کرایسلر

خودروی جدید بدون پرداخت پول برای ۹۰ روز

کرایسلر یک برنامه ارتقای خودرو بدون پرداخت وجه در ۹۰ روز را به مشتریان محصولات خود ارائه می کند. در این برنامه اکثر خودروهای دوج، کرایسلر، جیپ و فیات قابل اتنخاب می باشند. در این روش دارندگان محصولات قدیمی کرایسلر از مزیت خرید مدل جدید با سه ماه فرجه در پرداخت قیمت آن استفاده خواهند نمود.

2012 dodge caliber
۲۰۱۲ dodge caliber

البته خودروهایی نیز وجود دارند که باید وجه آن را فورا پرداخت کنید مثل SRT یا دوج وایپر و فیات ۵۰۰ آبارث. همچنین پرداخت کل قیمت خودرو می تواند در یک بازه ۶۰ ماهه تقسیط شود. کرایسلر برای قدردانی از نظامیان آمریکایی ۵۰۰ دلار اعتبار خرید نیز برای آنها منظور داشته است. در اینسوی دنیا و در آستانه آزاد سازی خرمشهر قیمت خودروهای داخلی همچنان افزایش می یابند و آپشنها نیز ناپدید می شوند!

جواد عقیلی

مهندسی پتروشیمی خوندم اما عاشق دنیای خودرو هستم. موسس و سردبیر پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. محسن . ک

    ۳ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (42 ديدگاه)

    پدال جون این جمله آخری را خوب اومدی.
    ایول!
    فکر کنم ما تنها کشوری هستیم که تولید فقط در اون مهمه. نه کیفیت، نه قیمت، نه از همه مهم تر رضایت مشتری اینجا معنی نداره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. cts

      ۵ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (34 ديدگاه)

      دولت خدمت گذاره دیگه! همینجور میخوان به ملت خدمت کنن!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. dr.s.jafaryan

    ۳ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    مردم سلام!
    راستش من یه مقدار پول پس انداز دارم،چند وقتیه یه فکرى به سرم زده!فقط من فکرمو میگم،دوستانى که مخالف یا موافقن بگن! البته با دلیل!
    میخام یه گروه حرفه اى٢٠-٣٠ نفره بسازم که از ساخت ماشین خوب سر درمیارن.از بچه هاى همین سایت و یا مهندساى دیگه؛خلاصه کسایى که ایده هاى خوبى دارن!
    بیاییم تو یه کار گاه،یه سدان خودمون طراحى کنیم و بسازیم.بعدم بریم استاندارداى لازمش رو بگیریم(یورو و ایران).
    بعدشم بیاییم و بسازیم!
    حالا اگه تو هر ماه یدونه هم بتونیم بسازیم خیلیه!
    کم کم گسترشش میدیم!
    اینجورى هم یه خودروساز خصوصى میشیم،هم به ملت میگیم فرقوناى ویران خودرو ٢قرونم نمی ارزن!
    خیلى از خودروسازاى بزرگ هم اینجورى شروع کردن.
    حالا لطفا دوستان بدون مسخره کردن نظراتشون رو بگن.بالاخره باید از یه جایى شروع کرد دیگه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. designer

      ۳ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (41 ديدگاه)

      to tarahi motoro badane, va hamintor tarahi shekle khodro roye man mitonid hesab konid,

      albate be sharayete kaar bastegi dare,

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. yashar

      ۳ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (299 ديدگاه)

      دوست عزیز دست های پشت پرده و مافیای خودرو تو ایران رو فراموش نکن!!
      یادمه چند سال پیش تو تراکتور سازی تبریز خط تولید یه خودرو کوچک (شبیه پراید فکر کنم روسی) راه انداخته بودن که اون موقع قیمتش رو تو اخبار ۲ میلیون می گفتن (پیکان پنج میلیون بود)- همه کاراش انجام شده بود ولی تو لحظه آخر همه چی کنسل شد(کلی هزینه و سرمایه دود شد)! چون ایرانخودرو و رفقا قبول نکرده بودو مانع شده بودند!!! می گفتن اگه این بیاد تو بازار کی میاد به پیکان پنج میلیون بده!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. سهیل

      ۴ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (150 ديدگاه)

      فکر خوبیه فقط مشکلش سرمایست و اعتباره و …
      در ضمن توی ایرانی نه یه کشور آزاد
      بخوای یه ماشین رو پلاک کنی ۱۰۰برابر ماشین رو ازت میگیرن
      تا بخوای اعتماد جلب کنی خیلی وقت میبره
      که نه نمایندگی داره نه خدمات پس از فروش

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    4. محمود

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بی نظیره، ظاهرا رویائیه اما همین رویا پردازی ها باعث همچین جسارت هایی میشه. جسارتت عالیه امیدوارم موفق باشی

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    5. amir

      ۸ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      agha nazareton aliye lotfan mano ham dar jaryan begzarid mamnon

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    6. کورش

      ۲۳ دی ۱۳۹۱
      سوابق: (16 ديدگاه)

      درود اقای جعفریان نظرتون عالیه ولی باید یکم منطقی بهش نگاه کرد.به قول بعضی از دوستان شما باید اول با دست های پشت پرده کنار بیاید!!و بعد شروع به عملی کردن طرحتون بکنید.
      در غیر اینصورت به احتمال زیاد با شکست روبرو خواهید شد،در ضمن من خودم طراح خودرو هستم چه بدنه و چه داشبورد گفتم اگر طرحت خوب پیشرفت(کنار اومدن با دستهای …)میتونی رو من حساب کنی.
      با ارزوی موفقیت بدرود.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. shervin

    ۳ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    دوست عزیزی که قصد شروع کار رو داری
    فرض رو گذاشتم بر اینکه شوخی نبوده کامنتت
    میدونی باید قید سود دهی رو حدااقل تو چند سال اول بزنی ؟
    مشکلی نداری ؟
    و نیاز شدید به بند پ داری تا کسی جلوت رو نگیره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. amir

    ۳ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (104 ديدگاه)

    اگر شما این کار بکنی که خیلی خوبه از حالا هم یه خوبشو برای ما کنار بزار (البته بدون اینجا ایرانه یعنی یه گربهی هفت هزار ساله )

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. دانیال

    ۳ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (395 ديدگاه)

    آقای جعفریان من موافقم. امیدوارم موفق بشی. توی طراحی خارجی خودرو هم شاید من بتونم بهت کمک کنم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. سید علیرضا

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (256 ديدگاه)

    ببخشید کرایسر در ایران نمایندگی دارد برای اپدیت رایگان

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سردبیر

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (747 ديدگاه)

      سلام. خودروهای آمریکایی مجاز به واردات به کشور، مگر بصورت موقت یا مناطق آزاد نیستند و فاقد نمایندگی نیز می باشند.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. سید علیرضا

        ۴ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (256 ديدگاه)

        پس باید ببرمش فرانسه ادم اینقدر پول بده بخره تو کشور نمایندگی آن نباشد حلاد باید کلی پول بدم ببرنش فرانسه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  7. amir

    ۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    salam aghaye jafariyan man movafeghe nazareton hastam va eteghad daram adam bayad risk kone zahmat bekeshe in fekre shoma akharesh ye movafaghiyate besiyar bozorg va ali ri dare.agar baraye simkeshiye barghiye khodro va kolan ye hamkar ke az jon maye bezare kasi ro bekhayn man hastam omidvaram movafagh beshin

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. REZA . JUST TOYOTA

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1410 ديدگاه)

    روز به روز باید ماشین های ما پس رفت کنن
    سمند در سال ۲۰۰۰ وارد بازار شد
    برای ان زمان سمند ماشین کم نظیری بود هیچ ماشینی اپشن های سمند را نداشت
    در ان زمان هیوندای ماشینی در این کلاس نداشت که بتواند با سمند رقابت کند
    سمند یک ماشین کاملا اروپایی است
    هم موتور و هم طراحی
    اگر ایران خودرو همان طور که سمند را ساخت ماشین های دیگری میساخت و نمی خواست تا سالیان سال ماشین های تکراری بسازد و فقط سود کند
    الان یک کمپانی موفق خودرو ساز نتنها در ایران بلکه در جهان بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا