هوندا

فرایند تمیزکاری و دیتیلینگ جذاب هوندا سیویک 2009 را تماشا کنید!

هوندا سیویک یکی از خودروهای نمادین دنیا به شمار می‌رود و در ادامه می‌خواهیم فرایند تمیزکاری و احیای سیویک مدل ۲۰۰۹ را خدمت شما عزیزان تقدیم کنیم. حتماً تماشای این ویدئو را از دست ندهید.

شاید هوندا سیویک به اندازه محصولات گران‌قیمت بازار پر زرق و برق یا بزرگ نباشد اما به عنوان خودرویی خانوادگی می‌تواند تا سال‌ها بدون دردسر خاصی کار کند. این سیویک مدل ۲۰۰۹ که مشاهده می‌کنید زندگی سختی داشته اما در نهایت به سرویس تمیزکاری‌ای که شایسته‌اش بوده رسیده است! خودروی موردبحث داستان غم‌انگیزی دارد. یک خانم سالخورده آن را به مالک فعلی فروخته زیرا همسر آن خانم به خاطر حمله قلبی در خودرو فوت کرده است. پس از وقوع چنین اتفاقی قطعاً می‌توانید حس خانم را درک کنید. در واقع او می‌خواسته از شر این خودرو خلاص شود. البته وقتی به ظاهر خودرو نگاه کنید شاید نتوانید وضعیت بد آن را متوجه شوید. قطعاً خودرو تمیز نیست اما خیلی هم بد به نظر نمی‌رسد.

کار شست و شوی بدنه خیلی طول نمی‌کشد و سپس نوبت به کابین می‌رسد که ابتدا از صندوق‌عقب شروع می‌شود. جدا کردن کف‌پوش صندوق نشان‌ دهنده وجود تخمه آفتاب‌گردان در آنجاست! پس از تمیز شدن این بخش صندلی‌ها از کابین بیرون آورده شده و اینجاست که لانه موش پنهان دیده می‌شود. تمیز شدن این بخش وقت زیادی می‌برد. بازسازی و احیای صندلی‌ها نیز شامل پاک‌سازی مفصل و استفاده از فرچه برای زدودن کثیفی از فیبرها خواهد بود. با توجه به رنگ آبی که از صندلی‌ها بیرون می‌آید، صندلی عقب وضعیت بسیار وخیم‌تری دارد. پانل درب‌ها نیز با بخار شست‌وشو داده می‌شود تا تمیز شوند. روی دسته‌دنده به حدی کثیفی وجود دارد که رنگ آن از مشکی به قهوه‌ای تغییر یافته است. فرمان خودرو نیز به همان اندازه کثیف بوده و حتی کمربندهای ایمنی نیز نیازمند توجه و تمیزکاری هستند.

پس از دیتیلینگ و تمیزکاری مفصل انجام شده، این سیویک ۲۰۰۹ همانند خودرویی نو به نظر می‌رسد. رینگ‌های فولادی خودرو اگرچه جالب نیستند اما شاید مالک جدید بخواهد آن‌ها را با نمونه‌هایی جدید تعویض کند. در پایان باید گفت سیویک همچنان جزو مهم‌ترین محصولات هوندا در آمریکا به شمار می‌رود. این خودرو برای مدل ۲۰۲۴ با قوای محرکه هیبریدی نیز در دسترس است. در بازار اروپا شاهد عرضه سیویک با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری و ۲ پیشرانه برقی هستیم که کل قدرت آن به ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور هم به ۳۱۴ نیوتون متر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. RTS

    ۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشینای داخلی رو بخایم این جوری تمیز کنیم رنگش از بین میره همشون رنگ استیل میگیرن :))

    موافقم 42
    مخالفم 3
    1. Daruosh

      ۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (101 ديدگاه)

      استیییل؟؟‌ داداش اگه اینا میخواستن ماشین با بدنه استیل بسازن که وضع ما این بود🤦‍♂️
      به تره بگی رنگ حلب تیکه میگیرن

      موافقم 23
      مخالفم 1
  2. هادی

    ۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    بیشتر از تمیزی ماشین از اینکه چقدر عاشق کارشه لذت بردم
    با جان دل کار میکرد، نه مثل اینجا که بعضی از کارواش ها انگار ما باعث بدبختیشون هستیم و ارث پدرشون رو میخوان با اخلاق گند و پیس کاریشون ، علاقه به کار ندارن و مجبوری کار میکنن …
    خیلی خوشم اومد از اینکه دور دنده دستمال گذاشت و بعد پاک کرد👌 حلالش

    موافقم 37
    مخالفم 1
  3. ^MSP^

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (85 ديدگاه)

    همون دستگاه کف پاشه میرزه به کل یک کارواش ایران
    میریم کارواش ، واسه کف یه شیلنگ هست هر دو ثانیه یه ت ف میکنه به ماشین بعد همونو میان با دستمال پخش می کنن

    موافقم 9
    مخالفم 0
  4. HamiD

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2444 ديدگاه)

    اولا اینکه کارش خیلی درست بود لذت بردم واقعا …
    ثانیا اینکه چقدر این سیویک خفن بوده که بعد اینهمه کارکرد و استفاده و با این سنی که داره اونقدر متریال با کیفیتی داشته که نه شکستگی دیده میشد نه پارگی نه رنگ رفتگی هیچی !
    جالب بود که اون دکمه های کروز و غیره با اینهمه استفاده هنوز رنگشون رو حفظ کرده بودن و از بین نرفته بودن!

    موافقم 14
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا