شورلت

معرفی کوروت Z06 GT3 مسابقه‌ای جدید برای حمله به پیست‌ها در 2024

تنها چند هفته پس از معرفی کوروت Z06 جدید، شورلت حالا نسخهٔ مسابقه‌ای جدید Z06 GT3.R را معرفی کرده است. این خودرو جایگزین کوروت C8.R خواهد شد که در مسابقات قهرمانی مختلف در سراسر جهان استفاده می‌شد. این کوروت مسابقه‌ای جدید از بسیاری از ارتقاءهای ظاهری Z06 جاده‌ای بهره می‌برد و آن‌ها را برای استفاده در پیست مسابقه تطبیق داده است. برای اولین بار، این کوروت در هردو تیم آماتور و حرفه‌ای در دسترس خواهد بود.

به گفتهٔ شورلت، این کوروت مسابقه‌ای جدید از همان پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی C8.R و Z06 استفاده می‌کند اما به خاطر قوانین مسابقات، قدرت این موتور بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ اسب بخار محدود می‌شود. گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچهٔ کوروت خیابانی هم در اینجا با یک نمونهٔ سکوئنشال جایگزین شده است. کوروت Z06 GT3.R به سیستم تعلیق دو جناقی مجهز شده و از کالیپرهای ترمز شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب بهره می‌برد که خاص موتوراسپرت بوده و امکان تعویض آن‌ها در وسط مسابقه وجود دارد.

در این کوروت مسابقه‌ای تغییرات آئرودینامیکی زیادی هم اعمال شده است. به‌عنوان‌مثال، یک اسپلیتر و باله‌های جدید به سپر جلو اضافه شده است. رکاب‌ها و آینه‌های جانبی هم به‌طور خاص برای این نسخه طراحی شده‌اند و در عقب یک بال بلند و دیفیوزر بزرگ دیده می‌شود. شورلت فعلاً قیمت کوروت Z06 GT3.R را اعلام نکرده اما گفته است که این کوروت مسابقه‌ای جدید برای مسابقات فصل ۲۰۲۴ آماده خواهد شد که این یعنی باید مدت زیادی صبر کنیم تا بتوانیم عملکرد آن‌را ببینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. ali(chevynova)

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    اومده که با نصف قیمت با سوپر اسپرتهای الکی گرونهای اروپایی رقابت کنه و رکورد بزنه

    موافقم 26
    مخالفم 25
    1. Reza Waffen SS

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      منتظریم

      موافقم 16
      مخالفم 7
    2. Porsche 911

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      این ماشین رقبای سرسختی داره مخصوصا از جانب فراری
      پس اصلا هم کارش آسون نیست
      ولی امیدوارم که موفق باشه

      موافقم 15
      مخالفم 2
      1. Aboaldazl demon

        ۲۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (519 ديدگاه)

        هیچ فراری رقیب این نیست . هیچ ماشینی رقیب این نیست
        هیچ ماشینی وجود نداره با ۱۰۰ هزار دلار این پرفورمنس رو ارائه بده
        شورولت چیزی ساخته که بقیه نمیتونن بسازن

        موافقم 17
        مخالفم 12
        1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۲۲ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          دتو مسابقات gt3 کسی ماشین خرید و فروش نمیکنه برای همین قیمت مهم نیست و باید ببینیم از لحاظ پرفورمنس چیکار میکنه

          موافقم 11
          مخالفم 5
    3. محمد امین

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2170 ديدگاه)

      این مسابقه ای هست ….
      و فکر نمی‌کنم بتو نه رقابتی با فراری داشته باشه ، آخه جایگزین ۴۸۸ gt3 ، از موتور ۶۳۲ اسب بخاری استفاده میکنه ، در صورتی که قدرت این ماشین در ریس ۵۰۰ اسب هیت و در کوالی حدود ۵۲۵
      همین ۴۸۸gte که موتورش ۶۰۸ اسب هست، توی مسابقه ی لمانس امسال با فاصله ی بسیار چشم گیر ۱ دقیقه ای از کوروت مسابقه رو تموم کرد ، با اینکه تصادف هم داشت ماشین فراری …
      و وزنش هم بیشتره
      و خیلی چیز های دیگه

      موافقم 7
      مخالفم 5
      1. امیرعلی

        ۲۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (310 ديدگاه)

        جناب محمد امین گذشت اون دورانی که همه پرفورمنس ماشین به اسب بخار باشه
        فکر میکنی مهندس های شورلت تا ۲۰۲۴ بیکار گوشه دفتر نشستن و با خودشون گفتن بذار نسخه پیست کوروت رو ۳ سال دیرتر معرفی کنیم که مردم منتظر بمونن؟ نه همه این ۳ سال و حتی سال های قبل رو دارن روی پرفورمنس و آیرودینامیک ماشین کار میکنن
        و تورو خدا اگه روی برند تعصب دارید یا نظر ندید یا اگه میخواید نظر بدید دلایل منطقی داشته باشید پشتش نه اینکه کوروت امریکایی ه و فراری ایتالیایی ه پس کوروت تو پیست از فراری پرفورمنس کمتری داره

        موافقم 4
        مخالفم 6
        1. محمد امین

          ۲۲ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2170 ديدگاه)

          مهندس های فراری هم بیکار نیستند تا سال ۲۰۲۴
          پورشه با اون همه عظمتش با ۵۱۰ اسب قدرت نمیتونه با فراری توی این کلاس توی مسابقات این فصل رقابت کنه .. بعد کوروت با ۵۰۰ اسب میخواد رقابت کنه
          حداقل ۱۰ ساله که دنبال میکنم مسابقات اتوموبیل رانی رو و یخ چیزایی بلدم البته نه در حد شما

          موافقم 8
          مخالفم 3
        2. Ferrari

          ۲۲ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (1886 ديدگاه)

          امیرعلی
          اتفاقا چون شما از چیزی خبر نداری فعلا باید سکوت کنید و اصلا مسئله ای مطرح نکنید
          شما یه نگاه به سازندهای کلاس gt3 بنداز بعد کری بخونید
          کلاس gt3 نُه سازنده داره. ائودی بی ام دبلیو مکلارن بنتلی فراری مرسدس پورشه و استون مارتین و فراری با ۴۸۸gt3 سلطان این کلاسه.

          موافقم 2
          مخالفم 2
      2. R@m!n

        ۲۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        باز رگه تعصب محمد امین زد بالا 😂😂

        موافقم 2
        مخالفم 4
        1. محمد امین

          ۲۲ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2170 ديدگاه)

          😅😅😈

          موافقم 2
          مخالفم 1
        2. SF90 STRADALE

          ۲۲ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (3898 ديدگاه)

          آقا رامین
          منظورم نتایج فراری نبود ، آقا محمد امین رو گفتم که هر حرفی میزنه اونم با سند و مدرک سریع علیه ایشون جبهه می گیرید
          منم آمریکایی ها رو دوست دارم ولی از هر مقایسه ای استقبال نمی کنم
          فورد در برابر فراری ؟؟؟؟ بوی خون میاد 🤛🤜

          موافقم 3
          مخالفم 1
        3. R@m!n

          ۲۲ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          خداییش شما و محمد امین واقعا کامنتاتون جذابه و به شخصه خودت که از قدیمیا هستی و محمد امین هم چند ماهه که کامنت می‌زاره همیشه دنبال می کنم و لذت می برم.

          اما موضوعی که هست این محمد امینه بلا خوب می دونه تنها ماشینی که ظرفیت رقابت با فراری در لمانز و imsa رو داره (اگر تیم کوروت خوب روش کار کنه) همین کوروته و خیلی با دقت اخبارشو دنبال می کنه 😄.

          بالاخره جبهه گرفتنم ناشی از طرفداری هست و خودتم حتما کسی راجب فراری حرف بزنه عکس العمل نشون میدی.

          رقابت فورد و فراری هم دیگه آرماگدونه موتوراسپرته و امیدوارم فورد دسته پر بیاد ما هم اینجا خجل نشیم و حرفی داشته باشیم 😄

          موافقم 1
          مخالفم 0
      3. SF90 STRADALE

        ۲۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (3898 ديدگاه)

        آقا محمد امین
        دوستان آمریکایی باز با اینکه میدونن 488GT3 تو پیست به هیچ ماشینی رحم نمیکنه بازم قبول ندارن که کوروت حریفش نیست
        به نظرم آمار و ارقام خودش گویای همه چی هست و نیازی به تعریف از فراری نیست
        فقط کلاس هایپرکار لمانز مونده که اونم به زودی به عناوین بی شمار فراری اضافه میشه
        ای کاش بقیه دوستان هم پیگیر نتایج مسابقات بودن و بی جهت به ایشون که همیشه پیگیر مسابقات ، مخصوصاً نتایج فراری هست حمله ور نمیشدن

        موافقم 5
        مخالفم 5
        1. R@m!n

          ۲۲ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          ایمان جان بزارین بیاد حالا بعد به جونشون بیوفتین 😂😂😂 هنوز ماشینه از رندر تبدیل به نمونه واقعی نشده تازه دو ساله دیگه میاد اصن معلوم نیست آینده چی میشه، کی به نتایج فراری حمله کرده ؟؟ نکنین آقا 😂😂

          حالا جدای از شوخی تیم ریسینگ کوروت تو لمانز و IMSA خیلی قدر و با تجربس. البته این کوروت ورای رقابت با اروپایی ها، دلیل عمده حضورش رقابت با ماستنگ GT3 که فورد با توپه پر و کلی ادعا داره واسه ساله 2024 آماده میشه و خب فن های فراری هم بهتر از کسی می دونن فورد وقتی وارد رقابتی میشه قطعا برای جنگ میاد 😂

          موافقم 4
          مخالفم 0
    4. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      شوی با کوروت اومده بهتون درس بده تو وجود تک تکتون ترس بده

      موافقم 8
      مخالفم 4
      1. MERCEDES BENZ SL 73 AMG (R129)

        ۲۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (465 ديدگاه)

        تو و شعبه دیگر جنابعالی ali(chevynova) آبروی هر چی آمریکایی فن و ماشین آمریکایی رو بردین ….
        ۱۵۵۷ تا دیدگاه داری ؛ همش آمریکا اینه ؛ آمریکا اونه …
        مثل اینکه اصلا همه شرکت های خودروسازی دنیا آمریکایی ان ….
        این دوستمون علی شوی نوا یه بار گفت :
        پورشه ۹۱۸ تو خالی ( دقت کنید به ۹۱۸ میگه تو خالی !!!!!!!!!! ) فقط بیخودی گرونه …
        اینا تو دنیای پوشراد دارن غرق میشن اصلا نمیتونن سرشونو بالا بیارن تا ببینن بیرون چخبره …‌

        موافقم 10
        مخالفم 5
      2. porsche

        ۲۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (749 ديدگاه)

        داداش این آبان که میگی معنیش چیه؟

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. MERCEDES BENZ SL 73 AMG (R129)

          ۲۲ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (465 ديدگاه)

          داداش واقعا نمیدونی یا شوخی میکنی؟!
          ( جدی پرسیدم )
          حالا مسئولیتش سر یانکیه کع یه جوری بگه پدال کامنتشو حذف یا سانسور نکنه …

          موافقم 2
          مخالفم 1
        2. Porsche 911

          ۲۲ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          پورشه جون داداش یه آبان سرخ بیشتر نداریم…

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. GT

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    یک سوال برتری گیربکس سکوئنشیال نسبت به دوکلاچه چی هست؟

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. Porsche 911

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      ببین برادر
      این گیربکس که بیشتر داخل همیچن ماشین هایی دیده میشه کار باهاش خیلی راحته و برای تعویض دنده فقط باید دسته رو بالا بدی یا پایین و خودش خودکار دنده ها عوض میکنه که این کار باعث میشه خیلی در زمان صرفه جویی بشه و عملکرد سریعی خواهند داشت…

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. GT

        ۲۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1662 ديدگاه)

        البته تا جایی که من میدونم سکوئنشیال دو نوع داره، یکی همونی که شما فرمودید که با کمک اهرم دنده تغییر میکنه و در خودرو های رالی استفاده میشه و اگر اشتباه نکنم یک نوع دیگر هم توسط پدل شیفتر های پشت فرمان دنده تغییر میکنه و در فرمول یک و همین سری مسابقات GT3 روی خودرو ها نصب میشه، تفاوت این سیستم با دوکلاچه این هست که در دوکلاچه میشه هم به صورت دستی و هم اتوماتیک دنده تعویض بشه، ولی در سکوئنشیال نمیشه دنده اتوماتیک عوض بشه، فرقی نداره. چه در نوع اهرمی سکوئنشیال ( اسمش را درست نمیدونم 😅) و چه در نوع دوکلاچه سکوئنشیال

        موافقم 4
        مخالفم 1
    2. AMIN (M.A.S)

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (816 ديدگاه)

      گیربکس سکوئنشیال نسبت به دوکلاچه های معمول در کوروت یا سایر سوپرکارها به خاطر فلایویل و کلاچ متفاوت وزن کمتر و همچنین تعداد شفت های کمتری داره یعنی 2تا و اگه درنظر بگیریم فلایویل هم سبک تره باعث میشه فشار کمتری برای چرخوندنش به انجین وارد شه
      توی گیربکس سکوئنشیال از دنده های صاف استفاده میشه به جای دنده های مارپیچی کلاچ دوبل که هدررفت خیلی کمتری داره
      اما خرابی و استهلاک و سروصدای زیادی داره و تعویضاشم خیلی سخت تر از کلاچ دوبل ها هستن و عملا توی سوپرکارهای جاده ای کاربردی ندارن (برای تعویض دنده هم اهرم تعویض دنده رو جابجا نمیکنند بالا و پایین میکنند)
      معمولا توی ماشین های کاملا مسابقه ای و ماشین های تیون شده برای مسابقات درگ که تعویض سریع توشون ملاکه این نوع گیربکس ها به کار میرن(مثلا وایپر های بالای 2000اسبی که برای درگ و رول ریس تیون میشن تقریبا روی همشون گیربکس سکوئنشیال نصب میشه)

      موافقم 9
      مخالفم 0
      1. GT

        ۲۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1662 ديدگاه)

        جناب MAS ممنون اطلاعات فوق العاده ای بود.

        موافقم 3
        مخالفم 0
    3. MOHAMMAD.Z06

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (420 ديدگاه)

      گیربکس های متوالی یا سکوئنشیال
      وزن کم تر اندازه کوچک تر اتلاف انرژی کم تر دوام بیشتر زیر فشار دارن
      ولی کارباهاشون سخته

      موافقم 4
      مخالفم 0
    4. محمد امین

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2170 ديدگاه)

      بستگی به تکنولوژی داره
      برندی که تکنولوژی داشته باشه ، از دوکلاچه کربنی اتوماتیک استفاده میکنه ..منظورم از تکنولوژی این هست که این گیربکس بتونه در ۲۴ ساعت دوام داشته باشه که خیلی مشکل و پرهزینه‌ هست ساختش ، وگر نه که همه ی برند ها ساخت گیربکس دوکلاچه رو بلدن
      ولی برای برند هایی که این تکنولوژی رو ندارن ، از سکوینشوال استفاده میکنن که هزینه ی توسعه کمتری داره و دوام خوبی داره و در عین حال سبک تر هست و نیروی گریز از مرکز کمتری تولید میکنه ، درسته سرعت کمتری داره در تعویضدنده، اما مطمئن تر هست

      موافقم 2
      مخالفم 3
      1. GT

        ۲۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1662 ديدگاه)

        ممنون از همه دوستان 🌹

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حسن

        ۲۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (187 ديدگاه)

        گیربکس رو یسری شرکتای خاص بسفارش خودرو سازا میسازن، و ربطی به تکنولوژی شرکتای خودرو ساز نداره. در واقع اون چیزی که شما میگی، همه میتونن سفارش بدن! موضوع قیمت و نوع استفاده ماشین هست. قطعا برای یه خودرو شهری یا اسپرت ارزون قیمت منطقی نیست از گیربکس دوکلاچه کربنی استفاده بشه.

        موافقم 4
        مخالفم 0
        1. محمد امین

          ۲۲ آبان ۱۴۰۰
          سوابق: (2170 ديدگاه)

          اتفاقا ماشین های مسابقه ای بحثش کاملا با ماشین های جاده ای متفاوت هست
          تا اونجایی که یادم هست مثل مسابقات فورمول یک ، تیم ها باید خودشون گیربکس رو طراحی کنن ، ولی میتونن از موتور برند دیگه ای استفاده کنن
          میتونید دقیق تر قوانین رو مطاله کنید
          در اخر باید بگم که مهم اون مهندسی و تکنولوژی هست که پشت محصول‌ هست ، و اهمیت نداره که کدوم شرکت اون گیربکس رو میسازه …. خود شرکا که نمیاد به طور مستقیم خودش گیربکس رو بسازه.!

          موافقم 2
          مخالفم 0
  3. Clean Energy

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    این دیگه چیه….😍
    یعنی قیافه اش رو آدم میبینه حس قدرت بهش دست میده… حالا ما توی عکس این حس رو داریم اونی که اینو میرونه چی….😶 (حالا چه نسخه عادی یا این نسخه)
    واقعا کوروت چه جدید و چه قدیم واقعا عالی هستن و یه ماشین واقعا نابود کننده ماشین های گرون تر… و بسیار قدرت مند…
    واقعا فکرشم خیلی خوبه که فکر کنی نشستی پشت یه کوروت و گاز بدی… یا خدا حتی فکرشم خوبه…

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. فرید

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (203 ديدگاه)

      برای پیست رخ جذابی داره

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. Clean Energy

        ۲۲ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (1333 ديدگاه)

        جدای از پیست واقعا عادی قیافه اش هم جذابه

        موافقم 2
        مخالفم 1
  4. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    خیلی پرفورمنس خوبی داره و واقعا دوست داشتنی و خوشگله اما رقابت با اروپاییها خیلی سخته در این کلاس بخصوص ایتالیایی ها

    موافقم 1
    مخالفم 6
  5. AMG GT R

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    ببینیم می تونه جلوی فراری عرض اندام کنه

    موافقم 6
    مخالفم 0
  6. Alireza

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (631 ديدگاه)

    کاش دلیل جایگزین کردنشم میگفتن تا جایی که من میبینم هیچ تغییری نسبت به c8r نداره

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. محمد امین

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2170 ديدگاه)

      اتفاقا به صورت ظاهری تغیرات زیادی کرده از نظر من و همچنین از نظر آیرودینامیکی….
      ولی اینکه چه قدر پرفورمنس بهبود پیدا کرده باشه رو نمیدونم … ولی تا اونجایی که من اطلاع دارم، گفتن که پرفورمنس بهتری داره، ولی زیاد چشمگیر نیست این اختلاف نسبت به c8r

      موافقم 3
      مخالفم 0
  7. ABOLFAZL.RAHMANI

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (101 ديدگاه)

    خیلی زیبا و چشم نواز از طراحی اش میفهم که بسیار خوب میتونه رقبای الکی گرون رو از میدون به در کنه

    موافقم 3
    مخالفم 4
  8. ABOLFAZL.RAHMANI

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (101 ديدگاه)

    خیلی پرفورمنس خوبی داره و واقعا دوست داشتنی و خوشگله اما رقابت با اروپاییها خیلی سخته در این کلاس بخصوص ایتالیایی ها

    موافقم 1
    مخالفم 2
  9. ABOLFAZL.RAHMANI

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (101 ديدگاه)

    گیربکس سکوئنشیال نسبت به دوکلاچه های معمول در کوروت یا سایر سوپرکارها به خاطر فلایویل و کلاچ متفاوت وزن کمتر و همچنین تعداد شفت های کمتری داره یعنی ۲تا و اگه درنظر بگیریم فلایویل هم سبک تره باعث میشه فشار کمتری برای چرخوندنش به انجین وارد شه
    توی گیربکس سکوئنشیال از دنده های صاف استفاده میشه به جای دنده های مارپیچی کلاچ دوبل که هدررفت خیلی کمتری داره
    اما خرابی و استهلاک و سروصدای زیادی داره و تعویضاشم خیلی سخت تر از کلاچ دوبل ها هستن و عملا توی سوپرکارهای جاده ای کاربردی ندارن (برای تعویض دنده هم اهرم تعویض دنده رو جابجا نمیکنند بالا و پایین میکنند)
    معمولا توی ماشین های کاملا مسابقه ای و ماشین های تیون شده برای مسابقات درگ که تعویض سریع توشون ملاکه این نوع گیربکس ها به کار میرن(مثلا وایپر های بالای ۲۰۰۰اسبی که برای درگ و رول ریس تیون میشن تقریبا روی همشون گیربکس سکوئنشیال نصب میشه)

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. Porsche 911

      ۲۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      برادر متن از این و اون کپی نکن ملت چشم دارن 😑🙂😂🌹

      موافقم 1
      مخالفم 1
  10. R@m!n

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    فورد هم با ماستنگ داره میاد و دلیل تغییر کلاس این کوروت بخاطر ایجاد رقابت مستقیم با فورد ماستنگ GT3 هست. بنظرم زد و خورد بین فورد و جی ام از خود مسابقه هیجان انگیز تره.

    تو این کلاس همه بزرگا هستن و رقابت بین پورشه، فراری، فورد و جی ام فوق العاده جذاب میشه. حتی لکسوس هم هست، عملا تمام قطبای پرافتخار خودروسازی هستن.

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. SF90 STRADALE

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (3898 ديدگاه)

      آقا رامین نشد بالا جواب شما رو بدم
      منم همیشه کامنت های شما رو دنبال میکنم و از اطلاعات بالای شما لذت می برم
      ایشالا یه روزی برسه که آفرودر مورد نظرمو با کمک شما بسازم و از تجربیات شما استفاده کنم
      البته باید گفت که ماشین من تقریباً در حد اسقاطه و فقط موتورش سالمه 😅😅
      اگه ریسک پذیر باشم و از دل و جون خرجش کنم شاید بشه با کمک شما یه آفرودر خفن ازش بسازم

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. R@m!n

        ۲۳ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        والا ایمان جان ماشین خودمم دیگه داره از وسط باز میشه 😂😂

        یه دعا جمعی کنیم شاید فرجی شه اسقاطارو بدیم بره با یه صفر کیلومتر لذتشو ببریم.

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا