فراری

فراری SF90 کامپتیشن ادیشن ریفت با ظاهری تیزتر و آئرودینامیک بهتر معرفی شد

فراری SF90 یکی از محبوب‌ترین هایپرکارها بین تیونرهای گوناگون است و گزینه‌های بسیاری را می‌توان از نظر طراحی ظاهری و آئرودینامیک انتخاب کرد. جدیدترین تیونری که روی این خودروی ایتالیایی کار کرده ریفت نام دارد که کیت بدنه کامپتیشن ادیشن را با قیمت قابل‌توجه ۶۰۱۲۹۵ دلار ارائه می‌کند. البته این قیمت شامل بهای خودرو نیز خواهد بود. پکیج تیونینگ فراری SF90 شامل بیش از ۲۰ قطعه فیبر کربنی، اگزوز جدید و رینگ‌های فورج کاری شده خواهد بود. ریفت می‌گوید بهبودهای رخ داده در این خودرو فقط برای زیبایی نیستند زیرا با استفاده از فرایند NeoCFD توسعه یافته‌اند تا عملکرد آئرودینامیکی داشته باشند.

قطعات جدید این خودرو شامل اسپلیتر الهام گرفته از فراری ۴۸۸ GT3 Evo، ورودی‌های هوای L شکل، گلگیرهای جلوی دارای ورودی هوا، رکاب‌های جانبی الهام گرفته از اسکودریا ۱۶M، بال عقب دوتکه و فعال، پوشش جدید پیشرانه و دیفیوزر عقب جدید با تیغه‌های بزرگ‌تر هستند. خود بال عقب به تنهایی تست‌های زیادی داشته و می‌تواند بیش از ۳۶۳ کیلوگرم داون فورس اضافی را در سرعت ۲۹۹ کیلومتر در ساعت تولید کند. سیستم اگزوز مسابقه‌ای و دست‌ساز نیز دارای خروجی‌های گزد دوبل از جنس تیتانیوم یا فیبر کربن است.

به گزارش پدال و به نقل از carscoops، از نظر ظاهری باید گفت طراحی این کیت به اندازه محصولات منصوری چشمگیر و برجسته نبوده و البته همانند کیت‌های نوویتک نیز ملایم نیست. کیت ریفت باعث شده فراری SF90 بیشتر شبیه نسخه گیراتر کارخانه‌ای به نظر برسد. علیرغم ظاهری گیراتر این تیونر هیچ تغییر فنی را برای هایپرکار فراری در نظر نگرفته و بنابراین قوای محرکه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو و سه واحد الکتریکی قدرت ۹۸۶ اسب بخاری تولید می‌کنند. قیمت کیت کامپتیشن ادیشن از ۹۰ هزار دلار شروع می‌شود اما همان‌طور که گفتیم اگر قبلاً مالک SF90 نباشید می‌توانید کلیه قطعات و خودرو را با قیمت ۶۰۱۲۹۵ دلار خریداری کنید. نظر شما درباره این پروژه چیست؟ با چنین قیمت بالایی خرید SF90 ریفت توجیه خواهد داشت؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
منبع
carscoops

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    زیباست، ولی نه به زیبایی SF90 زاکو

    موافقم 20
    مخالفم 3
    1. علی

      ۱۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (836 ديدگاه)

      درود بر شاه ه خودروهای جهان ، فراری

      موافقم 16
      مخالفم 3
      1. AAA

        ۱۷ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (2 ديدگاه)

        شاه که لامبورگینیه فراری به عنوان وزیر قابل قبوله

        موافقم 3
        مخالفم 7
  2. امیر

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (64 ديدگاه)

    سلام

    فقط منصوری

    موافقم 6
    مخالفم 21
    1. Royal Driver UK 70

      ۱۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1293 ديدگاه)

      منصوری ؟ خخخخخ

      موافقم 18
      مخالفم 4
    2. Radmehr

      ۱۶ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (541 ديدگاه)

      واقن نمیتونم درک کنم یکی اولین کامنتش همچین چیزی بگه

      موافقم 10
      مخالفم 0
  3. Si

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    چقدر خوبه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  4. جناب ایکس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1467 ديدگاه)

    اس اف نود خیلی تیونینگ روش میاد، پروفایل من هم نوویتک هستش

    موافقم 15
    مخالفم 2
  5. احمدرضا

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (728 ديدگاه)

    اصلا و ابدا

    موافقم 5
    مخالفم 2
  6. RezaRs

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (278 ديدگاه)

    به عنوان به لامبو فن میگم شایدم یه لشکر دیسلایک بخوره که برامم مهم نیست
    به نظرم فراری رو نباید تیون کرد نه دلیلش اینه قوی اند و نیازی به تیون ندارن بحث بهم ریختن مهندسیه به نظرم دست نزنه کسی بهتره

    موافقم 33
    مخالفم 1
  7. بی خیال اسم

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (790 ديدگاه)

    عالیه
    زیبا

    موافقم 5
    مخالفم 2
  8. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۱۷ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    هنر ساخت خودرو اسپرت پیش ایتالیایی ها هست و بس

    موافقم 4
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا