کادیلاک

تعداد نمایندگی‌‌های کادیلاک کاهش 40 درصدی داشته است

کادیلاک همانند دیگر برندهای جنرال موتورز در حال حرکت به سمت آینده‌ای الکتریکی است. به همین منظور بازوی لوکس جنرال موتورز اقدام به ایجاد تغییراتی در شبکه نمایندگی‌های خود کرده هرچند این امر منجر به کاهش تعداد نمایندگی‌ها شده است. بر پایه گزارش‌های اخیر رویترز، تعداد نمایندگی‌های کادیلاک نسبت به ۳ سال پیش حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است. البته این امر تعجب چندانی ندارد زیرا جنرال موتورز با نمایندگی‌هایی که علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری روی خودروهای الکتریکی نداشته‌اند قطع ارتباط کرده است.

کادیلاک ۳ سال پیش حدود ۹۲۰ نمایندگی داشته اما این میزان در پایان سال ۲۰۲۱ به ۵۶۰ نمایندگی کاهش خواهد یافت. این حرکتی قابل‌توجه است اما خب تعداد نمایندگی‌های کادیلاک هنوز هم بیشتر از سایر برندهای لوکس خواهد بود. تا پایان سال پیش ۱۵۰ نمایندگی همکاری خود با جنرال موتورز را قطع کرده‌اند. رویترز می‌گوید جنرال موتورز به نمایندگی‌هایی که به دنبال قطع ارتباط با کادیلاک هستند ۲۷۴ میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.

کادیلاک لیریک ۲۰۲۳ که تابستان سال آینده از راه خواهد رسید اولین خودرو از چندین محصول الکتریکی این خودروساز و سایر برندهای جنرال موتورز است. برند لوکس آمریکایی‌ها برنامه‌های زیادی برای تولید خودروهای تمام الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ دارد. کادیلاک می‌گوید لیریک حدود ۸۰ درصد فرایند تائید خود را پشت سر گذاشته و تست‌های متنوع آن انجام شده است. این خودرو قدرت ۳۴۰ اسب بخاری را به چرخ های عقب یا تمامی چرخ ها منتقل خواهد کرد.

تصمیم ایجاد تغییرات شبکه نمایندگی خودروسازان مسبوق به سابقه است. پورشه و دیگر برندهای لوکس نیز برخی مکان‌های خرده‌فروشی لوکس را به منظور تمرکز روی تجربه خودروها تأسیس کرده‌اند. همه‌گیری کرونا نیز باعث شده برخی خودروسازان روی فروش آنلاین تمرکز کنند و این رویه احتمالاً در سال‌های آتی پررنگ‌تر هم خواهد شد. تسلا فاقد شبکه نمایندگی سنتی بوده و به دنبال روش‌های جدید برای فروش محصولاتش به مصرف‌کنندگان می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. porsche

    ۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    کادیلاک گنج پیدا کرده میخواد بره اونور آب،داره کمکم زمیناشو مایه میکنه

    موافقم 6
    مخالفم 3
    1. AMG GT R

      ۳ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1082 ديدگاه)

      جونور فهمیده که توی ایران قیمت 2 یا 3 برابری می فروشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (311 ديدگاه)

    فقط عکساشونو، لامصب چه ماشینایی میسازه😘

    موافقم 8
    مخالفم 7
  3. RKH7787

    ۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (541 ديدگاه)

    خب الان ما باید چیکار کنیم؟ 🤨

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۳ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (311 ديدگاه)

      مگه گفتن کاری کنی؟

      موافقم 3
      مخالفم 5
  4. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۳ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    حیف کدیلاک چه برنامهایی داشت ولی با اومدن ماری بارا همه چی خراب شد.انقدر نفهمه که انجین بلک وینگ رو گذاشت کنار.تو شرایطی که خودروسازها جرات گسترش انجین جدید اونم پرفورمنس وی8 ندارن جنرال موتورز همچین انجینی رو بدونه استفاده گذاشت کنار.ماری بارا رو ببینی بگی خوب احمق چی میشد انجین رو به صورت سفارشی برا اسکالید میزاشتید.بدتر از اون پلتفرم بی نظیر امگا بود که سدان فول سایز ct6 رو روش ساختن در حالی که وزنش با سری 5 بیمر برابری میکرد.حیف شد چه برنامهایی داشتن

    موافقم 9
    مخالفم 5
    1. حسین

      ۴ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1011 ديدگاه)

      من مخالف دستور دادن زنان به مردان هستم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. حسن

    ۵ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    کادیلاک‌ بینظیر‌ و بی‌همتا‌و …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا