فورد

فورد موستانگ ۱۹۶۴ رینگ برادرز با نام CAGED معرفی شد

این فورد موستانگ ۱۹۶۴ که مشاهده می‌کنید CAGED نام دارد. یک هیولای وحشی که توسط رینگ برادرز و تنها به تعداد ۱ دستگاه معرفی شده و جالب آنکه کار طراحی و تولیدش بیش از ۴۲۰۰ ساعت زمان برده است. به گزارش carscoops، رینگ برادرز در تولید این فورد موستانگ ۱۹۶۴ که شبیه هیچ نمونه دیگری نیست از شاسی جدید شرکت رودستر شاپ استفاده کرده و سپس آن را در ساختاری یونی بادی قرار داده است. بدنه خودرو هم‌اکنون پهن‌تر و طویل‌تر شده و رنگ جدیدی با نام Burgundy Brave نیز روی آن پاشیده شده است.

قطعات منحصربه‌فرد زیادی در بدنه فورد موستانگ ۱۹۶۴ CAGED بکار رفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به چراغ‌های عقب، جلوپنجره، نشان‌ها و… اشاره کرد. این خودرو همچنین از تریم تیتانیومی و رینگ‌های سفارشی شرکت EVOD با ابعاد ۱۸ اینچی سود می‌برد. رینگ برادرز کف‌پوش سفارشی و تونل گیربکس متمایزی را برای فورد موستانگ ۱۹۶۴ خود در نظر می‌گیرد. خودروی موردبحث علاوه بر تغییرات یاد شده دارای فنرهای پیچشی پرفورمنس و برخی قطعات کوروت نسل ششم است. مجموعه فرمان خودرو نیز از شرکت وودوارد تامین شده و ترمزها نیز توسط شرکت بائر تولید شده‌اند. مجموعه ترمز این خودرو شامل کالیپرهای شش پیستونه و دیسک‌های ۱۴ اینچی در جلو و عقب است.

علاوه بر این‌ها یک پیشران جدید نیز روی فورد موستانگ CAGED نصب می‌شود که از نوع ۸ سیلندر ۵ لیتری کایوت فورد بوده و از پوشش سفارشی سود می‌برد. همکار این پیشرانه نیز گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک خواهد بود. هدرز و سیستم اگزوز فلومستر به همراه باک سوخت جدید نیز جزو دیگر بهبودهای این خودروی خاطره‌انگیز هستند. کابین موستانگ CAGED نیز کاملاً دگرگون شده و از فرمان و پشت آمپرهای جدید سود می‌برد. سیستم تهویه مطبوع جدیدی نیز روی خودرو دیده می‌شود. جیم رینگ مؤسس این کمپانی می‌گوید:

هر بخش از این خودرو با در نظر گرفتن طراحی اصیل موستانگ به‌روز شده که شامل چراغ‌های عقب، درپوش باک سوخت و حتی نشان اسب در حال حرکت است. جزئیات زیادی را در زمان طراحی مدنظر قرار دادیم و به تولید این خودرو افتخار می‌کنیم. تنها متخصصان کاربلد خواهند توانست تفاوت‌های ظریف این خودرو را تشخیص دهند

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. M83

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (39 ديدگاه)

    نایس 👌🏼

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۳
  2. ali(chevynova)

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (5830 ديدگاه)

    شاهکار صنعت خودروسازیه
    پرفروش ترین کوپه اسپورت دنیا
    ماشینی که همجای دنیا محبوبه و همچنان اتاق کاملش رو میشه سفارش داد و خرید در ملهای ۶۴ تا ۶۶ اونم بصورت کاملا نو

    موافقم ۳۱
    مخالفم ۸
  3. JDM lover

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    فوق العاده اس
    خیلی خوشم اومد

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۲
  4. M@M@DRZ911

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (273 ديدگاه)

    از رینگ برادرز کار بد ندیدم همشون خیلی دل چشب و زیبا بودن .

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۲
  5. Si

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (413 ديدگاه)

    من که ماشین نمیبینم بلکه یک افسانه رو میبینم

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۲
  6. R@min

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (179 ديدگاه)

    جدای از تیونای بی نظیرشون موتور کایوت فورد هست که واقعا مثله یه سوپراستار می درخشه.

    نکته جالبی که هست این موتور رو تمام محصولات فورد اعم از مدرن و کلاسیک براحتی سوار میشه و فورد یه برنامه ای داره به اسم coyote swap که رو محصولات کلاسیک بازسازی شده این موتور تعویض میشه با گارانتی فورد !!!

    این موتور زمان معرفی تونست بعد از سالها در دوام و تیون و پرفورمنس موتورهای LS رو شکست بده. اگر فرصت شد یه مقایسه خیلی طولانی و مفصل راجب این دو تا موتور افسانه ای میزارم.

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۲
  7. مهدی

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1225 ديدگاه)

    از نظر منم موتور کایوت جذابتر از LS هست صدای خیلی زیباتری هم داره و البته موتور خیلی گرونتری هم هست . برگ برنده LS سادگی، وفور و ارزونی قطعات افترمارکتش هست

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۳
  8. Mohammad.2005

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    جواهره لامصب . عشق تمام نشدنی من به موستانگ به کنار . رنگش از نظر من ایده آل و بهترینه برای خودرو کلاسیک

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۰
  9. behnam1012

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (821 ديدگاه)

    این جور باز سازی ها واقعا جذابه
    کلاسیک مردن

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  10. محمد

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (222 ديدگاه)

    بخدا اگه رینگ برادرز ذره ای اعتماد به نفس ایران خودرو رو داشت الان با وجود این توان فنی و طراحی یکی از بهترین خودرو سازا بود.

    موافقم ۲
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا