فراری

فراری SF90 اسپایدر نوویتک با بدنه فیبرکربن و قدرت 1094 اسب بخار

جدیدترین محصول نوویتک، نسخه‌ای ارتقایافته از سوپراسپرت  ۵۶۰ هزار دلاری فراری است.

پیش‌تر فراری SF90 منصوری با قدرت ۱۱۰۰ اسب بخار معرفی شده بود.  نوویتک هم SF90 استراداله را چند ماه پیش با قدتری مشابه منصوری تیونینگ کرد. حالا نسخه‌ی کروک (اسپایدر) با کیت بدنه‌ی فیبرکربن، چرخ‌های جدید ۲۱ اینچ، سیستم تعلیق کم‌ارتفاع و افزایش قدرت پیشرانه در دسترس کلکسیونرها است.

فراری نوویتک

کیت بدنه‌ی استفاده شده برای SF90 اسپایدر نوویتک، تفاوت چندانی با مدل سقف فلزی استراداله ندارد. بازطراحی جلوپنجره، همراه بالچه‌های فیبرکربن در سپرهای جلو و عقب، رکاب و بال عقب حس اسپرت این خودروها نسبت به مدل استاندارد کارخانه را افزایش می‌دهد. محصول نویتک، آیرودینامیک بهتری نسبت به نسخه‌ای ارائه می‌کند و حالتی شبیه به خودروهای فرمول یک دارد.

در فضای داخلی، بسیاری از ادوات مرتبط با چرم صندلی‌ها، تودری‌ و داشبورد، از مواد و رنگ‌های متنوع، مثل آلکانتارا به سلیقه‌ی مشتری قابل سفارش هستند. نمونه‌ی پیشنهادی نوویتک، کابین و صندلی‌های سیاه با ادوات براق پیانویی و جزئیات زرد دارد.

فراری نوویتک

مشابه دیگر تولیدات خاص نوویتک، فراری SF90 اسپایدر هم چرخ‌های ویژه با طرح اختصاص ارائه می‌کند. در تصاویر منتشر شده، رینگ‌های ۲۱ اینچ آلومینیوم ساخت وسن (Vossen) سوئیس استفاده شده است.

سیستم تعلیق خودرو نسبت به مدل استاندارد، ۳ سانتی‌متر در جلو و ۲/۵ سانتی‌متر در عقب، پایین‌تر خواهد بود. راننده می‌تواند برای تردد در شهر، ارتفاع کف SF90 از سطح خیابان را ۴ سانتی‌متر افزایش دهد. این مورد برای گذر از سرعت‌گیرها و رمپ‌های پارکینگ، مفید خواهد بود.

فراری نوویتک

پیشرانه‌ی هیبرید با موتور بنزینی ۴ لیتر V8 توئین‌توربو شارژ فراری  SF90 در نسخه‌ی نوویتک، ۱۰۷ اسب بخار افزایش قدرت و ۱۱۸ نیوتن‌متر بهبود گشتاور خواهد داشت. این خودرو، حالا ۱۰۹۴ اسب بخار قدرت و ۹۰۶ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

دیگر تجهیزات فنی، شامل اگزوزها نیز بازبیبنی شده‌اند تا فراری  SF90نوویتک، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۲/۴ ثانیه و نهایت سرعت ۳۴۰ کیلومتر برساعت داشته باشد. این خودرو نسبت به مدل سقف ثابت، کمی سنگین‌تر است و زمان ۶/۵ ثانیه برای سرعت‌گیری صفر تا ۲۰۰ کیلومتر برساعت ثبت می‌کند تا ۰/۲ ثانیه کندتر از SF90 استراداله نوویتک باشد.

فراری SF90 نوویتک

قیمت نهایی SF90 اسپایدر تیونینگ نویتک هنوز اعلام نشده است. سال قبل، فراری برای پیش‌فروش SF90 اسپایدر، آستانه قیمت ۵۵۰ هزار دلار اعلام کرد اما ارزش کلکسیونی خودرو هم‌اکنون، حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار دلار برآورد می‌شود. با این شرایط، می‌توان انتظار داشت که SF90 اسپایدر نویتک نیز، بیش از یک میلیون دلار قیمت داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (5346 ديدگاه)

    تا حالا کسی نتونسته مثل زاکو SF90 رو تیون کنه

    موافقم 26
    مخالفم 3
    1. علی

      ۱۹ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      خیلی خیلی زیباست ، عاشق فراری هستم . شاهه خودروهاست

      موافقم 30
      مخالفم 3
      1. net

        ۱۹ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (3162 ديدگاه)

        همین ماشین اگر با رینگ ۵ پره سفید مسخره فابریک فراری بود زشت میشد این رینگ و پره نوویتک خوبه اگر این رینگ به جای مشکی رنگ خاکستری تیره بود قشنگتر میشد.چراغ جلو بد و مسخره هست. وسط چراغ عقب از هم جدا شده بد هست.دو لوله اگزوز مشکی با دهانه گشاد در بالا قرار گرفته بد هست اگر ۴ لوله اگزوز دایره ای خاکستری با دهانه کوچکتر در قسمت چپ و راست زیر سپر قرار گرفته بود قشنگتر میشد.یه مشکل که ماشینهای سوپر اسپرت داره این هست که لنت رنگی در رینگ قرار می دهند و تو چشم میزنه مثلا در رینگ این ماشین لنت زرد تو چشم میزنه اگر لنت مشکی بود قشنگتره میشد.طراحی داخلی و صندلی چرمی یکپارچه مشکی خوبه ولی در قسمت آرم زرد فراری در سر صندلی و روی فرمان و وسط رینگ و پشت کیلومتر زرد هست جالب نیست اگر کلا مشکی بود قشنگتر میشد

        موافقم 3
        مخالفم 26
        1. مازیار

          ۱۹ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (2842 ديدگاه)

          در مورد رینگ، رینگ پنج پره بخاطر همخونی با پنج پیچ چرخ اغلب بهترین گزینه هست واسه همین تقریبا تمام تولیدات فراری (و بخش زیادی از پورشه) همیشه ازش استفاده می کنن و بندرت دیدم کسی از نمای چرخ فراری ایراد بگیره چون همیشه چشمگیر بوده
          و در مورد بقیه اجزاء که شمردید
          حس میکنم پشت این اکانت یه ماشین تایپ خودکار هست که مثلا
          اگه اگزوز دو طرف باشه میگه وسط بود قشنگتر میشد و بالعکس
          اگه چراغ متصل باشه میگه جدا بود قشنگتر میشد و بالعکس
          اگه زه کرومی دور پنجره باریک باشه میگه پهن بود قشنگتر میشد و بالعکس

          موافقم 20
          مخالفم 2
  2. AMANTE

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1869 ديدگاه)

    یک سوال از همه داشتم و منتظر بودم پستی از فراری در سایت قرار بگیره، خوشحال میشم همه جواب بدید. ممنون.
    طراحی های فراری مخصوصا بعد از 488 رو زیبا میدونید یا جذاب؟
    چون به نظر من بعد از 458 و Laferrari و F12 هیچ فراری تا الان زیبا نبودن و فقط جذاب ان.

    موافقم 27
    مخالفم 9
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۹ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      من هم از نظر طراحی علاقه ای به خودروهای مدرن فراری ندارم
      سبک طراحی فراری قبل از سال 2010 برای 599 و 430 خیلی بیشتر دوست داشتم

      موافقم 33
      مخالفم 5
    2. Reza Waffen SS

      ۱۹ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (5346 ديدگاه)

      عزیز من اینایی که اشاره کردین جدا از همن مثلا اگه بخوایم روند تکاملشونو بگیم اینطوری میشه :

      360 – 430 – 458 – 488 – F8
      599 – فراری FF – برلینتا F12 – سوپرفست 812
      لافراری هم که هایپرکار هستش

      اینا طراحیشون روند تکاملی داره

      موافقم 19
      مخالفم 3
      1. Reza Waffen SS

        ۱۹ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (5346 ديدگاه)

        حالا سری اولی موتوراشون 8 سیلندره که از نسخه 488 به توربو مجهز شد
        سری دومم موتورشون 12 سیلندره تنفس طبیعیه

        تو لافراریم از همون موتور 12 سیلندر استفاده شده به همراه موتور الکتریکی و هایبرید

        موافقم 13
        مخالفم 2
      2. AMANTE

        ۱۹ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (1869 ديدگاه)

        به نظرم کمپانی فراری و کلا شرکت هایی که سوپراسپرت میسازن روند طراحی تکاملی ندارن و در زمان های مختلف طراحی هاشون زیبا میشه و بعضی هاشون فقط جذاب.

        موافقم 6
        مخالفم 5
        1. Reza Waffen SS

          ۱۹ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (5346 ديدگاه)

          اصلا اینطور نیست هستن نسخه هایی که تولید محدودن ولی بقیه روند تکاملی دارن

          موافقم 6
          مخالفم 3
      3. Reza Waffen SS

        ۱۹ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (5346 ديدگاه)

        اقای اشتری تو کامنت بالاییم به اشتباه نسخه F12 رو تو لیست 8 سیلندر ها قرار دادم اکه میشه اصلاحش کنید لطفا درستش اینه :

        ۳۶۰ – ۴۳۰ – ۴۵۸ – ۴۸۸ – F8

        موافقم 10
        مخالفم 2
    3. DNA

      ۱۹ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (292 ديدگاه)

      با شما موافقم
      فکر میکنم دوستان در این قضیه در مورد بنز و بی ام و اکثرا موافق باشن
      شاید همه ی اینا طراحی ها نتیجه تغییر قوانین ایمنی یا نتیجه گرا بودن داره مثل نتیجه تایم 0تا100 یا تو برقی ها برد مسافتی و موارد دیگه که تو فضای مجازی تاثیر گذار تر باشه مانی ایز کینگ

      موافقم 6
      مخالفم 0
    4. استلا

      ۱۹ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (70 ديدگاه)

      بقیه فراری ها رو نظری ندارم ، ولی در کل فراری ۴۸۸ جانشین مناسبی برای اف چهارصد و سی نبود

      موافقم 1
      مخالفم 7
      1. Reza Waffen SS

        ۱۹ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (5346 ديدگاه)

        نه جناب 488 جانشین 458 هستش و 458 جانشین F430

        موافقم 9
        مخالفم 1
        1. استلا

          ۱۹ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (70 ديدگاه)

          ۴۸۸ و ۴۵۸ یکیه دیگه

          موافقم 0
          مخالفم 9
        2. F.L.P

          ۱۹ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (65 ديدگاه)

          نظر خودت چیه استلا ؟؟ به نظرت یکین؟ اگه یکی بودن چرا ایشون فرق داره ؟؟

          موافقم 3
          مخالفم 1
      2. Porsche 911

        ۱۹ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (1222 ديدگاه)

        ۴۸۸ جایگزین ۴۳۰ نبود
        ۴۸۸ خودش جانشین ۴۵۸ بود و ۴۵۸ جانشین ۴۳۰

        موافقم 7
        مخالفم 1
    5. بهنام

      ۱۹ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (861 ديدگاه)

      از فراری لافراری به بعد همکاری شرکت با پینین فارینا تمام شد و استودیو فراری مسئول طراحی های شرکت شد .خوده لافراری هم توسط استودیو فراری طراحی شد . شما هم مثل من طراحی های پینین فارینا رو ماندگار تر میدونین ظاهراً. گرچه مدلهای تک ساخت زیبایی این مدت تولید شده ولی بنظر من ۴۸۸ اصلا جانشین خوبی برای ۴۵۸ افسانه ای نبود . f8 هم همینطور.
      نظر من ۸۱۲ عالیه
      روما عالیه
      پورسانگ خوبه
      sf90 خوبه
      لافراری محشره

      موافقم 13
      مخالفم 0
    6. imanenzo

      ۱۹ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (80 ديدگاه)

      آخرین فراری شاهکار لافراری بود به نظر من،ولی فراریهای مدرن مثل 812 کامپتزیونه و sf90 هم زیبایی خاص خودشون رو دارن.در کل فراری یه ابهت خاصی داره که در خودروهای دیگه کمتر دیده میشه. فراری مورد علقه خودم 599 gto بوده همیشه

      موافقم 7
      مخالفم 2
    7. Khosrow

      ۱۹ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (2282 ديدگاه)

      فراری ۴۳۰ – ۳۶۰ – ۵۹۹ – ۳۵۵ ..

      موافقم 0
      مخالفم 4
    8. Khosrow

      ۱۹ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (2282 ديدگاه)

      اوه انزو ..

      موافقم 2
      مخالفم 2
    9. مازیار

      ۱۹ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (2842 ديدگاه)

      بله طراحی فراری ها کمی افول کرده یا در واقع اون توقع بالا رفته قبل رو برآورده نکرده

      زیباترین : لافراری
      جذاب ترین : FXXK EVO
      وحشی ترین : 288GTO

      موافقم 3
      مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1640 ديدگاه)

    همه از طراحی ۴۵۸ تعریف میکردن اما به شخصه اصلا نمیتونستم باش ارتباط بگیرم. تو سال های دهه ۲۰۰۰ من از طراحی ۵۹۹ و ۳۶۰ مودنا لذت می‌بردم تو دهه جدید هم لافراری، پیستا و کامپتزیونه جذابن و البته همین sf90 هم ظاهر عقب ماشین واقعا جذاب و نشون دهنده کاراکتر خود خودرو هم هست که نگاهی به اینده داره

    موافقم 9
    مخالفم 3
    1. بهنام

      ۱۹ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (861 ديدگاه)

      ۴۵۸ که عالی بود .نمیدونم از نزدیک دیدینش یا نه ، ولی عالیه عالی . مدل اسپشیالش که دیگه زیبایی محضه .

      موافقم 3
      مخالفم 0
  4. استلا

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (70 ديدگاه)

    اف چهار صد و سی که خدا بود ، f430

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. بهنام

      ۱۹ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (861 ديدگاه)

      f430 با اون چراغ های دوتایی عقب مثل انزو، اون هواکش های روی سپر که به گفته ی فراری سوراخ های بینی اسب در حال تاختن که به تنفس و هوای بیشتری نیاز داره تشبیه کرد دیوانه کننده بود . یه نمونشو جلوی موسسه ی کیانفر از نزدیک دیدم . چه روزی بود !.

      موافقم 3
      مخالفم 0
  5. بی خیال اسم

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (790 ديدگاه)

    نویتک عجب تیون هایی می کنه دمش گرم

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. Mr.porshe

      ۲۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (40 ديدگاه)

      حاجی یه سوال
      خدایی ترول و اینجور چیزا نیستم ..
      موقع بارون چیکار میخوان بکنند :/

      موافقم 3
      مخالفم 1
  6. پیام

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (287 ديدگاه)

    فراری فرقونم بده بیرون اون لوگوی زیباش رو اون باشه ما قبولش داریم چون فراریه دیگه فراری یعنی سلطان پدر خوانده صنعت خودرو سازی ولی برا من 430 اسکودریا خیلی دوست داشتنیه یادم جرمی تستش میکرد با لهجه ایتالیایی هم باهاش شوخی میکرد میگفت فراری باید اینجور باشه دیگه (اگه اشتباه بکنی میکشمت)

    موافقم 5
    مخالفم 0
  7. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    سلام بر الهی زیبایی

    موافقم 6
    مخالفم 0
  8. فردین

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنظر من هم خوشگله هم جذاب

    موافقم 2
    مخالفم 0
  9. Afg

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (497 ديدگاه)

    واقعا اینجور پول دراوردن خیلی خیلی قابل احترامه

    موافقم 4
    مخالفم 0
  10. امیرحسین

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    من فکر کنم نسل بعدی کوروت چراغ عقبش مثل این باشه که زیبا نیست گرد بزرگ باید باشه با سقف چرمی قهوه ای کم رنگ و چراغ جلوش هم رنگ سفید نباشه دورش فقط سیاه باشه

    موافقم 1
    مخالفم 2
  11. Sobhan

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (420 ديدگاه)

    عالی بود عالی تر شد 🙌🥰

    موافقم 2
    مخالفم 0
  12. Hadi

    ۱۹ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (585 ديدگاه)

    نوویتک بهترین تیون ها رو میکنه 👌🏼

    موافقم 3
    مخالفم 0
  13. عشق جاده

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ناموسا دارین سر چی بحث میکنین شماهایی یه فراری از نزدیک هم ندیدید ، این نظریه هارو کسی باید بده که حداقل یه بار ، نمی‌گم حتما مال خودش باشه ولی حداقل یک بار سوارش شده باشه و یه رانندگی آدرلاین باهاش داشته
    وگرنه ما الان داریم از رو چهار تا عکس و چهار خط مشخصات اینهمه نظر و انتقاد و ..
    طرف پرایدم بزور سوار میشه بعد…
    نمی‌گم در موردش حرف نزنین ولی این نظرات واسه چیه همه شوم زیبا و دوست داشتنیه مخصوصا این sf90با این تیونینگ نویتک

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا