کند

مقایسهٔ مشخصات فنی

فراری ۸۱۲

آستون‌مارتین DBS

پیشرانه۶.۵ لیتری V12۵.۲ لیتری V12
تنفسطبیعیتوئین توربو
قدرت۸۰۰ اسب بخار۷۲۵ اسب بخار
گشتاور۷۱۸ نیوتن متر۹۰۰ نیوتن متر
گیربکس۷ سرعته دوکلاچه۸ سرعته اتوماتیک
محور محرکعقبعقب
شتاب صفر تا ۹۶۲.۸ ثانیه۳.۲ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر۱۰.۵ ثانیه۱۱.۰ ثانیه
حداکثر سرعت۳۴۰ کیلومتر/ساعت۳۴۰ کیلومتر/ساعت
توقف از ۹۶۳۰.۲ متر۳۱.۴ متر
شتاب جانبی۱.۰۳ جی۱.۰۲ جی
مصرف سوخت۱۸.۱ لیتر ترکیبی۱۳.۸ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی۳۶۶ گرم/کیلومتر۳۰۶ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک۹۲ لیتر۷۷ لیتر
وزن۱۷۴۶ کیلوگرم۱۸۴۵ کیلوگرم
توزیع وزن۴۷ به ۵۳ جلو/عقب۵۱ به ۴۹ جلو/عقب
طول۴,۶۵۶ میلی‌متر۴,۷۱۱ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری۲,۷۲۰ میلی‌متر۲,۸۰۴ میلی‌متر
حجم صندوق بار۵۱۰ لیتر۲۵۵ لیتر
ظرفیت سرنشین۲ نفر۲+۲ نفر
قیمت پایه آمریکا۳۴۰,۷۱۲ دلار۳۱۹,۱۲۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام سوپراسپرت سطح بالا را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2299 ديدگاه)

    انتخاب من فراری هست
    واقعا دوست داستنیه

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۱
    1. زیزیگولو

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (3157 ديدگاه)

      👍👍👍👍

      موافقم ۴
      مخالفم ۱
    2. ممد ژانگولر

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2634 ديدگاه)

      👍🏻👍🏻👍🏻دمت گرم داداش

      موافقم ۴
      مخالفم ۱
    3. Shirko

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (186 ديدگاه)

      هر چند طرفدار لامبورگینم ولی اینجا فراری

      موافقم ۱
      مخالفم ۳
    4. AMG///

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (142 ديدگاه)

      من اون سوپرلگرا رو با هیچ ماشینی عوض نمی کنم…

      موافقم ۶
      مخالفم ۰
    5. Reza Waffen SS

      ۱۶ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4202 ديدگاه)

      Ferrari 812 superfast 👍👍👍

      موافقم ۳
      مخالفم ۲
  2. Mad.z.Max

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1777 ديدگاه)

    فراری سوفرپست واقعا عالیه

    طراحی و پرفورمنس… مصرف سوختشم ترکیبی ۱۸ لیتره ینی مثلا شهری بیستا رو میسوزونه که نوش جوووونش گوارای وجودش

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
    1. Audi e_tron gt

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (757 ديدگاه)

      من آستون مارتین dbs هم از مورد علاقه هایم است
      اما اینجا انتخابم فراری است
      فراری پرفورمنس عالی دارد موتورش هم قدرتمند تر است و از طراحی بیرونی و داخلی اش بیشتر خوشم می آمد
      ماشین سبک تر و پرشتابی هم است
      البته بشدت آستون مارتین هم دوست دارم اما کمی احساس می کنم جایگاه پایین تری از فراری ۸۱۲ سوپر فست دارد اما واقعا ماشین فوق العاده خوبی است

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
  3. مهدی موتور

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1169 ديدگاه)

    من بخوام ۸۱۲ بگیرم f12 میگیرم بجاش
    استون مارتین❤

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  4. Ninja

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1147 ديدگاه)

    انتخاب من قطعا فراری هست هرچند از نمای جلوش متنفرم ولی هیچی جای یه فراری ۱۲ سیلندر موتور جلو رو نمیگیره حتی اگه قیافه ازتک داشت این ۸۱۲ من به فراری رائ میدادم
    راستی تو دوئل اول من میخواستم به ۹۱۱ رای بدم ولی برای رکورد ای ام جی به اون رای دادم ولی الان وقتی ۹۱۱ اون رکورد رو زد ناراحت شدم و واقعا میگم حق فینال رفتن رو داشت این ۹۱۱

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
    1. Iman99

      ۱۶ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1115 ديدگاه)

      دوئل اول خودش یه فینال بود.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. porsche

      ۱۶ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (749 ديدگاه)

      مردم ایران یکم بنز فنن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  5. new RAMIN

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2369 ديدگاه)

    داشتم برسی میکردم و تا جای حجم صندوق عقب انتخابم فراری بود!

    اما اون ۲ تای آخر نظرمو خیلی عوض کرد. فاکتور مهم اینجاس آستون مارتین ۴ نفرس. تازه سنگین تر هم هست برای همین اختلاف درگ ۰.۵ ثانیه و اختلاف شتاب ۰.۴ ثانیه طبیعی هست // مصرف سوخت و تولید آلایندگی آستون کمتره.

    به ۲ دلیل انتخابم آستون هست. ۴ نفره بودن و قیمتی ارزانتر. البته اینم نباید فراموش کنیم که ماشین جیمز باند هم این فیلم جدیدهاش dbs بود. پس در نتیجه تو فامیل میتونی پز بدی ماشینم همونی هست که جیمز باند داره😂

    البته صندلی های عقب dbs تو متن هم گفتن تنگ هست ولی خب باز مهم نیست. صندلی مو یه ۴ سانت میدم جلو بچه ها اون عقب جا میشن😅😂

    انتخاب صد درصد آستون هست ، فقط با طراحی داخلش حال نمیکنم.

    موافقم ۲
    مخالفم ۶
    1. Amirreza

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2735 ديدگاه)

      داداش کسی که میخواد ۳۰۰ و اندی هزار دلار هزینه کنه لنگ ۳۰ هزار دلار نیست 😑

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
    2. ( Only she reminds me of love )

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1182 ديدگاه)

      آقا همه که مثل تو چینی باز نیستن!!!!!

      موافقم ۵
      مخالفم ۱
      1. new RAMIN

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2369 ديدگاه)

        ((آقا همه که مثل تو چینی باز نیستن!!!!!))

        چینی باز ها آستون مارتین انتخاب میکنن ؟؟دستشون درد نکنه…😊

        درضمن گفتم که انتخابم آستون هست چون اولا ۴ نفرس دوما ارزونتره.
        حالا درسته ۳۰ هزار دلار چیزی نیست ولی میشه کار های خیر انجام داد ، ثوابش بالاس🤗

        موافقم ۰
        مخالفم ۴
    3. Amin

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2027 ديدگاه)

      اقا رامین به صندلی عقبش آنقدر کوچیکه که سگ هم به زور داخلش میشینه

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
    4. Irani

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (142 ديدگاه)

      آقا رامین
      این خودروها بیش از ۲۰۰ هزار دلار قیمت دارند و خرید آنها ضرورتی برای بشر نداره.

      من هیچ کدام رو انتخاب نمیکنم چون هیچ فردی نیاز به چنین خودروهای گرانی ندارد و چیزی جز تجمل و فخرفروشی نیست.

      موافقم ۰
      مخالفم ۴
      1. new RAMIN

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2369 ديدگاه)

        دقیقا.👍👍
        من هم همینو در اون پست قایق سوپر لوکس بنز ۲۲۵۰ اسبی گفتم.

        خرید خودرو بالای ۲۰۰ هزار دلار اصلا منطقی نیست. حالا هرچی میخواد خوب باشه.

        تا وقتی ۱ میلیارد نفر فقر مطلق باشن و چه بسا برخی عین زمان قدیم با برگ خودشونو میپوشونن و برخی پولدار ها میرن افریقا و ازشون کار میکشن و کلبات استخراج میکنن برای باتری ها…

        طبیعتا این خودرو برای من هم منطقی نیست. من معتقدم خونه میخواهی بخری فوق فوقش ۵۰۰ هزار دلار. ماشین هم فوق فوقش ۲۰۰ هزار دلار. دیگه بهترین ساعت برند هم ۲ هزار دلار و بهترین گوشی هم فکر کنم بهتر از هواوی و سامسونگ نداریم… اونم ۸۰۰ یا ۹۰۰ دلار. و چیز های ضروری…

        خلاصه برخی چیز ها ارزش نداره صدها هزاران دلار پولشو بدی.
        منم فقط انتخابمو اینجا گفتم. وگرنه اگه پولشو داشتم هیچ وقت نمیخریدمش.

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
    5. مهدی

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1226 ديدگاه)

      داداش اون ۲+۲ به اسم چهار نفرست در واقع پای گربه هم اونجا جا نمیشه

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
      1. new RAMIN

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2369 ديدگاه)

        نترس من استادم…جا میکنم!😂😂😂

        وقتی مردم روی پراید اندازه تریلی بار میزنن…

        پس منم آستون ۲ نفر عقب میشونم…😂😂

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
        1. ( Only she reminds me of love )

          ۱۵ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1182 ديدگاه)

          از یه چینی باز بیشتر از این انتظار نمیره.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    6. M سابق

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2373 ديدگاه)

      چقد کامنتای طنزناک تو پدال زیاد شده
      تو بحث خرید گرند تور ۳۴۰ هزار دلاری اولویت انتخاب رو حجم صندوق و الایندگی و مصرف سوخت قرار میدین ؟
      مگه بین پژو پارس و برلیانس داری انتخاب میکنی دوست عزیز
      صندلیمو میدم جلو بچه ها جاشن ؟
      محض خنده بود دیگه ؟
      در ضمن قدرت برند فراری انقدی هست که جیمز باند و از جیمز باند گنده ترشم پشت دی بی اس بوده باشه باز پرستیژ فراری بیشتر باشه

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
    7. AMG///

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (142 ديدگاه)

      👍🏻👍🏻دقیقا

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. Amirreza

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2735 ديدگاه)

    DBS عالیه ، کابین زیبا ، ظاهر بینظیر ، پیشرانه ۱۲ سیلندر با وقار اما تنها مشکلش شانس بدشه که جلوی کابوس تمام گرندتورر ها افتاده ، پیشرانه ۱۲ سیلندر این اسب وحشی تو کل گرند تورر ها تکه ، کابینش بینظیره و یه حس قدرتی به آدم میده ( من تا تقریبا ۷ یا ۸ سال پیش فکر میکردم که کابین فراری باید خیلی خسته کننده باشه از روی عکس ولی وقتی تو دبی یه ۴۵۸ رو تونستم برای مدت کوتاهی رنت کنم از صاحبش واقعا فکر نمیکردم انقد جذاب باشه این کابینش ) ، ظاهر استثنایی با همون خطوط منحنی و ظریف کاری های دقیق همیشگی فراری و صد البته صدای محشر اگزوزش

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  7. Farzad

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2550 ديدگاه)

    Ferrari 812 superfast
    نام این اثرهنری خودش گویای خیلی چیزا هست .
    این اسب سرکش به معنای واقعی کلمه : دقیق ، وحشی و چابکه .
    رقیب چطور این اژدهای موتورجلو رو به چالش کشیده ؟ معلومه با توربو 😉
    کمپانی فراری برای تاکید بر ذکاوت و چابکی این هیولا ، آزمایشش رو به کارشناسانی در جاده‌های کوهستانی خطرناک ، باریک و پر پیچ‌ و خم اطراف مارانلو سپرده بود !!
    تمام خمیدگی ها و شکاف‌های عجیب بدنه ۸۱۲ سوپرفست کاربردی هستن ، بریدگی‌هایی که در بالای گلگیرها تعبیه شده هوای داغ رادیاتورهارو به جریان میندازه و شکاف‌هایی که در پشت چرخ‌های جلو قرار دارن هوا رو به سمت فرورفتگی‌های کناری خودرو هدایت می‌کنه .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. RezaRs

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1614 ديدگاه)

      رای من سوپر فسته اما حق dbs سوپرلگرا نبود حذف شه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. ( Only she reminds me of love )

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1182 ديدگاه)

      ولی در بحث هندلینگ مغلوب SVJ میشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Ninja

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1147 ديدگاه)

        ببین هیچ مدل لامبو رو با فراری مقایسه نکن
        مخصوصا کنتاش مورچیه لاگو و اونتادور جانشینانش با فراری های موتور جلو محور عقب زمان خودش
        مقایسه گالاردو هوراکان و جانشینانش هم با ۴۵۸ ۴۸۸ و اف ۸ هم همینطور
        هایپر کار ها هم همینطور فقط اولین ماشین لامبورگینی برا رقابت با فراری به صورت مستقیم ساخته شده بود که جلو فراری زیاد مالی نبود بقیه محصولاتی بود که طرفداران خودشان را داشت و این گونه امروزه به رقابت می پردازند که بگی با این قیمت من بجا فلان لامبو یذره پول کمتر بیشتر میدم فلان فراری رو میخرم که فلان فلان هست مثلا میگی من اونتادور رو نمیخرم فلانی رو میخرم که موتور جلو و محور عقب هست و طراحی داخلی عالی داره …………..
        هرچند در اخر باید بگم من عاشق لامبو هستم و اون رو به رقبا ترجیح میدم حتی اگه کندتر باشن و تا بحال رو هیچ برندی تعصب نداشتم

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    3. ( Only she reminds me of love )

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1182 ديدگاه)

      همچینین شتاب

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. محمد امین

        ۱۶ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2027 ديدگاه)

        برادر ، همیم ۸۱۲ که میگی، در رولینگ که خالص ترین نوع برای سنجیدن ماشین هست ، با قیمت حدود ۶۰ درصد اونتادور ازش کلی جلو میفته، وبدون که به قول آقا نینجا فرلری و لامبورگینی ماشین هایی برای رقابت با هم ندارند ، اگر اینطور فکر می‌کنید که باید مورسیلاگو رو رقیب انزو بدونید چون زمان عرضه هر دو سریعدترین محصول جاده ای برندبودن
        کلا سطح خودرو سازی و زاویه دید لامبورگینی و فراری بسیار به‌هم متفاوته و نمیدونم چرا بعصی ها این ها رو رقیب میدونن ، مخصوصا از زمانی که ۳۶۵gtb4 رو رقیب میورا sv دونستن ، با این که دو تا ماشین در کلاس مختلف و برای اهداف مختلف بودن تا الان که svj رو رقیب ۸۱۲sf میدونن
        اگر هم رقابتی باشه ،فراری هیچ وقت میدان نبرد رو خالی نکرده و کم نیاورده

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  8. ارشیاSVJ

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (307 ديدگاه)

    ۸۱۲ یه موجود دیگه ایه
    سوپرلگرا خوبه ولی ۸۱۲ عالیه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. امیر

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (609 ديدگاه)

    من فراری رو بیشتر دوست دارم.
    با اینکه قدرت بیشتری داره. وزن کمتری داره. ظرفیت صندوق بار و باک بیشتری داره.
    به نظر من فراری ماشین بسیار بهتری هست. طراحی کابین بهتری هم داره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. GT

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1660 ديدگاه)

    نمیشه ٨١٢ سوپر فست را با طراحی DBS تولید کنند؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. Ninja

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1147 ديدگاه)

      اگه طراحی دی بی اس رو ۸۱۲ داشت هندلینگ و ….. حتی شتابش زمین تا اسمون فرق میکرد

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  11. GT

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1660 ديدگاه)

    فراری به جز طراحی در همه زمینه ها برتر هست

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  12. فقط انگلستان

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (850 ديدگاه)

    انتخاب من آستون مارتین با اون جلو پنجره زیبا و منحصر به فردش که وقتی از روبه رو میاد حتی یک ثانیه هم نمی تونی چشم ازش برداری.

    موافقم ۲
    مخالفم ۲
  13. مسعود

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (508 ديدگاه)

    هر مدل دیگه از فراری اون سمت بود من استون رو انتخاب میکردم چون سوپرلگرا مدل مورد علاقم در برند استون هست ولی از شانس بدم دلخواه ترین مدل فراری هم واسم ۸۱۲ سوپرفست هست 😂
    با اینکه دستم برای انتخاب لرزید انتخابم فراری…
    پ.ن: استون یه حال اساسی به داشبوردش باید بده و داخلیش قدیمی میزنه…

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  14. Ali Keyhani

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (658 ديدگاه)

    کاش بجای ۸۱۲ سوپرفست،۸۱۲ کامپتزیونه توی تورنومنت قرار میگرفت

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
    1. Ninja

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (214 ديدگاه)

      اونطوری که اول میشد به راحتی

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
  15. Swedish arrogant tiger

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1890 ديدگاه)

    انتخاب تا حدودی سخت بود از اون جایی که استون مارتین طراحی زیبا و جالبی داره، اما نهایتا سوپر فست، با توجه اینکه فراریه و تنفس طبیعی.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  16. مهردادکمال

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    رخ استون جذابتره

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  17. SF90 STRADALE

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3655 ديدگاه)

    تعریف مجله TopGear از ۸۱۲ سوپرفست
    وقتی وارد جاده می شود شما همه چیز را فراموش می کنید
    صدای لاستیک ، فرمان عصبی و قیمت را فراموش می کنید
    شما حتی نام خود ، محل زندگی و خویشاوندان خود را فراموش خواهید کرد
    این یک ماشین نیست _ این یک بمب است با چهار چرخ
    باید گفت این فراری با این موتور تنفس طبیعی ، حماسی است
    👑👑 Ferrari 👑👑

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
    1. GT

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1660 ديدگاه)

      مدل GTS که دیگه از سوپرفست هم محشر تره 👌

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. محمد امین

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2027 ديدگاه)

      گفته شده فراری ۸۱۲ مثل پرستیدن میمونه ، وقتی بعد از یه روز کاری سوارش میشی همه ی خستگی هات رو در میاره و کلی خوشحالت میکنه

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
      1. Amin

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2027 ديدگاه)

        ببخشید پلستیشن

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  18. سهند

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (645 ديدگاه)

    انتخاب من فراری است.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. 🇩🇪👑MERSEDES BENZ👑🇩🇪

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1966 ديدگاه)

    فراری
    پشت استون کمی یاد آور پورشه تایکان نیست ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Amirreza

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2735 ديدگاه)

      چرا یاد آوره ولی این زودتر معرفی شده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  20. ( Only she reminds me of love )

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1182 ديدگاه)

    من هنوز متوجه نشدم که چرا هندلینگ ماشین های استون مارتین همیشه ضعیف تر از رقبا هستن با این قیمت بالای ماشین هاشون.

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. GT

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1660 ديدگاه)

      اگر اشتباه نکنم به خاطر وزن بالاتر و کنترل سخت تر خودرو هست که هندلینگ و چابکی مناسبی نداره در برابر قیمت

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Amirreza

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2735 ديدگاه)

      آستون مارتین بیشتر از اینکه یه گرندتورر اسپرت مثل ۸۱۲ باشه سعی کرده یه گرندتورر لوکس مثل بنتلی و اس ۶۵ کوپه باشه برای همین ممکنه اولویت های دیگه ای داشته باشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. Philipp

      ۱۵ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1109 ديدگاه)

      استون مانند مرسدس بنز دوست داره که لوکس و سریع باشه
      اما اینکار نیاز به تجربه زیاد داره که استون بخاطر مشکلات مالی ای که قبلا داشته نتونسته به اندازه بنز اون تجربیات رو کسب کنه نتیجتا هندلینگ ضعیف تری داره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. GT

        ۱۵ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1660 ديدگاه)

        البته استون مارتین بیشتر به سبک بنتلی خودرو می‌سازه ( لوکس و بسیار سریع) و شباهت زیادی به محصولات مرسدس نداره مقایسه شما اشتباه هست چون خودرو های هر کدام در کلاس های کاملا متفاوتی قرار دارند

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  21. محمد امین

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2027 ديدگاه)

    یه چیزی هم بگم ، ۸۱۲ کاپوت خیلی خیلی بزرگی داره ، حساب کنید آمریکایی ها کاپوتشون خیلی بزرگه ، فراری موتورش همون حجم رو داره ، و لی در هر سمت ۲ تا سیلندر بیشتر ، یه جا دیدم ۴ نفر روی کاپوت f12 دراز کشیده بودن تازه جای دونفر دیکه هم بود ، حالا ۸۱۲ کمی کاپوت بزرگتری نسبت به f12 داره ، خودتون حساب کنید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. ماکسیمیلیان ، ای ضامن آهو (علیه السلام)

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (570 ديدگاه)

    «به نام خداوند بخشنده بخشایشگر»
    دنبال چیستی؟عشاق نمایان همه عقل را تافته ی جدا بافته از قلب‌ میدانند
    عاقلان این‌ زمان قلب را ضد عقل میدانند
    عشق خالص ، پاک است و هیچ شهواتی خانه اش را نا پاک نخواهد کرد ، شاید در خانه اش را بزند اما عاشق مخلص دنیوی نیست که با باد بلرزد
    عاقل مخلص یکسوست گر نادانی در خانه اش را بزند با حقیقت پاسخگوست.
    ان کس که عقل و دل را جدا میداند ، بدان که دو روییست احمق و نا نجیب!
    عقل و دل تو را یک سو فرا می‌خوانند
    دنبال چیستی؟قلب ان چه میگوید که عقل ان را میخواند!
    «ماکسیمیلیان»
    و اما درباره ی نظرسنجی
    عقل و دل یک سو را فرامیخوانند
    پس فراری اسب سرکش ایتالیایی انتخاب ما خواهد بود.
    پدال عزیز خواهشی داشتم ، ان هم اینکه این دیدگاه بنده ی حقیر را پذیرا باش و بپذیر ؛ با سپاس 🌷

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
  23. Mf1

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (166 ديدگاه)

    چطور وقتی جیپ ۳هزار دلار ارزونتر از لندرور هست همه میگن چون جیپ ارزونتره انتخابم جیپه ولی اینجا ۳۰ خزار دلار چیزی نیست
    طراحی استون یه سرگردن از رقیبش بالاتره بدون شک خودروهای استون بیشتر به زیبایی و لوکس بودن خودروهاش اهمیت میده نه به سزیع بودن داخل پیست یا درگ

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  24. مهدی

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    واقعا ۸۱۲ یه چیز دیگس
    الهه زیبایی
    و از همه مهم تر یه V12 تنفس طبیعی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. رامتین

    ۱۶ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2552 ديدگاه)

    فراری بیشک انتخاب من. تنها شرکتی که میتونه فراری را اذیت کنه بنظرم مکلارنه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. fara2001

    ۱۸ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (201 ديدگاه)

    بدون شک استون مارتین dbs زیباترین خودروها رو استون میسازه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. AMG GT R

    ۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1072 ديدگاه)

    👊Ferrari 👊

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  28. M.K karimi

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (837 ديدگاه)

    به جرئت یکی از سخت ترین دوئل ها !!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا