آئودیشورلت

دوئل شورلت کوروت و آئودی R8

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، گروه سوپراسپرت‌های سطح پایین، دوئل دوم

نتایج دوئل قبلی بین مک‌لارن ۶۰۰LT و پورشه ۹۱۱ GT3

مجموع آراء: ۱۲۰۰

آراء پورشه: ۸۴۰

آراء مک‌لارن: ۳۶۰

پیروز دوئل: پورشه ۹۱۱ GT3 با کسب ۷۰ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی

پورشه ۹۱۱ کاررا/GT3

مک‌لارن ۶۰۰LT

پورشه ۹۱۱ کاررا/GT3

شورلت کوروت

آئودی R8

؟

لامبورگینی اوراکان

مک‌لارن آرتورا

؟

شورلت کوروت

تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۱۹

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۳۳,۰۴۱ دستگاه

فروش ۳ ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۸,۸۱۱ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

تایم در پیست هوکنهایم: ۱,۵۴.۶۰

نقاط مثبت: پرفورمنسی که با سوپراسپرت‌های بسیار گران‌تر رقابت می‌کند، کاملاً مناسب برای رانندگی‌های روزانه، کابین زیبا و باکیفیت که تجربهٔ لوکسی را فراهم می‌کند، قیمت بسیار مناسب

نقاط منفی: غربیلک فرمان مربعی مطابق با سلیقهٔ همه نیست، سیستم‌های کمک‌رانندهٔ محدود، عدم ارائهٔ گیربکس دستی، ظاهر بحث‌برانگیز، مقداری کم‌فرمانی

چکیده: شورلت با انتقال پیشرانه به پشت صندلی‌ها، کوروت را به یک فراری با قیمت مناسب و با پرفورمنس سوپرکارها تبدیل کرده است

آئودی R8

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵

امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۶۴۹ دستگاه

فروش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۶۸ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

تایم در پیست هوکنهایم: ۱,۵۴.۲۰

نقاط مثبت: طراحی بیرونی خشن و جذاب، کابین ساده اما لوکس، صدای اگزوز فوق‌العاده، هندلینگ قابل پیش‌بینی، پیشرانهٔ V10 باشکوه، قیمت ارزان‌تر از لامبورگینی اوراکان

نقاط منفی: مصرف سوخت بالا، فضای بار بسیار محدود، به‌اندازهٔ دیگر سوپراسپرت‌ها برای رانندگی جذاب نیست، گیربکس می‌توانست بهتر باشد

چکیده: هرچند R8 یک سوپراسپرت سریع و جذاب است اما مثل دیگر محصولات آئودی، هم استفاده از آن آسان است و هم برای رانندگی‌های روزانه مناسب خواهد بود

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

شورلت کوروت Z51

آئودی R8 RWD

پیشرانه۶.۲ لیتری V8۵.۲ لیتری V10
تنفسطبیعیطبیعی
قدرت۴۹۵ اسب بخار۵۷۰ اسب بخار
گشتاور۶۳۷ نیوتن متر۵۵۰ نیوتن متر
گیربکس۸ سرعته دوکلاچه۷ سرعته دوکلاچه
محور محرکعقبعقب
شتاب صفر تا ۹۶۲.۹ ثانیه۳.۳ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر۱۱.۳ ثانیه۱۱.۴ ثانیه
حداکثر سرعت۲۹۶ کیلومتر/ساعت۳۲۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت۱۲.۴ لیتر ترکیبی۱۳.۸ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک۷۰ لیتر۸۳ لیتر
وزن۱۶۵۴ کیلوگرم۱۶۳۰ کیلوگرم
طول۴,۶۳۰ میلی‌متر۴,۴۳۰ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری۲,۷۳۳ میلی‌متر۲,۶۴۹ میلی‌متر
ظرفیت سرنشین۲ نفر۲ نفر
حجم صندوق بار۳۷۰ لیتر۱۱۵ لیتر
قیمت۶۴,۹۹۵ دلار۱۵۱,۸۹۵ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. جنوب

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (179 ديدگاه)

    با کمتر از نصف قیمت آئودی .با گارانتی قوای محرکه بیشتر.با مصرف کمتر .شتاب بیشتر.فاصله محوری بیشتر. انتخاب من کوروت

    موافقم ۵۱
    مخالفم ۱۸
    1. Humer

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (234 ديدگاه)

      دقیقا منم به کوروت رای دادم
      ولی کوروت جدیدا یخورده طراحی جوان ( جینگول مینگول)
      داره
      اگه یکم توی طراحیش کار کنند عالی میشه
      میدونی پخته تر بشه

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۹
    2. Reza Waffen SS

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3555 ديدگاه)

      آئودی R8

      موافقم ۲۶
      مخالفم ۲۰
      1. جنوب

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (179 ديدگاه)

        من کلا عاشق آئودی هستم .چه فضای کابین زیبایی دارن .چه دسته دنده ارگونومیک و زیبایی هستن ماشیناش.اما اینجا به دلایل بالا ک نوشتم به نظرم کوروت بههتره

        موافقم ۲۲
        مخالفم ۸
  2. دکتر

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (107 ديدگاه)

    واقعا ارزنده و ارزان هست کروت😁 تو این رنج قیمتی کاملا بی رقیبه

    موافقم ۴۰
    مخالفم ۸
  3. محمد

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (84 ديدگاه)

    کوروت همه چیش عالی به جز نمای جلو

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۱۶
  4. Erfan

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (164 ديدگاه)

    همین حالا کروت داره ماشین هایی که دوبرابر خودش قیمت دارن رو شکست میده حالا فقط فکر کروتz06رو بکنید.

    موافقم ۴۴
    مخالفم ۷
    1. viper2

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (746 ديدگاه)

      big like 👏👏👏👏👏

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۱۱
    2. viper2

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (746 ديدگاه)

      big like 👏👏👏👏👏

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۱۳
  5. ممد ژانگولر

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2630 ديدگاه)

    کیفیت ساخت و برندینگ آیودی ی چیز دیگست

    ولی کوروت از نظر قیمت ارزندست

    انتخاب با شماست

    کیفیت و برند بودن و خاص بودن

    قیمت مناسب و مثل خودت زیاد بودن

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲۹
    1. Aboalfazl demon

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (475 ديدگاه)

      برندینگ آئودی از نام کوروت با ارزش تره ؟؟؟؟؟
      عجب حرف خنده داری زدی

      موافقم ۲۴
      مخالفم ۱۲
      1. ممد ژانگولر

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2630 ديدگاه)

        داداش ابوالفضل تا میتونی بخند و برو جلوی آیینه چون خنده سلامتی میاره

        موافقم ۹
        مخالفم ۹
        1. HamiD

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2334 ديدگاه)

          😂😂😂😂

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
        2. Porsche 911

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (739 ديدگاه)

          😂😂😂😂😂
          نمیگیم کوروت و شورلت ماشین معروفی نیستن
          ولی یادمونه برندینگ آئودی بالاتر از شورلت بوده…

          موافقم ۸
          مخالفم ۱۲
  6. Taha Malek

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (485 ديدگاه)

    کروت فوق العاده ارزنده و پرفورمنسی عالی ارائه میده که با رقبا اروپایش قابل رقابته باقیمت خیلی کمتر
    آئودی هم با کیفیت ساخت آلمانیش و v10 دلبری میکنه
    من عاشق هردو این ماشینم اگه پول داشتم دوتاشو میخریدم اما اگه پولم اندازه ای بود که به یکیش میرسید قاعدتا کروت رو میگرفتم با اختلاف قیمتش میشه راحت ی ماشین دیگ خرید یا کروت رو به بهترین شکل تیون کرد

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۱
  7. GMA

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1629 ديدگاه)

    کوروت خیلی گزینه معقول تری هست ولی وقت طراحی زیبای آئودی را می‌بینم و بعد نگاهی به طراحی کوروت میکنم سر درد میگیرم…انتخاب من R8

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۷
    1. ممد ژانگولر

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2630 ديدگاه)

      جالبیش اینجاست طراحی R8 و موتورش تغریبا مال ۱۲ سال پیشه که با یکمی تغییر آپدیت شده اینی که میبینی و خیلی رقابت نردیکی با کوروت داره و هیچکسی به این مسئله اشاره نمیکنه !!!!

      تازه یکسریا خیلی خوش خندن !!!!

      موافقم ۹
      مخالفم ۸
      1. Aboalfazl demon

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (475 ديدگاه)

        موتور کوروت استینگری هم زیاد فناوری جدیدی نداره
        همون موتور ۶.۲ معروف جی ام هستش

        میخندم چون ماشینی که در زیر پوستش لامبورگینی داره نمیتونه یه کوروت رو شکست بده
        آقا برندینگ

        موافقم ۹
        مخالفم ۴
        1. Porsche 911 (2)

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (4 ديدگاه)

          شما لطفا نخند
          آئودی موتورش لامبورگینیه؟
          سیصد بار گفتیم میتونید برید تحقیق کنید نمونه اولیه این موتور نسخه ۴.۷ لیتر بود که ساخت آئودی بود

          موافقم ۶
          مخالفم ۴
        2. ممد ژانگولر

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2630 ديدگاه)

          پورشه داداش خونتو کثیف نکن یسریا هستن مثل ابوالفضل که ولش کنی تا صبح میخواد بخنده
          بهش باید لقب اقای لبخند داد
          سر خوشه ماشالله

          موافقم ۲
          مخالفم ۲
  8. Mamad

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    کوروت بی نظیره طراحی داخلشم بهتره

    موافقم ۸
    مخالفم ۷
  9. SRT

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (466 ديدگاه)

    هرچند آئودی و مخصوصا ار هشت رو خیلی دوس دارم ولی اینجا بجز همین دوس داشتن دلیل دیگه ای برای رای دادن بهش ندارم
    پس کوروت

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۵
  10. آدمیزاد

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من جدا از قیمت کوروت که نصف آئودی طراحی بیرونی(داخل آئودی از نظر من بهتره) و شتاب گیری کوروت رو به آئودی تر جیح میدم

    موافقم ۹
    مخالفم ۳
  11. Aboalfazl demon

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (475 ديدگاه)

    چرا z06 رو نیوردین

    موافقم ۵
    مخالفم ۴
  12. MOTORE PUSHROD

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    انتخاب من هم کوروته صد درصد
    راستی دوستان لمانزو ببینید تیم کوروت ریسینگ زد پوست فراری و پورشه با آسفالت یکی کرد

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۷
    1. Clean energy (سلام فرمانده)

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      چرا بقیه دفعات که پورشه می برد با بقیه اکانتات اینارو نمیگفتی؟
      باشه

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۷
    2. Porsche 911

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (739 ديدگاه)

      تهش چی دستشون اومد با این راننده ها
      انگار خبر اوت شدنشون به گوشت نرسیده و اینکه پورشه قهرمان شد

      موافقم ۱
      مخالفم ۲
  13. meysam

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3062 ديدگاه)

    مقایسه قیمتی این دوتا ۲ حالت رو تداعی میکنه:
    یا مهندسی اروپایی خیلی گرونه و سطح پایینتر
    یا اروپایی‌ها ارث پدرشون رو هم از مشتری می‌گیرن

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۹
    1. Nima

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1599 ديدگاه)

      فکر میکنم واقعیت ترکیبى از دوتاشه
      البته مهندسى آلمانى بالاتره و آمریکایى ساده تر (البته با کارایى ٩٠-٩۵ درصدى اروپایى ها) با این تفاوت که آمریکایى ها خیلى ارزونتر هستن.
      البته توى این ماشین خاص(آیودى) تکنولوژى قدیمى و پیچیده باعث شده گرونتر ولى ضعیفتر باشه.

      من نظر شخصیم اینه . وقتى میشه با ٧٠ هزار دلار و تکنولوژى ساده تر ٩٠ درصد لذت یه ماشین ١۵٠ هزار دلارى رو برد ، چرا باید آدم براى اون ١٠ درصد اختلاف ٢ برابر پول بده . مگر علاقه؟

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۳
      1. Nima

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1599 ديدگاه)

        به همین دلیل کلا ماشیناى آمریکایى رو دوست دارم. چون هم دوام قابل قبولى دارن و استهلاک کم (خصوصیت اصلى ژاپنى ها) و هم لذت زیادى توى رانندگى دارن(خصوصیت اصلى آلمانى ها)
        چون هردوتارو با هم داره . من خیلى ماشیناى آمریکایى رو توى کلاس هاى مختلف به رقباشون ترجیح میدم.

        موافقم ۱۱
        مخالفم ۱
        1. viper2

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (746 ديدگاه)

          چیزی که همیشه از ماشینای امریکایی خوشم میاد اینه گه لذت رانندگشون بیشتر از همه هست . اصلا برام مهم نیست چقدر قدرت موتور داشته باشن . مهم اون دود لاستیکه که لبخند میاره روی لبای ادم مهم اینه که وقتی اشاره به پدال میکنی پشت ماشین مثل ماهی سر میخوره . اصلا قدرت و این چیزا مهم نیست . شما فرض کن یه کامارو قدیمی موتور ۳۵۰ . ۱۸۰ تا ۲۰۰ اسب داره که قدرت خیلی زیادی نیست ولی لذتی میده که پورشه کاین توربو اس نمیده .

          موافقم ۴
          مخالفم ۱۲
        2. viper2

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (746 ديدگاه)

          البته فقط مهم دود لاستیک نیستا الان لاستیک گرونه به همون گاز خلاصی هم ادم راضی میشه😂

          موافقم ۵
          مخالفم ۵
        3. Shahrukh

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (79 ديدگاه)

          پیروی صحبتای دوست خوبم وایپر
          یه کیت ۳۸۳ استروک هم نصب شه رو انجین۳۵۰. بایه هدرز و منبع تراش ، هیولای درونش آزاد شه
          دلت میخواد فقط گاز بدی و قُل قُل کنه برات.یه نیشخندم ب قیمت بنزین بزنی ک احتمالا قراره بشه بالای ۱۰هزار!!

          موافقم ۷
          مخالفم ۲
        4. viper2

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (746 ديدگاه)

          خب من اول یه فاتحه برای اسفالت بخونم .
          .
          .
          .
          ‌.
          داداش چطوره تو واتساپ با هم در ارتباط باشیم؟ اگر وقت داری و میتونی بیای پس اگه میشه شمارت یا ایمیلت و بفرست . راستی هر کاری میکنم نمیتونم تو پدال بهت پیام خصوصی بدم

          موافقم ۱
          مخالفم ۳
      2. R@m!n

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2246 ديدگاه)

        بحث اصلی برندینگ هست وگرنه آئودی R8 و محصولات لامبو از لحاظ تکنولوژی از فراری و پورشه و مک لارن دو نسل عقب ترن.

        محصولات آمریکایی هم یکی بخاطر بازار پرسود خود آمریکا و اطمینان کامل از فروش و در محصولات با موتورهای پوشراد سادگی و هزینه تولید پایین تر ارزون تر هستن. البته مهندسی صرفا در محصولات سوپراسپرت و پرفورمنس وجود نداره.

        موافقم ۸
        مخالفم ۲
        1. javadhy

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (306 ديدگاه)

          در مورد آیودی r8 اوکیه ولی میشه دقیق تر بگین چرا تکنولوژی لامبو دو نسل عقبتر از شرکتایی هست که ذکر کردین؟
          (صرفا جهت دونستن نظرتون اینو پرسیدم بازم مثل دفعه قبل فکر نکنی دارم مسخرت میکنم)

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        2. javadhy

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (306 ديدگاه)

          خارج از بحث خودرو
          پروفایل آقا ramin از فیلم gran torino هستش شخصا جز برترین فیلم های عمرمه به همه پیشنهاد میکنم

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
        3. R@m!n

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2246 ديدگاه)

          راستش دفعه قبل مقصر خودت بودی که زدی کوچه علی چپ و بحث رو به حاشیه کشیدی وگرنه من اینجا شروع کننده بحث خارج از این حوزه با کسی نیستم و نبودم. مطمئنم خیلی خوب می دونی شلبی کجای کاره و M4CSL کجا !! در کل دوست ندارم اینجا دل خوری باشه اگرم صحبت خارج از این فضا زده شده همون لحظه برای من فراموش امیدوارم برای بقیه هم همینطور باشه و دلخوری نباشه البته به غیر از دو سه نفر که واقعا رو مخن.

          راجب لامبو هم خب موتور و پلتفرم همه مدیون فولکس هست. اینجا دوستان فکر می کنن موتور لامبو cala تو سال ۹۵ دقیقا همون موتوری هست که تو گایاردو و اوراکان استفاده شده !! خب با مقداری سرچ مشخص میشه که اون فقط کانسپت ناقص بود و اگر فولکس نبود هیچ کدوم ازینا وجود نداشت و این موتورم حتی الان یاد کسی نمی موند.
          این از موتور، حد نهایی قدرتشم تو اوراکان پرفورمانته دیدیم هر چقدرم بهینه سازی شده باشه در برابر موتور F136 فراری و M840T مک لارن چیزی برای ارائه نداره. پلتفرم هم همون پلتفرم آئودی R8 نسل ۱ هست که مقداری بروزرسانی شد. موتور فراری و بقیه توربو شد و حالا هیبرید شد اما لامبورگینی همچنان همون ده سیلندر رو داره. ممکنه بعضی دوستان بگن لامبو توربو نمیشه چون بخاطر شخصیتشه !!! کی رو گول می زنیم گذاشتن توربو رو موتور V10 و V12 هیچ پیشرفتی حاصل نمی کنه، یه تویین توربو کارخونه ای و با دوارم نمی تونه ده یا دوازده سیلندرو تغذیه کنه و این یه حقیقته. بازم ممکنه بعضی از دوستان بگن لامبو خیلی سریع هست درسته!!! اما یه مثال نقض بسیار ساده می زنم، کدیلاک CT5-V BLACKWING و M5CS !!! همه دیدیم تو پیست بی ام و کند تره اما این دلیله اینه که موتور LT4 جی ام از موتور S63 بی ام و بهتره یا پیشرفته تره ؟؟؟ جواب یه خیر خیلی بزرگه. تکنولوژی ساخت و پرفورمنس دو مبحث کاملا جداست.
          تکنولوژی ساخت زمانی خودش رو نشون میده که ظرفیت انعطاف داشته باشه، قابلیت پیشرفت داشته باشه و با هر نسل سازگار بشه یعنی یه چیزی مثل فراری gtb296. ما این ماشینو تو ۲۰۲۲ دیدیم لامبورگینی که بتونه در حد این ماشین باشه شاید تا ۲۰۲۵ هم معرفی نشه. الان تو نسل بعد بی ام و M5 و مدل CS زنده می مونه اما CT5 میره تو کتابای تاریخی چون ته پلتفرم آلفا و موتورش همین بود که اونم بزور گیربکس و تعلیق شاهکارش بود که همه جوره کمبودای موتورو کشید (البته من بشدت این کدیلاک رو دوست دارم).

          کسی لامبورگینی رو به خاطر پرفورمنس نمی خره این استایل و سبک متفاوتش هست که طرفدار داره و خیلی هم عالیه. یه صدای وحشتناک بلند با اون طراحی رادیکال و موتورای حجیم و صدالبته بازاریابی فولکس برای هر عشق ماشینی جذابه.

          موافقم ۷
          مخالفم ۰
        4. javadhy

          ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (306 ديدگاه)

          در مورد بحث گذشتمون که شخصا مثل شما فکر میکنم و ازش همون موقع رد شدم (به هر حال گاهی اوقات اینجور صحبت و مکالمه ها اتفاق میفته که راه فراری هم ازش نیست)
          شخصا هم اگر حرف بدی گفته شد هدف و قصد این نبود شرمنده
          در مورد توضیحتون هم،شخصا باهاش موافقم و خودمم همینطوری فکر میکنم شما فقط دقیق تر توضیح دادین که شخصا برام مفید بود
          از همه اینا بگذریم خودم فکر میکنم این شخصیت منحصر به فرد یه لامبورگینیه که امروز اونو به اینجا رسونده و تنها نامیه که در طول تاریخ تونسته انقدر خودشو به فراری نزدیک کنه
          و در حد اون به معروفیت و محبوبیت برسه

          موافقم ۵
          مخالفم ۰
  14. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    کوروت قوق العاده اس

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۲
  15. matin

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (126 ديدگاه)

    درسته که هیچکدوم از کوروت ها c6 نشد ولی همیشه توی این مدل ماشین ها انخاب اولمه

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
  16. JDM lover

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (292 ديدگاه)

    انتخابم کوروته
    قیمت خیلی عالیییی داره و پرفورمنس عالی
    تازه این نسخه پایه هست، z06 بیاد میتونه خیلی از سوپرکارهارو زمین بزنه
    تازه نسخه ZORA و ZR1 هم در اینده در راهه…

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  17. javadhy

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (306 ديدگاه)

    :unpopular opinion
    شاید اگه تمامی پارامترها رو در نظر بگیریم کوروت با اختلاف خودروی بهتری باشه ولی شخصا معتقدم یه سوپر اسپرت نباید بیش از حد ارزون باشه اینطوری محدودیت فروشش کم میشه و اون خاص بودنشو از دست میده بخاطر همین انتخابم آئودیه(در واقعیت هر کی پولش در حد کوروت باشه بی شک و بدون فکر میره سراغ کوروت و میگه خدا پدر شورولتو بیامرزه بخاطر ساخت همچین ماشین پرفورمنس ارزونی ولی من نظر بالامو از دیدگاه کلی گفتم که اگه پول مهم نباشه و بخوایم از بین دوتا یکیو انتخاب کنیم)

    موافقم ۱
    مخالفم ۸
    1. Erfan

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (164 ديدگاه)

      :Popular opinion
      شورلت و کوروت اومدن یکی از بهترین کار های ممکن رو کردن اومدن با این قیمت گذاری منطقی آرزوی داشتن یه سوپر اسپرت رو برای همه جوونا مخصوصا ممکن کرده. کاری که بقیه کمپانی ها با قیمت های خیلی بیشتری کردن ولی کوروت با نصف قیمت بقیه ماشین ها کاری کرده آرزوی سوپر اسپرت داشتن محال نباشه.در نتیجه قشر بیشتری از این ماشین استفاده می‌کنه یه فاتحه هم همین حالا خودم برای پدر تاسیس کننده شورلت میخونم.

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۰
      1. javadhy

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (306 ديدگاه)

        داش منم تو کامنتم همینو گفتم تهش دیگه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  18. سهند

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (639 ديدگاه)

    رای من قطعا آئودی

    موافقم ۴
    مخالفم ۳
  19. ارین صاحب جمعی

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (847 ديدگاه)

    ایودی بهتره ارباب حلقه ها

    موافقم ۳
    مخالفم ۹
  20. Swedish Arrogant Tiger

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1801 ديدگاه)

    بی تردید R8.

    موافقم ۵
    مخالفم ۶
  21. aminbikar

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (284 ديدگاه)

    کوروت ❤️

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  22. Mf1

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (149 ديدگاه)

    ائودی قدیمتره بایستی هم شورلت از اون سریعتر باشه بهرحال صدرصد شورلت انتخاب بهتریه ولی این ائودی صدای خفنی داره و هم طراحی عالی که برای کسانی که عاشق آئودی ساخته شده

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  23. مهدی

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1115 ديدگاه)

    من خودم طرفدار ائودی هستم اما وقتی میتونم با کمتر از نصب قیمت شتاب بهتر و گارانتی بهتر و حجم صندوق و بقیه چیز ها رو داشته باشم انتخاب من کوروت هست

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  24. Hamid...Audi

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (708 ديدگاه)

    چه گیری کردیمااااا
    منم کوروت 😑

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  25. Aliakbarkhoei

    ۱ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (73 ديدگاه)

    اگه قیمتو بزاریم کنار Audi بهتره اما خب قیمت یه ملاک اصلیه.

    مخصوصا که پرفورمنس کوروت هم حداقل ۸۵ درصد r8 هست.

    رایم کوروت. البته کاش فرمانش اوکی‌تر بود.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا