فورد

فورد نام‌های ماوریک و تیمبرلاین را احیا می‌کند؟!

فورد نام‌های تجاری ماوریک و تیمبرلاین را در اداره ثبت نام‌های تجاری و اختراعات آمریکا ثبت کرده است و بنابراین احتمال احیای این دو نام در شاسی بلندهای آینده شرکت قوت گرفته است.


این خودروساز آمریکایی نام ماوریک را در دسامبر ۲۰۱۶ ثبت کرده اما خبر آن‌هم اکنون به بیرون درز کرده است. این نام‌ها در بخش خودروها و نشان‌های خارجی روی خودروها ثبت شده‌اند اما هیچ اطلاعات رسمی درباره احتمال ساخت خودرویی با نام ماوریک به گوش نمی‌رسد.

کار اند درایور می‌گوید فورد احتمالاً از بین دو نام ماوریک یا تیمبرلاین یکی را برای شاسی‌بلند بچه برانکوی خود انتخاب خواهد کرد. این دو نام به‌خوبی با فرم خشن و جعبه مانند یک شاسی‌بلند هماهنگی دارند.


شاید هم فورد از نام تیمبرلاین برای تریم خاصی از شاسی بلندهای آینده خود استفاده کند.

این نشریه از مدیر ارتباطات فورد آمریکا درباره نام‌های یاد شده پرسیده و او گفته است که ثبت تجاری این نام‌ها یک رویه عادی بوده و در حال حاضر برنامه‌ای برای استفاده از آن‌ها روی خودرویی وجود ندارد.


خبر مربوط به ثبت تجاری این دو نام اندکی پس از آن منتشر می‌شود که فورد برنامه‌های خود برای خاتمه عرضه تمامی سدان ها و هاچبک های خود در این کشور به جز موستانگ و فوکوس اکتیو را اعلام نمود.


خب نظر شما درباره نام ماوریک و تیمبرلاین چیست؟ به نظر می‌رسد نام‌های خاطره‌انگیز دنیای خودرو کم‌کم احیا می‌شوند…

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. پارسا

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (134 ديدگاه)

    کاش خودشونو احیا میکرد نه فقط اسمشونو ?

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. Stern des südens

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    این ماشین های خاطرات دوران طلایی فورد رو با خودشون دارند
    عکس آخر مربوط به تیمبرلاین و یکی مونده به آخر ، ماوریک هست
    هنوزم که هنوزه طراحیشون زیبا و فراموش نشدنیه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا