شورلت هنوز قیمت کوروت Z06 جدید را اعلام نکرده اما بهاحتمالزیاد قیمت این سوپرکار جدید زیر ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود زیرا مدیر بازاریابی کوروت و کامارو «هارلان چارلز» در پادکستی فاش کرده است که افزایش قیمت Z06 جدید نسبت به C8 استینگری تقریباً به همان اندازهٔ اختلاف قیمت نسل قبلی Z06 با نسخهٔ پایه C7 خواهد بود؛ بنابراین، ازآنجاییکه C7 Z06 قدیمی حدود ۲۵ هزار دلار از C7 استینگری گرانتر بود و قیمت C8 استینگری مدل ۲۰۲۲ از ۶۲ هزار دلار آغاز میشود، احتمالاً قیمت Z06 جدید چیزی در حدود ۹۰ هزار دلار خواهد بود.
چارلز دراینباره گفته است:
قیمت [Z06] بهزودی اعلام خواهد شد. ما هنوز همهچیز را نهایی نکردهایم اما به مردم میگوییم که اگر به مقایسهٔ قیمت نسل قبلی استینگری با Z06 عادت دارید، قیمت پایه [Z06 جدید] چیز غیرمنتظرهای نخواهد بود
بااینحال، باید توجه داشت که شورلت یک پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی کاملاً جدید را بهطور خاص برای C8 Z06 توسعه داده است درحالیکه نسل قبلی به پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژی مجهز شده بود که در طول سالها توسط بسیاری از محصولات جنرال موتورز مثل شورلت کامارو ZL1 و کادیلاک CTS-V استفاده میشد. بدیهی است که توسعهٔ این پیشرانهٔ جدید هزینهٔ بسیار بیشتری داشته و اگر شورلت بخشی از این هزینهها را از خریداران بگیرد عجیب نخواهد بود.
درهرحال، صرفنظر اینکه نسل جدید کوروت Z06 چه قیمتی خواهد داشت، بدون شک بسیار از رقبایی همچون فراری، پورشه، لامبورگینی و مکلارن ارزانتر خواهد بود.
کافر مقدس
۱۸ آذر ۱۴۰۰واقعا نفهمیدیم چطور کوروت با این پرفرمنس این قیمت در میاد .
اتاق به شدت زیبایی داره که گویی برای یک خلبان طراحی شده و چندتا جایزه بابت این اتاق دریافت کرد
https://thenewswheel.com/wards-automotive-recognizes-c8-corvette-cockpit-with-award/
حسین
۱۸ آذر ۱۴۰۰این ماشین یک ماشین بیاد ماندنیست که از مد نمی افتد.
The man in black
۱۸ آذر ۱۴۰۰اینجوری اقای هارلان چارلز گفتند:افزایش قیمت Z06 جدید نسبت به C8 استینگری تقریباً به همان اندازهٔ اختلاف قیمت نسل قبلی Z06 با نسخهٔ پایه C7 خواهد بود؛ بنابراین، ازآنجاییکه C7 Z06 قدیمی حدود ۲۵ هزار دلار از C7 استینگری گرانتر بود و قیمت C8 استینگری مدل ۲۰۲۲ از ۶۲ هزار دلار آغاز میشود، احتمالاً قیمت Z06 جدید چیزی در حدود ۹۰ هزار دلار خواهد بود.
پس یعنی ما باید دنبال قیمت جدید کوروت Z06جدید باشیم.
مازیار
۱۸ آذر ۱۴۰۰زمان زیادی از اون دور نمایشی کوروت در نوردشلیف میگذره و هیشکی نیومد بگه “پادشاه لخته”
چرا اتومبیلی که با ادعای پیست محوری از اون سر دنیا به سنگ محک پیستها اومده تایم گیری رسمی نکرده؟؟
مازیار
۱۸ آذر ۱۴۰۰دوستان آمریکایی فن بعد از زدن دیسلایک بد نیست تعبیر شخصی خودشون رو از ماجرای کوروت جدید در نوربرگ رینگ بفرمایند
1123
۱۸ آذر ۱۴۰۰تایم 12″:7′ رو ثبت کرده
Aboalfazl demon
۱۸ آذر ۱۴۰۰تو ترافیک این تایمه
R@m!n
۱۸ آذر ۱۴۰۰موضوع اول اینکه همزمان با این موضوع دارن رو ZR1 و ZORA هم کار می کنن.
دوم ماشین هنوز در دسته توسعه هست چون تو ویرجینیا هم تایم نزدن پس این موضوع قطعیت پیدا می کنه.
سوم پیست نوربرگرینگ هم هنوز خالی نشده برای جی ام و اون زمانی که بهشون گفتن به تاخیر افتاده و بنظر میوفته برای بعد 2022 احتمالا بهار یا اوایل تابستون چون بخاطر شرایطه جوی آلمان معمولا تو زمستون تایمی زده نمیشه.
چهارم مازیار جان نگران نباش خطری برای مک لارن سنا نداره 😄😄
وقتی گفتن تایم می زنن و کلی تبلیغ کردن حتما اینکارو می کنن حتی اگر تایمه خوبی نباشه یه برندی با این عظمت و سابقه خودشو سوژه خنده نمی کنه.
البته اینا تعبیر شخصی نیست اخبار لیک شده هست.
مازیار
۱۸ آذر ۱۴۰۰رامین جان!!!
وقتی هنوز رونمایی رسمی نشده با پوشش استتاری میره توی پیست یعنی خیلی واجبه
و با علم به اینکه هواداران سراپا چشم و گوش برای دونستن نتیجه اما خبری نمیشه این یعنی چی؟
پیست نوربرگ رینگ هنوز خالی نشده؟!!
خدای من
در مورد سنا هم چی بگم که داستان نشه😅
موضوع اینه که یه علامت سوال دیگه هم در پرونده داره، “تایم احتمالی درگ ZO6” !!
البته با کمی چاشنی خوش بینی میشه این دو مورد رو دو حرکت تعلیقی تبلیغاتی بحساب آورد، اقدامی قطره چکانی در نوع خود
اما بهتره که تکلیف این تعلیق بزودی مشخص بشه
R@m!n
۱۸ آذر ۱۴۰۰*پیست نوربرگ رینگ هنوز خالی نشده؟!!
خدای من*
میشه این خدای منو باز کنی؟؟ این پیست در نوبت های اندکی واسه برندا بسته میشه همین الان می تونی بری ببینی تقویم پیستو.
کسی هم نگفته قضیه شوخیه آخر کامنتم ببینی گفتم امکان نداره برندی این تبلیغه انبوهو بکنه بعد بیخیال شه اگر بکنه خودم تو صفه اول منتقدینش هستم. تایم درگ هم ۱۰.۶ لیک شده حالا چه موضوعی این وسطه ؟؟؟ اگر این زمان باشه خیلی خوبم هست و برای یه موتور اتمسفریک عالیه. پورشه gt3 هم ۱۰.۸ داره.
وقتی حتی بعد رونمایی تایم های رسمی اعلام نمیشه یعنی هنوز در دسته توسعه هست.
قضیه موتور تموم شد افتادین رو یه بومه دیگه ؟؟
مازیار
۱۸ آذر ۱۴۰۰امیدوارم هرچه زودتر یه نوبت واسه تایم زدن گیرش بیاد
قصد منم به هیچ وجه کری خوندن و معلق بازی روی بوم نیست میگم این ابهامات شایسته یه اسپرت رده بالا نیست همین
sam
۱۸ آذر ۱۴۰۰از ۳ ماه قبل اینکه رونمایی بشه با بدنه تولیدی و همه قطعات آیرودینامیکی داشت تو نوربرگرینگ تست میشد و تقریبا هر روز عکس و فیلمش پخش میشد اون موقع اخرای تابستون بود و شرایط جوی کاملا مناسب بود اگه میخواست تایم بزنه همون موقع میتونست بزنه و موقع رونمایی اعلام میکردن
احتمالن تایم زده و در حد پورشه و دیگر رقبا نبوده برای همین فعلا اعلام نمیکنن تا هایپ ایجاد شده از بین نره
R@m!n
۱۸ آذر ۱۴۰۰رفیق تو همین سایت هم هست خبرش، توی نوبت بود که تصادف تو پیست باعث شد عقب بیوفته زمان و باز هم چند تا مشکل دیگه در پیست ب وجود اومد.
توسعه ماشین فقط بودن اسپویلر و بدنه نیست. از تنظیم گیربکس و تعلیق هست تا فشار پدال گاز و ده ها مورده دیگه.
اینکه رکورده رقبارو بشکونه یا نه یه بحثه و اینکه دوستانی مثله شما که واقعا فازتونو نمی فهمم دلیله اینکه انقدر به خودتون فشار میارین که این ماشینو متاسفانه با اطلاعاته ناقص زیرسوال ببرین چیه ؟؟؟ آخرم که قضیه رو باز می کنی همه تو افق محو میشن.
واقعا شل کنین از این صنعت لذت ببرین. اصلا نتونه به رقبا برسه یا نرسه چیزی از احدی کم میشه ؟؟؟
sam
۱۸ آذر ۱۴۰۰وقتی یک ماشینی با بدنه تولیدی تست میشه و ازش تیزر میسازن یعنی کار توسعه تقریبا تموم شده
اسپای شات های اولیه اش رو اگه یادت باشه با بدنه کوروت معمولی بود کار تنظیم موتور و گیربکس و ده ها مورد دیگه اون موقع انجام میشه
بحث زیر سوال بردن نیست یه عده بیخود میخوان چیزی رو گنده کنن… ولی باشه صبر می کنیم هر وقت تایم زد یا اینکه تایم زده شده رو اعلام کردن قضاوت میکنیم
R@m!n
۱۸ آذر ۱۴۰۰کار توسعه موتور و بقیه فقط در پیست و ساعت ها رانندگی درست میشه.
بارزترین مثاله نقض هم برات مرسدس AMG-GT73e و پراجکت وان. کار توسعه این ماشینا با وجود معرفی و رونمایی چندساله ادامه داره.
Nima
۱۸ آذر ۱۴۰۰هرچى از این نسل کوروت تعریف کنى بازم کمه.
جمله متن : صرفنظر اینکه نسل جدید کوروت Z06 چه قیمتی خواهد داشت، بدون شک بسیار از رقبایی همچون فراری، پورشه، لامبورگینی و مکلارن ارزانتر خواهد بود.
همین که اسمش کنار فرارى و لامبورگینى میاد یعنى شاهکار قرن!
AMG GT R
۱۸ آذر ۱۴۰۰یانکی کجایی ؟
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۸ آذر ۱۴۰۰سلام رفیق.هستم.والا انقدر حالم سر وضع فلاکت بار مملکت خرابه حوصله پیام دادن هم ندارم.از عکس پروفایلم مشخصه که من چه هدفی دارم و خط فکری و عملیم چیه.در مجموع کوروت شاهکار دیگه مثل همیشه ساخته
محمد امین
۱۸ آذر ۱۴۰۰خودم فکر میکنم قیمتش بیشتر باید باشه ، آخه اون موتور رو نمیشه آنقدر ارزون فروخت…! موتور پوشراد که توی انباری میشه ساخت و عملا مجانی در میاد ، اما ls6 واقعا موتور میشرفته و خوبی هست و به نظر خودم قیمت z06 جدید گرون تر از ۹۰ هزار تا هست ، شاید هم همون ۹۰ هزار تا باشه
M.Kazem.K
۱۸ آذر ۱۴۰۰چجوری اینقدر ارزون میدید ؟!؟! چجوری آخههههههه ؟!؟!؟؟
مردیم از خوشی
۱۸ آذر ۱۴۰۰دوتا فرمول هست
گرون بفروش ، کم بفروش ( فراری ، بنتلی و…..)
ارزون بفروش ، زیاد بفروش ارزون (شورولت ، آمریکایی ها ، ژاپنی ها )
Alireza
۱۸ آذر ۱۴۰۰ارزشمندی به روایت تصویر
AHMET 2002
۱۸ آذر ۱۴۰۰بعیده زیر 100 تا باشه
خصوصا با اون هزینه های سنگین توسعه انجین جدید که عملا خیلیم برا کمپانی مادر به درد بخور نیست
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۸ آذر ۱۴۰۰فکر نکنم زیر ۱۰۰ هزار باشه ولی مطمئناً خیلی ارزش خرید بیشتری از رقبا داره😍
R@m!n
۱۸ آذر ۱۴۰۰خیلی بعیده زیر 100k فروخته شه اما باز هم قیمت فوق العاده ای داره.
AMG GT R
۱۸ آذر ۱۴۰۰حتی اگر پرفورمنسش بر فرض محال بد باشه قیمتش خیلی کمه
720s
۱۸ آذر ۱۴۰۰شاید باورتون نشه ولی من نسل قبلی رو بیشتر دوست داشتم خودمم نمی دونم چرا ؟