با آمدن فراری F12 برلینتا که به عنوان جانشین مدل ۵۹۹ تلقی می شود، بازهم نمی توان گفت که دیگر مدل های ۵۹۹ و علی الخصوص سری GTB آن به فراموشی سپرده شده اند؛ این مدل که زمانی باخود لقب قدرتمندترین خودروی تاریخ فراری را باخود یدک می کشید، به دست مهندسین بریتانیایی Kahn Design افتاده تا اندکی متفاوت تر از سایر مدل های استانداردش باشد . . .
دو تغییر عمده صورت گرفته در این خودرو عبارتند از: دیسک های کربن سرامیکی ترمز با کالیبرهای زرد رنگ و اصلاح ضرایب دنده گیربکس. برای نمای داخلی نیز Kahn Design از چرم های Daytona برای صندلی های مسابقه ای ۵۹۹ GTB استفاده کرده است. علاوه بر اینها تیونر از رینگ های فورج کاری شده Monza که در جلو ۲۱ (با پهنای ۹.۰ اینچ) و در عقب ۲۲ اینچی (با پهنای ۱۱) هستند کمک گرفته که در وسط مزین به لوگوی فراری شده اند. خودرویی که تصاویر آن منتشر شده، طبق اعلام کمپانی ۱۳۹,۰۰۰ دلار قیمت داشته و تاکنون نیز دو مالک تجربه سواری آنرا داشته اند طوریکه مجموعا در حدود ۶۶,۰۰۰ کیلومتر را طی کرده است.
گفتنی است ۵۹۹GTB در زیر کاپوت خود مجهز به پیشرانه ۶ لیتری V12 بوده که قادر به تولید ۶۱۲ اسب بخار قدرت و ۶۰۸ نیوتن متر گشتاور است. شتاب صفرتاصد این خودرو ۳.۷ ثانیه، صفر تا دویست آن ۱۱ ثانیه و حداکثر سرعتش نیز به بیش از ۳۲۰ کیلومتر برساعت می رسد.
علی قضایی
۲۴ مرداد ۱۳۹۱monza رینگ هاش آنچنان قشنگ نیست .بهتراز اینو باید واسش میذاشتن .
Ali
۲۶ مرداد ۱۳۹۱اگه اون قیمتی که نوشتین واقعیه طی مراسمی خودمونو بکشیم . واقعاً باورم نمیشه توی سایر کشورها میشه با زیر 300 میلیون 599 سوار شد .
اینجا طرف فقط 300 میلیون رو دلالیه پورشه و مرسدس سود میبره .
سروش
۲۷ مرداد ۱۳۹۱واقعا این قیمت برای این ماشین کمه
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴قیمتش خیلی خوبه