سایر خودروهای اروپایی

معرفی اینیوس گرنادیر پیکاپ با ادعای بهترین توانایی‌های آفرود در کلاس خود

نسخهٔ پیکاپ گرنادیر که کوارترمستر نام دارد، ظرفیت حمل ۷۶۰ کیلوگرم را با توانایی‌های آفرود بالا خواهد داشت و قیمت آن از ۸۷ هزار دلار آغاز می‌شود.

پس از عرضهٔ شاسی‌بلند آفرودی گرنادیر به بازار، اینیوس حالا نسخهٔ پیکاپ این خودرو را با نام کوارترمستر در گودوود معرفی کرده است. این نسخه تا ستون B مشابه برادر شاسی‌بلند خود است اما از اینجا به بعد به لطف افزایش ۳۰۵ میلی‌متری فاصلهٔ محوری تفاوت‌ها آغاز می‌شود. در کوارترمستر درهای عقب متفاوت هستند و اتاق باری با طول ۱,۵۶۴ میلی‌متر و عرض ۱,۶۱۹ میلی‌متر جایگزین اتاق مسقف قبلی شده است. همچنین اوورهنگ عقب هم کشیده‌تر شده است.

کوارترمستر توانایی حمل ۷۶۰ کیلوگرم بار را دارد درحالی‌که ظرفیت یدک کشی آن مشابه نسخهٔ شاسی‌بلند ۳۵۰۰ کیلوگرم است. همچنین درب پشتی این پیکاپ هم می‌تواند وزنی تا ۲۲۵ کیلوگرم را تحمل کند. برای افزایش کارایی پیکاپ هم چادر ضدآب اتاق بار، کاور قفل‌دار اتاق بار و باربند قابل سفارش خواهد بود. این خودرو به‌صورت استاندارد به گیربکس کمکی دو سرعته و قفل دیفرانسیل وسط مجهز است اما کسانی که این را کافی نمی‌دانند می‌توانند قفل دیفرانسیل جلو و عقب را هم سفارش دهند.

اینیوس همچنین در مورد توانایی‌های آفرود گرنادیر کوارترمستر ادعاهای جالبی دارد تا جایی که وعدهٔ ارائهٔ بهترین توانایی‌های آفرود در این کلاس را داده است. همچنین به گفتهٔ این شرکت، به لطف فاصلهٔ ۲۶۴ میلی‌متری از زمین، زوایای حمله، شکست و فرار کوارترمستر از تمام پیکاپ‌های تولیدی بازار بهتر است. این وانت بریتانیایی همچنین می‌تواند تا عمق ۸۰ سانتی‌متری آب هم حرکت کند.

کوارترمستر با همان پیشرانه‌های گرنادیر شاسی‌بلند عرضه می‌شود که شامل ۳ لیتری‌های شش سیلندر توربوشارژ بنزینی و دیزلی ب‌ام‌و خواهد بود. موتور بنزینی ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد و خودرو را ظرف ۸.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند درحالی‌که نسخهٔ دیزلی با ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور برای انجام این کار به ۸.۸ ثانیه زمان نیاز دارد. نیروی هردو موتور توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ZF به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند.

گرنادیر کوارترمستر هم‌اکنون در بریتانیا در نسخهٔ پایه با قیمت ۶۶,۲۱۵ پوند معادل ۸۷ هزار دلار برای فروش عرضه می‌شود و انتخاب پیشرانهٔ بنزینی یا دیزلی تغییری در قیمت ایجاد نمی‌کند. برای مقایسه، قیمت نسخهٔ شاسی‌بلند این خودرو از ۶۵ هزار پوند آغاز می‌شود اما این قیمت برای نسخهٔ کاری بدون صندلی‌های عقب است و برای خرید نسخه‌های لوکس‌تر تریل‌مستر یا فیلدمستر با صندلی‌های کامل باید ۷۳,۷۱۵ پوند پرداخت کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. جیممزی

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    فکر نمیکنم تا این اندازه که خودروهای منطقه بریتانیا ادعا دارند ، توانایی هم داشته باشند ، فضای رسانه‌ای بریتانیا خیلی به محصولاتشون بها میدن

    موافقم 61
    مخالفم 12
    1. مهردادکمال

      ۲۳ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1828 ديدگاه)

      احسنت

      موافقم 27
      مخالفم 7
    2. saeed

      ۲۳ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (28 ديدگاه)

      تویوتا لندکروزر سری 70 با سابقه حضور در هر جایی که بشه تیراندازی کرد ، قابلیت عبور از هر جایی که فقط هلی کوپتر رد میشه و قطعاتی که تو هر سوپر مارکتی پیدا میشه و قابلیت اطمینانی که برند تویوتا باهش شناخته میشه هنوز این ادعا رو نکرده، بعد این عزیزان بریتانیایی هنوز نیومده ادعا می کنن رو دست ما نیست.

      موافقم 32
      مخالفم 5
  2. ali_x76

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (340 ديدگاه)

    رم 2500 پاور واگن – جیپ گلادیاتور روبیکان

    اولی با تمرکز بر باربری و دومی با تمرکز بر آفرود
    با قیمت کمتر، پیشرانه‌های قویتر، برند معتبرتر، حلقه خدمات پس از فروش گسترده‌تر، افت قیمت کمتر و …

    موافقم 42
    مخالفم 3
    1. R/T

      ۲۳ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      👍👍

      موافقم 11
      مخالفم 1
    2. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

      ۲۴ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (233 ديدگاه)

      دوست عزیز آیت برای دور دور هست هیچوقت برای افرود نبوده و نیست

      موافقم 3
      مخالفم 0
  3. مجید

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    بعد دیفندر کلاسیک داره جاشو پر می کنه فقط گرونه

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. R/T

      ۲۳ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      درسته قیمتش نسبت به رقبا گرون تره

      موافقم 7
      مخالفم 1
  4. Enzo Ferrari 2008

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    فکر نکنم به دیفندر برسه
    دیفندر قدیمی اینو می بلعه

    موافقم 14
    مخالفم 4
  5. R@min

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1679 ديدگاه)

    توی خارج انگلیس شانسی نداره، مخصوصا با این قیمت مزحک و موتوری که اصلا برای این کلاس ساخته نشده اونم جلوی رنجر و هایلوکس و… .
    خیلی بعید می دونم تو خود انگلیس هم با این قیمت به دیفندر، رنجر، هایلوکس، ترایتن و… ترجیح داده بشه.

    موافقم 19
    مخالفم 4
  6. GMA

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (743 ديدگاه)

    ارزش در برابر قیمت = 0

    موافقم 19
    مخالفم 9
    1. ❤BMW❤

      ۲۳ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1246 ديدگاه)

      ۰ هم که نه ،
      ولی خب کمه

      موافقم 8
      مخالفم 2
  7. مانی

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (255 ديدگاه)

    بازار هدف این ماشین احتمالا اون دسته از افراد پولداری و ماجراجویی هست که دنبال نوستالژی یا تجدید خاطرات با آفرودرهای قدیمی هستند.الان ماشین های خاص با طراحی رترو بازار مناسبی در دنیا دارن و خیلی از افراد ثروتمند در دنیا حاضرند برای خرید چنین ماشین هایی هزینه های سنگین بکنند.ماشین هایی که البته به تعداد محدود تولید می شن و تولید انبوه هم نیستن و زیر پای هر شخص عادی هم نیست.این ماشین رو هم باید در ردیف چنین محصولات خاص یا سفارشی ساز (کاستومایز) قرار داد.برندهایی مثل مورگان و مک لارن و کونیک زگ و…هم تو این دسته هستند.

    موافقم 11
    مخالفم 1
  8. KAMI

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (106 ديدگاه)

    الان مازیار میگه این خاصه اثر هنریه هر کسی اینو درک نمیکنه
    قیمت ۸۶K اون وقت با رینگ استیلی مدل پرایدی میرسه دست مشتری

    موافقم 6
    مخالفم 10
    1. مازیار

      ۲۳ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (137 ديدگاه)

      والا در حال حاضر اونی که بیشتر از همه کسی درکش نمی کنه خودتی!

      موافقم 15
      مخالفم 0
    2. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

      ۲۴ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (233 ديدگاه)

      یکم بر روی حساب حرف بزنیم

      موافقم 6
      مخالفم 0
  9. sina

    ۲۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (2646 ديدگاه)

    خیلی خوشم میاد از استایل و سمت و سوی این برند…
    منتظر کراس اور دو درشم که سال دیگه میاد

    موافقم 10
    مخالفم 2
  10. Amson

    ۲۴ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این که لندروور دیفندره

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا