کدام از یک این دو شاسیبلند آفرود و تازهنفس خودروی بهتری است؟ قضاوت درباره فورد برانکو جدید و لندروور دیفندر کار سختی است زیرا هر دو شاسیبلند از قابلیتهای و ویژگیهای منحصربهفردی سود میبرند؛ اما یکی از راههای آسان برای یافتن خودروی بهتر برگزاری مسابقه طنابکشی است. در این تست ساده شاهد آزمایش قدرت، سیستم چهار چرخ محرک و لاستیکهای دو شاسیبلند خواهیم بود تا ببینیم کدامیک خودروی بهتری است. به لطف یکی از یوتیوبرهای مشهور شما نیازی به تهیه این شاسی بلندها و برگزاری مسابقه طنابکشی نیست و بجای آن کافی است روی صندلی نشسته و با یک کلیک کل مسابقه را تماشا کنید.
مسابقات طنابکشی خودرویی شاید هیجانانگیز و جذاب باشند اما ضرورتاً چیزی را ثابت نمیکنند و بهتر است این مسابقه را بیشتر با چاشنی هیجان نگاه کنید تا مقایسهای رسمی. در واقع مسابقات طنابکشی نشان دهنده چسبندگی خودروها هستند. خودرویی که از لاستیکهای چسبندهتر و توزیع وزن بهتر استفاده کرده باشد همواره پیروز خواهد بود. قطعاً قدرت تولیدی پیشرانه برای هر شرایطی مفید بوده اما به محض اینکه کشش خودرو در مسابقه طنابکشی از دست برود آن خودرو خواهد باخت.
فورد برانکو حاضر در این ویدئو از نوع بدلندز ۴ درب با پکیج ساسکش بوده است. به این ترتیب در بطن شاسیبلند فورد پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری توئین توربو با قدرت ۳۳۰ اسب بخار و گشتاور ۵۶۲ نیوتون متر حضور داشته و یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک نیز نیرو را به تمامی چرخ ها میفرستد. مهمتر اینکه مدلهای مجهز به پکیج ساسکش از لاستیکهای ۳۵ اینچی آفرود سود میبرند. لندروور دیفندر این مسابقه هم از نوع چهار درب P400 بوده است. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی هیبریدی با خروجی ۳۹۵ اسبی و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری بوده و با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری میکند.
خب کدامیک از این دو شاسیبلند مشهور پیروز مسابقه طنابکشی خواهد بود؟
ehsan fa
۶ دی ۱۴۰۰جدای نتیجه مسابقه که هیچ عقلانیتی پشتش نیست چون معلون نیست لاستیک های دیفندر چه مدلی هست ، این دیفتدر بدجور دلبری میکنه ، من که خیلی دوسش دارم یه نظر سنجی بزاریم دیفندر لایک برانکو دیسلایک
GT
۶ دی ۱۴۰۰«فورد برانکو حاضر در این ویدئو از نوع بدلندز ۴ درب با پکیج ساسکش بوده است» این همون پکیج ساسکواچ هست یا متفاوته؟ چون قبلا در یکی از مطالبتون نوشته بودید پکیج ساسکواچ
مازیار
۶ دی ۱۴۰۰ساسکواچ
همون موجود افسانه ای پاگنده آمریکای شمالی
محسن
۶ دی ۱۴۰۰یه نمه ناجوانمردانه نبود برانکو با لاستیک آفرود بود ولی دیفندر با لاستیک فابریک کارخونه.ولی اگه نتایج با تغییر لاستیک هم باز همین شه خیلی عالیه برای برانکو.قیمت خوب ،پرستیژ بالا، فورد بودن.
J.L.A
۶ دی ۱۴۰۰یه نمه که نه
خیلی !
لاستیک خیلی تاثیر داره
viper
۶ دی ۱۴۰۰دوستان یه سوال
ببخشید اینجا پرسیدم
چرا ظرفیت بار دوج رم ۲ تن و نیم هست
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی چی؟ مگه میشه؟؟؟؟ نیسان ابی یک تن و نیم ؟؟؟؟؟ بعد دوج رم ۲ تن و ۴۰۰؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سروش
۶ دی ۱۴۰۰بار استاندارد رو در نظر میگیرن. اگه غربی ها بخوان برای نیسان جونیور استاندارد تعیین کنن حق تردد دریافت نمیکنه چه برسه به بار زدن
viper
۶ دی ۱۴۰۰اها اوکی ممنون
Joseph
۶ دی ۱۴۰۰بیشتر تولید کننده اتومبیل با استاندارد اون کشور تولید میشن تو آمریکا وزن خالص ماشین یعنی (خود ماشین بدون راننده و باک فول ) از وزن GVWR که استاندارد کلاس بندی ماشین تو امریکاست کم میکنند مساوی میشه باظرفیت بار
GVWR
کلاس ۱ ۶۰۰۰ پوند (۲۷۲۲ کیلوگرم)
کلاس ۲ ۱۰۰۰۰ پوند (۴۵۳۶ کیلوگرم)
کلاس ۳ ۱۴۰۰۰ پوند (۶۳۵۰ کیلوگرم)
کلاس ۴ ۱۶۰۰۰ پوند (۷۲۵۸ کیلوگرم)
کلاس ۵ ۱۹۵۰۰ پوند (۸۸۴۵ کیلوگرم)
کلاس ۶ ۲۶۰۰۰ پوند (۱۱۷۹۳ کیلوگرم)
کلاس ۷ ۳۳۰۰۰ پوند (۱۴۹۶۹ کیلوگرم)
کلاس ۸ هر چیزی بالاتر از ۳۳۰۰۰ پوند
اینم کلاس بندی تو امریکا که برای هر کلاسی یک گواهینامه میخواد بالاتر از ۱۰۰۰۰پوند هم فکر کنم وزن میکنند مالیتشو میگیرن
viper
۶ دی ۱۴۰۰متشکرم از شما . ممنون وقت گذاشتید.
ehsan fa
۶ دی ۱۴۰۰ظرفیت بار یعنی وقتی حداکثر ظرفیت اسمی رو بارگیری کردی تو سرعت مجاز بشه ماشین رو در محدوده مجاز متوقف کرد و به بقیه آسیب نزد وقتی نیسان دو تن بار میزنه دیگه ایستادنش با خداس ، این یکی از فاکتور هاس نه همش ولی مهمترینش هست
viper
۷ دی ۱۴۰۰اها درسته خیلی ممنون متشکرم
Avan
۷ دی ۱۴۰۰تا البته ابعاد رو هم باید در نظر داشت،تو خوزستان که منطقه آزاد هست وانت آمریکایی دیدم اندازه کامیونت خاور هست و نیسان آبی توی قسمت بارش جا میشه
افشین
۶ دی ۱۴۰۰ساسکواچ درسته نه ساسکش
M.K
۶ دی ۱۴۰۰به وضوح دیفندر چسبندگیشو از دست داد و به همین دلیل هم عقب افتاد . نباید با لاستیک فابریک میووردنش
مازیار
۶ دی ۱۴۰۰این تست طناب کشی کلا چیز مزخرفی هست
اما همین چیز مزخرف هم باید با لاستیک های مشابه _ بدلیل نقش اصلی که لاستیک داره _ و همینطور تو آسفالت مسطح باشه نه جاده برفی خاکی که هر نقطه اش ممکنه متفاوت با نقطه دیگه باشه
یوسف
۶ دی ۱۴۰۰لاستیک آفرود
شیب سربلا به سمت دیفندر
واقعا هدفشون چیه….
پدال جان یه چیزی بذار که حداقل استاندارد باشه
نه هر چیزای چرت و پرت که اهداف مشخصی دارن و بی ارزش هستند
بهروز
۲۷ دی ۱۴۰۰تفاوت لاستیک که خودشون هم گفتن
Mohamad
۲ اسفند ۱۴۰۰کور که نیستیم معلومه اون قسمتی که لندروور رو قرار دادن یکم سربالاییه اگه راس میگن جاشونو عوض کنن تا موضوع مشخص بشه لندروور ۲۰۲۰هم زیباست هم پر قدرت هم اپشنال وهم مث سنت همیشگی لندروور افرود وبا ظاهر زیباش واپشنهاش سپرت هم هست ویک خودروی به تمام معناست به این میگن خودرو.