شورلت

مقایسه کابین تاهو و سابربن جدید با سیلورادو

انتقاد اصلی برخی از کارشناسان خودرویی به کابین سیلورادوی جدید مربوط به کابین آن بوده است. نویسنده‌ی موتور ۱ گفته است که کابین این پیکاپ ۶۶ هزار دلاری هیچ چیز که ارزش بالای خودرو را نشان دهد احساس نمی‌شود. خوشبختانه شورولت از این موضوع درس گرفته و کابین نسل جدید سابربن و تاهو ۲۰۲۱ چند پله بالاتر از کابین پیکاپ محبوب این خودروساز قرار دارد.


ایده‌ی اصلی شورولت طراحی کابینی جادارتر و راحت‌تر برای راننده و سرنشینان این شاسی بلندها بوده است. خود شورولت م گوید هدف از طراحی کابین این خودروها زدن حرف اول در کلاس از نظر فضا، تجهیزات و تکنولوژی بوده است. مأموریت تیم طراحی این خودروساز ایجاد محیطی فوق‌العاده برای یک سفر جاده‌ای می‌باشد.

مقایسه کابین سابربن ۲۰۲۱ با سیلورادو HD 2020 تفاوت‌های قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. داشبورد سابربن جدید دیگر تحت سلطه دکمه‌های زیاد نبوده و جای آن‌ها را صفحه‌نمایش استاندارد ۱۰ اینچی و پانل کنترل تهویه مطبوع شیک‌تری گرفته است. جایگاه کمی عجیب دکمه استارت/استاپ کابین سیلورادو هم‌اکنون جای خود را به مکانی مرسوم‌تر در زیر پشت آمپرها داده است.


صحبت از پشت آمپرها شد و باید گفت شورولت به‌صورت سفارشی پشت آمپرهای دیجیتالی، هدآپ دیسپلی بزرگ و دو صفحه‌نمایش ۱۲.۶ اینچی را برای سرنشینان عقب ارائه می‌کند.


طراحی و شکل پانل درب‌ها نیز تفاوت زیادی در مقایسه با سیلورادو دارد. همچنین اهرم تعویض دنده بزرگ موجود در سیلورادو جای خود را به پیکربندی دکمه‌ای ظریف‌تری داده است. نیازی به گفتن نیست که متریال بکار رفته در سابربن و تاهوی جدید کیفیت بالاتری نسبت به سیلورادو دارند.

شورولت اظهار داشته است:

کابین به لطف بخش‌های شیشه‌ای گسترده‌تر از جمله سانروف پانورامیک و صفحات نمایش پیشرو در کلاس و همچنین استفاده از متریال لوکس‌تر روشن‌تر شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۲ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (3895 ديدگاه)

    انتخاب اول و آخرم سابربن هست
    شورولت عجب ماشینی ساخته ؛ همه رو میزاره تو جیبش
    کراس اوور ها جلوی سابربن مثل اسباب بازی می مونن !!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Farzad

    ۲۲ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (51 ديدگاه)

    شورلت ترکونده اصن …

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. سعید(تهران)

    ۲۲ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (496 ديدگاه)

    کابین همون سیلورادو هم ایراد خاصی نداره بنظرم…

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۲ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (1166 ديدگاه)

      اخه خیلیا نمیدونن که ادوات دیجیتالی زودتر صدیمه میبینن مخصوصا برای ماشینی مثل سیلورادو که قرار ماشینه کار باشه یا به اصلاح دیگه آفرودر باشه، قطعا آنالوگ عمر بالاتری داره نسبت به دیجیتال و صفحه نمایش و … کلیپ دیدم با کارواش کل داشتبرد جی ام سی سیرا رو میشورن!!! کدوم ماشین اینجوری دوام میاره اخه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید(تهران)

        ۲۲ آذر ۱۳۹۸
        سوابق: (496 ديدگاه)

        حرفت در مورد دیجیتال و آنالوگ صحیحه شاهین جان اما جدای از اون داشبورد یه پیکاپ تراک باید یکم یغور و حجیم باشه، با اینکه داشبورد نسل جدید سابربن خیلی خوبه ولی برای یه پیکاپ یکم ظریفه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. Farzad

    ۲۲ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (51 ديدگاه)

    شاهکارهای شورلت .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. meysam

    ۲۲ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    خدارو شکر اون دنده فرمونی عهد عتیق رو تو مدل جدید حذف کردن
    البته فکر کنم طرفدار زیاد داشته ولی من خوشم نمیومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Elmiraj

    ۲۲ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (3102 ديدگاه)

    شورولت کاری کرده که نسل پیشین با اینکه بسیار زیبا و با ابهت بودن کاملاً به فراموشی برن…
    با نسخه جدید آفرودی Z71 حتی دل عاشقان بلیزر را هم خوشحال کرده .
    .
    با چیزی که من می بینم اگر تویوتا فکری بحال لندکروز نکنه سال آینده تاهو از آمریکا اخراجش میکنه…

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۲۲ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (3495 ديدگاه)

      تو کلاس فول سایزها لندکروز تو آفرود اول رو میزنه
      یعنی تو کلاس فول سایزها شما یه آفرودر مثل لندکروز و پاترول معرفی کن تا قانع بشیم واقعا نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elmiraj

        ۲۲ آذر ۱۳۹۸
        سوابق: (3102 ديدگاه)

        چون آفرودر فول سایز برای آمریکایی ها اصلا اولویت نداره….تا وقتی جیپ ها و نسخه آفرود پیکاپ ها هستن کسی از تاهو و اکسپدیشن انتظار توانایی های خارج جاده فوق‌العاده نداره ، هر چند نسخه Z71 تاهو و جیپ واگونیر جدید میان که معادلاتو بهم بریزن…
        .
        ضمناً سوار کردن اتاق اکسپدیشن رو پلتفرم رپتور برای فورد بسیار آسان هست ‌.

        موافقم 3
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا