کرایسلر یک برنامه ارتقای خودرو بدون پرداخت وجه در ۹۰ روز را به مشتریان محصولات خود ارائه می کند. در این برنامه اکثر خودروهای دوج، کرایسلر، جیپ و فیات قابل اتنخاب می باشند. در این روش دارندگان محصولات قدیمی کرایسلر از مزیت خرید مدل جدید با سه ماه فرجه در پرداخت قیمت آن استفاده خواهند نمود.
البته خودروهایی نیز وجود دارند که باید وجه آن را فورا پرداخت کنید مثل SRT یا دوج وایپر و فیات ۵۰۰ آبارث. همچنین پرداخت کل قیمت خودرو می تواند در یک بازه ۶۰ ماهه تقسیط شود. کرایسلر برای قدردانی از نظامیان آمریکایی ۵۰۰ دلار اعتبار خرید نیز برای آنها منظور داشته است. در اینسوی دنیا و در آستانه آزاد سازی خرمشهر قیمت خودروهای داخلی همچنان افزایش می یابند و آپشنها نیز ناپدید می شوند!
محسن . ک
۳ خرداد ۱۳۹۱پدال جون این جمله آخری را خوب اومدی.
ایول!
فکر کنم ما تنها کشوری هستیم که تولید فقط در اون مهمه. نه کیفیت، نه قیمت، نه از همه مهم تر رضایت مشتری اینجا معنی نداره
cts
۵ تیر ۱۳۹۱دولت خدمت گذاره دیگه! همینجور میخوان به ملت خدمت کنن!
dr.s.jafaryan
۳ خرداد ۱۳۹۱مردم سلام!
راستش من یه مقدار پول پس انداز دارم،چند وقتیه یه فکرى به سرم زده!فقط من فکرمو میگم،دوستانى که مخالف یا موافقن بگن! البته با دلیل!
میخام یه گروه حرفه اى٢٠-٣٠ نفره بسازم که از ساخت ماشین خوب سر درمیارن.از بچه هاى همین سایت و یا مهندساى دیگه؛خلاصه کسایى که ایده هاى خوبى دارن!
بیاییم تو یه کار گاه،یه سدان خودمون طراحى کنیم و بسازیم.بعدم بریم استاندارداى لازمش رو بگیریم(یورو و ایران).
بعدشم بیاییم و بسازیم!
حالا اگه تو هر ماه یدونه هم بتونیم بسازیم خیلیه!
کم کم گسترشش میدیم!
اینجورى هم یه خودروساز خصوصى میشیم،هم به ملت میگیم فرقوناى ویران خودرو ٢قرونم نمی ارزن!
خیلى از خودروسازاى بزرگ هم اینجورى شروع کردن.
حالا لطفا دوستان بدون مسخره کردن نظراتشون رو بگن.بالاخره باید از یه جایى شروع کرد دیگه
designer
۳ خرداد ۱۳۹۱to tarahi motoro badane, va hamintor tarahi shekle khodro roye man mitonid hesab konid,
albate be sharayete kaar bastegi dare,
yashar
۳ خرداد ۱۳۹۱دوست عزیز دست های پشت پرده و مافیای خودرو تو ایران رو فراموش نکن!!
یادمه چند سال پیش تو تراکتور سازی تبریز خط تولید یه خودرو کوچک (شبیه پراید فکر کنم روسی) راه انداخته بودن که اون موقع قیمتش رو تو اخبار 2 میلیون می گفتن (پیکان پنج میلیون بود)- همه کاراش انجام شده بود ولی تو لحظه آخر همه چی کنسل شد(کلی هزینه و سرمایه دود شد)! چون ایرانخودرو و رفقا قبول نکرده بودو مانع شده بودند!!! می گفتن اگه این بیاد تو بازار کی میاد به پیکان پنج میلیون بده!
سهیل
۴ خرداد ۱۳۹۱فکر خوبیه فقط مشکلش سرمایست و اعتباره و …
در ضمن توی ایرانی نه یه کشور آزاد
بخوای یه ماشین رو پلاک کنی 100برابر ماشین رو ازت میگیرن
تا بخوای اعتماد جلب کنی خیلی وقت میبره
که نه نمایندگی داره نه خدمات پس از فروش
محمود
۲۵ مرداد ۱۳۹۱بی نظیره، ظاهرا رویائیه اما همین رویا پردازی ها باعث همچین جسارت هایی میشه. جسارتت عالیه امیدوارم موفق باشی
amir
۸ آبان ۱۳۹۱agha nazareton aliye lotfan mano ham dar jaryan begzarid mamnon
کورش
۲۳ دی ۱۳۹۱درود اقای جعفریان نظرتون عالیه ولی باید یکم منطقی بهش نگاه کرد.به قول بعضی از دوستان شما باید اول با دست های پشت پرده کنار بیاید!!و بعد شروع به عملی کردن طرحتون بکنید.
در غیر اینصورت به احتمال زیاد با شکست روبرو خواهید شد،در ضمن من خودم طراح خودرو هستم چه بدنه و چه داشبورد گفتم اگر طرحت خوب پیشرفت(کنار اومدن با دستهای …)میتونی رو من حساب کنی.
با ارزوی موفقیت بدرود.
shervin
۳ خرداد ۱۳۹۱دوست عزیزی که قصد شروع کار رو داری
فرض رو گذاشتم بر اینکه شوخی نبوده کامنتت
میدونی باید قید سود دهی رو حدااقل تو چند سال اول بزنی ؟
مشکلی نداری ؟
و نیاز شدید به بند پ داری تا کسی جلوت رو نگیره
amir
۳ خرداد ۱۳۹۱اگر شما این کار بکنی که خیلی خوبه از حالا هم یه خوبشو برای ما کنار بزار (البته بدون اینجا ایرانه یعنی یه گربهی هفت هزار ساله )
دانیال
۳ خرداد ۱۳۹۱آقای جعفریان من موافقم. امیدوارم موفق بشی. توی طراحی خارجی خودرو هم شاید من بتونم بهت کمک کنم.
سید علیرضا
۱۹ خرداد ۱۳۹۱ببخشید کرایسر در ایران نمایندگی دارد برای اپدیت رایگان
سردبیر
۲۰ خرداد ۱۳۹۱سلام. خودروهای آمریکایی مجاز به واردات به کشور، مگر بصورت موقت یا مناطق آزاد نیستند و فاقد نمایندگی نیز می باشند.
سید علیرضا
۴ تیر ۱۳۹۱پس باید ببرمش فرانسه ادم اینقدر پول بده بخره تو کشور نمایندگی آن نباشد حلاد باید کلی پول بدم ببرنش فرانسه
amir
۸ آبان ۱۳۹۱salam aghaye jafariyan man movafeghe nazareton hastam va eteghad daram adam bayad risk kone zahmat bekeshe in fekre shoma akharesh ye movafaghiyate besiyar bozorg va ali ri dare.agar baraye simkeshiye barghiye khodro va kolan ye hamkar ke az jon maye bezare kasi ro bekhayn man hastam omidvaram movafagh beshin
REZA . JUST TOYOTA
۱۱ آبان ۱۳۹۳روز به روز باید ماشین های ما پس رفت کنن
سمند در سال 2000 وارد بازار شد
برای ان زمان سمند ماشین کم نظیری بود هیچ ماشینی اپشن های سمند را نداشت
در ان زمان هیوندای ماشینی در این کلاس نداشت که بتواند با سمند رقابت کند
سمند یک ماشین کاملا اروپایی است
هم موتور و هم طراحی
اگر ایران خودرو همان طور که سمند را ساخت ماشین های دیگری میساخت و نمی خواست تا سالیان سال ماشین های تکراری بسازد و فقط سود کند
الان یک کمپانی موفق خودرو ساز نتنها در ایران بلکه در جهان بود