بیوک

معرفی بیوک انکور ۲۰۲۱، ساده‌سازی با حذف دو تریم

خانواده بیوک انکور برای مدل ۲۰۲۱ خود با کاهش تعداد اعضا مواجه می‌شود. این خودرو با حذف دو تریم خود فقط با دو تریم باقی مانده در دسترس خواهد بود.

مدل‌های فول اسپورت تورینگ و اسنس دیگر در دسترس نبوده و فقط مدل‌های پایه و پریفرد برای مدل ۲۰۲۱ عرضه خواهند شد. خبر خوب اینکه تغییری در قیمت‌ها رخ نداده و مدل پایه قیمت ۲۴۱۹۵ دلاری دارد درحالی‌که برخی خرید نسخه چهار چرخ محرک پریفرد باید ۲۶۲۱۵ دلار پرداخت کنید.

بیوک انکور

اگرچه این خبر برای خریداران خوب است اما آن‌هایی که خواهان تجهیزات لوکس‌تر مدل‌های فول قبلی هستند باید دیگر مدل مرتبط یعنی انکور GX را انتخاب کنند.

انکور GX تفاوت‌های زیادی نسبت به انکور استاندارد داشته و محصولی جدیدتر و بزرگ‌تر است که از زبان طراحی جدید بیوک سود می‌برد. انکور GX سال پیش در چین معرفی شده درحالی‌که انکور استاندارد تنها در چین عرضه خواهد شد و مدلی که برای بازار آمریکا باقی می‌ماند همان نسخه مسن کنونی است.

اما بزرگ‌ترین مزیت انکور قدیمی قیمت آن است. انکور GX قیمتی ۲۵۱۹۵ دلاری تا ۳۱۵۹۵ دلاری داشته و بنابراین افرادی که انکور قدیمی‌تر را نمی‌پسندند باید بهای بیشتری را برای انکور GX بپردازند.

بیوک انکور

اما از نظر قوای محرکه نیز تفاوت‌های زیادی بین انکور و انکور GX وجود دارد. نسخه استاندارد این خودرو با پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو که قدرت ۱۳۸ اسب بخاری و گشتاور ۲۰۱ نیوتون متری دارد عرضه می‌شود درحالی‌که انکور GX مدل ۲۰۲۱ از دو پیشرانه با قدرت ۱۳۷ تا ۱۵۵ اسب بخار سود می‌برد.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"، عشقِ ماشین و دیگر هیچ...

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. سعید روشن

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (11 ديدگاه)

    به امید بازگشت بیوک به افتخار

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۱
  2. بی ریا

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    بیوک برندی مظلوم و قدیمی که جایگاهش واقعا این نیست شاید سالی یه بار یه خبر ازش بزارن تو سایتا
    از زمانیکه جنرال موتورز برادران اوپل و واکسال رو به پژو فروخت و هولدن رو تعطیل کرد بیوک هم شدیدا افت کرده
    البته احتمالش میره پژو هم نتونه اوپل و واکسال رو مدیریت کنه چون بازدهی خوبی ندارن و احتمالا خیلی زود ورشکسته بشن

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۳
  3. رامین

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    فک کردم فیس لیفت یه ماشین چینیه

    موافقم ۹
    مخالفم ۹
    1. بنیامین

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (160 ديدگاه)

      کجاست اون بیوک قدیم….؟ خیلیا حیف شدن?

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۱
      1. رامین

        ۷ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (919 ديدگاه)

        اصلا روح یه ماشین آمریکایی رو نداره

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۱
      2. nikzad

        ۷ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (281 ديدگاه)

        راست میگی کجاست اون بیوک رگال معروف یا gsx یا ریویرا چقدر زیبا بودن ماشین های بیوک?

        موافقم ۸
        مخالفم ۰
  4. M3csl

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (46 ديدگاه)

    لیفان X50

    موافقم ۷
    مخالفم ۶
  5. مهرداد كمال

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (774 ديدگاه)

    این رو با کراس اور مزداCX-5 مقایسه کنین ?زمانی بیوک لوکس ساز امریکایی بود الان ….

    موافقم ۶
    مخالفم ۱
  6. (Saeed(peugeot

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (397 ديدگاه)

    همون بهتر اوپل و پژو خرید …. و طراحی های جدید علی الخصوص نسل جدید موکا غوغایی به پا کرده …. وگرنه این طراحی ها جز شکست چیزی از توش درنمیاد.

    موافقم ۷
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا