هوندا

رونمایی هوندا کراس‌تور مفهومی

اختصاصی از نمایشگاه نیویورک: فیس‌لیفت جدید هوندا کراس‌تور اگرچه در نیویورک ۲۰۱۲ در قالب مدلی مفهومی رونمایی شد، اما هوندا مصمم است تا پاییز ۲۰۱۲ نسخه اصلی آنرا راهی بازار کند.

هوندا کراس‌تور در واقع همان هوندا آکورد است که به طول و عرض و ارتفاع آن افزوده شده؛  این خودرو نخستین‌بار در پاییز ۲۰۰۹ و به عنوان مدل ۲۰۱۰ راهی بازار شد. خودرویی که در نمایشگاه رونمایی شده نیز فیس‌لیفتی از همین مدل است؛ تغییراتی ازجمله بزرگتر شدن چراغ‌های جلو به همراه جلوپنجره، سپر و مه‌شکن‌های جدید در این فیس‌لیفت کاملا مشهودند.

پیشرانه‌ خودرو نیز یک موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر بوده که هنوز از جزییات دقیق آن خبری نیست. رینگ‌های ۱۹ اینچی، گیربکس شش سرعته، سیستم ‌های هشداردهنده جدیدی که به تازگی بر روی کراس‌تور نصب شده مانند سیستم هشدار تغییر لاین، سیستم پیشگیری از تصادف و سیستم هشدار نقطه کور خودرو و … از دیگر مشخصه‌ مدل‌های ۲۰۱۳ هوندا کراس‌تور خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    خواسته یک جورایی شبیه بی ام و X6 در بیاره.
    البته ارزان تر.
    عقبش زیاد قشنگ نیست.

    ایران و المان.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      چراغ عقبش چقدر شبیه نسل قبل سی کلاسه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا