شورلت

قیمت شورلت کوروت Z06 جدید حدود ۹۰ هزار دلار خواهد بود

شورلت هنوز قیمت کوروت Z06 جدید را اعلام نکرده اما به‌احتمال‌زیاد قیمت این سوپرکار جدید زیر ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود زیرا مدیر بازاریابی کوروت و کامارو «هارلان چارلز» در پادکستی فاش کرده است که افزایش قیمت Z06 جدید نسبت به C8 استینگری تقریباً به همان اندازهٔ اختلاف قیمت نسل قبلی Z06 با نسخهٔ پایه C7 خواهد بود؛ بنابراین، ازآنجایی‌که C7 Z06 قدیمی حدود ۲۵ هزار دلار از C7 استینگری گران‌تر بود و قیمت C8 استینگری مدل ۲۰۲۲ از ۶۲ هزار دلار آغاز می‌شود، احتمالاً قیمت Z06 جدید چیزی در حدود ۹۰ هزار دلار خواهد بود.

چارلز دراین‌باره گفته است:

قیمت [Z06] به‌زودی اعلام خواهد شد. ما هنوز همه‌چیز را نهایی نکرده‌ایم اما به مردم میگوییم که اگر به مقایسهٔ قیمت نسل قبلی استینگری با Z06 عادت دارید، قیمت پایه [Z06 جدید] چیز غیرمنتظره‌ای نخواهد بود

بااین‌حال، باید توجه داشت که شورلت یک پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی کاملاً جدید را به‌طور خاص برای C8 Z06 توسعه داده است درحالی‌که نسل قبلی به پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژی مجهز شده بود که در طول سال‌ها توسط بسیاری از محصولات جنرال موتورز مثل شورلت کامارو ZL1 و کادیلاک CTS-V استفاده می‌شد. بدیهی است که توسعهٔ این پیشرانهٔ جدید هزینهٔ بسیار بیشتری داشته و اگر شورلت بخشی از این هزینه‌ها را از خریداران بگیرد عجیب نخواهد بود.

درهرحال، صرف‌نظر اینکه نسل جدید کوروت Z06 چه قیمتی خواهد داشت، بدون شک بسیار از رقبایی همچون فراری، پورشه، لامبورگینی و مک‌لارن ارزان‌تر خواهد بود.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. کافر مقدس

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1389 ديدگاه)

    واقعا نفهمیدیم چطور کوروت با این پرفرمنس این قیمت در میاد .

    اتاق به شدت زیبایی داره که گویی برای یک خلبان طراحی شده و چندتا جایزه بابت این اتاق دریافت کرد

    https://thenewswheel.com/wards-automotive-recognizes-c8-corvette-cockpit-with-award/

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۵
    1. حسین

      ۱۸ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (942 ديدگاه)

      این ماشین یک ماشین بیاد ماندنیست که از مد نمی افتد.

      موافقم ۲۰
      مخالفم ۳
  2. The man in black

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (62 ديدگاه)

    اینجوری اقای هارلان چارلز گفتند:افزایش قیمت Z06 جدید نسبت به C8 استینگری تقریباً به همان اندازهٔ اختلاف قیمت نسل قبلی Z06 با نسخهٔ پایه C7 خواهد بود؛ بنابراین، ازآنجایی‌که C7 Z06 قدیمی حدود ۲۵ هزار دلار از C7 استینگری گران‌تر بود و قیمت C8 استینگری مدل ۲۰۲۲ از ۶۲ هزار دلار آغاز می‌شود، احتمالاً قیمت Z06 جدید چیزی در حدود ۹۰ هزار دلار خواهد بود.
    پس یعنی ما باید دنبال قیمت جدید کوروت Z06جدید باشیم.

    موافقم ۹
    مخالفم ۲
  3. مازیار

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1078 ديدگاه)

    زمان زیادی از اون دور نمایشی کوروت در نوردشلیف میگذره و هیشکی نیومد بگه “پادشاه لخته”

    چرا اتومبیلی که با ادعای پیست محوری از اون سر دنیا به سنگ محک پیستها اومده تایم گیری رسمی نکرده؟؟

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۱۴
    1. مازیار

      ۱۸ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1078 ديدگاه)

      دوستان آمریکایی فن بعد از زدن دیسلایک بد نیست تعبیر شخصی خودشون رو از ماجرای کوروت جدید در نوربرگ رینگ بفرمایند

      موافقم ۹
      مخالفم ۱۴
    2. 1123

      ۱۸ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (453 ديدگاه)

      تایم ۱۲″:۷′ رو ثبت کرده

      موافقم ۴
      مخالفم ۱۱
      1. Aboalfazl demon

        ۱۸ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (405 ديدگاه)

        تو ترافیک این تایمه

        موافقم ۷
        مخالفم ۰
    3. [email protected]!n

      ۱۸ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2148 ديدگاه)

      موضوع اول اینکه همزمان با این موضوع دارن رو ZR1 و ZORA هم کار می کنن.

      دوم ماشین هنوز در دسته توسعه هست چون تو ویرجینیا هم تایم نزدن پس این موضوع قطعیت پیدا می کنه.

      سوم پیست نوربرگرینگ هم هنوز خالی نشده برای جی ام و اون زمانی که بهشون گفتن به تاخیر افتاده و بنظر میوفته برای بعد ۲۰۲۲ احتمالا بهار یا اوایل تابستون چون بخاطر شرایطه جوی آلمان معمولا تو زمستون تایمی زده نمیشه.

      چهارم مازیار جان نگران نباش خطری برای مک لارن سنا نداره 😄😄

      وقتی گفتن تایم می زنن و کلی تبلیغ کردن حتما اینکارو می کنن حتی اگر تایمه خوبی نباشه یه برندی با این عظمت و سابقه خودشو سوژه خنده نمی کنه.

      البته اینا تعبیر شخصی نیست اخبار لیک شده هست.

      موافقم ۷
      مخالفم ۱۰
      1. مازیار

        ۱۸ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1078 ديدگاه)

        رامین جان!!!
        وقتی هنوز رونمایی رسمی نشده با پوشش استتاری میره توی پیست یعنی خیلی واجبه
        و با علم به اینکه هواداران سراپا چشم و گوش برای دونستن نتیجه اما خبری نمیشه این یعنی چی؟

        پیست نوربرگ رینگ هنوز خالی نشده؟!!
        خدای من

        در مورد سنا هم چی بگم که داستان نشه😅

        موضوع اینه که یه علامت سوال دیگه هم در پرونده داره، “تایم احتمالی درگ ZO6” !!
        البته با کمی چاشنی خوش بینی میشه این دو مورد رو دو حرکت تعلیقی تبلیغاتی بحساب آورد، اقدامی قطره چکانی در نوع خود
        اما بهتره که تکلیف این تعلیق بزودی مشخص بشه

        موافقم ۳
        مخالفم ۵
        1. [email protected]!n

          ۱۸ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (2148 ديدگاه)

          *پیست نوربرگ رینگ هنوز خالی نشده؟!!
          خدای من*

          میشه این خدای منو باز کنی؟؟ این پیست در نوبت های اندکی واسه برندا بسته میشه همین الان می تونی بری ببینی تقویم پیستو.

          کسی هم نگفته قضیه شوخیه آخر کامنتم ببینی گفتم امکان نداره برندی این تبلیغه انبوهو بکنه بعد بیخیال شه اگر بکنه خودم تو صفه اول منتقدینش هستم. تایم درگ هم ۱۰.۶ لیک شده حالا چه موضوعی این وسطه ؟؟؟ اگر این زمان باشه خیلی خوبم هست و برای یه موتور اتمسفریک عالیه. پورشه gt3 هم ۱۰.۸ داره.

          وقتی حتی بعد رونمایی تایم های رسمی اعلام نمیشه یعنی هنوز در دسته توسعه هست.

          قضیه موتور تموم شد افتادین رو یه بومه دیگه ؟؟

          موافقم ۴
          مخالفم ۶
        2. مازیار

          ۱۸ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1078 ديدگاه)

          امیدوارم هرچه زودتر یه نوبت واسه تایم زدن گیرش بیاد

          قصد منم به هیچ وجه کری خوندن و معلق بازی روی بوم نیست میگم این ابهامات شایسته یه اسپرت رده بالا نیست همین

          موافقم ۱
          مخالفم ۶
      2. sam

        ۱۸ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1138 ديدگاه)

        از ۳ ماه قبل اینکه رونمایی بشه با بدنه تولیدی و همه قطعات آیرودینامیکی داشت تو نوربرگرینگ تست میشد و تقریبا هر روز عکس و فیلمش پخش میشد اون موقع اخرای تابستون بود و شرایط جوی کاملا مناسب بود اگه میخواست تایم بزنه همون موقع میتونست بزنه و موقع رونمایی اعلام می‌کردن

        احتمالن تایم زده و در حد پورشه و دیگر رقبا نبوده برای همین فعلا اعلام نمیکنن تا هایپ ایجاد شده از بین نره

        موافقم ۲
        مخالفم ۸
        1. [email protected]!n

          ۱۸ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (2148 ديدگاه)

          رفیق تو همین سایت هم هست خبرش، توی نوبت بود که تصادف تو پیست باعث شد عقب بیوفته زمان و باز هم چند تا مشکل دیگه در پیست ب وجود اومد.

          توسعه ماشین فقط بودن اسپویلر و بدنه نیست. از تنظیم گیربکس و تعلیق هست تا فشار پدال گاز و ده ها مورده دیگه.

          اینکه رکورده رقبارو بشکونه یا نه یه بحثه و اینکه دوستانی مثله شما که واقعا فازتونو نمی فهمم دلیله اینکه انقدر به خودتون فشار میارین که این ماشینو متاسفانه با اطلاعاته ناقص زیرسوال ببرین چیه ؟؟؟ آخرم که قضیه رو باز می کنی همه تو افق محو میشن.

          واقعا شل کنین از این صنعت لذت ببرین. اصلا نتونه به رقبا برسه یا نرسه چیزی از احدی کم میشه ؟؟؟

          موافقم ۵
          مخالفم ۰
        2. sam

          ۱۸ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1138 ديدگاه)

          وقتی یک ماشینی با بدنه تولیدی تست میشه و ازش تیزر میسازن یعنی کار توسعه تقریبا تموم شده
          اسپای شات های اولیه اش رو اگه یادت باشه با بدنه کوروت معمولی بود کار تنظیم موتور و گیربکس و ده ها مورد دیگه اون موقع انجام میشه
          بحث زیر سوال بردن نیست یه عده بیخود میخوان چیزی رو گنده کنن… ولی باشه صبر می کنیم هر وقت تایم زد یا اینکه تایم زده شده رو اعلام کردن قضاوت میکنیم

          موافقم ۰
          مخالفم ۶
        3. [email protected]!n

          ۱۸ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (2148 ديدگاه)

          کار توسعه موتور و بقیه فقط در پیست و ساعت ها رانندگی درست میشه.

          بارزترین مثاله نقض هم برات مرسدس AMG-GT73e و پراجکت وان. کار توسعه این ماشینا با وجود معرفی و رونمایی چندساله ادامه داره.

          موافقم ۳
          مخالفم ۰
  4. Nima

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1473 ديدگاه)

    هرچى از این نسل کوروت تعریف کنى بازم کمه.
    جمله متن : صرف‌نظر اینکه نسل جدید کوروت Z06 چه قیمتی خواهد داشت، بدون شک بسیار از رقبایی همچون فراری، پورشه، لامبورگینی و مک‌لارن ارزان‌تر خواهد بود.

    همین که اسمش کنار فرارى و لامبورگینى میاد یعنى شاهکار قرن!

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۴
  5. AMG GT R

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1075 ديدگاه)

    یانکی کجایی ؟

    موافقم ۷
    مخالفم ۱
    1. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

      ۱۸ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      سلام رفیق.هستم.والا انقدر حالم سر وضع فلاکت بار مملکت خرابه حوصله پیام دادن هم ندارم.از عکس پروفایلم مشخصه که من چه هدفی دارم و خط فکری و عملیم چیه.در مجموع کوروت شاهکار دیگه مثل همیشه ساخته

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۲
  6. محمد امین

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1900 ديدگاه)

    خودم فکر میکنم قیمتش بیشتر باید باشه ، آخه اون موتور رو نمیشه آنقدر ارزون فروخت…! موتور پوشراد که توی انباری میشه ساخت و عملا مجانی در میاد ، اما ls6 واقعا موتور میشرفته و خوبی هست و به نظر خودم قیمت z06 جدید گرون تر از ۹۰ هزار تا هست ، شاید هم همون ۹۰ هزار تا باشه

    موافقم ۶
    مخالفم ۳
  7. M.Kazem.K

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (774 ديدگاه)

    چجوری اینقدر ارزون میدید ؟!؟! چجوری آخههههههه ؟!؟!؟؟

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۱
    1. مردیم از خوشی

      ۱۸ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (868 ديدگاه)

      دوتا فرمول هست

      گرون بفروش ، کم بفروش ( فراری ، بنتلی و…..)

      ارزون بفروش ، زیاد بفروش ارزون (شورولت ، آمریکایی ها ، ژاپنی ها )

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
  8. Alireza

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (575 ديدگاه)

    ارزشمندی به روایت تصویر

    موافقم ۸
    مخالفم ۲
  9. AHMET 2002

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1451 ديدگاه)

    بعیده زیر ۱۰۰ تا باشه
    خصوصا با اون هزینه های سنگین توسعه انجین جدید که عملا خیلیم برا کمپانی مادر به درد بخور نیست

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  10. Clean energy (بر باعث بانیش...)

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1035 ديدگاه)

    فکر نکنم زیر ۱۰۰ هزار باشه ولی مطمئناً خیلی ارزش خرید بیشتری از رقبا داره😍

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  11. [email protected]!n

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2148 ديدگاه)

    خیلی بعیده زیر ۱۰۰k فروخته شه اما باز هم قیمت فوق العاده ای داره.

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  12. AMG GT R

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1075 ديدگاه)

    حتی اگر پرفورمنسش بر فرض محال بد باشه قیمتش خیلی کمه

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  13. 720s

    ۱۸ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (19 ديدگاه)

    شاید باورتون نشه ولی من نسل قبلی رو بیشتر دوست داشتم خودمم نمی دونم چرا ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا