نوویتک برای اولینبار به سراغ تیون فراری ۴۵۸ اسپایدر رفته است؛ خودرویی که بخودی خود زیباست حال زیباتر شده!
در جلو، کیت بدنه ۴۵۸ اسپایدر شامل تیغههای جدید اسپویلر و تزیین دریچههای ورودی هوا روی گلگیرهاست. در نمای جانبی نیز روکش فیبرکربنی آینههای جانبی و رکابهای جدید دیده میشود و در نمای عقب نیز دیفیوز و شکل جدید حاشیههای اطراف مهشکن و همچنین اسپویلر عقب و روکش کربنی قاب چراغها مشاهده میشود.
در قسمت تعلیق نوویتک از رینگهای فوق سبک NF4 بهره گرفته که در جلو ۲۱ اینچی و در عقب ۲۲ اینچی هستند. تایرهای جلو نیز ۲۵۵ میلیمتری و تایرهای عقب ۳۳۵ میلیمتری انتخاب شدهاند. استفاده از کمکهای جدید نیز ارتفاع تعلیق را تا ۳۵ میلیمتر کاهش داده اما ضربهگیرهای استاندارد خودرو هنوز بدون تغییر ماندهاند.
بهرهگیری از سیستم اگزوز نیکل/کرومی Inconel با خروجیهای جدید که وزن نهایی آن را نسبت به نسخههای استاندارد ۴۵۸ اسپایدر در حدود ۲۱ کیلوگرم کاهش داده و همچنین نصب دریچههای کنترلی اگزوز که از روی فرمان خودرو قابل تنظیم است، از دیگر مشخصههای تیونر در قسمت فنی خودروست.
در مرحله آخر نوویتک با برنامهریزی مجدد ECU توانسته از پیشرانه ۴.۵ لیتری V8 اسپایدر، ۳۹ اسببخار قدرت و همچنین ۲۹ نیوتنمتر گشتاور بیشتری تولید کند؛ با این اعداد یعنی قدرت خالص خروجی ۴۵۸ اسپایدر ۶۰۰ اسببخار در دور موتور ۹,۱۰۰ و گشتاور آن نیز ۵۶۹ نیوتنمتر در ۵,۴۰۰rpm است.
MAHDI
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ماشین بسیار زیباییست
سعید
۵ فروردین ۱۳۹۴فراری فقط قرمز
Ali
۸ خرداد ۱۳۹۱همون کاری رو که رو اسکودریای کروکی کردن اینجا هم پیاده کردن . یکی از اون یکی باورنکردنی تر وزیبا تر
حمادی
۲۰ دی ۱۳۹۲چرا همه به اسم اسپایدر گیر دادن